gezien zijn vingertje meent ie 't toch erg serieus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij draagt een vrouwenbril, en een theedoek op zijn hoofd.
moet die vent dan nog serieas genomen worden
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef buachaille het volgende:
Als hij zegt "From Spain" bedoeld hij dan inclusief Spanje of vanaf de landsgrens van Spanje?
Hij zegt to Iraq, dus dan klopt je plaatje niet meerquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.
[afbeelding]
Met in het achterhoofd de aanslagen op de treinen en het oprollen vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef buachaille het volgende:
Als hij zegt "From Spain" bedoeld hij dan inclusief Spanje of vanaf de landsgrens van Spanje?
Dan had ie wel New York genoemd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd de aanslagen op de treinen en het oprollen van
de terreurcellen in Spanje zo het zomaar kunnen dat hij inclusief Spanje bedoeld.
Vreemd overigens dat ik geen conspiracy verhalen hoor over de aanslagen in Spanje.
Ze houden van warm weer, zitten wij even veiligquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.
[afbeelding]
Net alsof hij het erg zal vinden als het gebied zich verder uitstrekt dan Irak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zegt to Iraq, dus dan klopt je plaatje niet meer![]()
![]()
Weet ik niet, heb niet met hem gesproken laatst. Misschien haat ie Iran wel, weet jij veel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Net alsof hij het erg zal vinden als het gebied zich verder uitstrekt dan Irak.
Valt me gewoon op omdat bij veel conspiracy mensen altijd de CIA, Mossad, dequote:
Mwah, als je goed zoekt vind je zat conspiracy's over Madrid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Valt me gewoon op omdat bij veel conspiracy mensen altijd de CIA, Mossad, de
NWO of Zionisten erachter zitten.
Deze aanslagen werden eveneens door al-quaida ge-claimed en daar vind ik niets van
terug bij conspiracy mensen. Misschien omdat er voor de USA bashers weinig eer te
behalen valt?
maar goed, moeten wij die man serieus nemen, nee, maar helaas zijn er nogal wat aapjes die dit soort malloten wél serieus nemen. En dit is ook niet voor het eerst dat moslims Spanje claimen, en dat geldt overigens voor meer gebieden. Mischien leuk onderwerp voor een enquete in bv Marokko.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij draagt een vrouwenbril, en een theedoek op zijn hoofd.
moet die vent dan nog serieas genomen worden
Dat zij men twee jaar geleden ook. Tot dat er voirig jaar een complete spaanse metro de lucht in werd geblazen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef popolon het volgende:
De hoeveelste jihad is dit al?
Wat een nietszeggende kreet is dat geworden zeg, voor zover het nog iets moest betekenen.
bij Allahquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef PsyCha het volgende:
en ik wil een ferrari
Hij zegt het toch echt hoor. En onder fundi-moslims leeft het Al Andalus verhaal enorm dus wat zit je de boel nou weer recht te praten joh?quote:
Je weet toch wel dat wat Iran aanhangt als ketterij wordt gezien door die knakkers?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef Vhiper het volgende:
From Spain to Iraq? Hij wil Iran Christelijk maken?![]()
Wat een sukkel toch ook weer![]()
From, starting point. Bij landen gebruiken we landsgrenzen als begin en eind punt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef Glasnosteraar het volgende:
[afbeelding]
http://www.answers.com/from?nafid=3
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf natuurlijk, maar Glasnosteraar wil even bullshit praten.
Een nobel streven, maar ik zie het liever niet eerlijk gezegd. Niet nu in iedergeval, laat ze eerst maar eens zien wat voor Islam ze na streven, eentje van terrorisme, martelingen en dood en verderf? Zoals in het midden-oosten? Of een Islam waarbij Christenen en Joden ook hun plaats hebben binnen de maatschappij, waarbij andere religies naast deze ook getolereerd worden, en waarbij je zelf moet weten of je een burqa draagt of niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
Het is een nobel streven om één verenig Islamitisch wereldrijk te bewerkstelligen onder een Khalief.
Zelf zou ik Osama Bin Laden hebben voorgedragen als khalief.
Spanje zal geen onderdeel zijn van dat verenigd rijk, en het imperium zou tot aan Pakistan strekken, met de Malediven, Bosnie, Albanie, Tsjetsjenie en tal van andere geisoleerde moslimlanden, zoals in Centraal Azie als protectoraten en aan de oostzijde Indonesie en Maleisie als gebieden die onder de khalief behoren.
"Maar grootmoeder", zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "grootmoeder - wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m’n kind", antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren! "Dan kan ik je beter horen, m’n kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ógen! "Dan kan ik je beter zien, kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote tanden gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" snauwde de grote boze wolf. "Daarmee kan ik jou beter ophappen!" En de grote boze wolf sprong uit bed. Arme Roodkapje! Haar mandje viel op de grond, de eitjes braken en de mooie bloemen lagen vertrapt. De boze wolf stond al klaar om haar op te happen. "Help, help! schreeuwde Roodkapje. "Help, help! Help me toch alsjeblieft!" Gelukkig was die dag de dappere, sterke jagerjuist in het bos..quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
Het is een nobel streven om één verenig Islamitisch wereldrijk te bewerkstelligen onder een Khalief.
Spanje zal geen onderdeel zijn van dat verenigd rijk, en het imperium zou tot aan Pakistan strekken, met de Malediven, Bosnie, Albanie, Tsjetsjenie en tal van andere geisoleerde moslimlanden, zoals in Centraal Azie als protectoraten en aan de oostzijde Indonesie en Maleisie als gebieden die onder de khalief behoren.
Lijkt me een weldoordacht plan. Ik zou zeggen, maak ook eens een videobandje...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
Ben je nou echt zo'n dombo, of een terroristenpijpertje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:31 schreef Super7fighter het volgende:
Ohm je vindt het ook nog een nobel streven? Was jij 70 jaar geleden als Arier geboren dan vond je het Derde Rijk ook een nobel streven.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een nobel streven, maar ik zie het liever niet eerlijk gezegd. Niet nu in iedergeval, laat ze eerst maar eens zien wat voor Islam ze na streven, eentje van terrorisme, martelingen en dood en verderf? Zoals in het midden-oosten? Of een Islam waarbij Christenen en Joden ook hun plaats hebben binnen de maatschappij, waarbij andere religies naast deze ook getolereerd worden, en waarbij je zelf moet weten of je een burqa draagt of niet.
Ik zeg niet dat het spoedig de realiteit zal zijn, maar wat Zawahiri beter had kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
"Maar grootmoeder", zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "grootmoeder - wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m’n kind", antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren! "Dan kan ik je beter horen, m’n kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ógen! "Dan kan ik je beter zien, kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote tanden gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" snauwde de grote boze wolf. "Daarmee kan ik jou beter ophappen!" En de grote boze wolf sprong uit bed. Arme Roodkapje! Haar mandje viel op de grond, de eitjes braken en de mooie bloemen lagen vertrapt. De boze wolf stond al klaar om haar op te happen. "Help, help! schreeuwde Roodkapje. "Help, help! Help me toch alsjeblieft!" Gelukkig was die dag de dappere, sterke jagerjuist in het bos..
Als we dan toch het sprookjesboek erbij gaan pakken![]()
De eerste Arier die destijds streefde voor een harmonische samenleving met allerlei religies en culturen door elkaar moet ik zien. Je vergelijking slaat ook als een lul op de kont van een aap.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ohm je vindt het ook nog een nobel streven? Was jij 70 jaar geleden als Arier geboren dan vond je het Derde Rijk ook een nobel streven.......
Zijn de mensen die de EU hebben opgericht dom?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n dombo, of een terroristenpijpertje?
Dat waren geen alter-ego's van Bin Laden, dunkt me.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zijn de mensen die de EU hebben opgericht dom?
Zawahri streeft daarnaar wou je zeggen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De eerste Arier die destijds streefde voor een harmonische samenleving met allerlei religies en culturen door elkaar moet ik zien. Je vergelijking slaat ook als een lul op de kont van een aap.
Lees je uberhaupt welquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zawahri streeft daarnaar wou je zeggen?
Jij gaat mij vertellen dat ze Andalusië er niet bij willen hebben? En als dat wat jij zegt klopt dan hoeft hij Irak dus ook niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
From, starting point. Bij landen gebruiken we landsgrenzen als begin en eind punt.
Het moet natuurlijk geen dictatuur zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een nobel streven, maar ik zie het liever niet eerlijk gezegd. Niet nu in iedergeval, laat ze eerst maar eens zien wat voor Islam ze na streven, eentje van terrorisme, martelingen en dood en verderf? Zoals in het midden-oosten? Of een Islam waarbij Christenen en Joden ook hun plaats hebben binnen de maatschappij, waarbij andere religies naast deze ook getolereerd worden, en waarbij je zelf moet weten of je een burqa draagt of niet.
Andalusie wil hij er niet bij hebben, zoals je ziet was het kalifaat groter dan wat hij hier oorspronkelijk zegt. (liep tot aan India bijna). Als hij het dus over het vroegere kalifaat had, had ie wel gezegd from France to India, en niet from Spain to Iraq. Tenzij hij bij topografie niet de beste was in zijn klas.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat ze Andalusië er niet bij willen hebben? En als dat wat jij zegt klopt dan hoeft hij Irak dus ook niet?
Onzin dus, Spanje wil hij er ook bij, misschien niet helemaal, maar grotendeels in ieder geval het zuiden.
Ik snapte het tot het dikgedrukte.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk geen dictatuur zijn.
Enkele fundamenten zouden moeten zijn:
- Godsdienstvrijheid voor alle religies, zoals de Islam dat voorschrijft
- gelijkwaardig van man en vrouw, zoals de Koran dat voorschrijft
- Marktwerking
- Sociale grondrechten
- het bezit van kernwapens en andere massavernietigingswapen voor zelfverdediging
- etc etc
Goed, je snapt wel waar ik naar toe wil. Zoiets als de EU, maar dan op Islamitische gronden.
Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar mensen als Zawahri en Osama Bin Laden hebben alle regels van de Islam aan hun laars gelapt, en vechten alleen onder het mom van de Islam om hun macht te vergroten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk geen dictatuur zijn.
Enkele fundamenten zouden moeten zijn:
- Godsdienstvrijheid voor alle religies, zoals de Islam dat voorschrijft
- gelijkwaardig van man en vrouw, zoals de Koran dat voorschrijft
- Marktwerking
- Sociale grondrechten
- het bezit van kernwapens en andere massavernietigingswapen voor zelfverdediging
- etc etc
Goed, je snapt wel waar ik naar toe wil. Zoiets als de EU, maar dan op Islamitische gronden.
Maar Irak wil hij dus ook niet, dat begrijp je...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Andalusie wil hij er niet bij hebben, zoals je ziet was het kalifaat groter dan wat hij hier oorspronkelijk zegt. (liep tot aan India bijna). Als hij het dus over het vroegere kalifaat had, had ie wel gezegd from France to India, en niet from Spain to Iraq. Tenzij hij bij topografie niet de beste was in zijn klas.
Nee, dat begrijp ik ook niet, dus daarom is het hele kalifaat irrelevant.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar Irak wil hij dus ook niet, dat begrijp je...
Ik blijf ontopic.quote:
Nee je maakt weer eens een nazi-vergelijking die nergens op gebaseerd is. Je lijkt Marijnissen wel.quote:
Nee. Nee sorry. Glasnosteraar is hier niet degene die bullshit praat.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf natuurlijk, maar Glasnosteraar wil even bullshit praten.
Nee, het is relevant en hij wil gewoon van Spanje tot Irak. Je eerdere uitspraak van bij landen geldt het vanaf de grens is namelijk klinkklare onzin. Het gaat wel van grens tot grens maar dan wat er binnen ligt. Irak en Spanje liggen er dus nog binnen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet, dus daarom is het hele kalifaat irrelevant.
Het is een prima topic, alleen heb jij blijkbaar niets te melden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef PonyLover het volgende:
Waardeloos topic weer dit.
Wat dacht je van Noord-Afrika. Spanje grenst aan Noord-Afrika namelijk (direct, zonder zee ertussen)quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Nee sorry. Glasnosteraar is hier niet degene die bullshit praat.
'From' als in vanaf bestaat niet in het Engels. Daarbij zou zijn opmerking alleen nog maar belachelijker zijn als hij vanaf de landgrens van Spanje bedoelt. Wat wil hij dan hebben, de Middellandse Zee?
Zawahri is prima met Hitler te vergelijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee je maakt weer eens een nazi-vergelijking die nergens op gebaseerd is. Je lijkt Marijnissen wel.
Wellicht, maar je had het niet over Zawahri.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zawahri is prima met Hitler te vergelijken.
Ik heb op Gibraltar gestaan, maar kon toch echt niet naar Afrika wandelen hoor.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wat dacht je van Noord-Afrika. Spanje grenst aan Noord-Afrika namelijk (direct, zonder zee ertussen)![]()
Omdat hij Soenniet is en een schurfthekel aan Iran heeft. Daarbij hebben die al een soort Islamitisch land.quote:Bovendien, ook al zou hij wel Spanje bedoelen (erbij), waarom dan to Iraq, dat klopt namelijk niet.
Jij snapt het gewoon niet hè?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Noord-Afrika. Spanje grenst aan Noord-Afrika namelijk (direct, zonder zee ertussen)![]()
Bovendien, ook al zou hij wel Spanje bedoelen (erbij), waarom dan to Iraq, dat klopt namelijk niet. En alsnog zou Glasnost het fout hebben, aangezien nergens blijkt dat Zawahri Spanje wil hebben.
Jij vond het een nobel streven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, maar je had het niet over Zawahri.
Je bent zeker niet in Ceuta geweestquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb op Gibraltar gestaan, maar kon toch echt niet naar Afrika wandelen hoor.
[..]
Omdat hij Soenniet is en een schurfthekel aan Iran heeft.
Natuurlijk, ik vind hun ook complete idioten, met een grote groep idioten van volgelingen, en een nog veeeel grotere groep idioten van bewonderaars, maar zij beweren allemaal dat hetgeen wat zij doen heel erg in de lijn is met de regels van de Islam.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar mensen als Zawahri en Osama Bin Laden hebben alle regels van de Islam aan hun laars gelapt, en vechten alleen onder het mom van de Islam om hun macht te vergroten.
Tuurlijk beweren ze dat alles wat zij doen in regels is van de Islam, zo krijgen ze de veelal ongeletterde bevolking achter zich. Waar het staat wat ze in strijd doen met alle regels van de Islam, in de Koranquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Demophon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik vind hun ook complete idioten, met een grote groep idioten van volgelingen, en een nog veeeel grotere groep idioten van bewonderaars, maar zij beweren allemaal dat hetgeen wat zij doen heel erg in de lijn is met de regels van de Islam.![]()
Waar staat het dat het in strijd is met alle regels van de Islam? Ben namelijk zeer benieuwd.
Maar blijkbaar wil hij Iran er niet bij hebben.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, aangezien het vroegere kalifaat verder liep dan Irak![]()
dat ligt aan de imam die de koran uitlegd. Of zijn homo's soms geen onschuldigen die van hetquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk beweren ze dat alles wat zij doen in regels is van de Islam, zo krijgen ze de veelal ongeletterde bevolking achter zich. Waar het staat wat ze in strijd doen met alle regels van de Islam, in de KoranSinds wanneer mag je onschuldigen doden, vrouwen, kinderen, ouderen of gehandicapten!? Dat is echt een van de zwaarste zondes die je maar kan begaan.
Het kalifaat liep zelfs tot aan India. Dus hij weigert delen van Pakistan ook. Begrijp jij het?quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wil hij Iran er niet bij hebben.
De imam is geen "gezaghebbende" (integenstelling tot wat veel buitenstaanders denken). Wat hij zegt hoef je niet op te volgen of te doen, de imam is een raadgever, en soms is het een slechte raadgever. Slechte raadgevers moet je aanpakken, ze kunnen ongeletterden makkelijk hersenspoelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef Incomplete het volgende:
[..]
dat ligt aan de imam die de koran uitlegd. Of zijn homo's soms geen onschuldigen die van het
dak gegooid mogen worden?
Ja, het zou hem echt om Ceuta te doen geweest zijnquote:
Dus? In Zimbabwe hebben ze ook een schurfthekel aan het Westen.quote:En hij heeft ook een schurfthekel aan het Westen.![]()
Wrong!!! Betreffende terroristen (want daar hebben we het hier over) zijn het vaak zeer geletterde hoog opgeleide mensen die juist veel van de koran weten!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk beweren ze dat alles wat zij doen in regels is van de Islam, zo krijgen ze de veelal ongeletterde bevolking achter zich. Waar het staat wat ze in strijd doen met alle regels van de Islam, in de KoranSinds wanneer mag je onschuldigen doden, vrouwen, kinderen, ouderen of gehandicapten!? Dat is echt een van de zwaarste zondes die je maar kan begaan.
Nee dat zeg ik niet, jij beweerde dat Spanje niet direct grensde aan afrikaquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef speknek het volgende:
Ja, het zou hem echt om Ceuta te doen geweest zijn
Ja, je maakt je eigen argument belachelijk. Hij heeft een schurfthekel aan Iran, dus negeert hij Iran, als hij een schurfthekel heeft aan het Westen, dan zou hij toch ook het westen (inc Spanje) negeren.quote:Dus? In Zimbabwe hebben ze ook een schurfthekel aan het Westen.
Daarom steun ik elk land wat tegen godsdienstwaanzin vecht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Slechte raadgevers moet je aanpakken, ze kunnen ongeletterden makkelijk hersenspoelen.
WRONG!! De betreffende terroristen zijn weliswaar hoogopgeleid, maar weten zeker NIET veel van de Koran. Het meeste wat de betreffende hoogopgeleide terroristen hebben geleerd, komt van imams, of zoals wij hier in Nederland zagen, videobandjes en geluidsbandjes!quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Wrong!!! Betreffende terroristen (want daar hebben we het hier over) zijn het vaak zeer geletterde hoog opgeleide mensen die juist veel van de koran weten!
Accepteer je dat als Spanje dan?quote:
Moslim moeten zelf de Koran lezen:) En ja wie accepteert het niet als Spanje?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:11 schreef Napalm het volgende:
Mogen alle moslims zelf de Koran lezen of is het net als de katholieken vroeger; niet toegestaan?
[..]
Accepteer je dat als Spanje dan?
Een islamitische umma is nodig om dit soort zaken tegen te gaan:quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik snapte het tot het dikgedrukte.
edit: sterker nog, ik begreep het eerste deel ook niet helemaal.
Ik denk dat het veroveren van Iran zelfs voor de radicale islamieten een heikel punt is. Zeker als dat vantevoren gezegd wordt, daar zetten ze heel wat kwaad bloed mee. Kwaad bloed hebben ze in Spanje toch al.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, je maakt je eigen argument belachelijk. Hij heeft een schurfthekel aan Iran, dus negeert hij Iran, als hij een schurfthekel heeft aan het Westen, dan zou hij toch ook het westen (inc Spanje) negeren.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een islamitische umma is nodig om dit soort zaken tegen te gaan:
27 Juli 2006 14:57
Grootste Srebrenica-graf gevonden
Een pas ontdekt massagraf met moslims die na de val van Srebrenica vermoord zijn, blijkt het grootste tot nu toe. Er zijn 733 lichamen geborgen, terwijl van het massagraf eenderde nog niet is geopend. In totaal zouden er meer dan 1000 stoffelijke resten liggen in het graf bij het Bosnische dorp Kamenica.
En om dit soort zaken te bewerkstelligen:
Pakistan bouwt enorme kernreactor
25 juli 2006
Pakistan is bezig met de bouw van een krachtige atoomreactor die voldoende plutonium zal produceren voor de bouw van veertig a vijftig atoombommen per jaar. Dit meldde de Amerikaanse krant Washinhton Post gisteren, nadat deskundigen satellietfoto's hadden bekeken.
Snap je?
Nee, ik vind dat je maar een beetje in de ruimte lult.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Een islamitische umma is nodig om dit soort zaken tegen te gaan:
27 Juli 2006 14:57
Grootste Srebrenica-graf gevonden
Een pas ontdekt massagraf met moslims die na de val van Srebrenica vermoord zijn, blijkt het grootste tot nu toe. Er zijn 733 lichamen geborgen, terwijl van het massagraf eenderde nog niet is geopend. In totaal zouden er meer dan 1000 stoffelijke resten liggen in het graf bij het Bosnische dorp Kamenica.
En om dit soort zaken te bewerkstelligen:
Pakistan bouwt enorme kernreactor
25 juli 2006
Pakistan is bezig met de bouw van een krachtige atoomreactor die voldoende plutonium zal produceren voor de bouw van veertig a vijftig atoombommen per jaar. Dit meldde de Amerikaanse krant Washinhton Post gisteren, nadat deskundigen satellietfoto's hadden bekeken.
Snap je?
Iran is sji'itisch, afvalligen volgens de wahabistische leer van Al-Qaeda. Zij behoren niet tot het rijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wil hij Iran er niet bij hebben.
Marokkanen die ik ken. Die hebben het altijd over dat ze Ceuta en Mellia (oid) terug willen. Vooral als Spanje weer eens begint over het terugkrijgen van Gibraltar hoor ik het weer..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:23 schreef Mutant01 het volgende: En ja wie accepteert het niet als Spanje?
Zeker nog nooit van Ceuta en Melilla gehoord.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb op Gibraltar gestaan, maar kon toch echt niet naar Afrika wandelen hoor.
[..]
het lijkt er een beetje op dat Zawahiri het vooral over een Arabisch rijk heeft, en Iran, Pakistan etc zijn niet Arabisch. Spanje daarentegen was ooit tijdelijk onderdeel van een Arabische rijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat het veroveren van Iran zelfs voor de radicale islamieten een heikel punt is. Zeker als dat vantevoren gezegd wordt, daar zetten ze heel wat kwaad bloed mee. Kwaad bloed hebben ze in Spanje toch al.
Maar goed, het blijft natuurlijk gissen waarom hij totaan Irak voldoende vindt.
In Iran zitten Shihiten (Hoe spel je dat in godsnaam?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat wat Iran aanhangt als ketterij wordt gezien door die knakkers?
Ghehe, zoals je dat schrijft lijkt het net op "shit", haha de shihitenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:37 schreef Vhiper het volgende:
[..]
In Iran zitten Shihiten (Hoe spel je dat in godsnaam?) en hij is Soenitisch geloof ik, dus ja, daar heb je gelijk in. Maar zitten er van Spanje tot Irak dan alleen maar Soeniten? Alleen al in Irak is er een grote Shihitische meerderheid en de Palestijnen zijn volgens mij ook Shihitisch
![]()
Weinig van gemerkt in Zimbabwe.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef speknek het volgende:
Dus? In Zimbabwe hebben ze ook een schurfthekel aan het Westen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ghehe, zoals je dat schrijft lijkt het net op "shit", haha de shihiten![]()
![]()
In het Nederlands wordt het geschreven als "sjiieten" (afgeleid van sjiisme (الشيعة) of Shiá'te Ali (شیعته علی) ) en "soennieten" (afgeleid van het Arabische woord "sunnah", gewoonte, of soennisme (سونى))quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:53 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik vroeg al hoe je dat in vredesnaam moet spellen
Ook op de lange termijn. Een groot wereldrijk gebaseerd op religie is zóóó 1900.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Zijn streven is nobel maar onrealistisch en op korte termijn absoluut onhaalbaar. Maar zijn stabiele retoriek bevalt me wel.²
In het geval van de laatste 2 levert dat tenminste nog een redelijke samenleving op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:17 schreef Ringo het volgende:
Het blijven machtwellustige imperialisten, Arabieren. Overal een vinger in de pap willen hebben, net joden of Amerikanen.
Net mensen dus?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:17 schreef Ringo het volgende:
Het blijven machtwellustige imperialisten, Arabieren. Overal een vinger in de pap willen hebben, net joden of Amerikanen.
Het eindigt toch net iets anders...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:38 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
"Maar grootmoeder", zei Roodkapje, toen ze vlak bij het bed was, "grootmoeder - wat heeft u grote armen?" "Dan kan ik je beter vasthouden, m’n kind", antwoordde de kwade wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote oren! "Dan kan ik je beter horen, m’n kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u grote ógen! "Dan kan ik je beter zien, kind!" zei de wolf. "En grootmoeder, wat heeft u opeens een grote tanden gekregen!" riep Roodkapje uit. "Ahá, Ohó!" snauwde de grote boze wolf. "Daarmee kan ik jou beter ophappen!" En de grote boze wolf sprong uit bed. Arme Roodkapje! Haar mandje viel op de grond, de eitjes braken en de mooie bloemen lagen vertrapt. De boze wolf stond al klaar om haar op te happen. "Help, help! schreeuwde Roodkapje. "Help, help! Help me toch alsjeblieft!" Gelukkig was die dag de dappere, sterke jagerjuist in het bos..
Als we dan toch het sprookjesboek erbij gaan pakken![]()
Hm, Nederlandse commando's hè? Ze hebben wel een hele bonte verzameling van baretten, waar is die groene baret van de commando's?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:16 schreef Hallulama het volgende:
Geen probleem, Nederland heeft nog wel wat commando's om Spanje te helpen verdedigen:
[afbeelding]
In eerste instantie lijken ze onschuldig, maar maak ze niet boos!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |