Het was de koelbox van zijn tuinman....alsof dat boeiende informatie isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso straf omdat iemand een koelbox heeft, maar er jou ook nog mee verwonden is helemaal een zonde!
Blauw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
Blauwquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
quote:
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waaromquote:
Past goed bij de kleur van m'n ribbenkast momenteel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waarom
Je hebt 11 satétjes erop gegooid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er al weer.
Ik heb dezelente/zomer al meer gebarbecued dan dat er op twee handen te tellen is, denk ik.
Per keer dat ik barbecue misschienquote:
Dan scheer je met een klote mesjequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef Andyvie het volgende:
Misschien moet ik eens andere deo kopen. Sinds ik mijn oksels heb geschoren jeukt het verschrikkelijk.
Of is dat normaal?
Met wat? Benenwagen, fiets, brommer, scooter, auto?quote:
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:BBQ
Zit ik weer met opgewarmde restjes tagliatelli, spinazie, kip, honing en geitenkaas......
Ja, da's giftigquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...
Is het stom als ik zeg da'k niks verder glad scheer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oksels scheren vind ik verrekte lastig.
Ik kom met een mesje niet goed in zo'n holletje...
Is ook. Doe ik altijd en leef nog steeds.quote:
Nee, niet stom, wel onhygiënischquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Is het stom als ik zeg da'k niks verder glad scheer?
trimmen doe ik, met scheren stroomt het zweet sneller naar andere plaatsenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet stom, wel onhygiënischZeker met dit weer
Nu ja, ik douch me wel elke dag, of, met dit weer 2x.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu ja, ik knip 't wel kort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
trimmen doe ik, met scheren stroomt het zweet sneller naar andere plaatsen.
maar kort mag ook.
*moet nog steeds een nieuwe epilator*quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon bijtrimmen met een tondeuse. Staat (m.i.) beter en irriteert minder. En anders moet je gewoon ontharingscreme pakken. Snij je je huid tenminste niet open.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef Andyvie het volgende:
Misschien moet ik eens andere deo kopen. Sinds ik mijn oksels heb geschoren jeukt het verschrikkelijk.
Of is dat normaal?
Fiets!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met wat? Benenwagen, fiets, brommer, scooter, auto?
Jij weet dat vast wel, van spinazie opnieuw opwarmen enzo.quote:
Dan vind ik het nog vies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik douch me wel elke dag, of, met dit weer 2x.
Nou ja, dat vond ik dus ook. Wil een shirtje aan zonder mouwen en dat vond ik nu echt niet meer kunnen en aangezien ik toch al bezig was konden mijn oksels er ook nog wel bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vies.
Kort (zoals Jerruh zei) kan wel, maar heel die bos laten staan... en dan een t hsirt of iets zonder mouwe of zo... zo ranzig
Ik heb geen tondeusequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon bijtrimmen met een tondeuse. Staat (m.i.) beter en irriteert minder. En anders moet je gewoon ontharingscreme pakken. Snij je je huid tenminste niet open.
Whoohoo. Gay Beauty Tips
quote:It is sometimes discouraged to reheat spinach leftovers since poisonous compounds would be formed during this process. What's behind this advice is that certain bacteria can grow on prepared nitrate-rich food, such as spinach and many other green vegetables. These bacteria can convert the nitrates into nitrites, which can be harmful to infants younger than six months. Also, during the reheating, the nitrate-converting enzymes produced by the bacteriae can convert even more at elevated temperatures during the second heating. For older children and adults, small concentrations of nitrites are harmless, although formation of nitrosamine compounds from the nitrites could be of concern for adults as well.
bron
Dat zeg je alleen omdat je ze zelf niet kan dragenquote:
Blaat. Ik doe het al jarenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:40 schreef NathaN het volgende:
It is sometimes discouraged to reheat spinach leftovers since poisonous compounds would be formed during this process.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een gezonde dosis schadelijke bacteriën is nooit weg voor behoud van je afweersysteem.
TRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij's teruuuuuuuuuuuuuug!!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:49 schreef Burner82 het volgende:
boe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |