Ik ben nogal kietelig geloof ik, dus doe maar niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal 'n biertje op je drinken
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben nogal kietelig geloof ik, dus doe maar niet.
Yeah fuckin' right.quote:Helaas zijn er op dit moment te veel verzoeken, zodat Van Dale Hedendaags Nederlands op dit moment niet raadpleegbaar is.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom niet?
En ik bedoel 15 september pas.
Ik heb best warme voeten hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.
Is cdp koud dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.
Het lijkt me ook niet comfortabel als er iemand op m'n buik staat, zelfs met warme voeten.quote:
Ik weet het niet?quote:
Dan zal ik niet op je gaan staanquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet comfortabel als er iemand op m'n buik staat, zelfs met warme voeten.
[..]
Ik weet het niet?
Gewoon ctrl+ c / ctrl + v van een lyrics sitequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef error het volgende:
Ik denk dat ie al gedronken heeft: inconceivablelelelelelely
Dat vind ik een puik plan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan zal ik niet op je gaan staan![]()
En over je heen lopen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vind ik een puik plan!
Wat mij betreft mag je wel élke dag niet op mij gaan staan!.
Yeah Marquis Creno heeft internet in z'n chateauquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef creno het volgende:ik ben weer online en dit keer in mijn huisje
ga jij dan nog wel op je strepen staan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wat mij betreft mag je wel élke dag niet op mij gaan staan!.
Juist welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net Batman Begins gezien. Op zich een toffe film, maar de stem van Batman, zo semi-rauw en schor...
, dat is het niet voor mij.
Wat mag er dan welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, en ook niet met m'n voeten spelen.
Liggen en je bek houden geloof ikquote:
Toelatingsexamens om m'n kunnen voor HAVO 4 aan te tonen aangezien ik geen overgangsbewijs had naar HAVO 4 en er al 3 jaar uit wasquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Liggen en je bek houden geloof ik
Hey maar cool, nu dus wél afmaken he die havo?! Wat voor examens heb je nu eigenlijk gemaakt? Waren dat toelatingsexamens ofzo? Of vakken die je nodig hebt bij een bepaald vakkenpakket?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toelatingsexamens om m'n kunnen voor HAVO 4 aan te tonen aangezien ik geen overgangsbewijs had naar HAVO 4 en er al 3 jaar uit was
2jarige opleiding.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]Zó lang niet naar school geweest? Mja, dan werd het best wel eens tijd idd
En hoe ga je dat nu doen? Een eenjarige of tweejarige opleiding?
Maar je maakt 'm af he??quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
2jarige opleiding.Met sommige vakken al afsluitend in het 1e jaar.
Aangezien ik hierna čcht die HBO wil gaan doen.. JA JA JA!quote:
Fijne vakantie daar op dat zuidelijke eilandquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Mooi. Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen.
Welterusten en tot over twee weken!![]()
Verdomme, je laat me schrikkenquote:
En dat al in de eerste 20 minuten van de dag. Kan jij overdag even de beest uithangen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gelukt gelukt![]()
heb ik mijn goede daad voor vandaag weer verricht![]()
Nou morgen moet ik eerst nog als een gek lopen buffelen tussen 8.00 en 12.00 uur op me werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat al in de eerste 20 minuten van de dag. Kan jij overdag even de beest uithangen.
www.apple.com/trailers ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel trailers bij elkaar gezien.
aan ons zekerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*nog meer tijd verspil*
Heb je die nog in Antwerpen laten liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef Ryan_R het volgende:
En mijn icoontje is weer verdwenen.
Uhuh, maar niet heel veel.quote:
Pffft... Dus voortaan alleen nog maarquote:Lachen verboden in nieuwe paspoort
AMSTERDAM - Lachen naar de fotograaf wordt taboe in het nieuwe, biometrisch paspoort dat vanaf 28 augustus in Nederland wordt ingevoerd. De regels voor pasfoto's in het reisdocument zijn veel strenger geworden, blijkt uit de Fotomatrix Model 2006 die door het ministerie van Binnenlandse Zaken is gepubliceerd.
Dat is bij veel mensen lang zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... Dus voortaan alleen nog maar-foto's in het paspoort?
.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat is bij veel mensen lang zo slecht nog niet
Een zuinig lachje, noemen we dat...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn huidige paspoort-smile.. Ik geef toe, het is geen lachen gieren brullen, maar toch wel een minzame glimach. Maar dacht mag straks niet meer.
.
Dan ga ik wel heel boos kijken..
Is dat lachen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn huidige paspoort-smile.. Ik geef toe, het is geen lachen gieren brullen, maar toch wel een minzame glimach. Maar dacht mag straks niet meer.
.
Dan ga ik wel heel boos kijken..
Voor het fotograferen krijg je botox ingespoten...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef davidov het volgende:
Is dat lachen?
Als ze dat verbieden dan is het einde zoek zeg ik je!
Viel Spaß!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Stroekie het volgende:
Tot maandag![]()
ik ga even een paar daagjes kijken in Berlijn![]()
Kijken doe je met je ogen, he, niet met je handen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Stroekie het volgende:
Tot maandag![]()
ik ga even een paar daagjes kijken in Berlijn![]()
De blinde medemens uitgezonderd, overigens, maar die zal dit niet snel lezen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:13 schreef NathaN het volgende:
Kijken doe je met je ogen, he, niet met je handen.
Race weekend.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 06:45 schreef DennisMoore het volgende:
Trailerpark?
Nee dat ben je niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben verliefd.
Vertel!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet.
Heartache in the making!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:57 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben verliefd.
Wow. Wat een ontzettend eloquente tegenreactie was dat. Daar heb je vast goed de tijd voor genomen. En wat knap dat je geen enkele echte taalfout hebt gemaakt. Wat zal je mama trots op je zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
Jij bent gemeen. Én kaal.
Gossie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wow. Wat een ontzettend eloquente tegenreactie was dat. Daar heb je vast goed de tijd voor genomen. En wat knap dat je geen enkele echte taalfout hebt gemaakt. Wat zal je mama trots op je zijn.
Volgend jaar Tour de France?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef Vlarp het volgende:
Damn.. recordtijd van werk naar huis
41 minuten, gemiddeld 31,49 km/h.
Ok ok, ik had volop meewind
What happened? Tell it to momma, dearquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:34 schreef Jerruh het volgende:
leuk ang3l, dat soort stomme trucjes van die mensen...
pff, en ook al beweer ik soms van wel, ik ben nog steeds onwennig in het harde homowereldje...
och altijd weer mensen die zonder opgaaf van reden met leuke nepverhaaltjes je proberen onderuit te halen terwijl ik ze niet eens ken en gewoon wil genieten van mijn vriendje en de vakantie... probeer me er niks van aan te trekken maar ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij...quote:
Ik zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och altijd weer mensen die zonder opgaaf van reden met leuke nepverhaaltjes je proberen onderuit te halen terwijl ik ze niet eens ken en gewoon wil genieten van mijn vriendje en de vakantie... probeer me er niks van aan te trekken maar ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij...
Nee dat wijf van de hotelbon, DAT is de biatch!quote:
Idd.. gewoon negeren! Als mensen ehct om je geven dan hebben ze schijt aan de verhalen die er over je verteld worden. Niet te druk om maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och altijd weer mensen die zonder opgaaf van reden met leuke nepverhaaltjes je proberen onderuit te halen terwijl ik ze niet eens ken en gewoon wil genieten van mijn vriendje en de vakantie... probeer me er niks van aan te trekken maar ik kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij...
Gewoon aangifte doen wegens oplichting?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Godverdommes KUTwijf!
Had ik laatst zo'n doos van de hotelbon aan de lijn. Zat o.a. ook Barce;ona bij dus leek me wel wat. Nah verder geluld, gegevens doorgegeven. Totdat ze zei: "Geeft u toestemming dat we het geld nu van uw rekening halen?" Eh. Nee. Doe maar met een accept giro of zo. "Ja helaas, dat kan niet, alleen automatische incasso". Nou dan houdt het op, ant daar hou ik niet van. "Ow... ok."
Krijg ik nu ineens 4 hotelbonnen toegestuurd met de mededeling dat binnenkort het geld geļncasseerd wordt... ja dacht het dus niet he, vuile hoer!
Maar ze zijn dicht nu. maandag overdag eeeeeeeeven bellen lijkt me.
Ik al ze eerst bellen en als ik het dan niet geregeld krijg dan ga ik dat idd doen ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon aangifte doen wegens oplichting?
Omdat ie hetero is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
Waarom kan ik een collega nou op geen enkele profielensite vinden?![]()
En zodra je een afschrijving merkt: meteen naar de bank om het te laten storneren. Misschien sowieso een idee om de bank vast op de hoogte te stellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik al ze eerst bellen en als ik het dan niet geregeld krijg dan ga ik dat idd doen ja.
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:34 schreef Jerruh het volgende:
... onwennig in het harde homowereldje...
Damn, dan ben je lang celibatair...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef error het volgende:
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.
Heel soms is er ook eentje die dat niet heeft en daar neuck ik dan maar mee![]()
whehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef error het volgende:
[..]
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.
Heel soms is er ook eentje die dat niet heeft en daar neuck ik dan maar mee![]()
"Waarom sta jij niet op gay.nl?"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoop het niet
Vandaag deed ie zo lief enzo tegen me
Is ook een manier om eeuwig jong te blijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik heb m'n verjaardag nog maar 2x verzet dit jaar.. het gaat goed
Maar wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Dat vind ik dan weer net niet subtiel genoeg..
Verleidelijk knipperen met je ogen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Uhuh..
damn.. *zucht*
Maandag weer eens flink hinten als ik 'm zie..
Ik niet, argh.. ben biquote:
Ga eens na hoe je zelf beflirt wil worden en probeer dat te doen? Flirten blijft altijd lastig...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:18 schreef Ludger het volgende:
Ik niet, argh.. ben bi, hoe flirt je dan?
*duim duim* voor de volgende keer, twas zo gezellig met m gisteravondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Vooral lang en direct naar iemand kijken, beetje lachen. Beetje suggestieve opmerkingen maken. Proberen om een praatje te maken met elkaar elke keer dat je elkaar ziet/spreekt... knipogen, licht aanraken..
dat soort dingen
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemandquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef Ludger het volgende:
[..]
*duim duim* voor de volgende keer, twas zo gezellig met m gisteravond![]()
daar spreekt dr loooovequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemand
Ja, alleen.. zo gauw doe je niet close met hetero-groepjes om je heen in de kroeg... en ook niet als j'm al heel lang kentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemand
Door wie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:04 schreef Ang3l het volgende:
*aangeschoten*
door meneer bierquote:
Aha, een oude bekende dus...quote:
That is because he is a brilliant sumbitchquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
That is because he is a brilliant sumbitch
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik had zo rond een uur of 9 paniek....
Ik liep d egallerij op om voor een vriendin, die ik aan de foon had, te kijken of er parkeerplaats was. Ik zei tehen haar "Ik moet opletten dat de deur niet dichtwaaid" en dus legde ik de mat er tussen ........ ik bel vrolijk verder en BAM... ik denk "Neeeeeeeeee", ik kijk om en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de voordeur dicht. Kut.
Daar sta je dan, op blote voeten, op je gallerij, zonder sleutel, en de reserve ligt binnen en bij je ouders op 17km afstand.
Dus ik via de brandtrap naar beneden in de hoop dat de buren onder ergens een trap hadden. Goede mogelijkheid om ook eens met ze kennis te maken. Buren-stel nr 1 hadden geen trap, buren-stel nr 2 was niet thuis en stel nr 3... jawel, een trap... trapJE.
De buuv riep de buurman voor haar trapje en de buurman moets zo enorm lachen om het verhaal, de lulmaar uiteindelijk is hij wel mijn held want hij klom op het trapje, pakte mijn balkon vast, hees zich er enorm macho op, liep doro de balkondeur mijn woonkamer in en opende voor mij de voordeur... ik kon weer binnen
sbs6 gaat het vanaf het najaar uitzenden hierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
That is because he is a brilliant sumbitch
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 07:53 schreef DennisMoore het volgende:
Ik droomde vannacht over iets paars, of over iets groens.
In ieder geval droomde ik toen ook dat ik dacht dat het echt een kleur voor Ang3l zou zijn.
Niet vaak nee, maar ik zag uberhaupt het verband niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 05:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan teruglezen doe je niet he?
http://imdb.com/title/tt0412142/
huis inrichten, zoooow kunstzinnige bezigheidquote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou 't? Zou dat iets voor mij zijn? Zal ik mijn huis dan maar zo verven en inrichten dan?
Tegels sjouwen, zooooo'n bouwvakkerige bezigheidquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:43 schreef Ludger het volgende:
[..]
huis inrichten, zoooow kunstzinnige bezigheid
Stoer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:46 schreef Ang3l het volgende:
Tegels sjouwen, zooooo'n bouwvakkerige bezigheid
Goeie buurman.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik had voor de stoere schuinbenedenbuurman zo'n pakketje gekocht met 4 flesjes bier en een glas en er een briefje bijgedaan "Bedankt voor de acrobatische kunsten. Voortaan soldeer ik de sleutel aan m'n lijf vast. De Buurman" en dat had ik zo heel stiekem (ze waren niet thuis) bij hen achter op de tuintafel gezet (handig zo'n open binnenplaats).
Hoor ik net keihard lachen gvolgd door "Joooeehoooeee, Bovenbuurmaaan! Bedankt he! Had nie gehoeven hoor!" Maar hij kon 't wel waarderen
Ik had het over jouquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:56 schreef Ang3l het volgende:
En stiekem ook fokking cute in een rough 'n ruddid straight mn kinda way:9![]()
Owquote:
Ik wil ook zo'n buurman!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:32 schreef Ang3l het volgende:
Ownou ik ben niet stieken fokking cute in een rough 'n ruggid kinda way maar ik had vandaag gewoon een goh laat ik de buurman ff bedanken bui
Die van mij was gisterenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik heb m'n verjaardag nog maar 2x verzet dit jaar.. het gaat goed
Moet ik zeker een kopje suiker komen lenen?quote:
Ow. Die van mij zit gewoon stoer op 'zn terrasjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn buurman is al de hele dag met een electrische zaag de heg aan het snoeien.
SBS?!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
sbs6 gaat het vanaf het najaar uitzenden hier
Nog gefeliciteerdquote:
En in elk gerecht zit wel iets dat je niet lust.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
blegh ik ga uit eten in een decadent restaurant..duurt altijd eeuwen en je krijgt van die exclusieve shit
Oh jakkie, beschaving.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
blegh ik ga uit eten in een decadent restaurant..duurt altijd eeuwen en je krijgt van die exclusieve shit
En je vond het niet leuk?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:55 schreef LuQas het volgende:
Ik ben helemaal in de kop van Noord-Holland, want ik moet daar zijn morgenochtend.
O, Rotterdam. Ik was laatst per ongeluk in de Regenboog.
Het is een rare tent ja. De muziek is eigenlijk gruwelijk, maar toch krijg je het op je heupen en sta je een beetje mee te swingen en te zingen. En het kan op sommige avonden een vreselijke vleeskeuring zijn. Als je dan van voor naar achteren loopt botsen 20 homo's tegen je op enzo terwijl je nog zo je best doet om vooral niet te botsenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:11 schreef LuQas het volgende:
Nou... per ongeluk wel.
Maar ergens is het er ook vreselijk.
Heeft de eigenaar expres gedaan. "Dan kan iedereen snel bij de bar zijn" En verkoopt hij nog meer drankquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef LuQas het volgende:
Alleen is dat zo vreselijk lastig, niet te botsen, aangezien de kroeg ongeveer 30 cm breed is.
Heeft ie de zaak met opzet smaller gemaakt? Waar heeft ie de breedte gelaten dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Heeft de eigenaar expres gedaan. "Dan kan iedereen snel bij de bar zijn" En verkoopt hij nog meer drank
Neuh, is een smal pand. En de bar is heel lang, maar achter de bar is ook niet veel ruimte hoor. En de lange bar geeft het wel een leuke uitstraling. Daarbij hebben ze die lange bar ook wel nodig. Ze staan soms met 4 man achter de bar en als je ziet hoe hard het werken is om iedereen van drank te voorzienquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heeft ie de zaak met opzet smaller gemaakt? Waar heeft ie de breedte gelaten dan?
En volgens mij heeft ie 't dan afgekeken van de Wolkenkrabber ofzo.
Chueca tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
De wolkenkrabber is nog breed vergeleken met de regenboog
ik sta achter de bar in een zaaltje dat 3 keer zo groot is als de regenboog, in mijn eentjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, is een smal pand. En de bar is heel lang, maar achter de bar is ook niet veel ruimte hoor. En de lange bar geeft het wel een leuke uitstraling. Daarbij hebben ze die lange bar ook wel nodig. Ze staan soms met 4 man achter de bar en als je ziet hoe hard het werken is om iedereen van drank te voorzien
De wolkenkrabber is nog breed vergeleken met de regenboog
Hmm.. ik dacht dat er in Brabant veel werd gezopenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik sta achter de bar in een zaaltje dat 3 keer zo groot is als de regenboog, in mijn eentjeen dat trek ik zelfs nog
.
come play with us.. forever.. and ever.. and ever.......quote:Op zondag 16 juli 2006 16:10 schreef Ludger het volgende:
*blaat*
blegh... homotopic, heb r geen zin meer in, mag ie uit 'my topics' ?
Moet je Yvonne even verwennenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:10 schreef Ludger het volgende:
*blaat*
blegh... homotopic, heb r geen zin meer in, mag ie uit 'my topics' ?
Niet in de Rechterquote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat er in Brabant veel werd gezopen
Het gaat zn gangetje en hoe is t daar?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren. Hoe is het met jullie?
Lekker. Het was echt een heerlijk weekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
Vlindertje
Hoe is het met jou dan, behalve moe?
Welke Australian werkte je nou?quote:
Ook z'n gangetje welquote:Op zondag 16 juli 2006 16:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het gaat zn gangetje en hoe is t daar?![]()
Nee. neem je die dna mee?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
Steven, heb je The broken heart's Club al gezien?![]()
Ik neem Chicken Tikka Masala mee en dan heb ik t niet over t etenquote:
Klinkt als een leuke tentquote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in de Rechterdaar staan de mensen veelal stylish te wezen
Nee hoormaar ik denk dat daar serieus minder wordt gezopen dan in de gemiddelde boerse stratumse kroeg, dat wel. Is gewoon een ander soort tent.
O, is de film een sprookje?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik neem Chicken Tikka Masala mee en dan heb ik t niet over t eten
(In die film heeft een Hindoestaanse jongen iets met een blanke jongen *hint*)
![]()
Die had ik enkele topics geleden al gepost.quote:
en kusjes geven...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaan BB_Koning en Ang3l daten!?
malle jongen, tochquote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaan BB_Koning en Ang3l daten!?
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
Superman was een teleurstelling.
me threequote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Als je van Superman houdt, is het wel een leuke film. En Brandon Routh is ook best leuk om naar te kijken. Maar Superman is gewoon niet mijn favo superheld.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Berlin, überhomo..quote:Op zondag 16 juli 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
Hallo lieber leute
Und ich bin wieder zurück von eim wochtenende Berlin![]()
Jah. daarom wil ik 'm zien. Maar hij draait hier nietquote:
Daar hebben veel teveel films last van.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
En ik vind dat er nogal een groot plotgat inzit.
Hij's 14 juli in premičre gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:15 schreef Twoflower het volgende:
En anders wacht je toch nog even? Binnenkort (rond 29 juli) gaat 'ie overal in Nederland draaien...
Pathé heeft 29 juli staan als datum.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's 14 juli in premičre gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.
In Metropolis draait-ie nog niet, zo te zien. Maar Superman Returns wel.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Twoflower het volgende:
Shit ik lees verkeerd zie ik al. Ik word oud...
En de week is pas net begonnen!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:20 schreef LuQas het volgende:
Ooooooooooooooo ik heb een kater en nu staat er een rare glazenwasser voor mijn raam! Al voor de tweede keer deze week.
even voor de duidelijkheid, met name naar Ang3l, ik zoek er niet naar hoorquote:
Als hij wil dat er grondig gepoetst wordt, moet hij zijn geheimen ook grondig verbergen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
even voor de duidelijkheid, met name naar Ang3l, ik zoek er niet naar hoor
ik poets gewoon, maar wie weet waar ik allemaal per ongeluk op stuit
een vergeten date ergens tussen de lakens of zo![]()
Hoe dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Ludger het volgende:
Ik word van deze topic spontaan van bi weer hetero...
dat effect heeft TMM op meer mensenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Ludger het volgende:
Ik word van deze topic spontaan van bi weer hetero...
Sinds wanneer is homo zijn de belangrijkste eigenschap van mijn persoon?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP give up the act
er zijn naast de valse nicht nog veel meer vormen van je homo zijn om te ontdekken
Oh mijn God.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is homo zijn de belangrijkste eigenschap van mijn persoon?
Ja, dat vind ik nou eenmaal.quote:
Ach, als je daarom hetero wil worden, ben je ook vast niet zo heel bi.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef Ludger het volgende:
Euhm, de vreselijke flauwheid, nouja.. tis ook een onzintopic...
ja en dan moet ik de volgende keer ook nog naar www.berghain.de checkenquote:
Volgens mij wil die behulpzame buurman je vast wel helpen met zoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ang3l's huis weer aan het kuisen
wie weet stuit ik op een groot geheim![]()
Behalve dat ik momenteel verliefd ben, nee niet zoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, als je daarom hetero wil worden, ben je ook vast niet zo heel bi.
dan begin augustus eens naar een blusdeken zoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
verwarrend kan dat zijn he, vriendschap en verliefdheid uit elkaar houden
tenminste ik ervaar dat ook geregeld
maar ik ben dan ook wel erg licht ontvlambaar
't Lastige is dat houden van op zoveel verschillende manieren kan.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef Ludger het volgende:
of ik houd gewoon veel van die vent, weet 't ook niet... *argh*
en dat werkt als een magneet voor je ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zulks een gezelligheid ende affectie in dit topic.
okeejquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en volgens mij had ik Ludger niet niet welkom geheten
ben ik even een weekend de hort op, komt er zo maar weer een nieuw persoon het topic binnen wandelen![]()
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebiedquote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Lastige is dat houden van op zoveel verschillende manieren kan.
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaienquote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
In heteroland is dat net zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
Tja, ben echt iemand die liever hugt en ook wel zoent met een jongen die ik erg graag mag maar dan heb ik t wel gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.
correctie ik denk dat dit voor alle mannen geld, mannen hoor van sex te houdenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
alleen van een kater?quote:
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?
Okee, JIJ mag niet meer zeuren dat we flauw zijn!quote:
En dan nu met Wander in plaats van Wanda in de hoofdrolquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kopje koffie, glazenwasser?
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serverenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
Needie glazenwasser was verachtelijk.
En ik heb al twee keer overgegeven.
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
borreltje?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
*aai, schoon teiltje neerzet en kompresje op voorhoofd leg*quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben momenteel even onthand en daarbij is het een pokke-end reizen van het beste deel van de stad naar krochtendorp waar LuQas zich momenteel ophoud.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serveren
Uit geweest?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vond ze het ook leuk!?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus was ook naar extrema.
Ik heb 'r nog niet gesproken, komt vrijwel nooit thuis.quote:
Ja maar je moet dat ook ter plekke klaarmakenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even onthand en daarbij is het een pokke-end reizen van het beste deel van de stad naar krochtendorp waar LuQas zich momenteel ophoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |