't wel een gevalletje photoshop, dat zeker. Maar meer ook niet, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:03 schreef GLO het volgende:
[..]
Hoe closer ik 'm zie, hoe overtuigder ik raak (alsof dat nog nodig was)
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
Die linker lijkt op Kees de Koning
Ga door, ga door...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]en die rechter is Andrew Hoeheetieookalweerverder
En die is van de radio........dus de drie heren zullen dan wel samen een programma doen ofzo?quote:
Juist. Al jaren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En die is van de radio........dus de drie heren zullen dan wel samen een programma doen ofzo?
Yep. Maar wil de namen van alle 3 de heren horen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:20 schreef bukgeit het volgende:
Makkinga
Nee, Dj. En niet alleen op de radio.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En die middelste is zeker dan weer niet eentje van de Green Lizard-broertjes?
Snap ik. Slechts aanvullend bedoeld.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:21 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep. Maar wil de namen van alle 3 de heren horen.
Okee. De drie heren presenteren al jaren het Hiphop-georienteerde 3VOOR12XL.quote:
Ja dus.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:23 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de 3voor12 XL Crew?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
de laatste moet dan Mr Wigs zijn
We gaan een rondje om het Kattegat maken: we rijden morgen door tot Aalborg (Denemarken), daar slaan we de tent op en verblijven een paar dagen in die omgeving. Vervolgens steken we in Frederikshavn over naar Gothenburg, alwaar de tent weer tevoorschijn komt voor een paar dagen. Vervolgens gaan we naar Malmo, waar we de Oresundbrug naar Kopenhagen pakken. Daar blijven we ook een paar dagen. Als we nog budget over hebben stoppen we misschien nog in Hamburg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:18 schreef Mark het volgende:
He TSE: veel plezier! Waar ga je naar toe?
Dankjewel! Het weer in Aalborg:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:30 schreef bartrid het volgende:
Klinkt goed! Veel plezier!
behalve dan de hele dag in de auto zonder airco, maar raampjes naar beneden en muziek hard aan zal best helpen
Ben pas ook met zo'n auto naar Denemarken gereden. Is goed te doen. Heel Duitsland is met de voet stevig op het gas immer gerade aus. Voor je het weet ben je er.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kortom, morgen de hele dag in een volgepakte auto zonder airco...
Immortal klopt, Qua album moet je nog wat verder terug in de tijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Immortal is dat, en het album Sons of Northern Darkness?
iggy_in_the_house+1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Is dat niet Gene Pitney?
teven op gezocht en je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef bartrid het volgende:
battle in the north?
dat was een gok gebaseerd op jouw antwoordquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
teven op gezocht en je hebt gelijk
knars lijkt weg te zijn
dus ik deel het punt wel uit
Bartrid +1
Puntje voor de vakantiegangster TSE +1quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Samael!!
Ik wilde nog even een virusscan doen voor ik de stekker eruit zou trekken, en ik kon het toch niet laten...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:31 schreef jerver73 het volgende:
Was jij niet op vakantie :--)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |