Chaostheorie he.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik houd wel van wat chaos op z'n tijd.
Vermaakt is nogal een groot woordquote:
Da's ter contrast van die jonge payboy die we van de week in het topic hadden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:29 schreef Sunjammer het volgende:
*slap ouwehoer*
Waxvrouwtje?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Yep, dat had ik al.
Ben nu vooral de hele dag wasvrouwtje aan het spelen
Euh?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's ter contrast van die jonge payboy die we van de week in het topic hadden?
En je valt niet op beleernichten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef davidov het volgende:
Vermaakt is nogal een groot woord
Ben wel opgelucht dat de man van dat intake gesprek zo relaxed was. Had een vervelende man van 65 verwacht die heel erg belerend zou spreken enzo
Het was een hele ervaring, onze jonge paydatequote:
Davidov wel, ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef Sunjammer het volgende:
Is het flauw als ik Sheep van Pink Floyd ga luisteren?
@Tha_Erik: zonder bende vaart niemand wel.
Voor hem of voor jullie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een hele ervaring, onze jonge paydate.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:30 schreef davidov het volgende:
[..]
Vermaakt is nogal een groot woord
Ben wel opgelucht dat de man van dat intake gesprek zo relaxed was. Had een vervelende man van 65 verwacht die heel erg belerend zou spreken enzo
Ik denk dat het voor beiden een ervaring wasquote:
Excuseer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Wasvrouwtje.
Volgende keer toch die winterjas uit laten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
zweet me kapot.. alleen van stukje heen en weer naar supermarkt en afwassen..
geniaal!!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgende keer toch die winterjas uit laten?
Nee hij was heel erg opgewekt eerder zo van uhm nou: "ja kijk we gaan dit en dat doen en dan testen en kijken wat je wil en wat je kan en wat het beste bij je past enzo wie jij bent en wat je moet doen en zo ja dat gaan we doen en dan is dat het advies en dan kan je kijken wat je daar mee doet het is een schets van de situatie ja zoiets is het ja en misschien is het een beetje laat ja dat is niet handig nee maar je hebt er nog wel wat aan enzo ja."quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie het al voor me
,,Mja Davidov... Davidov-davidov-davidov.... Moeilijkmoeilijkmoeilijk.... Tja, ik weet niet hoe jij je toekomst ziet, maar ik weet het niet meer hoor! Zomaar stóppen zonder enig beeld van wat volgen gaat, terwijl we al op de helft van juli zijn! Zeg me nou eens: wat wíl je nou?? Waar denk jij mee bezig te zijn?!"
Zoiets?![]()
![]()
81 en kaal?quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
81 en kaal?
Oh, ok. You're the expert...quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nietus!
Ach, jij hebt hersenen van naja dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:40 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee hij was heel erg opgewekt eerder zo van uhm nou: "ja kijk we gaan dit en dat doen en dan testen en kijken wat je wil en wat je kan en wat het beste bij je past enzo wie jij bent en wat je moet doen en zo ja dat gaan we doen en dan is dat het advies en dan kan je kijken wat je daar mee doet het is een schets van de situatie ja zoiets is het ja en misschien is het een beetje laat ja dat is niet handig nee maar je hebt er nog wel wat aan enzo ja."
En hij was niet 80 en grijs
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij Jerruh is verliefd, deel 6544325
We zouden het toch nog niet zo vroeg bekend maken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:16 schreef Jerruh het volgende:
im in love.
Ik heb nog helemaal niet geBBQ'd... ben ik nu vreemd?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:31 schreef Waxxer het volgende:
Hebben jullie de eerste buurt-bbq al achter de rug?
Neequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet geBBQ'd... ben ik nu vreemd?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Welkom bij Jerruh is verliefd, deel 6544325
quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden het toch nog niet zo vroeg bekend maken?
Nou gaan ze ons vast allemaal pesten...quote:
grmbl, de hufters!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou gaan ze ons vast allemaal pesten...
"Jerruh & Angel sitting in a tree, K I S S I N G!"
Dat soort dingen.
Appartementen op de 2e verdieping in oud zuid hebben geen vijvers blaag.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
duik de vijver in en zwem met mond open!
Jah.quote:
Waarom zit je in 't gips?quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Daarbij mag m'n gips niet nat worden.
Van m'n fiets gelanceerd omdat iemand zijn koelbox niet aan zijn stuur kon houden.quote:
sorry, mau gaat al meequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
Kom. Laten we samen weglopen naar een mooi verlaten strand of een geweldig gebouwde culturele bruisende wereldstad, 1 van de 2
Wat is z'n adres? (of haar adresquote:
Sowieso straf omdat iemand een koelbox heeft, maar er jou ook nog mee verwonden is helemaal een zonde!quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Van m'n fiets gelanceerd omdat iemand zijn koelbox niet aan zijn stuur kon houden.
grrrrrrr.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is z'n adres? (of haar adres)
Dan ga ik er ff voor zorgen dat zijn/haar gips ook niet nat mag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |