quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef Lois het volgende:
Ik kreeg net een smsje van Belaan: "hoe is het met Sjak"Lief he?
Alles gaat goed met Ezra, ze hebben bloedonderzoek gedaan ivm het vieze vruchtwater en de uitslagen waren helemaal in orde!
De bv gaat ook al goed, zijn zuigreflexen zijn prima in orde
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Kbot2000 het volgende:
Met grote vreugde mag ik jullie voorstellen aan Ezra.
[afbeelding]
Moeder en zoon maken het prima en we hopen dat ze allebei morgen weer thuis komen.
B'tje geeft jullie allemaal een knuffel(vooral sjak) ze voelt zich opzich goed, beetje beurs beneden en moe, maar voor de rest prima. Ezra maakt het ook goed, heeft alleen wel een beetje last van misselijkheid maar dat mag geen naam hebben.
Bedankt namens ons allebei voor de steun.
Meer foto's volgen, maar papa gaat nu eerst aan het bier en een goede sigaar opsteken.
Wat moet je hier nou, nog aan toevoegen.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:55 schreef sjak het volgende:Wat is ie mooi!
![]()
Ik hoop ook dat jullie morgen lekker allemaal weer thuis zijn. Lekker in alle rust genieten!
Tjonge, had ik al gezegd dat ie mooi is?![]()
Wat lief dat Belana ook aan mij denktMet mij is alles goed hoor, ik voel me extreem rustig over de bevalling (gewoon eng eigenlijk als ik er zo over nadenk). Maar geen weeen etc. Echo vanmiddag was goed, er is meer dan voldoende vruchtwater. Het meten lukte niet, het apparaat gaf "out of range" aan....Of ik me daar nu gelukkig mee moet voelen
![]()
Had ik al gezegd dat Ezra echt een prachtige baby is?
enquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:36 schreef linda856763 het volgende:Nog geen baby?
![]()
![]()
nog maar weer!
ik ben weer helemaal goedgekeurd, en zit nu aan mijn ontbijtje (vrije dag vandaag)
Glucose 3.5, HB 8.1, bloeddruk 125/75, urine oké, kindje ligt nu met het koppie naar beneden, voetjes links boven, maar wel een beetje gedraaid. Op de kaart staat cbbb (*even opzoeken: Caput (=hoofdje) beweeglijk boven bekken) maar indalen, das nog wat te vroeg. Ik heb wel sinds gisteren steken en een beurs gevoel in mijn bekken, maar dat komt omdat beebje nu snel zwaarder wordt, zegt ze.
Alle vragen gesteld (handig, die herinneringen in de gsm). VK gaat al contact opnemen met de kinderarts; mijn
heeft een erfelijke schildklierafwijking, en we willen wel zo snel mogelijk weten of ons kindje dat ook heeft, en dus schildklierhormoon moet krijgen. Ze gaat vragen of ze navelstrengbloed moeten afnemen....
heeft een maand in het ziekenhuis moeten liggen na de geboorte om het medicijn in te stellen, ik hoop toch dat dat nu anders gaat...
Iemand ervaring met babietjes met een schildklierafwijking?quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:47 schreef linda856763 het volgende:
En hoe hoog zijn bedklossen nog maar weer? Ik heb het ergens in ZenG wel zien staan, maar weet niet meer waar...google wil ook niet helpen.
Van jou geleerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:17 schreef sjak het volgende:
Goed zo Linda!
Mijn man gokt hier dat de bedklossen zo'n 40 cm zijn. Ik vind dat wel heel hoog klinken hoor, ik denk zo'n 30 cm. (nog hoog hoor) Je kunt die dingen gratis ophalen bij een thuiszorgwinkel, ik hoefde niet eens lid te worden.
Fijn dat alles goed was. Ik heb geen ervaring met schildklierafwijkingen, wat goed dat ze er op let.
Over de ziekte weet ik genoeg. Meer dan mijn man, die heeft het gewoon en slikt elke dag een pilletje. Verder niet zeuren...quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef sjak het volgende:
Bierkratjes zijn hoger volgens mij. Van mijn verloskundige konden blokken hout ook als we dat wilde. Maar het moet natuurlijk wel stabiel staan.
Jouw man/vriend had die problemen natuurlijk ook in andere tijden, met thuiszorg etc valt nu wel een boel thuis te regelen (als het nodig is). Kan je op i-net niets vinden over de ziekte. Als je wilt kan ik hier nog wel de boeken induiken maar heel veel zal ik denk ik ook niet hebben over schildklieren.
Ik vond het al vreemd dat ze dat nu nog moest regelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:01 schreef linda856763 het volgende:
Poemojn, ik hoop dat Sjak haar bed al hoog heeftIk zit alleen nog wel te puzzelen hoe wij dat gaan doen met ons lage plafond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |