Was het rond hetzelfde tijdstip? Want s'morgens ben je ook altijd lichter dan s'avonds.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef chacama het volgende:
Oh, en net als vorige week maandag was ik weer bijna 2 kilo aangekomen, dus maar weer eens zien of de schaal donderdag net als afgelopen donderdag lager aangeeft. Wat doe ik dan toch in het weekend dat die stijging veroorzaakt....vreemd...heel vreemd. Schommelen tussen de 70,6 en 72,4 met vier dagen verschil ertussen is naar mijn mening toch vreemd....
Ik kan me er wel iets bij voorstellen... en wat ontroerend....quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef E.T. het volgende:
Ik keek net de OP door en bij het zien van mijn naam (en die van Swets natuurlijk) moest ik echt ff slikken.. Het stond er ineens zo zwart op wit. Zo 'echt'..![]()
En er staan ook alweer zoveel mensen onder jullie! Het gaat zo snel.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:48 schreef E.T. het volgende:
Ik keek net de OP door en bij het zien van mijn naam (en die van Swets natuurlijk) moest ik echt ff slikken.. Het stond er ineens zo zwart op wit. Zo 'echt'..![]()
Ik ben in wk 23 of 25. Ergens zoiets... Het piraatjequote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef Belana het volgende:
hoe ver ben je nu neuk? en tja, bij de 1 groeit de buik nou eenmaal harder dan bij een ander, daar doe je niks aan...
wat is er bij je eerste termijn echo gezegd? want die is echt wel bepalend voor zover ik weet. en verder mag je rond die tijd toch ook een buikkie hebben, wees er maar trots op meid!quote:
Ik denk dat het ook wel aan mezelf ligt. Onverwacht zwanger worden nadat je ruim 17kg op eigen kracht eraf gesport hebt en als mensen dan gaan zeiken dat je wel erg dik bent al... ja dan kun je erg gaan twijfelenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:54 schreef Belana het volgende:
[..]
wat is er bij je eerste termijn echo gezegd? want die is echt wel bepalend voor zover ik weet. en verder mag je rond die tijd toch ook een buikkie hebben, wees er maar trots op meid!
Het is nooit helemaal zeker geweest hoe ver ik was aangezien ik dus al een week of 10 was toen ik pas positief testtequote:Op maandag 10 juli 2006 22:54 schreef Belana het volgende:
[..]
wat is er bij je eerste termijn echo gezegd? want die is echt wel bepalend voor zover ik weet. en verder mag je rond die tijd toch ook een buikkie hebben, wees er maar trots op meid!
Omdat anderen die 4 kinderen op de wereld hebben gezet er misschien wel eens meer verstand van hebben dan deze noob die voor de eerste gaat? Misschien hebben ze wel gelijk en ben ik al enorm en joekeloekes voor het aantal wk dat ik zwanger benquote:Op maandag 10 juli 2006 23:02 schreef sjak het volgende:
Neuk, waarom maak je je zorgen om je lijf zoals je in je eerste post schreef?
Je weet helemaal niet niets. Je weet toch zelf het beste of je lichaam goed voelt? Jij en de vk (of gyn) zijn op dit moment de experts, niet die buitenstaanders, ook al hebben ze 50 kinderen op de wereld gezet. Daarmee kennen ze immers nog altijd jouw lijf niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 23:28 schreef Neuk het volgende:
De kilo's maak ik me niet eens zorgen over. Die gaan er door sporten wel weer af. Ik weet gewoon niets. Dat is het meer, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |