abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40245100
Waardeloos topic weer dit.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:00:41 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_40245124
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
Vanaf natuurlijk, maar Glasnosteraar wil even bullshit praten.
Nee. Nee sorry. Glasnosteraar is hier niet degene die bullshit praat.

'From' als in vanaf bestaat niet in het Engels. Daarbij zou zijn opmerking alleen nog maar belachelijker zijn als hij vanaf de landgrens van Spanje bedoelt. Wat wil hij dan hebben, de Middellandse Zee?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40245130
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp ik ook niet, dus daarom is het hele kalifaat irrelevant.
Nee, het is relevant en hij wil gewoon van Spanje tot Irak. Je eerdere uitspraak van bij landen geldt het vanaf de grens is namelijk klinkklare onzin. Het gaat wel van grens tot grens maar dan wat er binnen ligt. Irak en Spanje liggen er dus nog binnen.
pi_40245162
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:59 schreef PonyLover het volgende:
Waardeloos topic weer dit.
Het is een prima topic, alleen heb jij blijkbaar niets te melden.
pi_40245199
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee. Nee sorry. Glasnosteraar is hier niet degene die bullshit praat.

'From' als in vanaf bestaat niet in het Engels. Daarbij zou zijn opmerking alleen nog maar belachelijker zijn als hij vanaf de landgrens van Spanje bedoelt. Wat wil hij dan hebben, de Middellandse Zee?
Wat dacht je van Noord-Afrika. Spanje grenst aan Noord-Afrika namelijk (direct, zonder zee ertussen)

Bovendien, ook al zou hij wel Spanje bedoelen (erbij), waarom dan to Iraq , dat klopt namelijk niet.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:03:10 #56
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_40245213
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee je maakt weer eens een nazi-vergelijking die nergens op gebaseerd is. Je lijkt Marijnissen wel.
Zawahri is prima met Hitler te vergelijken.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_40245223
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Zawahri is prima met Hitler te vergelijken.
Wellicht, maar je had het niet over Zawahri.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:04:53 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_40245250
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:
Wat dacht je van Noord-Afrika. Spanje grenst aan Noord-Afrika namelijk (direct, zonder zee ertussen)
Ik heb op Gibraltar gestaan, maar kon toch echt niet naar Afrika wandelen hoor.
quote:
Bovendien, ook al zou hij wel Spanje bedoelen (erbij), waarom dan to Iraq , dat klopt namelijk niet.
Omdat hij Soenniet is en een schurfthekel aan Iran heeft. Daarbij hebben die al een soort Islamitisch land.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40245267
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bovendien, ook al zou hij wel Spanje bedoelen (erbij), waarom dan to Iraq , dat klopt namelijk niet. En alsnog zou Glasnost het fout hebben, aangezien nergens blijkt dat Zawahri Spanje wil hebben.
Jij snapt het gewoon niet hè?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:05:38 #60
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_40245275
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wellicht, maar je had het niet over Zawahri.
Jij vond het een nobel streven.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_40245278
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik heb op Gibraltar gestaan, maar kon toch echt niet naar Afrika wandelen hoor.
[..]

Omdat hij Soenniet is en een schurfthekel aan Iran heeft.
Je bent zeker niet in Ceuta geweest

En hij heeft ook een schurfthekel aan het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40245298
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Jij snapt het gewoon niet hè?
Nee, aangezien het vroegere kalifaat verder liep dan Irak
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:06:15 #63
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40245299
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 17:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik begrijp zeker wat je bedoelt. Maar mensen als Zawahri en Osama Bin Laden hebben alle regels van de Islam aan hun laars gelapt, en vechten alleen onder het mom van de Islam om hun macht te vergroten.
Natuurlijk, ik vind hun ook complete idioten, met een grote groep idioten van volgelingen, en een nog veeeel grotere groep idioten van bewonderaars, maar zij beweren allemaal dat hetgeen wat zij doen heel erg in de lijn is met de regels van de Islam.

Waar staat het dat het in strijd is met alle regels van de Islam? Ben namelijk zeer benieuwd.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_40245349
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Demophon het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik vind hun ook complete idioten, met een grote groep idioten van volgelingen, en een nog veeeel grotere groep idioten van bewonderaars, maar zij beweren allemaal dat hetgeen wat zij doen heel erg in de lijn is met de regels van de Islam.

Waar staat het dat het in strijd is met alle regels van de Islam? Ben namelijk zeer benieuwd.
Tuurlijk beweren ze dat alles wat zij doen in regels is van de Islam, zo krijgen ze de veelal ongeletterde bevolking achter zich. Waar het staat wat ze in strijd doen met alle regels van de Islam, in de Koran Sinds wanneer mag je onschuldigen doden, vrouwen, kinderen, ouderen of gehandicapten!? Dat is echt een van de zwaarste zondes die je maar kan begaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40245379
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, aangezien het vroegere kalifaat verder liep dan Irak
Maar blijkbaar wil hij Iran er niet bij hebben.
pi_40245411
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk beweren ze dat alles wat zij doen in regels is van de Islam, zo krijgen ze de veelal ongeletterde bevolking achter zich. Waar het staat wat ze in strijd doen met alle regels van de Islam, in de Koran Sinds wanneer mag je onschuldigen doden, vrouwen, kinderen, ouderen of gehandicapten!? Dat is echt een van de zwaarste zondes die je maar kan begaan.
dat ligt aan de imam die de koran uitlegd. Of zijn homo's soms geen onschuldigen die van het
dak gegooid mogen worden?
pi_40245470
Ik wil trouwens in het middenoosten een christelijk rijk stichten, mogen moslims en joden allebij opflikkeren.
pi_40245487
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Maar blijkbaar wil hij Iran er niet bij hebben.
Het kalifaat liep zelfs tot aan India. Dus hij weigert delen van Pakistan ook. Begrijp jij het?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40245539
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:10 schreef Incomplete het volgende:

[..]

dat ligt aan de imam die de koran uitlegd. Of zijn homo's soms geen onschuldigen die van het
dak gegooid mogen worden?
De imam is geen "gezaghebbende" (integenstelling tot wat veel buitenstaanders denken). Wat hij zegt hoef je niet op te volgen of te doen, de imam is een raadgever, en soms is het een slechte raadgever. Slechte raadgevers moet je aanpakken, ze kunnen ongeletterden makkelijk hersenspoelen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:15:23 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_40245578
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Je bent zeker niet in Ceuta geweest
Ja, het zou hem echt om Ceuta te doen geweest zijn
quote:
En hij heeft ook een schurfthekel aan het Westen.
Dus? In Zimbabwe hebben ze ook een schurfthekel aan het Westen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:16:46 #71
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40245612
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wrong!!! Betreffende terroristen (want daar hebben we het hier over) zijn het vaak zeer geletterde hoog opgeleide mensen die juist veel van de koran weten!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_40245627
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:15 schreef speknek het volgende:

Ja, het zou hem echt om Ceuta te doen geweest zijn
Nee dat zeg ik niet, jij beweerde dat Spanje niet direct grensde aan afrika
quote:
Dus? In Zimbabwe hebben ze ook een schurfthekel aan het Westen.
Ja, je maakt je eigen argument belachelijk. Hij heeft een schurfthekel aan Iran, dus negeert hij Iran, als hij een schurfthekel heeft aan het Westen, dan zou hij toch ook het westen (inc Spanje) negeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40245659
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Slechte raadgevers moet je aanpakken, ze kunnen ongeletterden makkelijk hersenspoelen.
Daarom steun ik elk land wat tegen godsdienstwaanzin vecht.
pi_40245663
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef Demophon het volgende:

[..]

Wrong!!! Betreffende terroristen (want daar hebben we het hier over) zijn het vaak zeer geletterde hoog opgeleide mensen die juist veel van de koran weten!
WRONG!! De betreffende terroristen zijn weliswaar hoogopgeleid, maar weten zeker NIET veel van de Koran. Het meeste wat de betreffende hoogopgeleide terroristen hebben geleerd, komt van imams, of zoals wij hier in Nederland zagen, videobandjes en geluidsbandjes! En dat geldt niet alleen hier in Nederland, ook in de USA waren na de aanslagen "korantapes" gevonden in hun auto's!

Die prachtige vredelievende tapes zijn in Marokko zelfs verboden, als een agent je erop betrapt ben je gewoon zwaar de lul.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:11:10 #75
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40247075
Mogen alle moslims zelf de Koran lezen of is het net als de katholieken vroeger; niet toegestaan?
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
je bent zeker niet in Ceuta geweest
Accepteer je dat als Spanje dan?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')