Sjak en Schanul....hopelijk hebben jullie je meisje (er zijn al zoveel jongens aan de beurt geweest) al in handen. Zo niet
![]()
, maar ik hoop dat je die niet meer nodig hebt....
Dan de up-date van de Ikea. Op dit moment hebben we op onze kamer 1 kast staan die al te klein is (heb de helft in koffers zitten). Dus die wil ik vervangen door een grotere wandkast.
Op Fleurs nieuwe kamer staat nu de linnenkast. Deze kast gaat er natuurlijk uit. Maar aangezien ik niet van plan ben om naar zolder te lopen voor handdoeken en beddengoed, moest er A) een kast op de badkamer komen voor handdoeken en medicijen en aanverwante zaken. B) op de kamer van de kinderen een ladekast komen voor hun beddengoed.
Naast de kast op onze eigen kamer komt hier ook nog een dresoir te staan voor schoenen en mijn frutsels (zoals mijn man dat zo mooi noemt). En dan natuurlijk Fleurs nieuwe kamer met bed (incl onderschuifbed), bureau en kledingkast. Dus als je het zo leest valt het mee, maar als je alle dozen ziet bij ons in huis........dannuh is het wel heeeeeel veel.
Verder gaat het lekker hier. Heb last van mijn hormomen maar dit keer in positieve zin. Ik droom nu veel over (ex )vriendjes en dat geeft een warm gevoel van binnen (dat is toch netjes gezegd)....dus mijn kriebels zijn nog erger dan ooit. Dit betekent overigens dat ik duidelijk in mijn 2e trimester zit.....had er bij de vorige ook 'last' van...