Ga eens in op mijn vraag? alsjeblieft?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BlueCurl het volgende:
Jumpie mag vanaf morgen rijden whoehoe! en vanaf vrijdag t/m maandag lekker wel met mijn autodie heb muziek mogelijkheid

Omdat je er 50 jaar zit omdat je er bent neergezet betekent niet dat het rechtmatig is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:03 schreef mschol het volgende:
dit las ik net op cnn:
[..]
Dobbs: Not so smart when it comes to the Middle East
daar heeft ie best gelijk in
en tja das israel hezbolla wil uitroeien kan ik me best voorstellen, als je nagenoeg elke dag onder vuur komt te liggen omdat andere mensen vinden dat je daar niet thuis hoort (terwijl ze daar 50 jaar gelden neerzijn gezet en inmiddels allang een officiele staat is)
en ik betwijfel of het aanta burger slachtoffers wel zo hoog is aan libalonse kant..
die hjezbolla strijders zullen echt niet in militaire kledij rond lopen

maar ze willen het stukkie alleen maar omdat ze er nu wat mee kunnen, was het 100% woestijn gebleven hadden ze het echt niet teruggewild gok ik...quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat je er 50 jaar zit omdat je er bent neergezet betekent niet dat het rechtmatig is.
Wat mij betreft gaan we onze diplomatieke relaties met Israel bevriezen.

Bij mijn weten hebben de joden ook nog nooit echt een staat isreal gehad tot na de oorlog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ze willen het stukkie alleen maar omdat ze er nu wat mee kunnen, was het 100% woestijn gebleven hadden ze het echt niet teruggewild gok ik...
en dan nog:beweren die palestijnen dat plestina daar zat terwijl, naar mijn weten, die staat er nooit is geweest...

einde van vorige topic vertelde jump dat ie zijn rijbewijs had gehaald... nu ga ik daar een lang weekend heen en hij gaat rijdenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn vraag? alsjeblieft?

ik heb toch ook nooit beweerd dat ze die wel hadden voor de oorlog??quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef slakkie het volgende:
[..]
Bij mijn weten hebben de joden ook nog nooit echt een staat isreal gehad tot na de oorlog.

Ohquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
einde van vorige topic vertelde jump dat ie zijn rijbewijs had gehaald... nu ga ik daar een lang weekend heen en hij gaat rijdenmss een hint
grr nu issie niet leuk meer

alsof we dat zouden merken..quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik schrok al, geen vrouw meer in de DIG-SC, dat mag niet gebeuren![]()

Mag je alleen in belgie rijden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Bewijs:
<center>
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rijbewijs_.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor groot
</center>

Neequote:

alsof er nog niet meer rijden! zojuist enkel ff kwart van de ring van rotjeknor gereden maar enkel gevuld met belgen zowat!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef Sjowhan het volgende:
He shit.. krijgen we die belg op onze wegen

quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:44 schreef Jump het volgende:
Bewijs:
<center>
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/rijbewijs_.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar voor groot
</center>

Ik wil die foto niet plaatsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]uhm je pasfoto is niet te zien. kan net zo goed van iemand anders zijn

of nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
flauw hoor. ik zie hem toch wel morgen hehe

Zij rijd naar hier, ik haal haar niet opquote:

flauw hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Zij rijd naar hier, ik haal haar niet op

Ik kies niet voor Israel. Heb er te nare associaties mee, ben het niet eens met hun buitenlandse politiek, hun gelobby in de States etc etc.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch ook nooit beweerd dat ze die wel hadden voor de oorlog??
maar deze discussie heb ik al eeder gehad en het blijft een lastige kwestie, als je echt alle problemen had willen voorkomen hadden de joden ion 1948 dat stuk land moeten weigeren..
dit hebben ze niet gedaan (enigzins begrijpelijk..)
en de bezette gebieden ben ik het niet mee eens maar als ze die verlaten zullen de omringen arabische landen proberen israel (en als ergens 1960-1970) de zee in te drukken.
en dan zijn we weer bij het begin... hoe dan hook het is een lastige kwestie waar je eigenlijk niet een slechte kant mag kiezen (beide kanten doen immers dingen die niet echt juist zijn)

ben ik het 100% mee eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:44 schreef slakkie het volgende:
Ik bestond niet in 48, dus ik kan ook niks wijzigen aan die situatie, ik kan mijn mening uiten over wat er nu gebeurd.

Nee ze moeten het niet doen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:17 schreef mschol het volgende:
zoo net kwartiertje thuis
en 'pakket' van argeweb opgehaald:
een enveloppe met wachtwoorden en instelleingen
en in een doosje (!!!) zat een customer guide en nog een brief hoe je outlook moest instellen voor mailben geen n00b ofzo hoor
![]()

ik begrijp wel waarom ze het doen, maar je kan ook gewoon een wat groter formaat enveloppe nemen, dan past het gewoon in de brievenbus... (en het is dan voor hun goedkoper, lucht versturen is duuur)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee ze moeten het niet doen.![]()
En dan oveal klagende klanten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |