Treurig bericht, en dan gaan zeuren dat "ze" gedizkriminiert wordenquote:Een 32-jarige vrouw is zondagochtend mishandeld in de Leidsestraat in Amsterdam omdat ze zich niet liet "versieren". Het slachtoffer was met twee vriendinnen op weg naar het Koningsplein toen een groepje mannen toenadering zocht.
De vrouwen hadden, heel verrassend, geen belangstelling maar uiteraard was dat een grove belediging voor de heren in kwestie en bovendien bijzonder respectloos. De mannen werden handtastelijk en een van hen sloeg de vrouw in het gezicht. Hij sloeg zo hard en grof dat de vrouw een jukbeen brak. Volgens de politie waren de daders van Marokkaanse afkomst. De politie zoekt nog getuigen (die kunnen bellen naar: 0900-8844.)
Verhalen? Feiten bedoel je.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef longinus het volgende:
Ze waren zeker net in Nederland, en volgens de verhalen haal je het geld hier uit de muur en zijn alle vrouwen hoeren.
Ik was je te snel afquote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck, je had em al gewijzigd, dus maar weer open
Jajaquote:
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijkquote:Volgens de politie waren de daders van Marokkaanse afkomst.
Jeweettoch!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:23 schreef SocialDisorder het volgende:
tja, ach. Die vrouw was gewoon een vuile hoer en wilde alleen maar niet met hun mee omdat ze Marokkaans waren, tegen Nederlanders had ze ja gezegd, ik weet zeker!
Sorry hoor, maar met zo'n berichtje is dat de bevolkingsgroep waar ik meteen aan denk.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijk![]()
Zal ik je wijzen op mijn PI voordat je gaat spankenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus nederlandse vrouwen zijn per definitie hoeren?
Ik vind dat een belediging voor de Finnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Soul79 het volgende:
Ik ben er voor om Marokkanen net als op Geenstijl als 'Finnen' aan te duiden.
Dat staat veel prettiger.
Mij mag je gerust Marokkaan noemen hoor!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef longinus het volgende:
Is de naam Marokkanen dan al zo slecht dat het niet genoemd mag worden.
Over reputatie gesproken.
Toch wel. Gisteravond was er een programma op TV over migranten in Nederland (VPRO Ned 3). Een oude marokkaan zei daarin dat hij er maar niet aan kan wennen dat in Nederland mensen gearmd lopen of elkaar in het openbaar zoenen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Goed zo, politie, het noemen van de afkomst is uiteraard een HEEL erg belangrijk![]()
Niet alleen de Nederlandse hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus nederlandse vrouwen zijn per definitie hoeren?
Bashen? Welk zondebok bashen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Oeh, Marrokaanse mannen, het zondebok bashen is weer begonnen!
Inderdaad immers Marokkanen zijn lompe boeren die altijd vrouwen slaan en daarnaast ook nog eens achterlijk zijn. Dat beseft ie niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Bashen? Welk zondebok bashen?
Mijn god; je hebtgenoeg mensen op FOK die wel onnodig lopen te bashen; maar jouw dwangmatige ontkenningsdrang is ook wel weer een ander uiterste..![]()
Dat is wel weer het andere uiterste huhquote:Op maandag 24 juli 2006 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad immers Marokkanen zijn lompe boeren die altijd vrouwen slaan en daarnaast ook nog eens achterlijk zijn. Dat beseft ie niet.
Geenstijl..quote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Soul79 het volgende:
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is wel weer het andere uiterste huh![]()
maar feit is dat dergelijk gedrag wel vaker voorkomt bij bepaalde bevolkingsgroepen; maar dat wil niet zeggen dat ieder lid van die bevolkingsgroep schuldig is of over één kam geschoren kan worden..
Dat soweiso, plus het aanbod om achter de ramen te gaan staan en de verdiensten aan die kerel te doneren.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die kerels dan verwachten. "Oh hallo compleet vreemde, tuurlijk ga ik met de benen wijd voor je. Zal ik hier gaan liggen of toch liever naast de vuilnisbakken op de hoek?"
Precies, het kan heel makkelijk! Zo zijn alle moslims terroristen en Marokkanen hoerenlopers. Dat zijn gewoon feiten.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfs
Echt waar?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Kan wel hoor, heel makkelijk zelfs
Ik vind geweld uit de islamo-facistisch hoek alles behalve grappig, Mutequote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik je wijzen op mijn PI voordat je gaat spanken![]()
Wat heeft dit allemaal met mijn reactie te maken. Heb je je islamofilie pilletje nog ingenomen?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind geweld uit de islamo-facistisch hoek alles behalve grappig, Mute
Het komt niet voor hoor, wij zijn beschaafd, maar mss dat je dat in gaat zien als een hoofddoek afgetuigd wordt omdat ze een hoofddoek opheeft.
...tja...er zijn genoeg eh...soortgenoten (en hun aantal is groeiende) die een verwrongen beeld van de/onze maatschappij hebben en daar naar handelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die kerels dan verwachten. "Oh hallo compleet vreemde, tuurlijk ga ik met de benen wijd voor je. Zal ik hier gaan liggen of toch liever naast de vuilnisbakken op de hoek?"
En alle Nederlanders zijn xenofobe racisten. En kuthoerenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, het kan heel makkelijk! Zo zijn alle moslims terroristen en Marokkanen hoerenlopers. Dat zijn gewoon feiten.
Hug mequote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En alle Nederlanders zijn xenofobe racisten. En kuthoeren![]()
Whehehe, kutmocro's, Pim had gelijkquote:Volgens de politie waren de daders van Marokkaanse afkomst.
Neenee, als je een man afwimpeld dán ben je pas een kuthoer. Als je meteen met de benen wijd gaat, dan ben je....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:18 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En alle Nederlanders zijn xenofobe racisten. En kuthoeren![]()
Een slet natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neenee, als je een man afwimpeld dán ben je pas een kuthoer. Als je meteen met de benen wijd gaat, dan ben je....
... euh...
... een open deur ?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
Neenee, als je een man afwimpeld dán ben je pas een kuthoer. Als je meteen met de benen wijd gaat, dan ben je....
... euh...
Hoe erg het ook is, je beschrijft prima hun gedachtengangquote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
... euh...
Deze slet schreef 'afwimpelt' verkeerd, geloof ik. Ach, weet ik veel.quote:
Inderdaad, zo denken ze allemaal. Alle Marokkanen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:23 schreef longinus het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, je beschrijft prima hun gedachtengang![]()
Nee, ik vind jou poging tot bagataliseren zo ranzigquote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft dit allemaal met mijn reactie te maken. Heb je je islamofilie pilletje nog ingenomen?
Nee.... alle Nederlanders denken dat alle Marokkanen zo over alle vrouwen denken...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denken ze allemaal. Alle Marokkanen.
Precies..hoe zaai je haat jegens elkander? pfff stelletje idioten ... ja OOK die MAROKKANEN die die NEDERLANDSE dame hebben gemeptquote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Waar heb jij het over werkelijk. Kan jij mij aantonen waar ik wat bagataliseer? Ik geef gewoon mijn mening over Marokkanen! Dat je precies mijn generalisatie uitpikt, uit de berg voorgaande generalisaties is wel toepasselijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou poging tot bagataliseren zo ranzig
Incl. de wagonlading generalisaties, a'la " Ja, maar je weet toch dat alle marokkanen dat doen".
Niemand zegt dat Mute, helemaal niemand.
Maar toevallig, hoe kan het ook anders is het weer een fijne landgenoot van jou die weer de barbaar uithangt.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er geen een ken die er niet zo over denktquote:Op maandag 24 juli 2006 14:27 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Nee.... alle Nederlanders denken dat alle Marokkanen zo over alle vrouwen denken...
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening over Marokkanen!
Dat kan.....wellicht is "jouw steekproef" dan niet betrouwbaar.....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er geen een ken die er niet zo over denkt
Wtf?quote:
Volgens mij waren 't leeftijdtechnisch gezien niet meer echt kinderen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wtf?![]()
Pimmetje was een pedo die zich aan kinderen vergreep, waarbij zijn voorkeur uitging naar Marokkaanse kindertjes.![]()
Is dat zo?, ik had het over de dadersquote:Op maandag 24 juli 2006 14:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo denken ze allemaal. Alle Marokkanen.
Ja maar Muus, die op iemand anders reageerde, niet. En daardoor jij dus ook nietquote:Op maandag 24 juli 2006 14:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Is dat zo?, ik had het over de daders![]()
het ging bij mijn weten idd om jonge jongens die rond de 17 betaalde sex aanboden... dat is wél illegaal vooral omdat prostitue pas boven de 18 legaal is, maar of je dat kunt classificeren als pedoseksualiteit kan betwijfelt worden al moet men erkennen dat F. dus kennelijk bewust voor zulke jongen jongetjes ging.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:38 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Volgens mij waren 't leeftijdtechnisch gezien niet meer echt kinderen...
En welk probleem mag dat wezen?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met zo'n berichtje is dat de bevolkingsgroep waar ik meteen aan denk.
Verzwijgen is niet de oplossing, gewoon het probleem benoemen.
*serieuze pet opzet*quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar Muus, die op iemand anders reageerde, niet. En daardoor jij dus ook niet
Ach, autochtone extremistische SGPers genoeg die het compleet met die oude "Marokkaan" eens zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef buachaille het volgende:
[..]
Toch wel. Gisteravond was er een programma op TV over migranten in Nederland (VPRO Ned 3). Een oude marokkaan zei daarin dat hij er maar niet aan kan wennen dat in Nederland mensen gearmd lopen of elkaar in het openbaar zoenen.![]()
Voor zo'n ouwe Riffer is het iedere keer als hij dit weer ziet een schok. In Marokko zou dat niet kunnen bestaan. Toen ik hem dat hoorde vertellen op tv werd er voor mij ook weer meer duidelijk. Ik lees dus graag de achtergrond van de hoofdpersonen bij dit soort berichten.
die sturen ze toch naar Nederland?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Vhiper het volgende:
Dit tuig, van welke afkomst dan ook, moet gewoon KEIHARD worden aangepakt. Wat dat betreft mogen we aan Marokko een voorbeeld nemen over hoe je criminelen moet aanpakken.![]()
...ik verdedig de hele man ook niet....haakte alleen ff op dat ene puntje in...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:41 schreef Cristian Dior het volgende:
[..]
het ging bij mijn weten idd om jonge jongens die rond de 17 betaalde sex aanboden... dat is wél illegaal vooral omdat prostitue pas boven de 18 legaal is, maar of je dat kunt classificeren als pedoseksualiteit kan betwijfelt worden al moet men erkennen dat F. dus kennelijk bewust voor zulke jongen jongetjes ging.
Fortuyn was wel openlijk voor een nromale omgang met pedofilie en pedoseksualiteit en tegen de overdreven taboeisering
Waarom verpest je mijn sarcastische reactiesquote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
*serieuze pet opzet*
Beste Mutant01,
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat vrouwen lastig gevallen worden door heren van allerlei verschillende afkomsten.
Mocht ik iets gezegd hebben waardoor het lijkt alsof ik iets anders beweer, dan spijt mij dat zeer. Dit was niet mijn bedoeling. Hopelijk heb ik het misverstand zo recht gezet.
Met vriendelijke groet en een knuffeltje voor alle Marokkanen,
MUUS.
*pet door plee spoelt*
Ik wilde je eigenlijk gewoon even knuffelen en ik zag geen andere manier.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom verpest je mijn sarcastische reacties![]()
![]()
Ha ha ha.....ha....ha.....quote:
Nee, dat teveel van die mensen buitensporig crimineel zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En welk probleem mag dat wezen?
Dat alle Marokkanen criminelen zijn of dat jij door dit soort berichten denkt dat alle Marokkanen crimineel zijn?
eensch, alleen krijg je dat in NL nooit ingevoerd, dankzij bepaalde kamerleden die nog heilig geloven dat de mensch in principe goed is, en dat in zelfs de meest gestoorde kindermoordenaar een goed mensch schuilt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
En welk probleem mag dat wezen?
Dat alle Marokkanen criminelen zijn of dat jij door dit soort berichten denkt dat alle Marokkanen crimineel zijn?
Ik gok het laatste![]()
Dit tuig, van welke afkomst dan ook, moet gewoon KEIHARD worden aangepakt. Wat dat betreft mogen we aan Marokko een voorbeeld nemen over hoe je criminelen moet aanpakken.![]()
....heb je deze door statistieken gestaafde feiten ook over Inheemse Nederlanders?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat teveel van die mensen buitensporig crimineel zijn.
Ik denk in het kader van de Ggristelijke naastenliefde ook wel onder de B van Balkenenende en de R van Rouwvoet..quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, alleen krijg je dat in NL nooit ingevoerd, dankzij bepaalde kamerleden die nog heilig geloven dat de mensch in principe goed is, en dat in zelfs de meest gestoorde kindermoordenaar een goed mensch schuilt.
Ik noem overigens geen namen, maar ze zijn in de telefoongids vooral te vinden onder de B van Bos en de H van Halsema.
Is goed, volgende keer ook maar vermelden dat het SGP-ers is die een meid een gebroken neus bezorgt als ze niet op zijn advances in gaat.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, autochtone extremistische SGPers genoeg die het compleet met die oude "Marokkaan" eens zijn![]()
Finnenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Soul79 het volgende:
Daar ben ik er ook één van, ik had zelfs nog een (heel) klein beetje medelijden met Wilhelm Schippers toen ik las dat hij zichzelf uit z'n lijden had verloostquote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
eensch, alleen krijg je dat in NL nooit ingevoerd, dankzij bepaalde kamerleden die nog heilig geloven dat de mensch in principe goed is, en dat in zelfs de meest gestoorde kindermoordenaar een goed mensch schuilt.
Ik noem overigens geen namen, maar ze zijn in de telefoongids vooral te vinden onder de B van Bos en de H van Halsema.
Same here.....tuurlijk is 't triest dat een mens zo ver komt dat hij/zij er een einde aan maakt....maar dit scheelt hem lijden en de maatschappij geld.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:59 schreef buachaille het volgende:
[..]
Daar ben ik er ook één van, ik had zelfs nog een (heel) klein beetje medelijden met Wilhelm Schippers toen ik las dat hij zichzelf uit z'n lijden had verloost![]()
Wellicht in sommige gevallen een combinatie van beide........lijkt me alleen beetje een kip-ei situatie.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef longinus het volgende:
Maar eigenlijk gaat het gewoon om verkeerd gedrag, gozer wil zijn zin krijgen, krijgt dit niet en gaat meppen. is dit een verkeerde opvoeding of is het kultuur.
ik denk dat opvoeding onderdeel van een cultuur is. En zolang we respect dienen te hebben voor een cultuur, en klakkeloos alles moeten accepteren, zal het nooit veranderen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Wellicht in sommige gevallen een combinatie van beide........lijkt me alleen beetje een kip-ei situatie.
Komt opvoeding voort uit cultuur...of is cultuur/maatschappij onderhevig aan opvoeding.
Als veel kinderen/jongeren meekrijgen vanuit hun opvoeding dat bv een appel jatten moet kunnen en dat in later stadium/leven niet afleren, kan dat wellicht resulteren in een maatschappij waarin 't geen probleem is dat je bij de groenteboer een appeltje meeneemt zonder te betalen.
(ik noem maar iets).....
Sommige zaken zullen een cultuurmaatschappelijke/religieuze achtergrond hebben (positie v/d vrouw).....sommige zaken zullen 't resultaat zijn van opvoeding of 't gebrek daaraan...
Oh, zet die blauwe bril toch eens af!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of is het misschien beide?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:05 schreef longinus het volgende:
is dit een verkeerde opvoeding of is het kultuur.
Je wilt beweren dat een oude, bejaarde Marokkaan dit gedaan heeft?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Is goed, volgende keer ook maar vermelden dat het SGP-ers is die een meid een gebroken neus bezorgt als ze niet op zijn advances in gaat.![]()
Wat mij betreft dien je inderdaad respect te moeten hebben voor een cultuur en klakkeloos alles accepteren, zolang ze binnen de Nederlandse wet blijven. Overtreden van de wet moet veel harder worden aangepakt.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat opvoeding onderdeel van een cultuur is. En zolang we respect dienen te hebben voor een cultuur, en klakkeloos alles moeten accepteren, zal het nooit veranderen.
True, er is maar één politicus die een dergelijke maatregel er doorheen gedrukt had denk ik, en die is door z'n kop geschoten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:11 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Oh, zet die blauwe bril toch eens af!Onder Balkenende en Zalm komen dergelijke maatregelen er ook (helaas) niet door!
true....plus dat daar een gedegen scheiding van Kerk & Staat bij hoort. Zolang religie de basis is voor wetten, rechten en plichten, zul je dergelijke cultuurverschillen niet kunnen uitbannen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat opvoeding onderdeel van een cultuur is. En zolang we respect dienen te hebben voor een cultuur, en klakkeloos alles moeten accepteren, zal het nooit veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |