gezien zijn vingertje meent ie 't toch erg serieus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij draagt een vrouwenbril, en een theedoek op zijn hoofd.
moet die vent dan nog serieas genomen worden
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef buachaille het volgende:
Als hij zegt "From Spain" bedoeld hij dan inclusief Spanje of vanaf de landsgrens van Spanje?
Hij zegt to Iraq, dus dan klopt je plaatje niet meerquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.
[afbeelding]
Met in het achterhoofd de aanslagen op de treinen en het oprollen vanquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:38 schreef buachaille het volgende:
Als hij zegt "From Spain" bedoeld hij dan inclusief Spanje of vanaf de landsgrens van Spanje?
Dan had ie wel New York genoemd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Met in het achterhoofd de aanslagen op de treinen en het oprollen van
de terreurcellen in Spanje zo het zomaar kunnen dat hij inclusief Spanje bedoeld.
Vreemd overigens dat ik geen conspiracy verhalen hoor over de aanslagen in Spanje.
Ze houden van warm weer, zitten wij even veiligquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Inclusief uiteraard. Als je een megalomane terrorist bent moet je wel voldoen aan bepaalde eisen.
[afbeelding]
Net alsof hij het erg zal vinden als het gebied zich verder uitstrekt dan Irak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij zegt to Iraq, dus dan klopt je plaatje niet meer![]()
![]()
Weet ik niet, heb niet met hem gesproken laatst. Misschien haat ie Iran wel, weet jij veel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Net alsof hij het erg zal vinden als het gebied zich verder uitstrekt dan Irak.
Valt me gewoon op omdat bij veel conspiracy mensen altijd de CIA, Mossad, dequote:
Mwah, als je goed zoekt vind je zat conspiracy's over Madrid.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:55 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Valt me gewoon op omdat bij veel conspiracy mensen altijd de CIA, Mossad, de
NWO of Zionisten erachter zitten.
Deze aanslagen werden eveneens door al-quaida ge-claimed en daar vind ik niets van
terug bij conspiracy mensen. Misschien omdat er voor de USA bashers weinig eer te
behalen valt?
maar goed, moeten wij die man serieus nemen, nee, maar helaas zijn er nogal wat aapjes die dit soort malloten wél serieus nemen. En dit is ook niet voor het eerst dat moslims Spanje claimen, en dat geldt overigens voor meer gebieden. Mischien leuk onderwerp voor een enquete in bv Marokko.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij draagt een vrouwenbril, en een theedoek op zijn hoofd.
moet die vent dan nog serieas genomen worden
Dat zij men twee jaar geleden ook. Tot dat er voirig jaar een complete spaanse metro de lucht in werd geblazen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef popolon het volgende:
De hoeveelste jihad is dit al?
Wat een nietszeggende kreet is dat geworden zeg, voor zover het nog iets moest betekenen.
bij Allahquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:30 schreef PsyCha het volgende:
en ik wil een ferrari
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |