www.apple.com/trailers ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:04 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel trailers bij elkaar gezien.
aan ons zekerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*nog meer tijd verspil*
Heb je die nog in Antwerpen laten liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:20 schreef Ryan_R het volgende:
En mijn icoontje is weer verdwenen.
Uhuh, maar niet heel veel.quote:
Pffft... Dus voortaan alleen nog maarquote:Lachen verboden in nieuwe paspoort
AMSTERDAM - Lachen naar de fotograaf wordt taboe in het nieuwe, biometrisch paspoort dat vanaf 28 augustus in Nederland wordt ingevoerd. De regels voor pasfoto's in het reisdocument zijn veel strenger geworden, blijkt uit de Fotomatrix Model 2006 die door het ministerie van Binnenlandse Zaken is gepubliceerd.
Dat is bij veel mensen lang zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pffft... Dus voortaan alleen nog maar-foto's in het paspoort?
.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat is bij veel mensen lang zo slecht nog niet
Een zuinig lachje, noemen we dat...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn huidige paspoort-smile.. Ik geef toe, het is geen lachen gieren brullen, maar toch wel een minzame glimach. Maar dacht mag straks niet meer.
.
Dan ga ik wel heel boos kijken..
Is dat lachen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn huidige paspoort-smile.. Ik geef toe, het is geen lachen gieren brullen, maar toch wel een minzame glimach. Maar dacht mag straks niet meer.
.
Dan ga ik wel heel boos kijken..
Voor het fotograferen krijg je botox ingespoten...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:58 schreef davidov het volgende:
Is dat lachen?
Als ze dat verbieden dan is het einde zoek zeg ik je!
Viel Spaß!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Stroekie het volgende:
Tot maandag![]()
ik ga even een paar daagjes kijken in Berlijn![]()
Kijken doe je met je ogen, he, niet met je handen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:09 schreef Stroekie het volgende:
Tot maandag![]()
ik ga even een paar daagjes kijken in Berlijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |