Disgusting.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...
Cult....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat draaide ze dan weer veel in de Nederlandse tenten van Salou.
Volgens zit er bij mijn microwave kaas in de speaker, aangezien ik hem amper meer hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, de microweef zegt *ping*.
- Wat zegt-ie dan?
- Ping?
- Ja!
En?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ook leuk, op straat kwamen we een propper tegen die en nicht en Spanjaard was en die in gebrekkig engels aangaf wel in te zijn voor een trio met ons.
Mac!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.
Ik heb een rooster, een planning en sta ingeschreven.
Ben moe, sjago na 4 uur nutteloos wachten en pissig op m'n moeder die gewoon na 2 verzoeken NOG geen eten voor me heeft bewaard...
Ik heb 28cent, ik heb totaal geen energie meer en kan wel 3 menu's op.quote:
Het is dat ik ook niet verder kom dan een afhaalpizza, anders had je mogen komen eten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoezee.
Ik heb een rooster, een planning en sta ingeschreven.
Ben moe, sjago na 4 uur nutteloos wachten en pissig op m'n moeder die gewoon na 2 verzoeken NOG geen eten voor me heeft bewaard...
En wat zei je?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ook leuk, op straat kwamen we een propper tegen die en nicht en Spanjaard was en die in gebrekkig engels aangaf wel in te zijn voor een trio met ons.
De meeste Spaanse jongeren zien er al nichterig uit kun je nagaan hoe hij eruit zag.quote:
Dan weet ik niet in welke "spaanse" stad jij geweest bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De meeste Spaanse jongeren zien er al nichterig uit kun je nagaan hoe hij eruit zag.
Dat we geen 4 uur gingen wachten op matige sex.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat zei je?
A. Beta a la mierda gillipolla!![]()
of
B. Te quieremos en nostra cama esta noche
Lief, maar ik vreet al brood met jam en ga zo maar de Ravioli (met kaasquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is dat ik ook niet verder kom dan een afhaalpizza, anders had je mogen komen eten.
De propper kwam ik natuurlijk in salou tegen. In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit. En ze hebben een g-star winkel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan weet ik niet in welke "spaanse" stad jij geweest bentmaar in Barce;ona zijn het allemaal brede halfgeschoren stoppel-haantjes
Sowieso eentje met proppers dus da's geen echt Spanje
Tenzij je gaat stappen in de Salvationquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit.
Mocht je voor half geld naar binnen?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Tenzij je gaat stappen in de SalvationDaar is het allemaal shirtloos en extreem opgepompt.
Damn wat voelde ik me smal daar
Ben jij zo merkengeil?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De propper kwam ik natuurlijk in salou tegen. In Barcelona ziet het er allemaal vrij nomaal uit. En ze hebben een g-star winkel.![]()
Ik heb het niet eens overwogen, om die reden ga ik ook niet naar r&bquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij je gaat stappen in de SalvationDaar is het allemaal shirtloos en extreem opgepompt.
Damn wat voelde ik me smal daar
LBquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens overwogen, om die reden ga ik ook niet naar r&b
Jawel, maar nu is je voordeel van het afkorten toch teniet gedaan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is die afkorting niet bekend in 020?
Lekker Belangrijk..
Jij reageert schaapachtig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jawel, maar nu is je voordeel van het afkorten toch teniet gedaan.
In dit geval spreek ik geen voorkeur uit...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Schaapachtig? roodschaapachtig?
Niet eens?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In dit geval spreek ik geen voorkeur uit...
Die is van mijn alterego.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:54 schreef Vlarp het volgende:
[afbeelding]
Je hebt z'n oude avatar gevonden?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die is van mijn alterego.
Hij's rood..quote:
Havo 4 Cultuur & Maatschappij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |