okeejquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en volgens mij had ik Ludger niet niet welkom geheten
ben ik even een weekend de hort op, komt er zo maar weer een nieuw persoon het topic binnen wandelen![]()
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebiedquote:Op maandag 17 juli 2006 14:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Lastige is dat houden van op zoveel verschillende manieren kan.
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaienquote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
[..]
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:14 schreef Ludger het volgende:
Ja, nou... als ik verliefd ben, of t nou een jongen of een meid is, heeft dat bij mij niet te maken met seks willen... ben redelijk a-seksueel op dat gebied![]()
In heteroland is dat net zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
Tja, ben echt iemand die liever hugt en ook wel zoent met een jongen die ik erg graag mag maar dan heb ik t wel gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Verliefdheid draait om verlangen naar iemand. Vaak ook seksueel verlangen, maar da's geen noodzaak.
correctie ik denk dat dit voor alle mannen geld, mannen hoor van sex te houdenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is in homoland uitzonderlijk ja, daar lijkt alles wel om sex te draaien
als ik aangeef dat ik niet zo van sex houd wordt ik vaak met open mond aangestaard, vaak geloven ze dta niet
alleen van een kater?quote:
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat heeft die glazenwasser met je gedaan dan?
Okee, JIJ mag niet meer zeuren dat we flauw zijn!quote:
En dan nu met Wander in plaats van Wanda in de hoofdrolquote:Op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
kopje koffie, glazenwasser?
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serverenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
Needie glazenwasser was verachtelijk.
En ik heb al twee keer overgegeven.
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
borreltje?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
*aai, schoon teiltje neerzet en kompresje op voorhoofd leg*quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik ben momenteel even onthand en daarbij is het een pokke-end reizen van het beste deel van de stad naar krochtendorp waar LuQas zich momenteel ophoud.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waar blijven die andere Amsterdamse fokkers om je een kopje lauwe Thee en een beschuitje te komen serveren
Uit geweest?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef LuQas het volgende:
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vond ze het ook leuk!?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus was ook naar extrema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |