Treurig bericht, en dan gaan zeuren dat "ze" gedizkriminiert wordenquote:Een 32-jarige vrouw is zondagochtend mishandeld in de Leidsestraat in Amsterdam omdat ze zich niet liet "versieren". Het slachtoffer was met twee vriendinnen op weg naar het Koningsplein toen een groepje mannen toenadering zocht.
De vrouwen hadden, heel verrassend, geen belangstelling maar uiteraard was dat een grove belediging voor de heren in kwestie en bovendien bijzonder respectloos. De mannen werden handtastelijk en een van hen sloeg de vrouw in het gezicht. Hij sloeg zo hard en grof dat de vrouw een jukbeen brak. Volgens de politie waren de daders van Marokkaanse afkomst. De politie zoekt nog getuigen (die kunnen bellen naar: 0900-8844.)
Verhalen? Feiten bedoel je.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef longinus het volgende:
Ze waren zeker net in Nederland, en volgens de verhalen haal je het geld hier uit de muur en zijn alle vrouwen hoeren.
Ik was je te snel afquote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck, je had em al gewijzigd, dus maar weer open
Jajaquote:
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijkquote:Volgens de politie waren de daders van Marokkaanse afkomst.
Jeweettoch!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
tja, ach. Die vrouw was gewoon een vuile hoer en wilde alleen maar niet met hun mee omdat ze Marokkaans waren, tegen Nederlanders had ze ja gezegd, ik weet zeker!
Sorry hoor, maar met zo'n berichtje is dat de bevolkingsgroep waar ik meteen aan denk.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijk![]()
Zal ik je wijzen op mijn PI voordat je gaat spankenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus nederlandse vrouwen zijn per definitie hoeren?
Ik vind dat een belediging voor de Finnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Soul79 het volgende:
Ik ben er voor om Marokkanen net als op Geenstijl als 'Finnen' aan te duiden.
Dat staat veel prettiger.
Mij mag je gerust Marokkaan noemen hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef longinus het volgende:
Is de naam Marokkanen dan al zo slecht dat het niet genoemd mag worden.
Over reputatie gesproken.
Toch wel. Gisteravond was er een programma op TV over migranten in Nederland (VPRO Ned 3). Een oude marokkaan zei daarin dat hij er maar niet aan kan wennen dat in Nederland mensen gearmd lopen of elkaar in het openbaar zoenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijk![]()
Niet alleen de Nederlandse hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus nederlandse vrouwen zijn per definitie hoeren?
Bashen? Welk zondebok bashen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Oeh, Marrokaanse mannen, het zondebok bashen is weer begonnen!
Inderdaad immers Marokkanen zijn lompe boeren die altijd vrouwen slaan en daarnaast ook nog eens achterlijk zijn. Dat beseft ie niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bashen? Welk zondebok bashen?
Mijn god; je hebtgenoeg mensen op FOK die wel onnodig lopen te bashen; maar jouw dwangmatige ontkenningsdrang is ook wel weer een ander uiterste..![]()
Dat is wel weer het andere uiterste huhquote:Op maandag 24 juli 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad immers Marokkanen zijn lompe boeren die altijd vrouwen slaan en daarnaast ook nog eens achterlijk zijn. Dat beseft ie niet.
Geenstijl..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Soul79 het volgende:
Ik ben er voor om Marokkanen net als op Geenstijl als 'Finnen' aan te duiden.
Dat staat veel prettiger.
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is wel weer het andere uiterste huh![]()
maar feit is dat dergelijk gedrag wel vaker voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen; maar dat wil niet zeggen dat ieder lid van die bevolkingsgroep schuldig is of over één kam geschoren kan worden..
Dat soweiso, plus het aanbod om achter de ramen te gaan staan en de verdiensten aan die kerel te doneren.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die kerels dan verwachten. "Oh hallo compleet vreemde, tuurlijk ga ik met de benen wijd voor je. Zal ik hier gaan liggen of toch liever naast de vuilnisbakken op de hoek?"
Precies, het kan heel makkelijk! Zo zijn alle moslims terroristen en Marokkanen hoerenlopers. Dat zijn gewoon feiten.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfs
Echt waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfs
Ik vind geweld uit de islamo-facistisch hoek alles behalve grappig, Mutequote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik je wijzen op mijn PI voordat je gaat spanken![]()
Wat heeft dit allemaal met mijn reactie te maken. Heb je je islamofilie pilletje nog ingenomen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind geweld uit de islamo-facistisch hoek alles behalve grappig, Mute
Het komt niet voor hoor, wij zijn beschaafd, maar mss dat je dat in gaat zien als een hoofddoek afgetuigd wordt omdat ze een hoofddoek opheeft.
...tja...er zijn genoeg eh...soortgenoten (en hun aantal is groeiende) die een verwrongen beeld van de/onze maatschappij hebben en daar naar handelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die kerels dan verwachten. "Oh hallo compleet vreemde, tuurlijk ga ik met de benen wijd voor je. Zal ik hier gaan liggen of toch liever naast de vuilnisbakken op de hoek?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |