Ik ook bij de twee laatste. Vroeg me gewoon af of er nog zo een sites zijn. Ben beetje verslaafd aan leuke combinaties uitzoeken vrees ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:42 schreef snoopy het volgende:
Ja hoor Bas-Miss, bij alle drie zelfs wat gekocht![]()
Dan moeten we niet al te veel blijven kletsenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef pinquit het volgende:
sjak gaat in dit topic bevallen, ik voel het!!
Ik heb ook weer voor 100 euro geselecteerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef kozakken het volgende:
Jaaa.. bass-miss. Die vond ik ook zo verschrikkelijk leuk! Misschien dat ik die ook nog wel aanschaf. had 'm al geselecteerd
En daarmee is alles gezegd wat ik ook wilde zeggen! Sugar is gewoon zo onwijs mooi zwanger, qua uitstraling, qua buikje, qua kledingkeuze. Voor mij eigenlijk het perfecte plaatje van "gelukkige zwangere moderne mooie vrouw!"quote:Op zondag 16 juli 2006 21:59 schreef Luchtbel het volgende:
Oh lieve Suiker echt, kon je maar een klein beetje zien van wat wij zien als we je zien. Je bent ontzettend mooi en ook nog eens ontzettend mooi gewoon zwanger.
Zo zie je maar weer, dat niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk het perfecte plaatje van "gelukkige zwangere moderne mooie vrouw!"
En dan ben nog het "verrassings-ei" van OUD op dit moment! Voor hetzelfde geld beval je ineens veel eerder dan de datum in de lijst...quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef Neuk het volgende:
Oeh spannend! Elk nieuw geopend topic tel ik weer...Nu staan er nog 22 boven me en 21 onder. Het schiet al op!
Ik heb een nogal lastig gebit, dus deze zwangerschap al 2 keer behandeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
even voor iemand met onwijze kiespijn een vraag .... en zwanger uiteraard..... wat kan ze slikken/gebruiken tegen de pijn?
en mag verdoving bij de tandarts?
*proest* verrassingseiquote:Op zondag 16 juli 2006 23:40 schreef owlet het volgende:
[..]
En dan ben nog het "verrassings-ei" van OUD op dit moment! Voor hetzelfde geld beval je ineens veel eerder dan de datum in de lijst...
Ik denk dat je gelijk gaat krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 21:16 schreef pinquit het volgende:
sjak gaat in dit topic bevallen, ik voel het!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Kbot2000 het volgende:
Met grote vreugde mag ik jullie voorstellen aan Ezra.
[afbeelding]
Moeder en zoon maken het prima en we hopen dat ze allebei morgen weer thuis komen.
B'tje geeft jullie allemaal een knuffel(vooral sjak) ze voelt zich opzich goed, beetje beurs beneden en moe, maar voor de rest prima. Ezra maakt het ook goed, heeft alleen wel een beetje last van misselijkheid maar dat mag geen naam hebben.
Bedankt namens ons allebei voor de steun.
Meer foto's volgen, maar papa gaat nu eerst aan het bier en een goede sigaar opsteken.
Ik kan zelf niet goed tegen suiker, en het schijnt dat zuivel (vooral melk) eerst even goed werkt tegen maagzuur, maar daarna zorgt voor extra aanmaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef PM-girl het volgende:
Hier een beroerde nacht door 'het knikkertje', nu zo erg dat ik de emmer op schoot heb gehad, zo'n anderhalf uur en toen zittend ben gaan slapen (heb nogal een afkeer voor overgeven dus zal het psychisch wel tegengehouden hebben ofzo).
Vandaag dus eerst maar iets van antagel halen bij de apotheek, oid.
Nog tips wat ik absoluut ('s avonds) niet meer moet eten of juist wel. Heb gisteren wel frietjes gegeven, maar niet laat. 's avonds nog 2 slushpuppies.....
En hoe zit het met yoghurt, wel of niet ok?
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
"Wie, Ronja? O ja, die ligt hier al een week in de wieg hoor"
op kraamvisite misschienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |