Beste Thabit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:09 schreef thabit het volgende:
Bron?
Het IP-adres van mensen die hun stem uitbrengen wordt geregistreerd. In samenwerking met de landelijke internet-providers wordt een lijst uitgegeven met de namen en adressen van mensen die 'Nee' gestemd hebben, in combinatie met bovenstaand verhaal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
wat een kut poll. de vragen corresponderen niet met de uitslag, nu heb ik gvd op nee gedrukt. dat had natuurlijk ja moeten zijn.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het IP-adres van mensen die hun stem uitbrengen wordt geregistreerd. In samenwerking met de landelijke internet-providers wordt een lijst uitgegeven met de namen en adressen van mensen die 'Nee' gestemd hebben, in combinatie met bovenstaand verhaal.
Sorry, was ik nog even vergeten te vermelden.![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:14 schreef Alicey het volgende:
Wat is de poll weer leuk zwart/wit opgezet.
Alwéér een reductio ad Sinoum!quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef Elroyb het volgende:
Natuurlijk mag je een gedetineerde niet doden voor zijn organen.![]()
We leven hier niet in China.
Nou ja, als we in de toekomst nog een beetje mee willen doen in de wereldeconomie moeten we ons toch aanpassen aan hun normen en waarden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:17 schreef Elroyb het volgende:
Natuurlijk mag je een gedetineerde niet doden voor zijn organen.![]()
We leven hier niet in China.
Uiteraard. Zoals gebruikelijk is op internet stuur ik altijd eerst een mailtje waarin ik toestemming hiervoor vraag, voordat ik hun foto van het net pluk.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef DonGorgon het volgende:
Ik neem aan dat je toestemming hebt van iedereen hierboven op de foto's te zien, om hun foto's te plaatsen?
Alias Bram D? Hij lijkt er wel verdacht veel op. Wellicht is het zijn broer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
Andre Bergen, is dat die VadsigeVastgoedhandelaar.jpg?
Een minimumstraf ipv een maximumstraf per delict.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:19 schreef Cristian Dior het volgende:
'nee' gestemd.....
Op misdaden behoren gewoon vooraf vastgelegde straffen te bestaan, vdie vooraf bepaald en vastgesteld worden en die de belangrijkste richtlijn geven voor de hoogte van de straf...
Ik lees in jouw post:quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:35 schreef Cristian Dior het volgende:
wat heeft een 'minimumstraf' nu voor zin, wat voor signaal geeft dat af?
een signaal van een compleet inconsequente rechtspraak, waarbij natuurlijk altijd de crimineel uitgaat van het minimum...
als het meer wordt, merkt hij het pas achteraf ... leuk als je daaruit je rechtvaardigheidsgevoel haalt dat de crimineel 'lekker bestrafd' wordt maar ik zie dat eigenlijk voornamelijk als optreden als het kwaad al geschied is en dan je tanden laten zien..
verder vind ik het idd onzin om al teveel nadruk te leggen op 'specifieke omstandigheden'... als je voor moord terecht staat vind ik het idd onzin om met een hele ellenlange 'verlaring' te komen die iemand zou moeten rechtvaardigen... dat is precies ook datgene wat bv die kindermoordenaars ook doen .. die hebben ook vaak wel hun 'verklaring' klaarstaan, waarom ze dat gedaan hebben (en altijd ligt dat aan iets of iemand anders)
Voor mij pleit jij dus voor minimumstraffen. of begrijp ik je niet correct?quote:misdaden behoren gewoon vooraf vastgelegde straffen te bestaan
Dat heeft voor zin dat die kut-rechters die de hele tijd straffen opleggen alsof het heel zwaar is eindelijk eens gedwongen worden om fatsoenlijke straffen op te legen. Moordenaars, verkachters& veelplegers, je staat in NL nog eerder weer op straat dan wat je in andere landen krijgt voor een bankoverval.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:35 schreef Cristian Dior het volgende:
wat heeft een 'minimumstraf' nu voor zin,
Lijkt mij meer een discussie over principes. Simpele mensen praten over gebeurtenissen, intelligente over ideeen (weet ff het volledige citaat niet meer).quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:43 schreef Posdnous het volgende:
Wat is dit nu weer voor kuttopic?
Moeten we tegenwoordig beleid gaan voeren gebaseerd op de meest extreme hypothese?
Domme mensen zouden praten over mensen, middelmatige mensen over gebeurtenissen, intelligente mensen over ideeen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef Napalm het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een discussie over principes. Simpele mensen praten over gebeurtenissen, intelligente over ideeen (weet ff het volledige citaat niet meer).
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:44 schreef Napalm het volgende:
intelligente over ideeen (weet ff het volledige citaat niet meer).
Veel goede ideeen komen voort uit totaal onzinnige "brainstorm" sessies.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
. Je bedoelt tendentieuze cases als leidraad gebruiken voor een zinnige discussie?
terwijl in de praktijk pragmatisme altijd en eeuwig onvermijdelijk is?
Intelligent ja.
drank maakt meer lever kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:46 schreef suijkerbuijk het volgende:
hahaha lol
een lever kan je door midde snijen
zo kan die man blijfen leven en verrotten in zijn cel.
het meisje word gered door een deel van zijn lever.
de lever is namelijke de enigste orgaan in het menselijke lichaam die zig zelf kan genezen.
de lever groeit terug naar zijn orginelen grote (wanneer je de lever door snij)
En de rest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
drank maakt meer lever kapot dan je lief is.
Is de staat iets verschuldigd aan de nabestaanden van de levenslang veroordeelde als een operatie de dood tot gevolg heeft?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
een niertje, een oogbal, een gehoororgaan, een been, een arm, mag allemaal. gaat ie niet dood aan. maar dan dit wel alleen voor de medische kennis en wetenschap en om mensen te helpen. en alleen bij levenslang veroordeelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |