quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net als een chinees opwarmen,.
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij's teruuuuuuuuuuuuuug!!!!!
Vast wel, maar hij zal het wel weer op zijn eigen manier laten blijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?
Ja volgens mij kon de uitdrukking hollen of stilstaan door jullie geclaimd wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
hey stroek
en tsja, trs en ik, water en vuur en olie of kerozine of zoiets, gaat in ieder geval nooit lang goed
Dat is correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Burner82 het volgende:
kzou zeggen haat liefde verhouding, maar dan noemtie me weer een pedo
ik haat hem niet, ik vind hem alleen vervelendquote:
ist wel lekker koudquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, bijna m'n bier bevroren!
Een echte kerel trimt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oksels scheren is voor mietjes.
Ja en hetzelfde geld ook voor een geschoten konijn, die hang je dan op aan z'n staartquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je bijv. een fazant hebt geschoten, moet je 'm aan diens kop ophangen, en pas slachten als die van door bijna-rotting er vanaf gevallen is.
Ja echte homo's gaan gewoon voor permanent ontharen met laserlicht of dergelijke techniekenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou volgens mij is het niet direct een onderwerp dat op de F side tribune van de Amsterdam Arena besproken zal wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het nou typisch homo om het over oksels scheren te hebben?
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hang je met je okselhaar in de koemest?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Cazman het volgende:
Als ik me oksels niet scheer. Meur ik een uur in de wind onder me arm
Zoals met al het haar, je moet het bijhouden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...
Ik sop het in rioolwater. Daarna smeer ik er nog een paar kattentarrels doorheenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hang je met je okselhaar in de koemest?
Kale oksels zijn ook lelijk.. getrimd is goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog vies.
Kort (zoals Jerruh zei) kan wel, maar heel die bos laten staan... en dan een t hsirt of iets zonder mouwe of zo... zo ranzig
Heb je om dezelfde reden je kapsel ook ingekort of ben je inmiddels weer op de lange toer?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik sop het in rioolwater. Daarna smeer ik er nog een paar kattentarrels doorheen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kale oksels bij mannen zijn ook lelijk.. getrimd is goed
O ja.. jij weerquote:
Vlarp, je wordt de recherhand van de directeur.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Nog twee
twee daagjes totdat ik ga
tot ik naar de andre afdeling ga
la la la la
Helemaal kaal staat alleen bij donkerhuiderige mensenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kale oksels zijn ook lelijk.. getrimd is goed
Niet zeuren over 2 weken wordt er bier gedronken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. jij weer
Ok, om eerlijk te zijn, de enige vrouwen die ik met shag onder hun oksels heb gezien dat waren lelijke potten
Wat als ie nou links is?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp, je wordt de recherhand van de directeur.
"Dat doet de directeur maar mooi zelf"
Zeuen? Nieuw biermerk?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet zeuen over 2 weken wordt er bier gedronken.
en bij babies.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal kaal staat alleen bij donkerhuiderige mensen
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je om dezelfde reden je kapsel ook ingekort of ben je inmiddels weer op de lange toer?
Niet zeuren, ik ben nog in de overgangsfase van verplicht linkshandige worden.quote:
Doe es een recente foto danquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.
Och met kort mag je er zeker ook wezen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nah, me haar zat in de weg. Ik heb geen zin meer om lang te doen. Duurt veels te lang en het is erg lastig. Gedeeltelijk wel jammer. Ik vond 't wel iets hebben.
Heb ik eigenlijk niet. Misschien na dit weekend wel. Ben een weekendje weg waar vast foto's gemaakt gaan worden.quote:
Thanksquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Och met kort mag je er zeker ook wezen.
Geen idee, ik denk dat je moet wachten op een antwoord tot de pedopartij aan de macht is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Which reminds me...
Hoe neuk je een meisje van 3 tussen d'r tieten?
Ah.. nou, we wachten af..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet. Misschien na dit weekend wel. Ben een weekendje weg waar vast foto's gemaakt gaan worden.
Neuh.. te lastig..quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat je moet wachten op een antwoord tot de pedopartij aan de macht is.
..... VLARP!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. te lastig..
Eerst de borstkast intrappen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |