Versmobielondernemerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef knars het volgende:
[..]
Ik heb het boek nooit gelezen en de cd nooit gehoord, maar zeer boeiende recensies gelezen toen ik aan het googelen was op "SRV-man"
Maar de 'S' is ook lastig... er zijn alleen al 1246 bands die met een S beginnenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb het boek in mijn nachtkastje liggen... al jarenBen nooit verder gekomen dan de eerste paar bladzijden. Hoog tijd dus om de draad weer 's op te pakken, want dat Surhuisterveen was me totaal ontschoten...
![]()
Nepnagels... weet ik van de platenhoesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef peaceman het volgende:
zijn die vingers echt zo lang of zijn er nepnagels in het spel?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Q-bandjes
Dat ging toen om haar naam. Die hoef ik nu niet te weten. Al moet jij het wél weten om tot het antwoord te komen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Die heb ik eerder moeten raden. Toen wist ik het niet.
Dus Qntal vindt ze ook niks?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Q-bandjes
Nee, en ook Quando Quango kan haar gestolen wordenquote:
En waar kan die niet tegen...?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef bukgeit het volgende:
Ann Peebles! (het qnappen wilde nog niet vlotten)
Absoluut.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:06 schreef bukgeit het volgende:
Lekker Ann Peebles weertje juist!
Hm. 1 is een makkie, maar 2 is a bitch. ...ff denken...quote:Doe mij eens even twee groepsnamen die met drie puntjes beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |