quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:03 schreef ElmarO het volgende:
De uitslag van deze enerverende eerste vrije training:
[afbeelding]
mij zul je toch niet zien hier ik ga lekker varen zondagmiddagquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:48 schreef sanger het volgende:
Game on!
En WEST en tegenhangers. Hou dat alsjeblieft in et nieuwtjes topic, of stop er maar helemaal mee![]()
quote:
Gaat lekker daar in die bocht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef MaximusF1 het volgende:
En weer een crash, ditmaal Speed.
Zelfde bocht als Barrichello, maar ditmaal achterwaarts in de bandenmuur.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:34 schreef Coelho het volgende:
En Doornbos nu met bijna 2 seconden voorsprong op z'n teamgenoten. Het wordt tijd dat Klien gekickt gaat worden...
Op basis van resultaat laatste paar races zou ik Toyota kiezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:34 schreef Sally het volgende:
Vraag: Honda- of Toyotamotor? Wie tippen jullie?
Wie zal het 't het best doen dit weekend?
Om prijstechnische redenen is het idd de Toyotamotor geworden!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Op basis van resultaat laatste paar races zou ik Toyota kiezen.
Bullshitquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:23 schreef kriele het volgende:
Godsamme! Tooske gaat de verslaggeving doen van de F1! Mol en Plooy exit.
Kimi misschien ook wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:27 schreef MaximusF1 het volgende:
Motorwissel ?
Ach gut, jij wist het al veel langer? Gefeliciteerd, grote jongen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:57 schreef Giem het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je de laatste 4 weken gezet???
Laat ze ook maar eens op de zondag heersen i.p.v. in de training.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:01 schreef MaximusF1 het volgende:
Serieuze stuurfouten van Alonso.
BMW heerst !
[afbeelding]
Hij zal wel thuis op de bank zitten met een fles cola,zak chips en een lijntje.quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef Bruce117 het volgende:
en een lijntje.
Live-verslag van Eurosport. Daar werd het genoemd.quote:
Geen motorwissel dus en ik lees ook niks over Kimi.quote:vrij snel in de sessie kwam Michael Schumacher de pitstraat ingereden en zette zijn auto voor het team neer. Plotseling kwamen er vlammen uit de Ferrari. "Maar grote schade is er niet," vertelde de technisch directeur van het team, Ross Brawn. "Waarschijnlijk was de motor te warm geworden. Er is geen gevaar voor de kwalificatie."
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hij zal wel thuis op de bank zitten met een fles cola,zak chips en een lijntje.
Lekker naar de F1 kijken.
Dat is natuurlijk lang niet zo vermakelijk als de pirouettes van dikke pad Montoya.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.
ach die dikke scheefbek die andermans wijven afpakt en die niet sportief is tja wat is dan beter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk lang niet zo vermakelijk als de pirouettes van dikke pad Montoya.
Godver wat een mooie vrachtwagen!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:44 schreef BiMeWet het volgende:
Ik was afgelopen week in frankrijk, en ik zag 2 van deze vrachtwagens staan (mijn foto):
[afbeelding]
Was best leuk.
En zo begint de scheldpartij weer............................................quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef WEST het volgende:
[..]
en jij zit zeker thuis op de bank met een fles cola, zak chips en de gaskraan vol open staan en dan lekker naar die homo van je kijken.
Helemaal mee eens, ziggy!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hou eens op met dat kinderachtige gedonder.
quote:Er is echter ook nog goed nieuws voor Rosberg. "Nico had nog de oude Cosworth-motor van de vorige race. Hij zal nu, net als Mark (Webber) met de nieuwe versie van de Cosworth gaan rijden tijdens de kwalificatie en race."
Lieve schat, het was jouw bericht die ik eruit pikte, maar ik bedoel uiteraard de rest van de kindertjes ook.... Ik weet al langer dat je uitgedaagd wordt, dus excuus als jij je speciaal aangesproken voelt, maar zoals ik al zei: het was 'toevallig' jouw bericht dat me het eerste opviel....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |