abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 08:47:28 #51
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39897409
Sjak zet 'm op
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 08:54:48 #52
43556 miss_dynastie
pi_39897487
Kom op Sjak
  maandag 17 juli 2006 @ 09:09:18 #53
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39897668
Sjak, spannend
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 17 juli 2006 @ 09:10:31 #54
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39897680
Sjak! Zet 'm op!

Sugar succes bij de gyn, heb je alle vragen opgeschreven die je wilt stellen?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 17 juli 2006 @ 09:17:02 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_39897750
sugar, succes bij de gyn meid

sjak, ik hoop zo dat alles voorspoedig gaat. je klinkt heerlijk rustig, het meest belangrijke:) rust nemen helpt idd voor het doorzetten. verder valt er niks over te zeggen nog. In principe hoef je bij een eerste kindje pas te bellen als je om de 3/5 minuten weeen hebt van 1 minuut of langer, maar laten weten dat je vliezen gebroken zijn is goed. ze willen toch de kleur wetn ook van het vruchtwater Ik denk zo enorm aan je, heb net nog liggen dromen van je zelfs
ff een paar voor je
stormy waters...
sailin'
  maandag 17 juli 2006 @ 09:19:23 #56
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39897794
sjak
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39897865
sjak
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 17 juli 2006 @ 09:25:36 #58
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39897896
Whiehoee, Sjak! Zet m op meid! Spannend!
Hebben de beats van Dancevalley uiteindelijk effect gehad!

En Nicole, ook al begonnen soms??

Sugar, succes bij de gyn vandaag!

Hier een beroerde nacht door 'het knikkertje', nu zo erg dat ik de emmer op schoot heb gehad, zo'n anderhalf uur en toen zittend ben gaan slapen (heb nogal een afkeer voor overgeven dus zal het psychisch wel tegengehouden hebben ofzo).
Vandaag dus eerst maar iets van antagel halen bij de apotheek, oid.

Nog tips wat ik absoluut ('s avonds) niet meer moet eten of juist wel. Heb gisteren wel frietjes gegeven, maar niet laat. 's avonds nog 2 slushpuppies.....

En hoe zit het met yoghurt, wel of niet ok?

Nou, Sjak, go go go! Jouw dag vandaag!

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 17-07-2006 09:34:01 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 17 juli 2006 @ 10:19:02 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_39898976
Spannend Sjak heel veel succes!!!
Make love, not war ☮
  maandag 17 juli 2006 @ 10:24:47 #60
108648 cattie
lieve moeder
pi_39899104
Succes Sjak! Ik hoop dat het snel doorzet en dat je niet zoals ik nog een hele dag moet wachten voordat je je kindje vast hebt.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:35:05 #61
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_39899347
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Kbot2000 het volgende:
Met grote vreugde mag ik jullie voorstellen aan Ezra.

[afbeelding]

Moeder en zoon maken het prima en we hopen dat ze allebei morgen weer thuis komen.

B'tje geeft jullie allemaal een knuffel(vooral sjak) ze voelt zich opzich goed, beetje beurs beneden en moe, maar voor de rest prima. Ezra maakt het ook goed, heeft alleen wel een beetje last van misselijkheid maar dat mag geen naam hebben.

Bedankt namens ons allebei voor de steun.

Meer foto's volgen, maar papa gaat nu eerst aan het bier en een goede sigaar opsteken.

[spuit 11] Van Harte met Jullie prachttige zoon Ezra! bjoetivoel [/spuit11]
  maandag 17 juli 2006 @ 10:35:23 #62
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39899355
Joehoe! Sjak gaat door voooooor..... de koelkast!!!
Succes hoor!

PM, wat bedoel je met 'het knikkertje'?
Je Ieniemienie?

Als ik alle verhalen lees weet ik dat ik me heel gelukkig mag prijzen (doe ik ook hoor, ik heb nauwelijks kwalen en zit over het algemeen meer dan goed in mijn vel), maar ik merk nu wel dat mijn zwangerschap me nu wat zwaarder gaat vallen. Ben sowieso een slechte slaper, maar pfff, ik weet soms écht niet meer hoe te gaan liggen in bed. Vannacht weer 2x anderhalf uur wakker gelegen. Maagzuur hield zich gelukkig rustig. Maar ik héb me toch een last van mijn rug.. Ben benieuwd hoe ik vandaag op het plaatselijke strandje ga liggen/zitten/hangen... Verheug me er al de hele week op, maar wellicht zijn we binnen een uur terug.
Oh, en ik heb om de haverklap kramp in mijn kuit, zelfs als ik gewoon uit een stoel opsta.

Dames die misselijk zijn, PM, Minoes, en Yppy, sterkte! Heb het bijna nooit gehad, maar wat voelt dát beroerd zeg.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 10:53:31 #63
81992 Githa
pi_39899853
Sjak wat fijn jij gaat nu ook snel je beepje vasthouden
Zet hem op meid
  maandag 17 juli 2006 @ 11:02:57 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_39900159
Moona tegen kramp kan je magnesium slikken, gewoon bij reformzaak of kruitvat te halen. Werkt echt geweldig! Let wel op dat je daar in week 37 weer mee moet stoppen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_39900375
Nee Sjak je mag nog niet Dan word het rijtje boven me wel heel erg kort. En ik wil nog niet.

Nee hoor, hoop dat je je kleintje lekker snel vast kan houden
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_39900767
Vanuit Lurkerdorp wensen we Sjak heel veel kracht toe vandaag!
  maandag 17 juli 2006 @ 11:42:35 #67
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39901388
Joepie, bedankt voor alle aanmoedigingen. Ik word er helemaal blij van.
We gaan straks wel naar het ziekenhuis, de echo moet toch gemaakt worden. Van de VK moesten we de tas maar meenemen want het zou zomaar kunnen dat ze ons gaan houden. Nou ja, we zien wel. Dus als jullie straks niets meer horen dan komt het daar door, geen zorgen maken dus. Zodra het kan laat ik Schanul updaten en als het erg lang duurt schakel ik de sms dienst in.

Oja, en ik heb nog steeds geen noemenswaardige weeën. Schanul is terug met de koelkast en ik voel me buitengewoon relaxed.

Groetjes aan iedereen in lurkendorp Juweel!
Lekker douchen!
pi_39901500
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:

Hier een beroerde nacht door 'het knikkertje', nu zo erg dat ik de emmer op schoot heb gehad, zo'n anderhalf uur en toen zittend ben gaan slapen (heb nogal een afkeer voor overgeven dus zal het psychisch wel tegengehouden hebben ofzo).
Vandaag dus eerst maar iets van antagel halen bij de apotheek, oid.

Nog tips wat ik absoluut ('s avonds) niet meer moet eten of juist wel. Heb gisteren wel frietjes gegeven, maar niet laat. 's avonds nog 2 slushpuppies.....

En hoe zit het met yoghurt, wel of niet ok?
Ik kan zelf niet goed tegen suiker, en het schijnt dat zuivel (vooral melk) eerst even goed werkt tegen maagzuur, maar daarna zorgt voor extra aanmaak.
Eva
  maandag 17 juli 2006 @ 11:47:57 #69
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_39901541
Sjak SUCCES!!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_39901575
oe Sjak! succes
Variety is the spice of life
pi_39901721
Sjak succes!
  maandag 17 juli 2006 @ 12:01:58 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39901931
Sjak, succes! Hopelijk heb je binnen enkele uren goede weeën en daarna je kleintje!! ik hoop voor je dat het zkh airco heeft!

Moonah, het knikkertje is dus van het maagzuur, geen oprispingen maar alsof je iets groots hebt doorgeslikt wat er nog zit. Maar gisteren werd het dus zo heftig dat ik vriendje maar een emmer heb laten halen, en daar heb ik zo'n halve nacht mee op mn schoot gezeten.
Mmm, melk drink ik dus veel en yoghurt zal wel niet ok zijn, voel het nu nog zitten.

Net even antagel gehaald en de blije doos! Bij de bedrijfsarts geweest, vragen beantwoord en zo doorgaan op therapeutische basis zei ze, zolang het gaat.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_39902087
Sjak succes!
in het ziekenhuis is het lekker koel!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_39902413
Wáárom bellen mensen volkomen serieus op om te vragen of het er al is? Mijn eigen oma, alsof ik die niet zou bellen!
pi_39902565
Gewoon zeggen dat je haar vergeten bent, sorry, kind is een maand geleden al geboren

Wij hebben alleen onze eigen ouders direct na de bevalling gebeld (nouja, uurtje of wat later, toen we er tijd voor kregen), maar echt niet alle overgrootouders etc ook nog hoor.
Eigen ouders zijn al 4 telnr's als het tegenzit, grootouders dan nog eens 3 nummers erbij, en als je je broers/zussen zelf wilt inlichten kost dat in ons geval ook nog eens 6 telefoongesprekken.. en een totaal van 13 telefoongesprekken werd ons te gek tijdens het hechten ed, dus onze ouders mochten het nieuws verder doorbellen.
  † In Memoriam † maandag 17 juli 2006 @ 12:27:11 #76
43556 miss_dynastie
pi_39902674
"Wie, Ronja? O ja, die ligt hier al een week in de wieg hoor"
pi_39902722
O, ook zo leuk: mijn moeder, heel serieus: 'en gelijk bellen hè., al is het midden in de nacht!'. En heel verbaasd kijken dat we dat dus niet van plan zijn....

Wij willen zelf eerst eens kijken en wennen en bijkomen, en dan na een paar uurtjes ofzo, zullen we iedereen eens gaan bellen. (moeder wel het eerst, want die moet het verst reizen)

Mijn vader heeft overigens bij mijn jongste zusje (10 dagen overtijd) eens opgeschreven met wat voor smoezen mensen bellen....Echt, de raarste dingen. Buurvrouwen die opeens dingen over hebben (kinderkleertjes, makreel) tantes die 'studieboeken hebben laten liggen ?' , Opa die belt om te feliciteren met trouwdag (die toch echt al 3 maanden eerder was). Ik ben benieuwd wat onze voicemail allemaal gaat registeren...
Eva
pi_39902731
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
"Wie, Ronja? O ja, die ligt hier al een week in de wieg hoor"
Ik dacht al! Waar blijft u nou?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:31:04 #79
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39902801
Herkenbaar, owlet. Wel geinig, mijn pianolerares belde op mijn mobiel toen ik een week vóór de uitgerekende datum was bevallen op, toen ik net op de zaal in het ziekenhuis lag (per ongeluk telefoon niet uitgedaan) en die kon ik meteen vertellen dat Noa er al was, dat had zij niet verwacht! Zo kan het ook he ...

Ik vind het trouwens heel herkenbaar, het dik en lelijk voelen tijdens de zwangerschap. Ik heb me er alletwee de keren maar gewoon weinig van aan proberen te trekken, maar volgens mij ben ik nu een stuk zwaarder nog dan tijdens de vorige zwangerschappen (teveel lekkere trek...). Zeg ik dat net tegen manlief die thuis is voor een dagje, zegt hij doodleuk dat ik dan maar moet gaan trainen. Lekker is dat, trainen op een hometrainer als je zwanger bent en eigenlijk al doodmoe wordt van stofzuigen ...
  maandag 17 juli 2006 @ 12:32:20 #80
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39902844
Sjak

ik zei het toch

wat heerlijk dat je zo relaxed bent zeg!! echt perfect!!
en natuurlijk ook; wat HEERLIJK dat het begonnen is!!!

- -

zet hem op meid! volgens mij gaat dit een perfecte bevalling worden als ik jou zo hoor!!
en zo niet; je kan het toch!!

jeej verse baby op weg!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39902862
Trainen met 30 graden lijkt mij ook geen aanrader
Maar zwemmen lijkt me wel lekker. Nu nog de moed en energie vinden om dat te gaan doen.
pi_39902867
en wat zei jij, ik doe al aan gewichtheffen?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:35:16 #83
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39902939
ohja haha dat bellen, ik had het ietsje anders:
ik was de 6e uitgerekend en ik werd de 17e 's ochtends gebeld door mijn werk, hoe het met me ging.

wisten zij veel dat ik net op dat moment lag te bevallen..
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_39903006
Kunnen we al weer gokken Eigenlijk?

Ik gok dat Sjak vandaag om 22.00 uur een meisje in haar armen houdt.

En nog even wat aanmoediging voor haar:
  maandag 17 juli 2006 @ 12:39:30 #85
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39903078
Ik denk dat het nu de stilte voor de storm is bij Sjak, en dat ze om half acht vanavond een klein jochie heeft 'gebaard' ...!!

Poemojn, dat is een goeie ... dat zeg ik de volgende keer misschien wel ...
pi_39903079
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef snoopy het volgende:

[..]

maandag 17 juli 2006 @ 12:40:50 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_39903116
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:28 schreef snoopy het volgende:

[..]

snap hem niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39903319
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef Troel het volgende:

[..]

snap hem niet
op kraamvisite misschien
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_39903335
Ik werd ingeleid en dat wisten mijn ouders iig. of mijn schoonmoeder dit ook wist weet ik eigenlijk niet meer. Schoonzus en zwager hadden we iig. niet ingelicht.
En voor de rest waren we heel moeilijk telefonisch bereikbaar rond die periode. Aangezien de meeste mensen s'avonds belden hadden we het antwoord apparaat op tijd gezet zodat de telefoon niet zou overgaan maar men direct het antwoordapparaat te horen kreeg en dan maar wat kon inspreken. Tja en veel mensen hebben daar een hekel aan dus spraken ze maar niet in haha. Alleen mijn ouders hadden we de privilege gegeven dat als zij zouden bellen er wel doorheen zouden komen.

Sjak heeft om 22.22 uur een meisje in dr armen.
pi_39903892
Sjak heel veel succes!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 17 juli 2006 @ 13:06:42 #91
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39903954
Mevrouw Suiker als u dit nog leest voor het bezoek aan de gyn: Bij ons ziekenhuis waren ze niet happig op inleiden. Dan zou er een weëenstorm kunnen ontstaan, waardoor er teveel geweld op het litteken zou komen te staan. Ze wilden het proces zo natuurgetrouw laten verlopen. Dus oplopende weëen zeg maar. Mocht je al wat weëen hebben dan vonden ze het geen probleem om wat weëenopwekkers toe te dienen, omdat het lichaam dan toch al bezig is. Maar volgens mij verschilt dit per zh hoor. Ik vond het nou niet echt opbeurend klinken. Ik zag mezelf al overtijd gaan en idd; ik was overtijd.
Maar je krijgt zo alles wel te horen van je eigen gyn. Succes! (is toch wel weer een beetje spannend vind je niet?)

Sjak, aaaaaaaahhhh!!!!!! Ga je bevallen vandaag? Wat leuk! Wat spannend!
Succes
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39904090
De ziekenhuizen hier in de omgeving vinden inleiden dus geen probleem na een ks , echter niet met gel maar alleen met infuus omdat dit geen gevaar zou geven (maar ik lees toch ook veel andere dingen op i-net).
  maandag 17 juli 2006 @ 13:13:46 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_39904201
Hallo, ben ik weer! Sjak, man, vandaag is de dag! Succes zo in het ziekenhuis, en ik houd mijn mobiel bij de hand, hoor!

De gyn zat echt tussen de verloskamers en afspraken door, dus alles zeer snel verteld. Maar toch duidelijk: idd niet inleiden met gel, alle andere dingen (strippen, vliezen breken, weeënopwekkers) kunnen wel gewoon. Kind ligt goed, baarmoeder weet hoe te ontsluiten (een groot pluspunt, zei ze) en alles gaat helemaal goedkomen, sprak ze vastberaden. Na, goeie gyn dus!

Ik schijn wel te mogen kiezen tussen ks en bevallen, dat wel. Maar ze raadde het af en gaf ook aan dat er dus echt geen reden voor is om een ks te willen. Wel geinig te weten dat je dat mág beslissen. Ik dacht dat het helemaal niet kon, zo zelf kiezen.

Nog een keer: Sjaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk! Zet 'm op!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_39904246
Aan zo'n gyn heb je idd wat Sugar! Fijn.
pi_39907592
wat een fijne gyn sjoeg, enne : zwanger zijn is soms gewoon kut, zelfs als je er heeeeel lang op hebt moeten wachten (sta je met 30 graden en een peuter om je heen te drentelen boven de wc pot met een zeer onderlijf, een nu al hele dikke buik en twee maten grotere borsten en je moet nog zo lang, en dan roep ik tegen iedereen dat ik zo dankbaar ben en dat ben ik ook maar mag ik de misselijkheid en de vermoeidheid en de buik overslaan als het 30 grahahahaden is???)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39907606
oe sjak go sjak, doe het sjak doe het!!!!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39907661
wieehooeee sjak, schanulleke & minijullie, spannennnd! een heel voorspoedige bevalling gewenst, zet 'm op he!!! (en die koelkast nog even gehaald, stoer! ).
pi_39907834
Sjak

hmm, een bijna genant probleempje hier.... Ik heb het gevoel dat mijn vagina bont en blauw is. Een beetje alsof ik hem (haar?) te veel gebruikt heb

Hoe dan ook, is dat gewoon mijn meer spek krijgend kind dat op de onderkant drukt?
Eva
pi_39907849
sugar fijn dat je zo'n heldere gyn hebt. en ik vind je (incl. buik) ook hartstikke mooi. (spuit elf maar allez).
kozakken jij ook veel sterkte weer hoor, je bent dapper!
met deze hitte moet alles inderdaad nog veel zwaarder voelen, dus ook voor alle anderen die 't even niet zien zitten: sterkte en verkoeling gewenst!
  maandag 17 juli 2006 @ 15:16:50 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39908278
O wat is hier het stil(te voor de storm). Zit iedereen nou de adem in te houden voor Sjak?

Sugar, gelukkig kon de gyn je geruststellen. Wel apart zoals er verschillende protocollen zijn per ziekenhuis. Ik mocht ook niet gestript worden nl. Zelfde reden als die inleiden.

Linda, ik denk dat je kindje aan het indalen is. Je bent nu toch iets van 30 weken? Zou goed kunnen hoor.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')