Omdat ie hetero is?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
Waarom kan ik een collega nou op geen enkele profielensite vinden?![]()
En zodra je een afschrijving merkt: meteen naar de bank om het te laten storneren. Misschien sowieso een idee om de bank vast op de hoogte te stellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik al ze eerst bellen en als ik het dan niet geregeld krijg dan ga ik dat idd doen ja.
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:34 schreef Jerruh het volgende:
... onwennig in het harde homowereldje...
Damn, dan ben je lang celibatair...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef error het volgende:
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.
Heel soms is er ook eentje die dat niet heeft en daar neuck ik dan maar mee![]()
whehequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:24 schreef error het volgende:
[..]
Het valt me op dat het homowereldje vooral bestaat uit homows die overloos aan je proberen duidelijk te maken hoe geweldig ze wel niet zijn. Nou is dat geen mens vreemd, maar je kunt het overdrijven.
Heel soms is er ook eentje die dat niet heeft en daar neuck ik dan maar mee![]()
"Waarom sta jij niet op gay.nl?"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik hoop het niet
Vandaag deed ie zo lief enzo tegen me
Is ook een manier om eeuwig jong te blijven.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik heb m'n verjaardag nog maar 2x verzet dit jaar.. het gaat goed
Maar wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef Vlarp het volgende:
Dat vind ik dan weer net niet subtiel genoeg..
Verleidelijk knipperen met je ogen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:59 schreef Vlarp het volgende:
Uhuh..
damn.. *zucht*
Maandag weer eens flink hinten als ik 'm zie..
Ik niet, argh.. ben biquote:
Ga eens na hoe je zelf beflirt wil worden en probeer dat te doen? Flirten blijft altijd lastig...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:18 schreef Ludger het volgende:
Ik niet, argh.. ben bi, hoe flirt je dan?
*duim duim* voor de volgende keer, twas zo gezellig met m gisteravondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:24 schreef Vlarp het volgende:
Vooral lang en direct naar iemand kijken, beetje lachen. Beetje suggestieve opmerkingen maken. Proberen om een praatje te maken met elkaar elke keer dat je elkaar ziet/spreekt... knipogen, licht aanraken..
dat soort dingen
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemandquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:25 schreef Ludger het volgende:
[..]
*duim duim* voor de volgende keer, twas zo gezellig met m gisteravond![]()
daar spreekt dr loooovequote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemand
Ja, alleen.. zo gauw doe je niet close met hetero-groepjes om je heen in de kroeg... en ook niet als j'm al heel lang kentquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. maar je moet het altijd een beetje van de situatie laten afhangen. Op werk bijv. moet je altijd wel wat afstand bewaren. In de bios of kroeg kun je weer wat directer en closer doen met iemand
Door wie?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:04 schreef Ang3l het volgende:
*aangeschoten*
door meneer bierquote:
Aha, een oude bekende dus...quote:
That is because he is a brilliant sumbitchquote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
That is because he is a brilliant sumbitch
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik had zo rond een uur of 9 paniek....
Ik liep d egallerij op om voor een vriendin, die ik aan de foon had, te kijken of er parkeerplaats was. Ik zei tehen haar "Ik moet opletten dat de deur niet dichtwaaid" en dus legde ik de mat er tussen ........ ik bel vrolijk verder en BAM... ik denk "Neeeeeeeeee", ik kijk om en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de voordeur dicht. Kut.
Daar sta je dan, op blote voeten, op je gallerij, zonder sleutel, en de reserve ligt binnen en bij je ouders op 17km afstand.
Dus ik via de brandtrap naar beneden in de hoop dat de buren onder ergens een trap hadden. Goede mogelijkheid om ook eens met ze kennis te maken. Buren-stel nr 1 hadden geen trap, buren-stel nr 2 was niet thuis en stel nr 3... jawel, een trap... trapJE.
De buuv riep de buurman voor haar trapje en de buurman moets zo enorm lachen om het verhaal, de lulmaar uiteindelijk is hij wel mijn held want hij klom op het trapje, pakte mijn balkon vast, hees zich er enorm macho op, liep doro de balkondeur mijn woonkamer in en opende voor mij de voordeur... ik kon weer binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |