quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Net als een chinees opwarmen,.
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij's teruuuuuuuuuuuuuug!!!!!
Vast wel, maar hij zal het wel weer op zijn eigen manier laten blijkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zou trs dat leuk vinden, dat hij meteen met mij geassocieerd wordt?
Ja volgens mij kon de uitdrukking hollen of stilstaan door jullie geclaimd wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:12 schreef Burner82 het volgende:
hey stroek
en tsja, trs en ik, water en vuur en olie of kerozine of zoiets, gaat in ieder geval nooit lang goed
Dat is correctquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:14 schreef Burner82 het volgende:
kzou zeggen haat liefde verhouding, maar dan noemtie me weer een pedo
ik haat hem niet, ik vind hem alleen vervelendquote:
ist wel lekker koudquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, bijna m'n bier bevroren!
Een echte kerel trimt.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oksels scheren is voor mietjes.
Ja en hetzelfde geld ook voor een geschoten konijn, die hang je dan op aan z'n staartquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als je bijv. een fazant hebt geschoten, moet je 'm aan diens kop ophangen, en pas slachten als die van door bijna-rotting er vanaf gevallen is.
Ja echte homo's gaan gewoon voor permanent ontharen met laserlicht of dergelijke techniekenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nou volgens mij is het niet direct een onderwerp dat op de F side tribune van de Amsterdam Arena besproken zal wordenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het nou typisch homo om het over oksels scheren te hebben?
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hang je met je okselhaar in de koemest?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:27 schreef Cazman het volgende:
Als ik me oksels niet scheer. Meur ik een uur in de wind onder me arm
Zoals met al het haar, je moet het bijhouden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mietjes zijn het pas als het zo lang word gehouden zodta ze het kunnen vlechten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |