quote:Ondertussen speelde hij in de band van Pilgrims-zanger Reniet Vrieze, begeleidde diverse 'popkoren' en vertrok zes weken naar Amerika om samen met Shirley King (de dochter van de blues) te spelen. Terug in Nederland richtte hij twee nieuwe formaties op; 'The Hurricane Bluesband' (stevige boogie-woogie & blues) en 'Stonefreak' (beton-rock). Af en toe mocht hij bij zijn vader () spelen om ervaring op te doen. Zo speelde hij reeds op vroege leeftijd met verschillende muzikanten; Eelco Gelling, Harry Muskee, Jan Akkerman, David Gogo, Herman Brood, Kaz Lux etc.
Van 1998 tot 2002 presenteerde hij samen met pianist Gerbren Deves het radioprogramma 'Live & Puur'. Daarvoor interviewden ze o.a BB King, Johnny Winter, Buddy Guy, Ike Turner etc.
SKELTER
In juni 2000 liep hij plaatsgenoot Jeroen Booy (the Scene) tegen het lijf. Samen richtten ze SKELTER ( www.skeltermusic.nl) op. Een jaar later volgt een andere band waar hij, samen met Jan Blaauw, nummers voor schrijft: Jura. Verder speelde hij in januari 2003 met de her-opgerichtte Roberto Jacketti & the Scooters zes dagen in Ahoy tijdens 'de Vrienden van Amstel live'.
15.20 BEKLIMMINGquote:
Of doe een berusje of een nagarammetjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:24 schreef peaceman het volgende:
Zal ik het maar verklappen dan?
Ja, ik las net z'n voornaam toen je die nog niet ge-edit hadquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:33 schreef BeRightBack het volgende:
Is dat ruben hoeke? de zoon van..
Ik zou een tijdje terug naar hem toe gaan in Zaandam..quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef schaap001 het volgende:
Hoe ze allemaal precies heten, weet ik ff niet: maar dit zijn 'overlevenden' van herman Brood (Wild Romance-leden dus) die afgelopen zaterdag in Amsterdam hun eigen tribute deden...
Hollestelle, Meerman, Cavali oa. iig...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:01 schreef schaap001 het volgende:
Hoe ze allemaal precies heten, weet ik ff niet: maar dit zijn 'overlevenden' van herman Brood (Wild Romance-leden dus) die vorige week dinsdag in Amsterdam hun eigen tribute deden...
Hollestelle, Meerman, Cavali oa. iig...
Die jonge vampier/bombita was een dochter uiteraard...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef Mark het volgende:
Die Bombita's zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, dan
Nee, ik was het wel van plan: totdat ik erachter kwam dat ik ff vergeten dat ik nog kaarten had voor The Strokes voor dezelfde avondquote:
Ja dat gaat natuurlijk voorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nee, ik was het wel van plan: totdat ik erachter kwam dat ik ff vergeten dat ik nog kaarten had voor The Strokes voor dezelfde avond.... Wat het leuk/goed?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Dame rechts op de foto, is dat DeeDee?
Latijnse naam voor raaf ...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Corvus Corax dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |