Ik ook bij de twee laatste. Vroeg me gewoon af of er nog zo een sites zijn. Ben beetje verslaafd aan leuke combinaties uitzoeken vrees ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:42 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor Bas-Miss, bij alle drie zelfs wat gekocht![]()
Dan moeten we niet al te veel blijven kletsenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef pinquit het volgende:
sjak gaat in dit topic bevallen, ik voel het!!
Ik heb ook weer voor 100 euro geselecteerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef kozakken het volgende:
Jaaa.. bass-miss. Die vond ik ook zo verschrikkelijk leuk! Misschien dat ik die ook nog wel aanschaf. had 'm al geselecteerd
En daarmee is alles gezegd wat ik ook wilde zeggen! Sugar is gewoon zo onwijs mooi zwanger, qua uitstraling, qua buikje, qua kledingkeuze. Voor mij eigenlijk het perfecte plaatje van "gelukkige zwangere moderne mooie vrouw!"quote:Op zondag 16 juli 2006 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
Oh lieve Suiker echt, kon je maar een klein beetje zien van wat wij zien als we je zien. Je bent ontzettend mooi en ook nog eens ontzettend mooi gewoon zwanger.
Zo zie je maar weer, dat niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk het perfecte plaatje van "gelukkige zwangere moderne mooie vrouw!"
En dan ben nog het "verrassings-ei" van OUD op dit moment! Voor hetzelfde geld beval je ineens veel eerder dan de datum in de lijst...quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Neuk het volgende:
Oeh spannend! Elk nieuw geopend topic tel ik weer...Nu staan er nog 22 boven me en 21 onder. Het schiet al op!
Ik heb een nogal lastig gebit, dus deze zwangerschap al 2 keer behandeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
even voor iemand met onwijze kiespijn een vraag .... en zwanger uiteraard..... wat kan ze slikken/gebruiken tegen de pijn?
en mag verdoving bij de tandarts?
*proest* verrassingseiquote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef owlet het volgende:
[..]
En dan ben nog het "verrassings-ei" van OUD op dit moment! Voor hetzelfde geld beval je ineens veel eerder dan de datum in de lijst...
Ik denk dat je gelijk gaat krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef pinquit het volgende:
sjak gaat in dit topic bevallen, ik voel het!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Kbot2000 het volgende:
Met grote vreugde mag ik jullie voorstellen aan Ezra.
[afbeelding]
Moeder en zoon maken het prima en we hopen dat ze allebei morgen weer thuis komen.
B'tje geeft jullie allemaal een knuffel(vooral sjak) ze voelt zich opzich goed, beetje beurs beneden en moe, maar voor de rest prima. Ezra maakt het ook goed, heeft alleen wel een beetje last van misselijkheid maar dat mag geen naam hebben.
Bedankt namens ons allebei voor de steun.
Meer foto's volgen, maar papa gaat nu eerst aan het bier en een goede sigaar opsteken.
Ik kan zelf niet goed tegen suiker, en het schijnt dat zuivel (vooral melk) eerst even goed werkt tegen maagzuur, maar daarna zorgt voor extra aanmaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Hier een beroerde nacht door 'het knikkertje', nu zo erg dat ik de emmer op schoot heb gehad, zo'n anderhalf uur en toen zittend ben gaan slapen (heb nogal een afkeer voor overgeven dus zal het psychisch wel tegengehouden hebben ofzo).
Vandaag dus eerst maar iets van antagel halen bij de apotheek, oid.
Nog tips wat ik absoluut ('s avonds) niet meer moet eten of juist wel. Heb gisteren wel frietjes gegeven, maar niet laat. 's avonds nog 2 slushpuppies.....
En hoe zit het met yoghurt, wel of niet ok?
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
"Wie, Ronja? O ja, die ligt hier al een week in de wieg hoor"
op kraamvisite misschienquote:
Indalenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Linda, ik denk dat je kindje aan het indalen is. Je bent nu toch iets van 30 weken? Zou goed kunnen hoor.
Nu alquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Linda, ik denk dat je kindje aan het indalen is. Je bent nu toch iets van 30 weken? Zou goed kunnen hoor.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef MeNicole het volgende:
[..]
IndalenHou me erover op. Had gisteravond zo'n giga pijn onderin mijn buik, meer richting liezen zeg maar. Alsof ik gigantisch ongesteld ging worden. Ik helemaal blij,
, hij heeft in de gaten waar ie zijn moet. Word ik vanmorgen wakker. Is mijn buik helemaal naar beneden gezakt. Hij zat echt tot iets boven mijn navel. Maar ja dan moet ik toch een keer uit bed, sta ik op, floept ie weer terug
En nu zit ie weer op zijn plekje onder mijn tieten. Zal vast geen klein homootje worden
![]()
Oi, oi, ik zit opeens helemaal in de stress...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nu al![]()
Oh men, wat wordt het opeens serieus dan...
Het moet er echt uit he?![]()
![]()
![]()
Waar kan ik dat nog meer aan merken? Zakkende buik? Ik heb helaas geen camera om even wat vergelijkingsmateriaal te maken...
Oh, en een waggelende tred zeker. Volgens mij heb ik die al![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oi, oi, ik zit opeens helemaal in de stress...
Wil ik wel een kindje
kan ik wel bevallen
wat als ik geen leuke moeder kan zijn
wat als mijndr niks aan vind (no way dat hij er niets aan vind, maar toch, wat als...)
het komt steeds dichterbij, en ik kan dr niets meer aan doen!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:05 schreef linda856763 het volgende:
I know, I know, maar wat als ik nou ongeveer de enige ben die er echt niets aan vind, en de eerste die het kind er echt niet uitkrijgt, en en en en.![]()
![]()
Ik weet, het zijn die stomme hormonen. En mijn controlfreakerigheid.
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef sjak het volgende:
Dames en meelezende heren, met trots.......
quote:Nee hoor, we zijn gewoon weer thuis.
30 weken leek me een beetje vroeg voor indalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef linda856763 het volgende:
Sjak![]()
![]()
hmm, een bijna genant probleempje hier.... Ik heb het gevoel dat mijn vagina bont en blauw is. Een beetje alsof ik hem (haar?) te veel gebruikt heb![]()
Hoe dan ook, is dat gewoon mijn meer spek krijgend kind dat op de onderkant drukt?
Kan niet meer lekker op het zadel zitten. Heb het gevoel of ik van onderen al een zware veldslag heb gehad. Gister nog nergens last vanquote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef pinquit het volgende:
MeNicole? niet meer fietsen, hoe dat zo?!
Vraag manlief of hij tegendruk wil geven door je rug te masseren..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef sjak het volgende:
Het gaat niet vlot hier helaas. Sinds vanmiddag veel heftigere weeën. OM even over 6 de VK geweest nog geen 1,5 cm ontsluiting. Ik zit echt in het begin en zie het af en toe al niet meer zitten. Ze komt nog een keer om 23.30 en dan gaan we kijken hoe het gaat. Ik ben bang dat het pas morgen in het ziekenhuis wat gaat worden. Ik wil zo graag nog wat slapen maar word telkens wakker van de pijn. Wat doen die rugweeën pijn zeg, *&^#@*^#*&@^)
Succes!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:47 schreef Schanulleke het volgende:
Het wordt ziekenhuis. Tot later.
Volgens mij verschilt dat per ziekenhuis.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:51 schreef minoes_ het volgende:
Als het na 24u geboren is,moet ze ws.een dagje blijven toch?Of is dat niet meer zo?
Ik ben om 5.30 bevallen en was om 10.30 weer thuis (wel zonder medische indicatie met alleen de hulp van de verloskundige)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij verschilt dat per ziekenhuis.
Ik ken mensen die hier in het ziekenhuis 'vroeg in de nacht' zijn bevallen en de volgende ochtend naar huis mochten, dus hier is het in elk geval geen regel.
Ik las weer in mijn zwangerschapsboek dat dat een 'bakerpraatje' is.... Maar dan ontneem ik troost, ook niet leuk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Minoes sterkte met de missleijkheid! Ken het hier.... niet fijn! Ze zeggen dat je als je beroerd bent je minder kans hebt op een miskraam... schrale troost.
Ah nee toch.... en ik er maar in geloven hiero.... nou ja, het hoort er allemaal bij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:42 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik las weer in mijn zwangerschapsboek dat dat een 'bakerpraatje' is.... Maar dan ontneem ik troost, ook niet leuk!
Maarrr, het gaat wel over! Sterkte dames!
Waaa wat grappig! Dat had ik ookquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:58 schreef chacama het volgende:
Ik droom nu veel over (ex )vriendjes en dat geeft een warm gevoel van binnen (dat is toch netjes gezegd)....
Lijkt me heeeeel vreemd om ineens 'aan de andere kant' te staan liggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
ik hoop zo dat het voor sjak zo is gegaan zoals ze wilde in het ziekenhuis.
Alles vanaf 37 weken is normaal toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:43 schreef owlet het volgende:
Spannend Sjak, hopelijk is jullie kindje er al!
oei, dat zou betekenen dat ik bovenaan sta!
Hier gaat alles nog steeds zijn rommelende gangetje. Gisteravond bij de VK-controle verteled dat ik het lichamelijk steeds minder zie zitten. Voor strippen vond ze het nog iets te vroeg, maar als er volgende week woensdag nog niets is gaat ze kijken wat ze kan doen.
Tsja, een beetje met een kluitje het riet in gestuurd voel ik me wel, maar het is ook allemaal heel begrijpelijk want 39 weken is nog geen voldragen zwangerschap, bla bla. Even doorzetten dus maar.
Donderdag moet ik voor een extra bloeddrukcontrole en ik zag dat dan de VK dienst heeft die het meest open staat voor het argument dat het voor de moeder ook leuk moet blijven. Ik ga iig vragen of ze even wil voelen, denk dat dat voor mijn eigen gemoedsrust ook wel prettig is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
owlet, je staat bijna bovenaanze hebben mij dus gestript met 39 weken en 5 dagen omdat het al zo rommelde en toen ze voelde de boel verstreken was, dus misschien nog een paar dagen geduld...
Fijn Nicole!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik even juichenHet kereletje hier heeft eindelijk door waar ie zijn moet
. Ben zo blij dat ie nu vast zit. Hij is nog niet ingedaald, hij ligt op het randje van mijn bekken maar hij kan in ieder geval niet meer terug
![]()
Mijn bloeddruk was ook weer netjes 120/70. Nu mag ik volgende week weer![]()
Ja, vind ik ook. Maar zij wilde dus niet voelen omdat ze dacht dat er toch wel nog niets verstreken zou zijn en dan zou het alleen maar een boel vals gerommel op kunnen leveren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alles vanaf 37 weken is normaal toch?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef dutchie het volgende:Scha-nul-lek-ke doet je us melden!!! We willen weten hoe het met Sjak gaat. En ook hoe het met jou gaat en jullie baby.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef oYo het volgende:
vriendin voelde gisteren voor het eerst de b aby
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:20 schreef YPPY het volgende:
Sjak en Schannulleke hebben het zo druk met alle 'lessen-voor-jonge-ouders' en het smeren van beschuit met muisjes en het ophangen van slingers overal dat ze ons gewoon vergeten zijn. Hoop ik voor ze.
Dat hoop ik met je mee!!!
Wat leuk oYo.
Vandaag voor het eerst een compliment gehad van mijn baas. Ik werk hier nu ruim een jaar. In het bijzijn van een heleboel collega's nog wel. En het is nog ontopic ook, want het ging over de overdracht voor de collega die me straks gaat vervangen.
YPPY, dat zijn mooie opstekers. Heerlijk dat je baas zo weet te waarderen....
Er is een forum over astma waar die vraag al meerdere malen beantwoord is door de longarts die daar meewerktquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:33 schreef chacama het volgende:
goed....ff vraagje!!! mag je ventolin gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik wil het eerst hier vragen, voordat ik weeeeer de huisarts bel. Ik merkt dat het warme weer mij weinig goed doet en mijn astma op komt zetten. Normaal geen last van, maar nu dus door de zwangerschap weer wel.
pilletjes van Floradixquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:49 schreef kozakken het volgende:
Op zich een goed id spookvrouw. Maar ik gebruik ook al floradix. En floradix was al niet voldoende om m'n ijzervoorraad weer op peil te krijgen. (vind ik trouwens ook niet echt fijn spul, maar goed. 'k moet toch wat)
Roosvicee Ferro is niets mis mee, het smaakt helemaal niet vies.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef spookvrouw het volgende:
Kozakken, mag je geen roosvicee ferro drinken? Het is bepaald vies, smaakt naar het kauwen op paperclipsen, maar alles beter dan die gore pillen.
* spookvrouw heeft een tijdje ferro gebruikt ....
Nou smaken verschillen, ik vond die Roosvicee Ferro net alsof ik Roosvicee dronk waarin een fiets had liggen roestenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Roosvicee Ferro is niets mis mee, het smaakt helemaal niet vies.
Ik kauw wel eens op paperclips, maar dat smaakt toch echt anders hoor
Mee eens....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Sugar het volgende:
He, inderdaad, wat duurt het lang!
Sjak en Schanul, ik kan niet wachten tot jullie hier snel komen melden dat alles goed is en dat jullie vader en moeder geworden zijn! Ik denk steeds aan jullie en duim dat jullie het allermooiste babietje hebben gekregen op die van mij na.![]()
![]()
........
![]()
ja, maar ...........we willen niet wachten. We willen het weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:47 schreef linda856763 het volgende:
Bij Cattie hebben we ook een paar dagen moeten wachten toch? uiteindelijk was dat ook goed....
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef chacama het volgende:
[..]
ja, maar ...........we willen niet wachten. We willen het weten.
Ik kreeg om half negen (net dus) een sms: om 11.11 u. is onze prachtige dochter Jetske Julia geboren! Dus niet alleen extra info over de tijd, maar ook over de schoonheid van deze fokbaby.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef minoes_ het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jetske (hoe laat is ze nou geboren?) En wat een flinke meid zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |