quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Om dat te hebben? Ja, tering, zeg dat wel!
En WIE is er weer met dat woord begonnen??![]()
Bronquote:Op 24 maart 1882 maakte Robert Koch bekend dat hij deze bacterie had ontdekt. In 1905 heeft hij hiervoor de Nobelprijs ontvangen.
Hij heeft hem ontdekt, he, niet uitgevonden.quote:
Ja, maar hij is er mee begonnen. Als hij het niet ontdekt had, dan was het woord nooit zo in de wereld gekomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij heeft hem ontdekt, he, niet uitgevonden.
Volgens mij dateert het begrip tering al van wat langer terug.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar hij is er mee begonnen. Als hij het niet ontdekt had, dan was het woord nooit zo in de wereld gekomen.
Weliswaar niet in het Nederlands, maar toch.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nouhou, totdat je met een bron komt geloof het gewoon lekker niet.
Consumption is dan weer een Engelse benaming voor TBC, in betekenis naar analogie van tering. Het is dus vrij aannemelijk dat ook het begrip tering, of een variant daarvan, al sinds rond die tijd gebruikt werd.quote:consumption
1398, from O.Fr. consomption, from L. consumptionem (nom. consumptio) "a using up, wasting," from consumptus, pp. of consumere (see consume). Earliest sense in Eng. was of wasting disease, in which it replaced O.E. yfeladl "the evil disease." Meaning "the using up of material" is c.1535.
bron
dan zou ik ook lamlendig worden...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet afwassen en boodschappen doen en eten koken
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:11 schreef NathaN het volgende:
Ik kan soms best overtuigend uit de hoek komen.
Altijd en over 7 minuten cup-a-soupquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:52 schreef NathaN het volgende:
Is er nog koffie?
Hoiquote:
Ik probeer wel een beetje te variëren.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:01 schreef Rood_schaap het volgende:
Hoi
Die nickname zal me blijven achtervolgen hier he
Dat zeg je ook alleen omdat je zelf ook een _ in je nick hebt.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen omdat je zelf ook een _ in je nick hebt.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik probeer wel een beetje te variëren.
't Is een gave. Of een vloek, afhankelijk van aan welke kant je zit.quote:
Over welk onderdeel van je dan wel?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Rood_schaap het volgende:
Laten we het niet over mijn nickname hebben
Whatever..quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:09 schreef Rood_schaap het volgende:
Laten we het niet over mijn nickname hebben
Have funquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:12 schreef Rood_schaap het volgende:
Nu we het toch over mij hebben.... Ik ga douchentot zo
Je hebt je wel vermaakt, dus.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:11 schreef davidov het volgende:
Wat een productieve dag.
Uitzendbureau, wilde me deze keer wel spreken
Intake gesprek voor beroepskeuzeding, viel enorm mee
En eindelijk contact gekregen met iemand bij Sony die een poster voor mij kan regelen.
Gelukkig vanavond weer naar mn vereniging voor wat ontspanning
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef Jerruh het volgende:
im in love.
En wie is de gelukkige?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef Jerruh het volgende:
im in love.
*opveeg*quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef Sunjammer het volgende:
*binnenval*
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Sunjammer het volgende:
@Tha_Erik: zonder bende vaart niemand wel.
Chaostheorie he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik houd wel van wat chaos op z'n tijd.
Vermaakt is nogal een groot woordquote:
Da's ter contrast van die jonge payboy die we van de week in het topic hadden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Sunjammer het volgende:
*slap ouwehoer*
Waxvrouwtje?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Yep, dat had ik al.
Ben nu vooral de hele dag wasvrouwtje aan het spelen
Euh?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's ter contrast van die jonge payboy die we van de week in het topic hadden?
En je valt niet op beleernichten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef davidov het volgende:
Vermaakt is nogal een groot woord
Ben wel opgelucht dat de man van dat intake gesprek zo relaxed was. Had een vervelende man van 65 verwacht die heel erg belerend zou spreken enzo
Het was een hele ervaring, onze jonge paydatequote:
Davidov wel, ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Sunjammer het volgende:
Is het flauw als ik Sheep van Pink Floyd ga luisteren?
@Tha_Erik: zonder bende vaart niemand wel.
Voor hem of voor jullie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een hele ervaring, onze jonge paydate.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Vermaakt is nogal een groot woord
Ben wel opgelucht dat de man van dat intake gesprek zo relaxed was. Had een vervelende man van 65 verwacht die heel erg belerend zou spreken enzo
Ik denk dat het voor beiden een ervaring wasquote:
Excuseer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Wasvrouwtje.
Volgende keer toch die winterjas uit laten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
zweet me kapot.. alleen van stukje heen en weer naar supermarkt en afwassen..
geniaal!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgende keer toch die winterjas uit laten?
Nee hij was heel erg opgewekt eerder zo van uhm nou: "ja kijk we gaan dit en dat doen en dan testen en kijken wat je wil en wat je kan en wat het beste bij je past enzo wie jij bent en wat je moet doen en zo ja dat gaan we doen en dan is dat het advies en dan kan je kijken wat je daar mee doet het is een schets van de situatie ja zoiets is het ja en misschien is het een beetje laat ja dat is niet handig nee maar je hebt er nog wel wat aan enzo ja."quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie het al voor me
,,Mja Davidov... Davidov-davidov-davidov.... Moeilijkmoeilijkmoeilijk.... Tja, ik weet niet hoe jij je toekomst ziet, maar ik weet het niet meer hoor! Zomaar stóppen zonder enig beeld van wat volgen gaat, terwijl we al op de helft van juli zijn! Zeg me nou eens: wat wíl je nou?? Waar denk jij mee bezig te zijn?!"
Zoiets?![]()
![]()
81 en kaal?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
81 en kaal?
Oh, ok. You're the expert...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nietus!
Ach, jij hebt hersenen van naja dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee hij was heel erg opgewekt eerder zo van uhm nou: "ja kijk we gaan dit en dat doen en dan testen en kijken wat je wil en wat je kan en wat het beste bij je past enzo wie jij bent en wat je moet doen en zo ja dat gaan we doen en dan is dat het advies en dan kan je kijken wat je daar mee doet het is een schets van de situatie ja zoiets is het ja en misschien is het een beetje laat ja dat is niet handig nee maar je hebt er nog wel wat aan enzo ja."
En hij was niet 80 en grijs
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij Jerruh is verliefd, deel 6544325
We zouden het toch nog niet zo vroeg bekend maken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef Jerruh het volgende:
im in love.
Ik heb nog helemaal niet geBBQ'd... ben ik nu vreemd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Hebben jullie de eerste buurt-bbq al achter de rug?
Neequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet geBBQ'd... ben ik nu vreemd?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij Jerruh is verliefd, deel 6544325
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden het toch nog niet zo vroeg bekend maken?
Nou gaan ze ons vast allemaal pesten...quote:
grmbl, de hufters!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou gaan ze ons vast allemaal pesten...
"Jerruh & Angel sitting in a tree, K I S S I N G!"
Dat soort dingen.
Appartementen op de 2e verdieping in oud zuid hebben geen vijvers blaag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
duik de vijver in en zwem met mond open!
Jah.quote:
Waarom zit je in 't gips?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daarbij mag m'n gips niet nat worden.
Van m'n fiets gelanceerd omdat iemand zijn koelbox niet aan zijn stuur kon houden.quote:
sorry, mau gaat al meequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
Kom. Laten we samen weglopen naar een mooi verlaten strand of een geweldig gebouwde culturele bruisende wereldstad, 1 van de 2
Wat is z'n adres? (of haar adresquote:
Sowieso straf omdat iemand een koelbox heeft, maar er jou ook nog mee verwonden is helemaal een zonde!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van m'n fiets gelanceerd omdat iemand zijn koelbox niet aan zijn stuur kon houden.
grrrrrrr.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is z'n adres? (of haar adres)
Dan ga ik er ff voor zorgen dat zijn/haar gips ook niet nat mag worden.
Het was de koelbox van zijn tuinman....alsof dat boeiende informatie isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso straf omdat iemand een koelbox heeft, maar er jou ook nog mee verwonden is helemaal een zonde!
Blauw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
Blauwquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
quote:
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waaromquote:
Past goed bij de kleur van m'n ribbenkast momenteel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waarom
Je hebt 11 satétjes erop gegooid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er al weer.
Ik heb dezelente/zomer al meer gebarbecued dan dat er op twee handen te tellen is, denk ik.
Per keer dat ik barbecue misschienquote:
Dan scheer je met een klote mesjequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef Andyvie het volgende:
Misschien moet ik eens andere deo kopen. Sinds ik mijn oksels heb geschoren jeukt het verschrikkelijk.
Of is dat normaal?
Met wat? Benenwagen, fiets, brommer, scooter, auto?quote:
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:BBQ
Zit ik weer met opgewarmde restjes tagliatelli, spinazie, kip, honing en geitenkaas......
Ja, da's giftigquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...
Is het stom als ik zeg da'k niks verder glad scheer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oksels scheren vind ik verrekte lastig.
Ik kom met een mesje niet goed in zo'n holletje...
Is ook. Doe ik altijd en leef nog steeds.quote:
Nee, niet stom, wel onhygiënischquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg da'k niks verder glad scheer?
trimmen doe ik, met scheren stroomt het zweet sneller naar andere plaatsenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet stom, wel onhygiënischZeker met dit weer
Nu ja, ik douch me wel elke dag, of, met dit weer 2x.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu ja, ik knip 't wel kort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trimmen doe ik, met scheren stroomt het zweet sneller naar andere plaatsen.
maar kort mag ook.
*moet nog steeds een nieuwe epilator*quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon bijtrimmen met een tondeuse. Staat (m.i.) beter en irriteert minder. En anders moet je gewoon ontharingscreme pakken. Snij je je huid tenminste niet open.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef Andyvie het volgende:
Misschien moet ik eens andere deo kopen. Sinds ik mijn oksels heb geschoren jeukt het verschrikkelijk.
Of is dat normaal?
Fiets!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met wat? Benenwagen, fiets, brommer, scooter, auto?
Jij weet dat vast wel, van spinazie opnieuw opwarmen enzo.quote:
Dan vind ik het nog vies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik douch me wel elke dag, of, met dit weer 2x.
Nou ja, dat vond ik dus ook. Wil een shirtje aan zonder mouwen en dat vond ik nu echt niet meer kunnen en aangezien ik toch al bezig was konden mijn oksels er ook nog wel bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vies.
Kort (zoals Jerruh zei) kan wel, maar heel die bos laten staan... en dan een t hsirt of iets zonder mouwe of zo... zo ranzig
Ik heb geen tondeusequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon bijtrimmen met een tondeuse. Staat (m.i.) beter en irriteert minder. En anders moet je gewoon ontharingscreme pakken. Snij je je huid tenminste niet open.
Whoohoo. Gay Beauty Tips
quote:It is sometimes discouraged to reheat spinach leftovers since poisonous compounds would be formed during this process. What's behind this advice is that certain bacteria can grow on prepared nitrate-rich food, such as spinach and many other green vegetables. These bacteria can convert the nitrates into nitrites, which can be harmful to infants younger than six months. Also, during the reheating, the nitrate-converting enzymes produced by the bacteriae can convert even more at elevated temperatures during the second heating. For older children and adults, small concentrations of nitrites are harmless, although formation of nitrosamine compounds from the nitrites could be of concern for adults as well.
bron
Dat zeg je alleen omdat je ze zelf niet kan dragenquote:
Blaat. Ik doe het al jarenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:40 schreef NathaN het volgende:
It is sometimes discouraged to reheat spinach leftovers since poisonous compounds would be formed during this process.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gezonde dosis schadelijke bacteriën is nooit weg voor behoud van je afweersysteem.
TRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij's teruuuuuuuuuuuuuug!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:49 schreef Burner82 het volgende:
boe
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net als een chinees opwarmen,.
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij's teruuuuuuuuuuuuuug!!!!!
Vast wel, maar hij zal het wel weer op zijn eigen manier laten blijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?
Ja volgens mij kon de uitdrukking hollen of stilstaan door jullie geclaimd wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
hey stroek
en tsja, trs en ik, water en vuur en olie of kerozine of zoiets, gaat in ieder geval nooit lang goed
Dat is correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Burner82 het volgende:
kzou zeggen haat liefde verhouding, maar dan noemtie me weer een pedo
ik haat hem niet, ik vind hem alleen vervelendquote:
ist wel lekker koudquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, bijna m'n bier bevroren!
Een echte kerel trimt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oksels scheren is voor mietjes.
Ja en hetzelfde geld ook voor een geschoten konijn, die hang je dan op aan z'n staartquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je bijv. een fazant hebt geschoten, moet je 'm aan diens kop ophangen, en pas slachten als die van door bijna-rotting er vanaf gevallen is.
Ja echte homo's gaan gewoon voor permanent ontharen met laserlicht of dergelijke techniekenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou volgens mij is het niet direct een onderwerp dat op de F side tribune van de Amsterdam Arena besproken zal wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het nou typisch homo om het over oksels scheren te hebben?
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hang je met je okselhaar in de koemest?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Cazman het volgende:
Als ik me oksels niet scheer. Meur ik een uur in de wind onder me arm
Zoals met al het haar, je moet het bijhouden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...
Ik sop het in rioolwater. Daarna smeer ik er nog een paar kattentarrels doorheenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hang je met je okselhaar in de koemest?
Kale oksels zijn ook lelijk.. getrimd is goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vies.
Kort (zoals Jerruh zei) kan wel, maar heel die bos laten staan... en dan een t hsirt of iets zonder mouwe of zo... zo ranzig
Heb je om dezelfde reden je kapsel ook ingekort of ben je inmiddels weer op de lange toer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik sop het in rioolwater. Daarna smeer ik er nog een paar kattentarrels doorheen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kale oksels bij mannen zijn ook lelijk.. getrimd is goed
O ja.. jij weerquote:
Vlarp, je wordt de recherhand van de directeur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Nog twee
twee daagjes totdat ik ga
tot ik naar de andre afdeling ga
la la la la
Helemaal kaal staat alleen bij donkerhuiderige mensenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kale oksels zijn ook lelijk.. getrimd is goed
Niet zeuren over 2 weken wordt er bier gedronken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. jij weer
Ok, om eerlijk te zijn, de enige vrouwen die ik met shag onder hun oksels heb gezien dat waren lelijke potten
Wat als ie nou links is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp, je wordt de recherhand van de directeur.
"Dat doet de directeur maar mooi zelf"
Zeuen? Nieuw biermerk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zeuen over 2 weken wordt er bier gedronken.
en bij babies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal kaal staat alleen bij donkerhuiderige mensen
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je om dezelfde reden je kapsel ook ingekort of ben je inmiddels weer op de lange toer?
Niet zeuren, ik ben nog in de overgangsfase van verplicht linkshandige worden.quote:
Doe es een recente foto danquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.
Och met kort mag je er zeker ook wezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.
Heb ik eigenlijk niet. Misschien na dit weekend wel. Ben een weekendje weg waar vast foto's gemaakt gaan worden.quote:
Thanksquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och met kort mag je er zeker ook wezen.
Geen idee, ik denk dat je moet wachten op een antwoord tot de pedopartij aan de macht is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Which reminds me...
Hoe neuk je een meisje van 3 tussen d'r tieten?
Ah.. nou, we wachten af..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet. Misschien na dit weekend wel. Ben een weekendje weg waar vast foto's gemaakt gaan worden.
Neuh.. te lastig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat je moet wachten op een antwoord tot de pedopartij aan de macht is.
..... VLARP!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. te lastig..
Eerst de borstkast intrappen..
Toch wel?quote:
Jah dan krijg je zo'n Beethoven kapselquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik voel het: ik ga neerstorten.
*hhhhhhhhhh*
Maar lang haar!
Ik heb pogingen gedaan, maar ik heb er het type haar niet voorgaat heel erg krullen bij de (zoals het heet) contouren.
Van de omhoog krullende randen.
meid wat een drama.. DRA-MA!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik voel het: ik ga neerstorten.
*hhhhhhhhhh*
Maar lang haar!
Ik heb pogingen gedaan, maar ik heb er het type haar niet voorgaat heel erg krullen bij de (zoals het heet) contouren.
Van de omhoog krullende randen.
Dit is meer iets voor burnerquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel?
Hij wordt een beetje nergesabeld .... ze zeggen dat alleen Johnny de film leuk maakt eigenlijk. Dat het nieuwe eraf is en dat ze er te veel "extra's" bij proberen te proppen en de film daarom te overvol is... en dat je dan OOK nog eens geen einde hebt....
Ik weet niet of ik 'm nog wel wil zien.
Hard Candy, DIE wil ik zien.
Misschien iets voor Burner ook?
Image hosted by tripod.. geilquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor burner
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3698678137668656742 sommigen dansen echt angstaanjagend..
Je moet het gewoon in 1x goed doen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
of je zet je bril even op.
Dat zei de kapster wel!quote:
het lijkt me echt doodeng, ik zal nachtenlang wakker liggen van de zenuwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zei de kapster wel!![]()
Nee hoor, Blubberzwijn, gewoon kort is oke!Luchtballon
Lijkt je dat niet eng, zo hoog in de open lucht? En dan dat vlammending met dat geluid zo vlak boven je hoofd?
Ja zie je wel, dat dacht ik al, ook toen met die paniekaanval toen je dat riviertje over moest springen in de Ardennen met die keien en die vissen daar in!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het lijkt me echt doodeng, ik zal nachtenlang wakker liggen van de zenuwen![]()
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.quote:
Met een gipsarmpjequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.
Ik vind het wel een leuk filmpje, al die verschillende mensen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3698678137668656742 sommigen dansen echt angstaanjagend..
Nee, wel de tekst "als je dit kunt lezen sta je veel te dichtbij"quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een gipsarmpje
Heb je er namen op laten schrijven enzo?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wel de tekst "als je dit kunt lezen sta je veel te dichtbij"
Ah gut, wat lief! Ze gaat dreigen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.
Ik moet werkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je mee morgen?Dat je dan zo komt met je koffertje op wieltjes?
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
"Oh, zeiden we gips? We bedoelden eigenlijk beton."
Komt het uit Bos & Lommer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.
Zo bekend ben ik daar dan ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het Lucas Andreas, ja dus.
http://www.sigra.nl/patienten/postcoderegeling.pdfquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik daar dan ook weer niet
Engquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eng
maar die ene nicht met die grijze joggingbroek en dat witte hempje over zijn hoofd heen in z'n nek getrokken... dat slangebewegingdingesje.. sodeju zeg wat een beweging!
(bij 1:28)
Ahumquote:
Het viel mij meteen opquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ahumhet ging me niet om die enorme bobbel, maar om hoe hij zn lijf bewoog. Sodeju zeg.
Hips don't lie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?
Dat draaide ze dan weer veel in de Nederlandse tenten van Salou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...
Disgusting.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...
Cult....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat draaide ze dan weer veel in de Nederlandse tenten van Salou.
Volgens zit er bij mijn microwave kaas in de speaker, aangezien ik hem amper meer hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, de microweef zegt *ping*.
- Wat zegt-ie dan?
- Ping?
- Ja!
En?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ook leuk, op straat kwamen we een propper tegen die en nicht en Spanjaard was en die in gebrekkig engels aangaf wel in te zijn voor een trio met ons.
Mac!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.
Ik heb een rooster, een planning en sta ingeschreven.
Ben moe, sjago na 4 uur nutteloos wachten en pissig op m'n moeder die gewoon na 2 verzoeken NOG geen eten voor me heeft bewaard...
Ik heb 28cent, ik heb totaal geen energie meer en kan wel 3 menu's op.quote:
Het is dat ik ook niet verder kom dan een afhaalpizza, anders had je mogen komen eten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.
Ik heb een rooster, een planning en sta ingeschreven.
Ben moe, sjago na 4 uur nutteloos wachten en pissig op m'n moeder die gewoon na 2 verzoeken NOG geen eten voor me heeft bewaard...
En wat zei je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ook leuk, op straat kwamen we een propper tegen die en nicht en Spanjaard was en die in gebrekkig engels aangaf wel in te zijn voor een trio met ons.
De meeste Spaanse jongeren zien er al nichterig uit kun je nagaan hoe hij eruit zag.quote:
Dan weet ik niet in welke "spaanse" stad jij geweest bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste Spaanse jongeren zien er al nichterig uit kun je nagaan hoe hij eruit zag.
Dat we geen 4 uur gingen wachten op matige sex.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat zei je?
A. Beta a la mierda gillipolla!![]()
of
B. Te quieremos en nostra cama esta noche
Lief, maar ik vreet al brood met jam en ga zo maar de Ravioli (met kaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is dat ik ook niet verder kom dan een afhaalpizza, anders had je mogen komen eten.
De propper kwam ik natuurlijk in salou tegen. In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit. En ze hebben een g-star winkel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan weet ik niet in welke "spaanse" stad jij geweest bentmaar in Barce;ona zijn het allemaal brede halfgeschoren stoppel-haantjes
Sowieso eentje met proppers dus da's geen echt Spanje
Tenzij je gaat stappen in de Salvationquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit.
Mocht je voor half geld naar binnen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Tenzij je gaat stappen in de SalvationDaar is het allemaal shirtloos en extreem opgepompt.
Damn wat voelde ik me smal daar
Ben jij zo merkengeil?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De propper kwam ik natuurlijk in salou tegen. In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit. En ze hebben een g-star winkel.![]()
Ik heb het niet eens overwogen, om die reden ga ik ook niet naar r&bquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je gaat stappen in de SalvationDaar is het allemaal shirtloos en extreem opgepompt.
Damn wat voelde ik me smal daar
LBquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens overwogen, om die reden ga ik ook niet naar r&b
Jawel, maar nu is je voordeel van het afkorten toch teniet gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is die afkorting niet bekend in 020?
Lekker Belangrijk..
Jij reageert schaapachtig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jawel, maar nu is je voordeel van het afkorten toch teniet gedaan.
In dit geval spreek ik geen voorkeur uit...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schaapachtig? roodschaapachtig?
Niet eens?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In dit geval spreek ik geen voorkeur uit...
Die is van mijn alterego.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Je hebt z'n oude avatar gevonden?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die is van mijn alterego.
Hij's rood..quote:
Havo 4 Cultuur & Maatschappij.quote:
Ik zal 'n biertje op je drinkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
Op mijn verjaardag. Wat een feest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |