Zij rijd naar hier, ik haal haar niet opquote:
flauw hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Zij rijd naar hier, ik haal haar niet op
Ik kies niet voor Israel. Heb er te nare associaties mee, ben het niet eens met hun buitenlandse politiek, hun gelobby in de States etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch ook nooit beweerd dat ze die wel hadden voor de oorlog??
maar deze discussie heb ik al eeder gehad en het blijft een lastige kwestie, als je echt alle problemen had willen voorkomen hadden de joden ion 1948 dat stuk land moeten weigeren..
dit hebben ze niet gedaan (enigzins begrijpelijk..)
en de bezette gebieden ben ik het niet mee eens maar als ze die verlaten zullen de omringen arabische landen proberen israel (en als ergens 1960-1970) de zee in te drukken.
en dan zijn we weer bij het begin... hoe dan hook het is een lastige kwestie waar je eigenlijk niet een slechte kant mag kiezen (beide kanten doen immers dingen die niet echt juist zijn)
ben ik het 100% mee eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef slakkie het volgende:
Ik bestond niet in 48, dus ik kan ook niks wijzigen aan die situatie, ik kan mijn mening uiten over wat er nu gebeurd.
Nee ze moeten het niet doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:17 schreef mschol het volgende:
zoo net kwartiertje thuis
en 'pakket' van argeweb opgehaald:
een enveloppe met wachtwoorden en instelleingen
en in een doosje (!!!) zat een customer guide en nog een brief hoe je outlook moest instellen voor mailben geen n00b ofzo hoor
![]()
ik begrijp wel waarom ze het doen, maar je kan ook gewoon een wat groter formaat enveloppe nemen, dan past het gewoon in de brievenbus... (en het is dan voor hun goedkoper, lucht versturen is duuur)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze moeten het niet doen.![]()
En dan oveal klagende klanten.
Stuur ze een mail.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begrijp wel waarom ze het doen, maar je kan ook gewoon een wat groter formaat enveloppe nemen, dan past het gewoon in de brievenbus... (en het is dan voor hun goedkoper, lucht versturen is duuur)
Her-examen zou goed voor ze zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:28 schreef devzero het volgende:
Wat rijden die spanjaarden toch traag zegNog een paar daagjes van het koude 30-graden weer genieten (38 in Granada) en dan weer lekker terug naar het warme Florida
Hoe was het daar?quote:
Ik ben nu ook meteen weer verdwenen hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Krijg nou wat, slar die post in de dig-sc
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben nu ook meteen weer verdwenen hoor./
ja errug rot iddquote:Op zondag 23 juli 2006 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
Alweer zondag, wat gaat het weekend toch altijd veel te snel
kennelijk niet iedereen want jij en ik zitten er nogquote:Op zondag 23 juli 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Logisch dat het zo rustig is hier, je jaagt iedereen weg
Jij je zinquote:Op zondag 23 juli 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk niet iedereen want jij en ik zitten er nog
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:23 schreef devzero het volgende:
Logisch dat het zo rustig is hier, je jaagt bijna iedereen weg
dat mag hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 18:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik leef ook nog.
Maar had ff geen zin in jullie.![]()
Mini meet dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat mag hoorjump en ik houden gewoon een 4 daagse dig meet.
maar als er iemand oppert voor een datum komt er al niks uitquote:Op zondag 23 juli 2006 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mini meet dan.
Als het een Dig meet zou zijn dan zijn wij ook uitgenodigd.![]()
ik ruk nie hoor...quote:Op zondag 23 juli 2006 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
En dan tussen een stelletje rukkers liggen omdat ze liggen te geilen op de laptops die sommige mee zouden nemen?
Jump ook niet.quote:
Mag ik dan bij het voeteneindquote:
Tsjemigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:59 schreef BlueCurl het volgende:
aaah jij snurkt dus
hahaha dev wtf is thuis bij jouw?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)
Doe je zelf dudequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
toen was ik alweer een uur aan het werk en al 3 uur wakker
doelde meer op het feit dat je het vroeg vond ...quote:
tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsjemig
Jij bent vroeg op(was trouwens toen al weer onderweg naar 't werk
)
Wat voor baan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tjah eindelijk een baan en moest ff wat tjekken op me pc voordat ik weg ging! maar over drie weken gaak naar griekenland en daarna begint school alweer! whoei!
Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereenquote:
Thuis is waar ik woonquote:hahaha dev wtf is thuis bij jouw?
nog steeds in de stad met de irritante benaming voor een stadquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden snurkt iedereen![]()
[..]
Thuis is waar ik woon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |