Whehehe, jij zit straks met een vol kippenhok, ik met drie stereotype Bob de Slopers, wedden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef Suzanna het volgende:
Succes Belana!!!!
Vivi, jammer he, als je nog niet weet wat het wordt maar je wilt wel graag gericht shoppen. Wij moeten ook nog eventjes wachten, maar dan weten we hopelijk (tja, bij Emma zagen ze het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) of het een jochie of meisje wordt! We hopen stiekem op een jochie, maar een meisje is eigenlijk wel heel bijzonder ook... drie meiden !!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijn dat het allemaal goed was...!
Gewoon even nog een keer je uitgerekende datum neergooien hier... (niet dat ik het kan veranderen, dus ik beloof je nietsquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef oYo het volgende:
En mod, hoeveel topics moeten wij nog wachten voor we in de lijst komen?
Wij zoen het alleen ietsjepietsje anders. We hebben nl een bijzonder iemand gevraagd er 1 voor ons te tekenen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:09 schreef Tamea het volgende:
Neuk, je hebt nog tijd zat om geboortekaartjes te regelen. Wij deden dat pas toen ik al verlof had en we waren nog ruim op tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop