Zaterdag weer werken in Groningenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:42 schreef highway101 het volgende:
groeten vanuit Groningen (tijdelijk)
Ipv van september gaan we al in week 31 verbouwenquote:
Toevallig reed ik nog door Vinkhuizen vanmiddag, en zag ook de AH waar ze aan t bouwen zijn. Maar ik werk in Zwolle.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zaterdag weer werken in Groningen
En vanavond ff gedaan
Als je nog langs vinkhuizen gaat
Daar was ik vanavond ff 2 uurtjes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:48 schreef highway101 het volgende:
[..]
Toevallig reed ik nog door Vinkhuizen vanmiddag, en zag ook de AH waar ze aan t bouwen zijn. Maar ik werk in Zwolle.
Ha, ik moet dan van half 9 tot 16quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:08 schreef pimtenbrinke het volgende:
http://www.nu.nl/news/778(...)ij_Albert_Heijn.html
Medewerkers van de zes distributiecentra gaan maandag definitief actie voeren
Opzich lijkt het me wel chill, ik bedoel, 1 voor allen allen voor 1 in de winkel alle beste beentjes voor enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:14 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk is het dan zover!! Heb er nu al zin in, 4 dagen 24 uur werken!!![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef GotC het volgende:
Ehm..niet groter gemaakt ofzo, behalve dat we het halve magazijn aan de winkel hebben gedoneerd (ZUCHT! 1 meter looppad, kan er met 1 kar tegelijk door..dus als je iemand in het midden tegenkomt, moet er 1 achteruit..), we hebben simpelweg bijna alles op een andere plek gezet, AGF is VEEL groter geworden (echt een pluspunt!!), deli+kaas zitten nu naast elkaar..
Dit jaar gaan we Honselersdijk (ons andere franchisor filiaal) verslaan
Wij hebben het magazijn dus voor de winkel verkleind, splitsen gebeurt nu buiten, alle vracht staat buiten, alleen restanten kunnen nog net aan binnen staan.. alle actie staat ook buiten, karren, winkelwagens, kratten.. en dat moet elke avond weer de winkel in, en dan gaat t de volgend dag weer naar buitenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Wij willen misschien het magazijn nog vergroten, het laden en lossen op een andere kant doen en vervolgens naar achteren uitbreidenHet zou dan ongeveer 4 meter schelen (
! )
Slechts geruchten...
Onze winkel (3000 m2) is ten eerste te klein geworden voor de mega-omzet die we nu draaien. Dat is echt niet normaal meer. Daarnaast opent in september de Jumbo in ons winkelcentrum zijn deuren, en daarvoor moeten wij dus op tijd klaar zijn. Vooral omdat blijkt dat Jumbo het filiaal in Leidschendam als best draaiende winkel wil maken. Dat wordt dus een heftige strijd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
Verbouwde winkels: Was jullie winkel dusdanig te klein te oud of iets dergelijks?
Ik merk dat bij ons alles wel oud is maar qua ruimte wel okay (zo nu en dan een kassa te weinig ergo.
Ons magazijn is zeer grootquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Wij hebben het magazijn dus voor de winkel verkleind, splitsen gebeurt nu buiten, alle vracht staat buiten, alleen restanten kunnen nog net aan binnen staan.. alle actie staat ook buiten, karren, winkelwagens, kratten.. en dat moet elke avond weer de winkel in, en dan gaat t de volgend dag weer naar buitenIdeaal. Proest.
2 kassa's, een kinderhoek, een kantoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:34 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Onze winkel (3000 m2) is ten eerste te klein geworden voor de mega-omzet die we nu draaien. Dat is echt niet normaal meer. Daarnaast opent in september de Jumbo in ons winkelcentrum zijn deuren, en daarvoor moeten wij dus op tijd klaar zijn. Vooral omdat blijkt dat Jumbo het filiaal in Leidschendam als best draaiende winkel wil maken. Dat wordt dus een heftige strijd.
Omdat uitbreiding te duur is en er wat problemen zijn met de gemeente, is besloten nu maar tot een verbouwing over te gaan, die over 3 weken al moet plaatsvinden. Belangrijkste doel: meer meters stelling en meer ruimte voor de klant. Hiervoor wordt ondermeer een kantoor gesloopt en wordt de winkel veel meer rechthoekig ingericht (alle stellingen recht e.d). Ook 2 kassa's en onze grote kinderhoek zullen verdwijnen om meer ruimte te krijgen. Vandaag worden de laatste tekeningen gemaakt en wordt de 49 (!) meter nieuwe koelwand besteld. En dan kunnen de voorbereidingen gaan beginnen......
Jeu!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:02 schreef waterreus23 het volgende:
De DC's gaan Maandag staken
[afbeelding]
Dat er waarschijnlijk minder of niet geleverd gaan worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:59 schreef -Dries- het volgende:
Distributie Centra? Wat heeft dat dan voor gevolgen?
Voor de vulploegen is dat toch niet zulk slecht nieuwsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:40 schreef highway101 het volgende:
[..]
Dat er waarschijnlijk minder of niet geleverd gaan worden.
Nee zo denk ik niet, maar ja, als er niet wordt geleverd kunnen wij daar niks aan doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:53 schreef highway101 het volgende:
Ja zo denken veel vulploegers helaas; met zo min mogelijk moeite geld verdienen. Het liefst doen ze helemaal niets, tenminste dat heb je vaak. (niet altijd)
Dat is waar, maar wie gaat straks die lege winkel weer opvullen? als je in de vakantie tijd (wanneer veel personeel er dus niet is!) zo'n 3000 colli binnen krijgt wordt je niet echt vrolijk! dat wordt overwerken tot je er bij neervalt! om nog maar te zwijgen over het pispaaltje moeten spelen als straks de winkel leger en leger wordt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee zo denk ik niet, maar ja, als er niet wordt geleverd kunnen wij daar niks aan doen.
Krijg je je uren dan wel? Of vakantie uren worden dat?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef -Sum- het volgende:
nou ik heb net gebeld dat ik in augustus extra kan werken, ik ben benieuwdmaar dan ben ik al 21 en krijg ik heel dik betaald per uur
Dat heb ik nou altijd al tegen je gezegdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:08 schreef Renesite het volgende:
'jammer' dat ik geen vulploegmedewerker ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |