Jupsquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef i2Them2 het volgende:
Ben benieuwd hoe De la Rosa 't gaat doen.
Hopelijk goed!quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:05 schreef i2Them2 het volgende:
Ben benieuwd hoe De la Rosa 't gaat doen.
En Schumacher gaat niet winnen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
tvp :>
Rasoptimistquote:
Ik verwacht eigenlijk weer een heel sterk weekend voor de Bridgestone coureurs.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:58 schreef HPoi het volgende:
Alonso.... helaas....
Ik niet. Alonso gaat weer cruisend naar P1 rijden is mijn verwachting. En als Ferrari niet oppast komt er ook nog een McLaren tussen Renault en Ferrari .quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk weer een heel sterk weekend voor de Bridgestone coureurs.
We wachten het rustig af dan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik niet. Alonso gaat weer cruisend naar P1 rijden is mijn verwachting. En als Ferrari niet oppast komt er ook nog een McLaren tussen Renault en Ferrari .![]()
2 en 3 zijn ook podiumfinishes.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik gok toch op een winst voor Schumacher. De beste man staat hier al sinds 2001 op het podium. Een keertje vijfde in '99 en een paar keer zijn motor opgeblazen, maar voor de rest sinds 1993 alleen maar podiumfinishes.
quote:
Is dit hele seizoen nog niet één keer uitgevallen (en Fisi slechts één keer, in de eerste race)... het zou wel erg wrang zijn als het in de thuisrace gebeurtquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:07 schreef sanger het volgende:
1. MS
2. FM
3. GF
4. KR
5. PdlR
6. JB
Uitvaller FA (goed voor kampioenschap)
Daaromquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Is dit hele seizoen nog niet één keer uitgevallen (en Fisi slechts één keer, in de eerste race)... het zou wel erg wrang zijn als het in de thuisrace gebeurt![]()
Eerder het studiowerk, en Jan Lammers zou dan de rol van Olav Mol moeten gaan overnemen. Maar ik moet nog maar zien wat daar waar van is...... Ik heb altijd genoten van de bijdragen van Lammers in de RTL5 studio, de beste man lult veel maar het is wel informatief gelul.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:23 schreef kriele het volgende:
Godsamme! Tooske gaat de verslaggeving doen van de F1! Mol en Plooy exit.
Albers en Doornbos fora.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerder het studiowerk, en Jan Lammers zou dan de rol van Olav Mol moeten gaan overnemen. Maar ik moet nog maar zien wat daar waar van is...... Ik heb altijd genoten van de bijdragen van Lammers in de RTL5 studio, de beste man lult veel maar het is wel informatief gelul.
Maar je bron is zeker het "betrouwbare" forum van Jos Verstappen?
Dat gevoel heb ik nou ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik niet. Alonso gaat weer cruisend naar P1 rijden is mijn verwachting. En als Ferrari niet oppast komt er ook nog een McLaren tussen Renault en Ferrari .![]()
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/26899quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:09 schreef lookinforyou het volgende:
Wat is er van waar, dat Montoya per direct stopt met de F1. Ik hoorde het op Veronica radio. Kan er nergens iets van terug vinden.
Hartstikke bedankt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/26899
Racen op z'n Playstation.quote:
Helaas welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:50 schreef HPoi het volgende:
[..]
ja en dan gelijk weer naar binnen zekers.![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef ElmarO het volgende:
De uitslag van deze enerverende eerste vrije training:
[afbeelding]
mij zul je toch niet zien hier ik ga lekker varen zondagmiddagquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef sanger het volgende:
Game on!
En WEST en tegenhangers. Hou dat alsjeblieft in et nieuwtjes topic, of stop er maar helemaal mee![]()
quote:
Gaat lekker daar in die bocht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef MaximusF1 het volgende:
En weer een crash, ditmaal Speed.
Zelfde bocht als Barrichello, maar ditmaal achterwaarts in de bandenmuur.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:34 schreef Coelho het volgende:
En Doornbos nu met bijna 2 seconden voorsprong op z'n teamgenoten. Het wordt tijd dat Klien gekickt gaat worden...
Op basis van resultaat laatste paar races zou ik Toyota kiezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Sally het volgende:
Vraag: Honda- of Toyotamotor? Wie tippen jullie?
Wie zal het 't het best doen dit weekend?
Om prijstechnische redenen is het idd de Toyotamotor geworden!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Op basis van resultaat laatste paar races zou ik Toyota kiezen.
Bullshitquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:23 schreef kriele het volgende:
Godsamme! Tooske gaat de verslaggeving doen van de F1! Mol en Plooy exit.
Kimi misschien ook wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef MaximusF1 het volgende:
Motorwissel ?
Ach gut, jij wist het al veel langer? Gefeliciteerd, grote jongen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je de laatste 4 weken gezet???
Laat ze ook maar eens op de zondag heersen i.p.v. in de training.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef MaximusF1 het volgende:
Serieuze stuurfouten van Alonso.
BMW heerst !
[afbeelding]
Hij zal wel thuis op de bank zitten met een fles cola,zak chips en een lijntje.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef Bruce117 het volgende:
en een lijntje.
Live-verslag van Eurosport. Daar werd het genoemd.quote:
Geen motorwissel dus en ik lees ook niks over Kimi.quote:vrij snel in de sessie kwam Michael Schumacher de pitstraat ingereden en zette zijn auto voor het team neer. Plotseling kwamen er vlammen uit de Ferrari. "Maar grote schade is er niet," vertelde de technisch directeur van het team, Ross Brawn. "Waarschijnlijk was de motor te warm geworden. Er is geen gevaar voor de kwalificatie."
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij zal wel thuis op de bank zitten met een fles cola,zak chips en een lijntje.
Lekker naar de F1 kijken.
Dat is natuurlijk lang niet zo vermakelijk als de pirouettes van dikke pad Montoya.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.
ach die dikke scheefbek die andermans wijven afpakt en die niet sportief is tja wat is dan beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lang niet zo vermakelijk als de pirouettes van dikke pad Montoya.
Godver wat een mooie vrachtwagen!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:44 schreef BiMeWet het volgende:
Ik was afgelopen week in frankrijk, en ik zag 2 van deze vrachtwagens staan (mijn foto):
[afbeelding]
Was best leuk.
En zo begint de scheldpartij weer............................................quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.
Helemaal mee eens, ziggy!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hou eens op met dat kinderachtige gedonder.
quote:Er is echter ook nog goed nieuws voor Rosberg. "Nico had nog de oude Cosworth-motor van de vorige race. Hij zal nu, net als Mark (Webber) met de nieuwe versie van de Cosworth gaan rijden tijdens de kwalificatie en race."
Lieve schat, het was jouw bericht die ik eruit pikte, maar ik bedoel uiteraard de rest van de kindertjes ook.... Ik weet al langer dat je uitgedaagd wordt, dus excuus als jij je speciaal aangesproken voelt, maar zoals ik al zei: het was 'toevallig' jouw bericht dat me het eerste opviel....quote:
Ze komen nu eindelijk naar buiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef MaximusF1 het volgende:
De Renaults nemen weer alle tijd...
De man heeft een doelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef MaximusF1 het volgende:
1:15.865 van Schumacher. Damn.
Ben ik blij dat ik die heb ingeruild voor Trulli.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:13 schreef MaximusF1 het volgende:
Aargh...straks ligt Villeneuve er uit.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef johnplayer het volgende:
hmm, Alonso ook niet echt super
Helemaal als je dit artikel leest. Dan kom ik echt niet meer bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt nog wel.![]()
Button, wat een lacher.
Ja, of in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef roelofjan het volgende:
Laat ze ook maar eens op de zondag heersen i.p.v. in de training.
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker, maar het is in het verleden wel vaker gedaan. Sauber was daar meestal berucht om, een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Sally het volgende:
Aan de deskundigen hier: Is dat mogelijk op M-C? *heb het commentaar voor de qualy net gemist op tv...*
Heb alleen nog geen enkel artikel kunnen vinden dat MS een nieuwe motor heeft. Dus voorlopig is het alleen nog maar speculeren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef Sally het volgende:
Kimi's motor was helemaal vernieuwd, maar niet nieuw
Het lijkt erop alsof MS een nwe motor heeft, VOLGENS OLLIE....
Rosberg heeft 'Late engine change" (http://www.formula1.com/news/4640.html)
Je schakelt net in, of je wordt nu pas wakker (voor de eerste keer deze week).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:24 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
damn, ik schakel net in. Wat zitten er rare vleugels op die bmw?
mja, idd ik wordt nu pas wakker. Heb de rest van de week het niet echt gevolgd :-pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Je schakelt net in, of je wordt nu pas wakker (voor de eerste keer deze week).
Schijnt de airflow over de achtervleugel te verbeteren
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Giem het volgende:
Gaat renault door het ijs zakken
Inderdaad, de optimisme van Button is voorlopig niet terecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helemaal als je dit artikel leest. Dan kom ik echt niet meer bij.
presenteertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:20 schreef johnplayer het volgende:
Damn, die vent die dat belspel presenteerd.....
Leer dan tenminste de namen goed
alstie iig maar voor speed komt :-)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:34 schreef sanger het volgende:
hoop dat ie het daarmee red!
olaf wordt soms een beetje overenthousiastquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:38 schreef roelofjan het volgende:
Olav die denkt dat Albers nu ook wel even de top 10 binnenrijdt..
Als je het vergelijkt met Monteiro is het een hele goede prestatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:38 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
16 naja, leuk geprobeerd iig
Jij blij dat je geen Honda hebt.quote:
Mol meldt 't net.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef HPoi het volgende:
Ik zie nergens op Internet dat Schumi een nw. motor heeft.
Als Alonso z'n motor naar de kloten gaat wordt 'ie net zo hard teruggezet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Arcee het volgende:
Schumacher 10 plaatsen terug.
FIA met hun kloteregels.
Gooi 't kampioenschap maar gewoon in de schoot van Alonso.
Als ze die regel gewoon afschaffen dan kunnen ze eerlijk tegen elkaar racen ipv zo'n totaal niet interessante regel die 't kampioenschap verpest.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:49 schreef roelofjan het volgende:
Als Alonso z'n motor naar de kloten gaat wordt 'ie net zo hard teruggezet.
Als hier iemand het kampioenschap in de schoot van Alsonso gooit dan is het gewoon Ferrari.
Ja, het is allemaal de schuld van de FIA.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als ze die regel gewoon afschaffen dan kunnen ze eerlijk tegen elkaar racen ipv zo'n totaal niet interessante regel die 't kampioenschap verpest.
Ach, we hebben tenminste al twee inhaalacties gezien. Dat moeten we morgen nog maar zien te halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:51 schreef MrX1982 het volgende:
Alonso denkt dat het al zondag is.
Geen inhaalacties en geen domme acties van Montoya. Waarnaar valt er morgen nog naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:52 schreef ElmarO het volgende:
Ach, we hebben tenminste al twee inhaalacties gezien. Dat moeten we morgen nog maar zien te halen.
De uitvalbeurt van Alonsoquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen inhaalacties en geen domme acties van Montoya. Waarnaar valt er morgen nog naar uit te kijken.
Eerst maar de definitieve bevestiging afwachten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:01 schreef MrX1982 het volgende:
Netjes ja van Ferrari. Jammer dat Schumi naar achteren moet.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Mol uit zijn nek lult. We zullen het zo misschien horen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:02 schreef ElmarO het volgende:
Eerst maar de definitieve bevestiging afwachten.
Nu dus bevestigt dat Mol uit zijn nek zat te lullen, samen met Plooy.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat Mol uit zijn nek lult. We zullen het zo misschien horen.
Of een 3-stopper en de rest een 2-stopper. P3 is in elk geval een goede plek (schone gedeelte) om te starten, dus dat is voor Alonso wel een voordeel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef johnplayer het volgende:
heh heh heh
Schumacher morgen nieuw recordje?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef HPoi het volgende:
Die stomme MOL had het Fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Vergeet de Toyota's niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Dus toch gewoon een rode startrij netjes.
Nu hopen dat de McLaren's hun best een doen morgen.
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:17 schreef sanger het volgende:
Overigens valt het me op dat Alonso niet meer presteert sinds die spaanse sportarts en het Tourdebacle
zie VSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligt
Second that!quote:
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
laat ik ff 1 ding zeggen geintje of niet, maar ga bij mij niet over lijntjes, coke of drugs beginnen want dan schiet ik uit me slof omdat ik een vriend van dichtbij door die rotzooi verloren heb. Daarom reageer ik fel er op.
gefeli met de 1e startrij ferrari fans
Foto(boek)?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!
Ik sluit mij dan maar schoorvoetend bij je aan: leuk, die kleur rood....![]()
Maar geef mij maar 'aqua', 'cyaan', 'azzuri', 'turquois' of welke naam je er ook aan wilt geven...![]()
![]()
Ik houd trouwens ook van aqua en lime als kleding om aan te doen!![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, sorry.........quote:
ik heb het tijdens de race op de nurnburgring al eens gezegt en men blijft door gaan dan. Ik praat er niet graag over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!
*bloos* ik lees lang niet alles... *bloos*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het tijdens de race op de nurnburgring al eens gezegt en men blijft door gaan dan. Ik praat er niet graag over.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:26 schreef Sally het volgende:
Ja hoor, meneer de Paardenliefhebber!
*amen*
Ik weet ff niet hoe of wat, maar je zou toch denken dat een vriend wel geholpen word door zn vrienden om van de rotzooi af te blijven of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
laat ik ff 1 ding zeggen geintje of niet, maar ga bij mij niet over lijntjes, coke of drugs beginnen want dan schiet ik uit me slof omdat ik een vriend van dichtbij door die rotzooi verloren heb. Daarom reageer ik fel er op.
Ik denk ook dat Bridgestone hier een aardige invloed op heeft. Ze lijken toch zo langzamerhand op zijn minst gelijkwaardig te zijn aan de Michelins. Terwijl ze in het begin van het seizoen toch nog de mindere waren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligt
True, zeker tijdens de kwalificatie lijken ze een stap voorwaarts te hebben gemaakt. Maar ik moet nog maar zien of de Bridgestone banden ook zo sterk en constant zijn tijdens de race, daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Gaat leuk worden morgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Bridgestone hier een aardige invloed op heeft. Ze lijken toch zo langzamerhand op zijn minst gelijkwaardig te zijn aan de Michelins. Terwijl ze in het begin van het seizoen toch nog de mindere waren.
Ferrari heeft de pole op extreem zachte banden behaald en denkt dat deze race bij uitstek geschikt is voor een drie-stop-strategie. Michelin zegt dat Ferrari te hoog inzet en het einde van de race niet gaat halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef TommyGun het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)_gepokert.118605.htm
Iemand die een Nederlandse samenvatting kan bakken?
Oke bedanktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ferrari heeft de pole op extreem zachte banden behaald en denkt dat deze race bij uitstek geschikt is voor een drie-stop-strategie. Michelin zegt dat Ferrari te hoog inzet en het einde van de race niet gaat halen.
Dat klopt. Mijn samenvatting hierboven was wel erg beknopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oke bedankt![]()
Maar het gaat toch ook over benzine? Dat ze licht zouden zijn oid?
Okay. We zullen zien. Uitspraken zijn nog altijd gedaan door de concurrent dus niet altijd betrouwbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn samenvatting hierboven was wel erg beknopt.
Schumacher is in het laatste kwartier drie keer boven 110% van zijn snelste rondetijd gekomen en mag voor die drie ronden nu geen benzine bijtanken. Mijn conclusie: hij gaat absoluut voor de driestopper. Mooie is wel dat Magny-Cours een korte en "snelle" pitstraat heeft en dat je dus relatief weinig verliest bij een pitstop.
Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Nee, hij had last van pijn in z'n mond... en nu kan hij iig weer 'praten'...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Snap ikquote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.
Dat zou kunnen, maar dat zou ik verder niet weten.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....
En die lul in de pits ook, hoe heet-ie? Jack Plooij.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
"Velen dachten dat Schumacher z'n motor had vervangen". Nee Olav, jij was de enige.
Maar blijft wel lekker pushenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Alonso kiest eieren voor zn geld bij Massa
Scheelde niet veel idd...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Alonso kiest eieren voor zn geld bij Massa
Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari al naar binnen!
Alonso ook al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |