Ik moet werkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je mee morgen?Dat je dan zo komt met je koffertje op wieltjes?
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
"Oh, zeiden we gips? We bedoelden eigenlijk beton."
Komt het uit Bos & Lommer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.
Zo bekend ben ik daar dan ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het Lucas Andreas, ja dus.
http://www.sigra.nl/patienten/postcoderegeling.pdfquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik daar dan ook weer niet
Engquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eng
maar die ene nicht met die grijze joggingbroek en dat witte hempje over zijn hoofd heen in z'n nek getrokken... dat slangebewegingdingesje.. sodeju zeg wat een beweging!
(bij 1:28)
Ahumquote:
Het viel mij meteen opquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ahumhet ging me niet om die enorme bobbel, maar om hoe hij zn lijf bewoog. Sodeju zeg.
Hips don't lie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?
Dat draaide ze dan weer veel in de Nederlandse tenten van Salou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |