quote:
Om prijstechnische redenen is het idd de Toyotamotor geworden!
![]()
Maar dat had ik al besloten voordat ik je antwoord zag,
sanger!
Nu nog afwachten of ouwe z*k J.V. het beter doet dan jongeling N.R.
Ja sorry Nico, je straf heeft mij doen besluiten om je 'in te ruilen'....
![]()
Nu maar hopen dat het stuivertje wisselen opnieuw effect heeft!
Jammer dat ik vorige race op Indy mijn Michelins niet in had geruild...
![]()
Ik was net te laat om nog mee te tellen voor die race, dus ik heb het maar zo gehouden. Maar anders had ik opnieuw veel puntjes verdiend met mijn bandjes! Ik geloof dat dat tot nog toe mij de meeste punten op heeft geleverd, de bandenkeuze.
Maar goed, ik ben onderweg naar mijn favoriet: Renault... En met de 'dure' Toyotamotor ben ik al weer wat verder opgeschoten, maar ik twijfelde dus of ik de nog duurdere Hondamotor moest aanschaffen... Ik heb dus gekozen voor 8 mln. extra, zodat ik ook Rosberg nog 'fatsoenlijk' kon wisselen!
Heren (en dames???), ik dank u wederom voor het advies en de prachtige OP (opnieuw!)
En dat ik dit topic toch nog onder mijn 'Active Topics' kon plaatsen: ik heb al wat eerdere races de boot gemist, omdat de 300 berichtengrens al weer bereikt was!
En we gaan het zien deze zome... eh, dit weekend!
Morgen de Qualy, maar ik vrees dat ik de race ga missen zondag.... Dus hou me maar op de hoogte hier in het forum, en anders zie ik de uitslag wel op
http://www.formula1.com/ via de 'Live timing'
*overigens nog erg bedankt voor die tip, het werkt goed!*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@