Och, Inky, Xanthe, Sugarquote:Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef Inky05 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die derpi is...
En dit heb ik dus ook vanochtend aan vriendje proberen duidelijk te maken, maar echt helpen doet het niet die want die loopt nu ook zwaar depri rondBen benieuwd of dit ooit nog goed komt
![]()
Haha!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Hij: *hap tjomp lekka lekka converseer*![]()
Ik: *voer veeg vermaan buk lepel*![]()
Kinderen:*hap tjomp smijt smeer krijs*
Hij: Lekker zeg!
Volledig mee eens. Het ís gewoon niet zo dat 'de mannen' het expres verkeerd willen doen. Natuurlijk niet! Kwestie van communicatie. Ik weet nu dat ik heel expliciet moet zijn in hetgeen ik graag gedaan wil hebben. En als hij het dan doet dan kriebel ik hem even lekker onder zijn kin, ik applaudiseer, ik bedank hem uitvoerig, ik stop een veer in zijn reet en kijk aan, heel soms doet hij een volgende keer een vergelijkbaar klusje uit zichzelf. En zo niet, dan vraag ik het een volgende keer dus wéér expliciet. Hints komen niet over!!! Huilen wordt gezien als overdreven en inwerken op het schuldgevoel. Gewoon lekker duidelijk zijn. Klaar! (Heb ik wel moeten leren hoor...!)quote:Punt: ze doen hun best echt wel, maar tussen de horkerige bedrijven door!
Was ik ook benieuwd naar!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:19 schreef Moonah het volgende:
Oh, en Sjak, ben je al terug?
Ben ik ook! 70's partyfoto.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef PM-girl het volgende:
O en Moonah, nu blijf ik elke keer vol verbazing naar jouw icon kijken, want nu heb ik de echte Moonah gezien, maar wie is dan die mevrouw met de grotekrullenbol?) Hihi
Herkenbaar, Sugar.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:54 schreef Sugar het volgende:
Mijn lichaam...
fuk, which reminds me: ik had die ene gore spijkerbroek die ik nog aankon moeten wassen. Raad es waar ik nu in zit?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Herkenbaar, Sugar.
En meestal helpt het wel om dan de stad in te gaan en wat nieuwe kleren aan te schaffen. (Hoe oppervlakkig,, maar het werkt....)
Alleen kon ik gisteren dus echt niets vinden, iig niets waar mijn buik inkan...
Dus was ik alleen maar moe van het rondlopen en kwam ik thuis met lege handen...
En nu weet ik nog steeds niet wat aantrekken.![]()
Hahaha, ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef Bass-Miss het volgende:
En het is verdorie dertig graden en dan verkopen ze bijna alleen maar van die broeken met een lap stof van een meter zodanig dat die tot onder je oksels komen. En dat doe ik dus niet aan, he!![]()
![]()
Volgende keer zorg ik ervoor dat ik in de winter met die buik zit.
Alleen jammer dat ik dan in de zomer met de kotspartijen zit.![]()
Dat is misschien geen slecht idee.Ik werd toch maar na de zevende week misselijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:17 schreef lcicle het volgende:
Je moet de volgende keer in augustus/september zwanger worden!Is me perfect bevallen.
Yup, lentekindjes roeleren!quote:Op zondag 16 juli 2006 15:17 schreef lcicle het volgende:
Je moet de volgende keer in augustus/september zwanger worden!Is me perfect bevallen.
Of optie nummer 3: je hebt gewoon veel vruchtwater. Was dat bij EW ook niet het geval?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef sjak het volgende:
het kan 2 dingen betekenen, of ik heb toch een vorm van zwangerschapssuiker of het kindje drinkt niet goed.
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:30 schreef Inky05 het volgende:
Dat is weer heel wat anders dan "je ruimt ook altijd alles op"![]()
![]()
Ik had vorige week alle kleertjes op bed uitgestald...vond het zo'n schattig gezichtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn lief lacht me uit omdat ik de kleertjes van ons kindje openleg om ze eens te bekijken.![]()
Ja nou...quote:
Precies, dat kan uiteraard ookquote:Op zondag 16 juli 2006 16:02 schreef Gaoxing het volgende:
Of optie nummer 3: je hebt gewoon veel vruchtwater. Was dat bij EW ook niet het geval?
Volgens mij mag paracetamol.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
even voor iemand met onwijze kiespijn een vraag .... en zwanger uiteraard..... wat kan ze slikken/gebruiken tegen de pijn?
en mag verdoving bij de tandarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |