Ik ben nogal kietelig geloof ik, dus doe maar niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zal 'n biertje op je drinken
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ben nogal kietelig geloof ik, dus doe maar niet.
Yeah fuckin' right.quote:Helaas zijn er op dit moment te veel verzoeken, zodat Van Dale Hedendaags Nederlands op dit moment niet raadpleegbaar is.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak. Probeert u het later nog eens.
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom niet?
En ik bedoel 15 september pas.
Ik heb best warme voeten hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.
Is cdp koud dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tegen die tijd hou ik nog steeds niet van gekietel en kouwe dingen op m'n buik.
Het lijkt me ook niet comfortabel als er iemand op m'n buik staat, zelfs met warme voeten.quote:
Ik weet het niet?quote:
Dan zal ik niet op je gaan staanquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet comfortabel als er iemand op m'n buik staat, zelfs met warme voeten.
[..]
Ik weet het niet?
Gewoon ctrl+ c / ctrl + v van een lyrics sitequote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef error het volgende:
Ik denk dat ie al gedronken heeft: inconceivablelelelelelely
Dat vind ik een puik plan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan zal ik niet op je gaan staan![]()
En over je heen lopen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vind ik een puik plan!
Wat mij betreft mag je wel élke dag niet op mij gaan staan!.
Yeah Marquis Creno heeft internet in z'n chateauquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef creno het volgende:ik ben weer online en dit keer in mijn huisje
ga jij dan nog wel op je strepen staan ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
Wat mij betreft mag je wel élke dag niet op mij gaan staan!.
Juist welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net Batman Begins gezien. Op zich een toffe film, maar de stem van Batman, zo semi-rauw en schor...
, dat is het niet voor mij.
Wat mag er dan welquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, en ook niet met m'n voeten spelen.
Liggen en je bek houden geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |