Het was de koelbox van zijn tuinman....alsof dat boeiende informatie isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso straf omdat iemand een koelbox heeft, maar er jou ook nog mee verwonden is helemaal een zonde!
Blauw.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
Blauwquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
Welke kleur koelbox?
quote:
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waaromquote:
Past goed bij de kleur van m'n ribbenkast momenteel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het wel een toepasselijke kleur, geen idee waarom
Je hebt 11 satétjes erop gegooid?quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er al weer.
Ik heb dezelente/zomer al meer gebarbecued dan dat er op twee handen te tellen is, denk ik.
Per keer dat ik barbecue misschienquote:
Dan scheer je met een klote mesjequote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef Andyvie het volgende:
Misschien moet ik eens andere deo kopen. Sinds ik mijn oksels heb geschoren jeukt het verschrikkelijk.
Of is dat normaal?
Met wat? Benenwagen, fiets, brommer, scooter, auto?quote:
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:BBQ
Zit ik weer met opgewarmde restjes tagliatelli, spinazie, kip, honing en geitenkaas......
Ja, da's giftigquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spinazie schijnt slecht te zijn als je dat opwarmt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |