Niet in de Rechterquote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik dacht dat er in Brabant veel werd gezopen
Het gaat zn gangetje en hoe is t daar?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:30 schreef wonderer het volgende:
Mogguh heren. Hoe is het met jullie?
Lekker. Het was echt een heerlijk weekend.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:50 schreef wonderer het volgende:
Vlindertje
Hoe is het met jou dan, behalve moe?
Welke Australian werkte je nou?quote:
Ook z'n gangetje welquote:Op zondag 16 juli 2006 16:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het gaat zn gangetje en hoe is t daar?![]()
Nee. neem je die dna mee?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:06 schreef BB_Koning het volgende:
Steven, heb je The broken heart's Club al gezien?![]()
Ik neem Chicken Tikka Masala mee en dan heb ik t niet over t etenquote:
Klinkt als een leuke tentquote:Op zondag 16 juli 2006 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet in de Rechterdaar staan de mensen veelal stylish te wezen
Nee hoormaar ik denk dat daar serieus minder wordt gezopen dan in de gemiddelde boerse stratumse kroeg, dat wel. Is gewoon een ander soort tent.
O, is de film een sprookje?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik neem Chicken Tikka Masala mee en dan heb ik t niet over t eten
(In die film heeft een Hindoestaanse jongen iets met een blanke jongen *hint*)
![]()
Die had ik enkele topics geleden al gepost.quote:
en kusjes geven...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaan BB_Koning en Ang3l daten!?
malle jongen, tochquote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
gaan BB_Koning en Ang3l daten!?
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
Superman was een teleurstelling.
me threequote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Als je van Superman houdt, is het wel een leuke film. En Brandon Routh is ook best leuk om naar te kijken. Maar Superman is gewoon niet mijn favo superheld.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Berlin, überhomo..quote:Op zondag 16 juli 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
Hallo lieber leute
Und ich bin wieder zurück von eim wochtenende Berlin![]()
Jah. daarom wil ik 'm zien. Maar hij draait hier nietquote:
Daar hebben veel teveel films last van.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
En ik vind dat er nogal een groot plotgat inzit.
Hij's 14 juli in première gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:15 schreef Twoflower het volgende:
En anders wacht je toch nog even? Binnenkort (rond 29 juli) gaat 'ie overal in Nederland draaien...
Pathé heeft 29 juli staan als datum.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's 14 juli in première gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.
In Metropolis draait-ie nog niet, zo te zien. Maar Superman Returns wel.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Twoflower het volgende:
Shit ik lees verkeerd zie ik al. Ik word oud...
En de week is pas net begonnen!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:20 schreef LuQas het volgende:
Ooooooooooooooo ik heb een kater en nu staat er een rare glazenwasser voor mijn raam! Al voor de tweede keer deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |