Indalenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Linda, ik denk dat je kindje aan het indalen is. Je bent nu toch iets van 30 weken? Zou goed kunnen hoor.
Nu alquote:Op maandag 17 juli 2006 15:16 schreef dutchie het volgende:
Linda, ik denk dat je kindje aan het indalen is. Je bent nu toch iets van 30 weken? Zou goed kunnen hoor.
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef MeNicole het volgende:
[..]
IndalenHou me erover op. Had gisteravond zo'n giga pijn onderin mijn buik, meer richting liezen zeg maar. Alsof ik gigantisch ongesteld ging worden. Ik helemaal blij,
, hij heeft in de gaten waar ie zijn moet. Word ik vanmorgen wakker. Is mijn buik helemaal naar beneden gezakt. Hij zat echt tot iets boven mijn navel. Maar ja dan moet ik toch een keer uit bed, sta ik op, floept ie weer terug
En nu zit ie weer op zijn plekje onder mijn tieten. Zal vast geen klein homootje worden
![]()
Oi, oi, ik zit opeens helemaal in de stress...quote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Nu al![]()
Oh men, wat wordt het opeens serieus dan...
Het moet er echt uit he?![]()
![]()
![]()
Waar kan ik dat nog meer aan merken? Zakkende buik? Ik heb helaas geen camera om even wat vergelijkingsmateriaal te maken...
Oh, en een waggelende tred zeker. Volgens mij heb ik die al![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Oi, oi, ik zit opeens helemaal in de stress...
Wil ik wel een kindje
kan ik wel bevallen
wat als ik geen leuke moeder kan zijn
wat als mijndr niks aan vind (no way dat hij er niets aan vind, maar toch, wat als...)
het komt steeds dichterbij, en ik kan dr niets meer aan doen!![]()
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:05 schreef linda856763 het volgende:
I know, I know, maar wat als ik nou ongeveer de enige ben die er echt niets aan vind, en de eerste die het kind er echt niet uitkrijgt, en en en en.![]()
![]()
Ik weet, het zijn die stomme hormonen. En mijn controlfreakerigheid.
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:15 schreef sjak het volgende:
Dames en meelezende heren, met trots.......
quote:Nee hoor, we zijn gewoon weer thuis.
30 weken leek me een beetje vroeg voor indalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef linda856763 het volgende:
Sjak![]()
![]()
hmm, een bijna genant probleempje hier.... Ik heb het gevoel dat mijn vagina bont en blauw is. Een beetje alsof ik hem (haar?) te veel gebruikt heb![]()
Hoe dan ook, is dat gewoon mijn meer spek krijgend kind dat op de onderkant drukt?
Kan niet meer lekker op het zadel zitten. Heb het gevoel of ik van onderen al een zware veldslag heb gehad. Gister nog nergens last vanquote:Op maandag 17 juli 2006 20:07 schreef pinquit het volgende:
MeNicole? niet meer fietsen, hoe dat zo?!
Vraag manlief of hij tegendruk wil geven door je rug te masseren..quote:Op maandag 17 juli 2006 20:10 schreef sjak het volgende:
Het gaat niet vlot hier helaas. Sinds vanmiddag veel heftigere weeën. OM even over 6 de VK geweest nog geen 1,5 cm ontsluiting. Ik zit echt in het begin en zie het af en toe al niet meer zitten. Ze komt nog een keer om 23.30 en dan gaan we kijken hoe het gaat. Ik ben bang dat het pas morgen in het ziekenhuis wat gaat worden. Ik wil zo graag nog wat slapen maar word telkens wakker van de pijn. Wat doen die rugweeën pijn zeg, *&^#@*^#*&@^)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |