Toch wel?quote:
Jah dan krijg je zo'n Beethoven kapselquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik voel het: ik ga neerstorten.
*hhhhhhhhhh*
Maar lang haar!
Ik heb pogingen gedaan, maar ik heb er het type haar niet voorgaat heel erg krullen bij de (zoals het heet) contouren.
Van de omhoog krullende randen.
meid wat een drama.. DRA-MA!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik voel het: ik ga neerstorten.
*hhhhhhhhhh*
Maar lang haar!
Ik heb pogingen gedaan, maar ik heb er het type haar niet voorgaat heel erg krullen bij de (zoals het heet) contouren.
Van de omhoog krullende randen.
Dit is meer iets voor burnerquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel?
Hij wordt een beetje nergesabeld .... ze zeggen dat alleen Johnny de film leuk maakt eigenlijk. Dat het nieuwe eraf is en dat ze er te veel "extra's" bij proberen te proppen en de film daarom te overvol is... en dat je dan OOK nog eens geen einde hebt....
Ik weet niet of ik 'm nog wel wil zien.
Hard Candy, DIE wil ik zien.
Misschien iets voor Burner ook?
Image hosted by tripod.. geilquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is meer iets voor burner
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3698678137668656742 sommigen dansen echt angstaanjagend..
Je moet het gewoon in 1x goed doen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
of je zet je bril even op.
Dat zei de kapster wel!quote:
het lijkt me echt doodeng, ik zal nachtenlang wakker liggen van de zenuwenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zei de kapster wel!![]()
Nee hoor, Blubberzwijn, gewoon kort is oke!Luchtballon
Lijkt je dat niet eng, zo hoog in de open lucht? En dan dat vlammending met dat geluid zo vlak boven je hoofd?
Ja zie je wel, dat dacht ik al, ook toen met die paniekaanval toen je dat riviertje over moest springen in de Ardennen met die keien en die vissen daar in!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het lijkt me echt doodeng, ik zal nachtenlang wakker liggen van de zenuwen![]()
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.quote:
Met een gipsarmpjequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.
Ik vind het wel een leuk filmpje, al die verschillende mensen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3698678137668656742 sommigen dansen echt angstaanjagend..
Nee, wel de tekst "als je dit kunt lezen sta je veel te dichtbij"quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met een gipsarmpje
Heb je er namen op laten schrijven enzo?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, wel de tekst "als je dit kunt lezen sta je veel te dichtbij"
Ah gut, wat lief! Ze gaat dreigen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je een dreun kom verkopen.
Ik moet werkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je mee morgen?Dat je dan zo komt met je koffertje op wieltjes?
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:29 schreef DennisMoore het volgende:
"Oh, zeiden we gips? We bedoelden eigenlijk beton."
Komt het uit Bos & Lommer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach gezien de bouwprojecten in Amstertdam zullen ze de wapening wel vergeten zijn en is het een kwestie van tijd dat het van m'n arm stort.
Zo bekend ben ik daar dan ook weer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het Lucas Andreas, ja dus.
http://www.sigra.nl/patienten/postcoderegeling.pdfquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo bekend ben ik daar dan ook weer niet
Engquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eng
maar die ene nicht met die grijze joggingbroek en dat witte hempje over zijn hoofd heen in z'n nek getrokken... dat slangebewegingdingesje.. sodeju zeg wat een beweging!
(bij 1:28)
Ahumquote:
Het viel mij meteen opquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ahumhet ging me niet om die enorme bobbel, maar om hoe hij zn lijf bewoog. Sodeju zeg.
Hips don't lie?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan het niet meer horen. Spanje is letterlijk zwanger van dat nummer.
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat zal er over 9 maanden uitgepoept worden?
Dat draaide ze dan weer veel in de Nederlandse tenten van Salou.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een lief klein konijntje met een vliegje op zijn neus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |