Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef wonderer het volgende:
Superman was een teleurstelling.
me threequote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Als je van Superman houdt, is het wel een leuke film. En Brandon Routh is ook best leuk om naar te kijken. Maar Superman is gewoon niet mijn favo superheld.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's geloof ik inderdaad de consensus. Desondanks wil ik hem toch zien.
Berlin, überhomo..quote:Op zondag 16 juli 2006 23:43 schreef Stroekie het volgende:
Hallo lieber leute
Und ich bin wieder zurück von eim wochtenende Berlin![]()
Jah. daarom wil ik 'm zien. Maar hij draait hier nietquote:
Daar hebben veel teveel films last van.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:54 schreef wonderer het volgende:
En ik vind dat er nogal een groot plotgat inzit.
Hij's 14 juli in première gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:15 schreef Twoflower het volgende:
En anders wacht je toch nog even? Binnenkort (rond 29 juli) gaat 'ie overal in Nederland draaien...
Pathé heeft 29 juli staan als datum.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij's 14 juli in première gegaan, dus zou al overal ten lande te zien moeten zijn. Volgens bios.nl is dat A'dam, Den Haag, Delft, Rotterdam, Groningen en Utrecht. Klein landje.
In Metropolis draait-ie nog niet, zo te zien. Maar Superman Returns wel.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:12 schreef Twoflower het volgende:
Shit ik lees verkeerd zie ik al. Ik word oud...
En de week is pas net begonnen!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:20 schreef LuQas het volgende:
Ooooooooooooooo ik heb een kater en nu staat er een rare glazenwasser voor mijn raam! Al voor de tweede keer deze week.
even voor de duidelijkheid, met name naar Ang3l, ik zoek er niet naar hoorquote:
Als hij wil dat er grondig gepoetst wordt, moet hij zijn geheimen ook grondig verbergen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
even voor de duidelijkheid, met name naar Ang3l, ik zoek er niet naar hoor
ik poets gewoon, maar wie weet waar ik allemaal per ongeluk op stuit
een vergeten date ergens tussen de lakens of zo![]()
Hoe dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Ludger het volgende:
Ik word van deze topic spontaan van bi weer hetero...
dat effect heeft TMM op meer mensenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef Ludger het volgende:
Ik word van deze topic spontaan van bi weer hetero...
Sinds wanneer is homo zijn de belangrijkste eigenschap van mijn persoon?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
CDP give up the act
er zijn naast de valse nicht nog veel meer vormen van je homo zijn om te ontdekken
Oh mijn God.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is homo zijn de belangrijkste eigenschap van mijn persoon?
Ja, dat vind ik nou eenmaal.quote:
Ach, als je daarom hetero wil worden, ben je ook vast niet zo heel bi.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef Ludger het volgende:
Euhm, de vreselijke flauwheid, nouja.. tis ook een onzintopic...
ja en dan moet ik de volgende keer ook nog naar www.berghain.de checkenquote:
Volgens mij wil die behulpzame buurman je vast wel helpen met zoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben ang3l's huis weer aan het kuisen
wie weet stuit ik op een groot geheim![]()
Behalve dat ik momenteel verliefd ben, nee niet zoquote:Op maandag 17 juli 2006 13:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, als je daarom hetero wil worden, ben je ook vast niet zo heel bi.
dan begin augustus eens naar een blusdeken zoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
verwarrend kan dat zijn he, vriendschap en verliefdheid uit elkaar houden
tenminste ik ervaar dat ook geregeld
maar ik ben dan ook wel erg licht ontvlambaar
't Lastige is dat houden van op zoveel verschillende manieren kan.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef Ludger het volgende:
of ik houd gewoon veel van die vent, weet 't ook niet... *argh*
en dat werkt als een magneet voor je ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Zulks een gezelligheid ende affectie in dit topic.
okeejquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en volgens mij had ik Ludger niet niet welkom geheten
ben ik even een weekend de hort op, komt er zo maar weer een nieuw persoon het topic binnen wandelen![]()
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebiedquote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Lastige is dat houden van op zoveel verschillende manieren kan.
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaienquote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
In heteroland is dat net zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
Tja, ben echt iemand die liever hugt en ook wel zoent met een jongen die ik erg graag mag maar dan heb ik t wel gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.
correctie ik denk dat dit voor alle mannen geld, mannen hoor van sex te houdenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
alleen van een kater?quote:
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?
Okee, JIJ mag niet meer zeuren dat we flauw zijn!quote:
En dan nu met Wander in plaats van Wanda in de hoofdrolquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kopje koffie, glazenwasser?
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serverenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
Needie glazenwasser was verachtelijk.
En ik heb al twee keer overgegeven.
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
borreltje?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
*aai, schoon teiltje neerzet en kompresje op voorhoofd leg*quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben momenteel even onthand en daarbij is het een pokke-end reizen van het beste deel van de stad naar krochtendorp waar LuQas zich momenteel ophoud.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serveren
Uit geweest?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vond ze het ook leuk!?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus was ook naar extrema.
Ik heb 'r nog niet gesproken, komt vrijwel nooit thuis.quote:
Ja maar je moet dat ook ter plekke klaarmakenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even onthand en daarbij is het een pokke-end reizen van het beste deel van de stad naar krochtendorp waar LuQas zich momenteel ophoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |