Ja je hebt gelijk, dat in spé had ik weg kunnen laten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:44 schreef Monidique het volgende:
Oorlogsmisdadiger in spé?
Staatsgevaarlijke idioot.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een islamitische umma is nodig om dit soort zaken tegen te gaan:
27 Juli 2006 14:57
Grootste Srebrenica-graf gevonden
Een pas ontdekt massagraf met moslims die na de val van Srebrenica vermoord zijn, blijkt het grootste tot nu toe. Er zijn 733 lichamen geborgen, terwijl van het massagraf eenderde nog niet is geopend. In totaal zouden er meer dan 1000 stoffelijke resten liggen in het graf bij het Bosnische dorp Kamenica.
En om dit soort zaken te bewerkstelligen:
Pakistan bouwt enorme kernreactor
25 juli 2006
Pakistan is bezig met de bouw van een krachtige atoomreactor die voldoende plutonium zal produceren voor de bouw van veertig a vijftig atoombommen per jaar. Dit meldde de Amerikaanse krant Washinhton Post gisteren, nadat deskundigen satellietfoto's hadden bekeken.
Snap je?
Zijn stabiele bommen ook?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn streven is nobel maar onrealistisch en op korte termijn absoluut onhaalbaar. Maar zijn stabiele retoriek bevalt me wel.²
de taxi-markt is al gevallenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef -scorpione- het volgende:
Zijn de moslims al begonnen met de veroveringen?![]()
Waarschijnlijk het oude 'Andalusië' erbij. De leiders/spreekbuizen van Al-Qaida hebben het altijd over het oude Arabische Rijk. Waarom hij nu Spanje noemt? Omdat hij het heeft over het Westen als een stel kruisvaarders en de kruistocht tegen de Spaanse moslims is één van de kruistochten die nog steeds gevoelens van verontwaardiging oproepen bij islamieten (die hun geschiedenis kennen)... Dus niet vanaf, maar incluis.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef buachaille het volgende:
Als hij zegt "From Spain" bedoelt hij dan inclusief Spanje of vanaf de landsgrens van Spanje?
Israel en Spanje. Allebei veroverd op 'de moslims' door de kruisvaarders. Al-Qaida-leiders verwijzen constant naar de kruistochten. Kortom, holle retoriek: ik vraag me af of hier echt veel over te zeggen valt... Is er een soort 'kruisvaardersmythe' in (bepaalde delen van) het Midden Oosten, die gebruikt wordt om de bevolking op te stoken tegen 'de vijand'? Ik ben benieuwd wat men kinderen daar leert tijdens de geschiedenislessen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:11 schreef Vosseklaver het volgende:
De Islam kent 2 gebieden, het gebied van de islam en nog geen gebied van de islam. Het gebied van de islam kan veroverd worden, maar kan daarna niet meer weggegeven worden, wanneer een gebied is heroverd op de islam wordt dit gebied een oorlogsgebied. Dit is dus ook het geval in Israel, Spanje en India. Allemaal oorlogsgebieden, omdat ze tot het gebied van de islam behoren maar atm ( igv Spanje al 800 jaar) niet Islamitisch meer zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |