Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Nee, hij had last van pijn in z'n mond... en nu kan hij iig weer 'praten'...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Snap ikquote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.
Dat zou kunnen, maar dat zou ik verder niet weten.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....
En die lul in de pits ook, hoe heet-ie? Jack Plooij.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
"Velen dachten dat Schumacher z'n motor had vervangen". Nee Olav, jij was de enige.
Maar blijft wel lekker pushenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Alonso kiest eieren voor zn geld bij Massa
Scheelde niet veel idd...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Alonso kiest eieren voor zn geld bij Massa
Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Ferrari al naar binnen!
Alonso ook al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |