Waarbij Mark Eitzel = de zanger van American Music Clubquote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef bukgeit het volgende:
Hij heeft haar vaak bezongen en daarom durfde ik het wel te vragen.
Ha, Mr. Q weerquote:Op maandag 17 juli 2006 23:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb geen idee
oftopic:
familie van GLO?
http://www.youtube.com/watch?v=bRR67RawozQ
Heb ik helaas gemist.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, Mr. Q weer
Die hebben we hier laatst al vakkundig getackled
O, en Quintron nog, en Quazar, en ....quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Heb ik helaas gemist.
The Quick
Quickspace
Quannum
Quireboys
Quasi
Q And Not U
Quad City DJ's
Die schudden jullie zeker ook gelijk uit je mouw, of niet dan?
Quantum Jumpquote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Heb ik helaas gemist.
The Quick
Quickspace
Quannum
Quireboys
Quasi
Q And Not U
Quad City DJ's
Die schudden jullie zeker ook gelijk uit je mouw, of niet dan?
De meeste die jij noemt ken ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Quantum Jump
Quicksilver Messenger Service
Quarashi
Quiet Sun
Quarterflash
alhoewel, QSM noemde hij geloof ik wel
Tja. Ik ben wat ouder hè. Jaren 70-bands, en nog obscure ook. Maar niet vergetenquote:
Weet jij nog wie hij noemde, behalve Q65?quote:Quiet Riot nog.
Die hoor ik hem helemaal niet noemen. Ik hoor Queen, Queensryche, Quicksilver Messenger en Quartz.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja. Ik ben wat ouder hè. Jaren 70-bands, en nog obscure ook. Maar niet vergeten
[..]
Weet jij nog wie hij noemde, behalve Q65?
Hee ja. Quasimoto, trouwens, als je de rapper bedoelt. En als Suzi Quatro S 'is', dan is Quincy Jones Q.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:53 schreef peaceman het volgende:
Quasimodo....
niet dat ik de vraag weet, maar goed...
ja die bedoelde ik iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hee ja. Quasimoto, trouwens, als je de rapper bedoelt.
O ja. Nou, komt de Kjoe er dus ook nog bij. Wat een sufkut.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:58 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die hoor ik hem helemaal niet noemen. Ik hoor Queen, Queensryche, Quicksilver Messenger en Quartz.
Niet Quasimodo Jones?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef GLO het volgende:
Dammen Met Ome Hajo
Die was ook al genoemd in 1 van de comments:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:03 schreef GLO het volgende:
[..]
O ja. Nou, komt de Kjoe er dus ook nog bij. Wat een sufkut.
quote:pamdawbersdrughabit (1 month ago)
I can name more than 4 bands that start with Q:
Q65
Queen
Queensryche
Queens of the Stone Age
Quintesence
Question Mark and the Mysterians
Quicksilver Messenger Service
Ik heb het boek in mijn nachtkastje liggen... al jarenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef knars het volgende:
[..]
![]()
GLO +1
Ik heb het boek nooit gelezen en de cd nooit gehoord, maar zeer boeiende recensies gelezen toen ik aan het googelen was op "SRV-man"
Versmobielondernemerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef knars het volgende:
[..]
Ik heb het boek nooit gelezen en de cd nooit gehoord, maar zeer boeiende recensies gelezen toen ik aan het googelen was op "SRV-man"
Maar de 'S' is ook lastig... er zijn alleen al 1246 bands die met een S beginnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb het boek in mijn nachtkastje liggen... al jarenBen nooit verder gekomen dan de eerste paar bladzijden. Hoog tijd dus om de draad weer 's op te pakken, want dat Surhuisterveen was me totaal ontschoten...
![]()
Nepnagels... weet ik van de platenhoesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef peaceman het volgende:
zijn die vingers echt zo lang of zijn er nepnagels in het spel?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Q-bandjes
Dat ging toen om haar naam. Die hoef ik nu niet te weten. Al moet jij het wél weten om tot het antwoord te komen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Die heb ik eerder moeten raden. Toen wist ik het niet.
Dus Qntal vindt ze ook niks?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Q-bandjes
Nee, en ook Quando Quango kan haar gestolen wordenquote:
En waar kan die niet tegen...?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ann Peebles! (het qnappen wilde nog niet vlotten)
Absoluut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Lekker Ann Peebles weertje juist!
Hm. 1 is een makkie, maar 2 is a bitch. ...ff denken...quote:Doe mij eens even twee groepsnamen die met drie puntjes beginnen.
Ja, ik heb I Spy ook nog nooit met puntjes gezien, maar ach. Jij hebt iig wel 1 puntquote:
dat wilde ik horen ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:35 schreef GLO het volgende:
Of wil je Amélie horen?
-edit!-quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Gene Pitney?
Prima!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:48 schreef Gambolputty het volgende:
Met de foto's gaat het niet lukken, maar is het Neil "Oh Carol" Sedaka?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode - Shake The Disease
Disturbed - Down With The Sickness
Pink - You Make Me Sick
Bee Gees - Night Fever
Motorhead - White Line Fever
NEEE! NATUURLIJK NIET!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:22 schreef Z het volgende:
Toch niet Frans en Mariska?
Ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef Mark het volgende:
Of Patries en Adam?
Ook niet, maar je bent inmiddels wel in het goede land aangekomenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef Mark het volgende:
Gokje dan op die Ashley Angel dinges van O-town
Neequote:
Ga door.......'t is van zo'n MTV-show.......quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef Mark het volgende:
Euh, wie hebbn er nog meer zo'n serie? Ashlee Simpson, maar die is volgens mij niet getrouwd.
Hulk Hogan? Maar die hoort niet in MUZ....
Nee........deze show ging zelfs voornamelijk over hun (aanstaande) huwelijk.........quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef Mark het volgende:
Run van Run DMC?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:32 schreef Mark het volgende:
Carmen Electra en Dave Navarro?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:35 schreef Mark het volgende:
Euh, Sack, kun je niet wat meer plaatjes plakken, zodat iedereen goed kan zien over wie we het hebben?![]()
Ja, ga je zelf punten zitten gevenquote:
26 is ie...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef Berkery het volgende:
Hij ziet er wel jong uit
quote:De in Wormer woonachtige gitarist(26) begon op 14 jarige leeftijd met gitaar spelen. De droomwens om in het Nederlands elftal te spelen vervloog toen hij het intro hoorde van de Guns 'n Roses klassieker 'Sweet child o' Mine'. Hij was meteen verkocht. Van een van zijn voetbal vrienden leende hij een akoestische gitaar en nam les. Dit beviel echter niet zo best. Na zo'n 6 lessen besloot hij het zichzelf aan te leren.
Wiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:51 schreef GLO het volgende:
Monster Mike Welch?
Blueswonderkind, ws. bekender dan de jongen die jij wil wetenquote:
quote:Luisterend naar de platen 'Cricklewood Green' van Ten Years After en 'A hard Road' van John Mayall probeerde hij de licks en riffs uit te zoeken. Dit lukte al snel vrij aardig en na zo'n half jaar richtte hij zijn eerste band op: 'Blues on the Road'. Met een gemiddelde leeftijd van 14 jaar (Nederlands jongste bluesband) traden zij 1 x in de week op. Na twee jaar viel deze groep uit elkaar en stapteover naar 'Henk Pepping & the Attacks' waarmee hij tot op heden speelt.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, de gitarist van Henk Pepping & The Attacks..natuurlijk![]()
quote:Ondertussen speelde hij in de band van Pilgrims-zanger Reniet Vrieze, begeleidde diverse 'popkoren' en vertrok zes weken naar Amerika om samen met Shirley King (de dochter van de blues) te spelen. Terug in Nederland richtte hij twee nieuwe formaties op; 'The Hurricane Bluesband' (stevige boogie-woogie & blues) en 'Stonefreak' (beton-rock). Af en toe mocht hij bij zijn vader () spelen om ervaring op te doen. Zo speelde hij reeds op vroege leeftijd met verschillende muzikanten; Eelco Gelling, Harry Muskee, Jan Akkerman, David Gogo, Herman Brood, Kaz Lux etc.
Van 1998 tot 2002 presenteerde hij samen met pianist Gerbren Deves het radioprogramma 'Live & Puur'. Daarvoor interviewden ze o.a BB King, Johnny Winter, Buddy Guy, Ike Turner etc.
SKELTER
In juni 2000 liep hij plaatsgenoot Jeroen Booy (the Scene) tegen het lijf. Samen richtten ze SKELTER ( www.skeltermusic.nl) op. Een jaar later volgt een andere band waar hij, samen met Jan Blaauw, nummers voor schrijft: Jura. Verder speelde hij in januari 2003 met de her-opgerichtte Roberto Jacketti & the Scooters zes dagen in Ahoy tijdens 'de Vrienden van Amstel live'.
15.20 BEKLIMMINGquote:
Of doe een berusje of een nagarammetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef peaceman het volgende:
Zal ik het maar verklappen dan?
Ja, ik las net z'n voornaam toen je die nog niet ge-edit hadquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef BeRightBack het volgende:
Is dat ruben hoeke? de zoon van..
Ik zou een tijdje terug naar hem toe gaan in Zaandam..quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef schaap001 het volgende:
Hoe ze allemaal precies heten, weet ik ff niet: maar dit zijn 'overlevenden' van herman Brood (Wild Romance-leden dus) die afgelopen zaterdag in Amsterdam hun eigen tribute deden...
Hollestelle, Meerman, Cavali oa. iig...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef schaap001 het volgende:
Hoe ze allemaal precies heten, weet ik ff niet: maar dit zijn 'overlevenden' van herman Brood (Wild Romance-leden dus) die vorige week dinsdag in Amsterdam hun eigen tribute deden...
Hollestelle, Meerman, Cavali oa. iig...
Die jonge vampier/bombita was een dochter uiteraard...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef Mark het volgende:
Die Bombita's zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, dan
Nee, ik was het wel van plan: totdat ik erachter kwam dat ik ff vergeten dat ik nog kaarten had voor The Strokes voor dezelfde avondquote:
Ja dat gaat natuurlijk voorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, ik was het wel van plan: totdat ik erachter kwam dat ik ff vergeten dat ik nog kaarten had voor The Strokes voor dezelfde avond.... Wat het leuk/goed?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Dame rechts op de foto, is dat DeeDee?
Latijnse naam voor raaf ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Corvus Corax dus
BRB+1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:51 schreef BeRightBack het volgende:
Madonna
Waar heb je die foto vandaan Schaap?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? Dat is Johnny Thunders helemaal niet
Hij lijkt er echt voor geen meter op. Ik heb tientallen foto's van die man gezien, maar dit is 'm niet, no way. Pas als z;n moeder het zegt geloof ik het.quote:
Dan klopt de voorkant van zijn biografie ook niet! Nou ja, zeg!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Huh? Dat is Johnny Thunders helemaal niet
Zoals deze? Dat is 'm ja, maar niet die foto van schaap.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:59 schreef Z het volgende:
Hij lijkt er toch echt wel op hoor, check de foto's op de amg maar.
Het is precies dezelfde neus!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef GLO het volgende:
[..]
Zoals deze? Dat is 'm ja, maar niet die foto van schaap.
[afbeelding]
No fucking way. Ik blijf erbij. Ik heb die man de hele jaren zeventig gevolgd, van de New York Dolls tot The Heartbreakers, dit is 'm gewoon niet.quote:
Tom Verlaine?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef BeRightBack het volgende:
Herkennen we deze man zoals hij er nu uit ziet?
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:11 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
![]()
Bukgeit +1
gaan er nog mensen naar hem toe 24 juli in paradiso?
Geen leuke grapquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef peaceman het volgende:
GLO heeft in het verleden wel vaker problemen gehad met zijn monitor.. het zou me dus ook niet verbazen dat dit het dagelijk leven ook wel eens gebeurt/gebeurde...
Ik vond van welquote:
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:07 schreef schaap001 het volgende:
Deze had ik ook nog, die zit qua looks een beetje tussen die eerste foto en die van GLO in... deze foto's zullen wel in zijn 'nadagen' zijn gemaakt.
[afbeelding]
Beide gewoon gegoogled: dattie met die eerste foto ook op de kaft van zijn biografie staat, dat verzin ik natuurlijk niet....D'r staat op dat het de officiele biografie is: dat zal dan wel...
De oogopslag is inderdaad anders, maar kijk eens naar die moedervlekjes onder z'n linkeroog. Het is 'm gewoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.
Nou, ik wil er geen punt van maken, want ik ben helemaal geen Thunders-kenner. Maar check hier eens http://www.thunders.ca/ en dan bij 'discs', 'thunders solo' en dan die hoezen van 'Born Too Loose - The Best Of Johnny Thunders' en 'Best Of Johnny Thunders'. Weer die eerste foto.... Ik wil niet beweren dat je ongelijk hebt ofzo, maar dit zou wel een hele serieuze foute foto zijn...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:20 schreef GLO het volgende:
[..]
Deze foto is 'm wel. En ja, dat die andere foto die biografie siert, spreekt natuurlijk wel tegen mij, maar het zegt nog niks. Die Nina Antonia is een echte biografiehoer en heeft Thunders volgens mij niet persoonlijk gekend. Als ik die foto had gegoogled voor een vraag over Thunders had ik 'm iig absoluut niet genomen. Laat ik het daar dan maar bij houden, maar ik weet echt 100% zeker dat-ie het niet is.
Interessante site, want daar staan zoveel foto's van Thunders op dat je ook als oningewijde na een tijdje wel aardig door hebt hoe die man er uitziet - en ook weinig tot niets veranderd is in de loop der jaren, ondanks zijn heroïnegebruik. En als je 'm eenmaal hebt leren kennen zie je gewoon dat die ene foto niet klopt. Wat je zegt, het zou wel eens één serieuze foute foto kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:28 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nou, ik wil er geen punt van maken, want ik ben helemaal geen Thunders-kenner. Maar check hier eens http://www.thunders.ca/ en dan bij 'discs', 'thunders solo' en dan die hoezen van 'Born Too Loose - The Best Of Johnny Thunders' en 'Best Of Johnny Thunders'. Weer die eerste foto.... Ik wil niet beweren dat je ongelijk hebt ofzo, maar dit zou wel een hele serieuze foute foto zijn...
Hoe closer ik 'm zie, hoe overtuigder ik raak (alsof dat nog nodig wasquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:34 schreef schaap001 het volgende:
En nog eentje (iets closer, maar dezelfde foto)....
[afbeelding] [afbeelding]
Nee. Maar vreemd genoeg hebben deze mannen wel raakvlakken met jouw antwoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tv op de radio?
Ga door, ga door....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Die linker lijkt op Kees de Koning
't wel een gevalletje photoshop, dat zeker. Maar meer ook niet, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe closer ik 'm zie, hoe overtuigder ik raak (alsof dat nog nodig was)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Die linker lijkt op Kees de Koning
Ga door, ga door...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]en die rechter is Andrew Hoeheetieookalweerverder
En die is van de radio........dus de drie heren zullen dan wel samen een programma doen ofzo?quote:
Juist. Al jaren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die is van de radio........dus de drie heren zullen dan wel samen een programma doen ofzo?
Yep. Maar wil de namen van alle 3 de heren horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef bukgeit het volgende:
Makkinga
Nee, Dj. En niet alleen op de radio.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En die middelste is zeker dan weer niet eentje van de Green Lizard-broertjes?
Snap ik. Slechts aanvullend bedoeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep. Maar wil de namen van alle 3 de heren horen.
Okee. De drie heren presenteren al jaren het Hiphop-georienteerde 3VOOR12XL.quote:
Ja dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de 3voor12 XL Crew?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de laatste moet dan Mr Wigs zijn
We gaan een rondje om het Kattegat maken: we rijden morgen door tot Aalborg (Denemarken), daar slaan we de tent op en verblijven een paar dagen in die omgeving. Vervolgens steken we in Frederikshavn over naar Gothenburg, alwaar de tent weer tevoorschijn komt voor een paar dagen. Vervolgens gaan we naar Malmo, waar we de Oresundbrug naar Kopenhagen pakken. Daar blijven we ook een paar dagen. Als we nog budget over hebben stoppen we misschien nog in Hamburg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Mark het volgende:
He TSE: veel plezier! Waar ga je naar toe?
Dankjewel! Het weer in Aalborg:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef bartrid het volgende:
Klinkt goed! Veel plezier!
behalve dan de hele dag in de auto zonder airco, maar raampjes naar beneden en muziek hard aan zal best helpen
Ben pas ook met zo'n auto naar Denemarken gereden. Is goed te doen. Heel Duitsland is met de voet stevig op het gas immer gerade aus. Voor je het weet ben je er.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kortom, morgen de hele dag in een volgepakte auto zonder airco...
Immortal klopt, Qua album moet je nog wat verder terug in de tijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Immortal is dat, en het album Sons of Northern Darkness?
iggy_in_the_house+1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Gene Pitney?
teven op gezocht en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef bartrid het volgende:
battle in the north?
dat was een gok gebaseerd op jouw antwoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
teven op gezocht en je hebt gelijk
knars lijkt weg te zijn
dus ik deel het punt wel uit
Bartrid +1
Puntje voor de vakantiegangster TSE +1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Samael!!
Ik wilde nog even een virusscan doen voor ik de stekker eruit zou trekken, en ik kon het toch niet laten...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef jerver73 het volgende:
Was jij niet op vakantie :--)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |