Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:07 schreef HPoi het volgende:
Die stomme MOL had het Fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Vergeet de Toyota's niet!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
Dus toch gewoon een rode startrij netjes.
Nu hopen dat de McLaren's hun best een doen morgen.
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:17 schreef sanger het volgende:
Overigens valt het me op dat Alonso niet meer presteert sinds die spaanse sportarts en het Tourdebacle
zie VSquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligt
Second that!quote:
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
laat ik ff 1 ding zeggen geintje of niet, maar ga bij mij niet over lijntjes, coke of drugs beginnen want dan schiet ik uit me slof omdat ik een vriend van dichtbij door die rotzooi verloren heb. Daarom reageer ik fel er op.
gefeli met de 1e startrij ferrari fans
Foto(boek)?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!
Ik sluit mij dan maar schoorvoetend bij je aan: leuk, die kleur rood....![]()
Maar geef mij maar 'aqua', 'cyaan', 'azzuri', 'turquois' of welke naam je er ook aan wilt geven...![]()
![]()
Ik houd trouwens ook van aqua en lime als kleding om aan te doen!![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, sorry.........quote:
ik heb het tijdens de race op de nurnburgring al eens gezegt en men blijft door gaan dan. Ik praat er niet graag over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Des te beter snap ik jouw reactie. Bedankt voor die openhartigheid!
*bloos* ik lees lang niet alles... *bloos*quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het tijdens de race op de nurnburgring al eens gezegt en men blijft door gaan dan. Ik praat er niet graag over.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:26 schreef Sally het volgende:
Ja hoor, meneer de Paardenliefhebber!
*amen*
Ik weet ff niet hoe of wat, maar je zou toch denken dat een vriend wel geholpen word door zn vrienden om van de rotzooi af te blijven of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:46 schreef WEST het volgende:
laat ik ff 1 ding zeggen geintje of niet, maar ga bij mij niet over lijntjes, coke of drugs beginnen want dan schiet ik uit me slof omdat ik een vriend van dichtbij door die rotzooi verloren heb. Daarom reageer ik fel er op.
Ik denk ook dat Bridgestone hier een aardige invloed op heeft. Ze lijken toch zo langzamerhand op zijn minst gelijkwaardig te zijn aan de Michelins. Terwijl ze in het begin van het seizoen toch nog de mindere waren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alonso presteert wel, het is Ferrari dat gewoon meer progressie maakt dan Renault, als hij langzamer gaat dan Fisico kan je pas zeggen dat het aan Alonso zelf ligt
True, zeker tijdens de kwalificatie lijken ze een stap voorwaarts te hebben gemaakt. Maar ik moet nog maar zien of de Bridgestone banden ook zo sterk en constant zijn tijdens de race, daar ben ik niet helemaal van overtuigd. Gaat leuk worden morgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Bridgestone hier een aardige invloed op heeft. Ze lijken toch zo langzamerhand op zijn minst gelijkwaardig te zijn aan de Michelins. Terwijl ze in het begin van het seizoen toch nog de mindere waren.
Ferrari heeft de pole op extreem zachte banden behaald en denkt dat deze race bij uitstek geschikt is voor een drie-stop-strategie. Michelin zegt dat Ferrari te hoog inzet en het einde van de race niet gaat halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef TommyGun het volgende:
http://www.auto-motor-und(...)_gepokert.118605.htm
Iemand die een Nederlandse samenvatting kan bakken?
Oke bedanktquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ferrari heeft de pole op extreem zachte banden behaald en denkt dat deze race bij uitstek geschikt is voor een drie-stop-strategie. Michelin zegt dat Ferrari te hoog inzet en het einde van de race niet gaat halen.
Dat klopt. Mijn samenvatting hierboven was wel erg beknopt.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Oke bedankt![]()
Maar het gaat toch ook over benzine? Dat ze licht zouden zijn oid?
Okay. We zullen zien. Uitspraken zijn nog altijd gedaan door de concurrent dus niet altijd betrouwbaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn samenvatting hierboven was wel erg beknopt.
Schumacher is in het laatste kwartier drie keer boven 110% van zijn snelste rondetijd gekomen en mag voor die drie ronden nu geen benzine bijtanken. Mijn conclusie: hij gaat absoluut voor de driestopper. Mooie is wel dat Magny-Cours een korte en "snelle" pitstraat heeft en dat je dus relatief weinig verliest bij een pitstop.
Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heeft dacht ik last van aften in zijn mond.
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:36 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan moet ie wat meer vitamientjes eten...
Nee, hij had last van pijn in z'n mond... en nu kan hij iig weer 'praten'...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Coelho het volgende:
heeft Chris zijn tong ingeslikt?
Snap ikquote:Op zondag 16 juli 2006 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat een sportman die hard aan zijn conditie moet werken om een race te kunnen uitrijden, wel genoeg op zijn voeding let.
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan het ook krijgen door te veel stress. Persoonlijk zou ik het dus eerder in die hoek zoeken.
Dat zou kunnen, maar dat zou ik verder niet weten.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Hattie mss een verdoving gekregen? Dan praat je ook zo raar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |