Waarschijnlijk gemist, we kunnen namelijk niet alle [NWS]-postings overzien. Daarvoor zijn we weer afhankelijk van de oplettende users.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:27 schreef speedcore het volgende:
bakje 1
waarom blijft dit soort trollenschijt in een topic staan eigenlijk en wordt het niet netjes weggemodereerd?
(palestina-israel freefight topic)
Heb je het gebruikte PI ook gezien?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef ExTec het volgende:
Klik
Volgens het fok huis-uitschot zijn alle nederlandse vrouwen hoeren.
Dat natuurlijk omdat het bekende uitschot het weer zo slecht kan hebben dat z'n soortgenoten hun klauwen weer nie thuis kunnen houden, dan mag het natuurlijk best gabagataliseerd worden
Topic gaat niet dicht worden wordt straks gemerged in het parent [POL-topic].quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:28 schreef Napalm het volgende:
Deze Belastingbetaler draait op voor psychi-zorg illegalen
kan dicht ivm
Zorg Rotterdam is keihard voor illegalen: mensenrechten?
Dan lopen ze op de feiten voor, kan er geen [NWS-bericht] van maken.quote:en mikeymo en wat anderen vinden het nodig om dit topic te verslowchatten
[POL] Orgaandonatie van pedofiele crimineel.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck te laat
Dan moet ik hem maar weer open gooien he
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh, mocht ik af en toe afwezig lijken, je weet waar ik zit op Fok vanaf nu
Hij is weer open hoor, was alleen om even te ruimen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #37
Waarom is dat op slot? Ok, een enkeling liep te trollen en naar te doen, maar dat is altijd al zo geweest sinds Fok! bestaat.
Inderdaad lastig. Het zijn toch de eerste Nederlandse doden (en hopelijk de laatste) die zijn gevallen bij deze missie. Bekijk het nog maar eens.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:08 schreef sp3c het volgende:
ja mergen zat ik aan te denken maar de reacties die gegeven zijn vind ik ook niet zo geweldig eerlijk gezegd, beetje gezeur over de media enzo
en echt heel groots nieuws vind ik het nu ook weer niet, gewoon een ongeluk waarschijnlijk waar waarschijnlijk doden bij zijn gevallen, als hij nu neergeschoten blijkt te zijn dan zou ik je gelijk geven
Keuze gemaakt..... 1 topic is dicht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:59 schreef damian5700 het volgende:
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #38
en
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #38
Waar gaan we verder?
het is gemerged, ik heb heel die onzinnige discussie over het vermeende respect van bepaalde users kwijtgemaakt (halve topic zo'n beetje) en daar laat ik het maar bijquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:21 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga voor de merge optie (aanvraag loopt) en vandaar uit opnieuw opschonen.
Zit wel wat offtopic gebral tussen, maar het topic is nog wel te redden.
Dan zijn tenminste niet alle reakties voor niks geweest.
Laatste posts in het topic verklaren dat wel. Drugshond is ook nog ff bezig en dan gaat ie weer open, of Snarf wil ook nog even en misschien sp3c wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Is dit de plek om te vragen waarom ik niet meer kan reageren in het Gaza/Libanon-topic?
Nou, okido dan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Laatste posts in het topic verklaren dat wel. Drugshond is ook nog ff bezig en dan gaat ie weer open, of Snarf wil ook nog even en misschien sp3c wel.
Wat versta je onder reageren, of bedoel je soms afreageren. ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Is dit de plek om te vragen waarom ik niet meer kan reageren in het Gaza/Libanon-topic?
Gelijk bewijzen dat doe je in een discussie. Die lappen foto's vind ik onzin, maar dat er stevig gediscussieerd wordt in een dergelijk topic is logisch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:34 schreef B4CO het volgende:
Dat libanon topic is meer een topic geworden om elkaars gelijk te bewijzen ipv discussie om de oorlog.
Eigen meningen ok, maar het gaat echt te ver soms
Dat is zeker logisch, Maar een geloof tot in extremis belachelijk maken heeft weinig van doen met dit topic. Het shockeren van mensen met lijkenfoto's is ook niet bevoordelijk voor de discussie. Met de gedachte van kijk eens hoeveel bloed er vanaf je hand druipt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef klez het volgende:
[..]
Gelijk bewijzen dat doe je in een discussie. Die lappen foto's vind ik onzin, maar dat er stevig gediscussieerd wordt in een dergelijk topic is logisch.
What??? een paar uurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment voorstander om het topic een paar uurtjes in de koelkast te leggen.
die pics van kleine palestijnse kindertjes met guns zeker ... big fucking dealquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Glasnosteraar het volgende:
En de pics zijn in zoverre relevant dat al dat gemiep over dode kinderen en burgers hypocrisie puur is, waarmee ook de ware motieven van een flink deel van de users wordt blootgelegd.
Hou toch eens op met je ''jodenhaat''quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Glasnosteraar het volgende:
Discussie? wat voor discussie? Deze hele reeks is er vooral voor users die na jaren van opgekropte Jodenhaat nu de kans zien hun hart te luchten.
Ik vind deze aktie van Israel een ramp. Precies dezelfde soort fout die zowel Bush als een jonge Sharon gemaakt hebben: verstrikt raken in een hopeloos moeras vol met godsdienstwaanzinnigen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Posdnous het volgende:
Users die niet alles wat israel doet geweldig vinden Jodenhaters noemen gaat een beetje ver vriend. Sodemieter op met die onzin.
Je hebt helemaal gelijk. Maar het is leuker dat pogen aan te tonen binnen de discussie...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:24 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Ik vind deze aktie van Israel een ramp. Precies dezelfde soort fout die zowel Bush als een jonge Sharon gemaakt hebben: verstrikt raken in een hopeloos moeras vol met godsdienstwaanzinnigen.
Het valt alleen een beetje op, het valt een beetje erg op, dat altijd op dat moment dat Joden ergens bij betrokken zijn, Europeanen hun moreel oordeelsvermogen herontdekken. Een vermogen dat zo vaak, bijvoorbeeld in het geval van Dafur, een sluimerend bestaan leidt. Om over het moreel oordeelsvermogen van moslims nog maar te zwijgen. Wat te denken van Egyptenaren die nu moord en brand gillen, terwijl de volkerenmoord even ten zuiden van hun landsgrens volstrekt genegeerd wordt. Maar jaaaa, daar zijn geen Joden of Amerikanen bij betrokken, maar moslims, en dan mág het.
Oh, en laten we één ding duidelijk stellen, wij zijn géén vrienden.
Welke discussie? er wordt driftig in een cirkeltje gedraaid, en uiteindelijk blijkt keer op keer dat het bestaansrecht van Israel niet geaccepteerd wordt. Zou dat wel het geval zijn zou de discussie ook oplossingsgericht zijn, in plaats van alleen maar het rondschuiven van de schuldvraag.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:29 schreef klez het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Maar het is leuker dat pogen aan te tonen binnen de discussie...
Ik ben er niet continue bij maar ik heb het idee dat er regelmatig toch wat bereikt wordt. De rest negeer ik. Inderdaad moet je de nuances er soms onder druk uit trekken, maar ik ben niet anders gewend hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
Welke discussie? er wordt driftig in een cirkeltje gedraaid, en uiteindelijk blijkt keer op keer dat het bestaansrecht van Israel niet geaccepteerd wordt.
quote:
2 "bijdragen" achter elkaar.quote:
donequote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:55 schreef Frutsel het volgende:
doe hier maar slotje op Poolse President: Doodstraf terug in EU
nie gezien dat ie ook al in POL stond
Mjah, de laatste tijd weer iets beter.quote:
Kan ik me voorstellen als mod van NWSquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, de laatste tijd weer iets beter.
Ik heb slaappillen tegenwoordig (en die waren hard nodig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |