Ja nou, dat kan zeker! Ik groeide aan het begin al zo hard en dat deed zeer! Het leek soms wel om menstruatiepijn, daardoor was ik in het begin ook bang dat het mis zou gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer heb je bandenpijn? Kan dat ook in het begin van een zwangerschap zijn?
Okay... dat is dan onderin de buik en krijg je steken als je loopt?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:27 schreef sjak het volgende:
[..]
Ja nou, dat kan zeker! Ik groeide aan het begin al zo hard en dat deed zeer! Het leek soms wel om menstruatiepijn, daardoor was ik in het begin ook bang dat het mis zou gaan.
Oef, dat kan ik beter niet zienquote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik zag trouwens dat B&J ijs bij AH in de aanbieding is deze week![]()
Ik heb het al aangeklikt bij mijn bestelling bij Albertquote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef E.T. het volgende:
Ik zag trouwens dat B&J ijs bij AH in de aanbieding is deze week![]()
Videotheek heeft meestal ook B&Jquote:Op maandag 10 juli 2006 20:51 schreef YPPY het volgende:
Dat ijs.Perenijs is lekker, maar haalt het niet bij B&J's. Jammer dat de supers hier om 8 uur dicht zijn. Kan ik J. niet meer sturen.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:34 schreef sjak het volgende:
Ja, dat is vrij laag. Steken kan ik me niet herinneren. Maar dat kan voor iedereen anders zijn natuurlijk. Spannend zeg Diaan...wanneer ga je testen?
Belana, morgen volle maan!!!
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef Belana het volgende:
oe dat is wel het tijdstip dat de vorige keer mijn vliezen braken
Diaan, wanneer ga je testen?
Niet weer he? We hadden vorige week ook al een lekke bandquote:Op maandag 10 juli 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf wanneer heb je bandenpijn?
en ik danquote:Op maandag 10 juli 2006 21:00 schreef Belana het volgende:
spannend diaan, ik hoop het enorm voor je!
* Sjeen fluistert iets over vocht vasthouden...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:04 schreef chacama het volgende:
Denk dat het een combinatie is van bandenpijn en harde buiken en vandaar dat ik de harde buiken dus niet echt herken. Als ik stil lig of zit heb ik geen last maar zodra ik opsta of beweeg dan begint het. Dus het zal wel even een beetje geprikkeld zijn. Oorzaak onbekend, maar ja...die hoeft er niet altijd te zijn.
Heb net heerlijk een bak aarbeien (met suiker) leeggeten. Net iets gezonder dan B&J, maar het zal niet veel schelen. De suiker maakt het toch een beetje veel ongezond.
Oh, en net als vorige week maandag was ik weer bijna 2 kilo aangekomen, dus maar weer eens zien of de schaal donderdag net als afgelopen donderdag lager aangeeft. Wat doe ik dan toch in het weekend dat die stijging veroorzaakt....vreemd...heel vreemd. Schommelen tussen de 70,6 en 72,4 met vier dagen verschil ertussen is naar mijn mening toch vreemd....
Ah mag ik dan ookquote:Op maandag 10 juli 2006 20:35 schreef sjak het volgende:
Herstel, vannacht:
di 11 juli 05.02 Volle Maan
Van mij wel. Ik was de vorige keer ook een paar dagen te vroeg, maar ze heeft er niet onder geleden....quote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ah mag ik dan ookDie paar dagen te vroeg doen het hem niet toch
, toch
![]()
Nee hoor, Isa was vier weken te vroeg en die doet het ook gewoonquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ah mag ik dan ookDie paar dagen te vroeg doen het hem niet toch
, toch
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |