Ze komen nu eindelijk naar buiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:09 schreef MaximusF1 het volgende:
De Renaults nemen weer alle tijd...
De man heeft een doelquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:11 schreef MaximusF1 het volgende:
1:15.865 van Schumacher. Damn.
Ben ik blij dat ik die heb ingeruild voor Trulli.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:13 schreef MaximusF1 het volgende:
Aargh...straks ligt Villeneuve er uit.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef johnplayer het volgende:
hmm, Alonso ook niet echt super
Helemaal als je dit artikel leest. Dan kom ik echt niet meer bij.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt nog wel.![]()
Button, wat een lacher.
Ja, of in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:03 schreef roelofjan het volgende:
Laat ze ook maar eens op de zondag heersen i.p.v. in de training.
Volgens mij wel. Ik weet het niet zeker, maar het is in het verleden wel vaker gedaan. Sauber was daar meestal berucht om, een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:17 schreef Sally het volgende:
Aan de deskundigen hier: Is dat mogelijk op M-C? *heb het commentaar voor de qualy net gemist op tv...*
Heb alleen nog geen enkel artikel kunnen vinden dat MS een nieuwe motor heeft. Dus voorlopig is het alleen nog maar speculeren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef Sally het volgende:
Kimi's motor was helemaal vernieuwd, maar niet nieuw
Het lijkt erop alsof MS een nwe motor heeft, VOLGENS OLLIE....
Rosberg heeft 'Late engine change" (http://www.formula1.com/news/4640.html)
Je schakelt net in, of je wordt nu pas wakker (voor de eerste keer deze week).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:24 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
damn, ik schakel net in. Wat zitten er rare vleugels op die bmw?
mja, idd ik wordt nu pas wakker. Heb de rest van de week het niet echt gevolgd :-pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Je schakelt net in, of je wordt nu pas wakker (voor de eerste keer deze week).
Schijnt de airflow over de achtervleugel te verbeteren
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:31 schreef Giem het volgende:
Gaat renault door het ijs zakken
Inderdaad, de optimisme van Button is voorlopig niet terecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Helemaal als je dit artikel leest. Dan kom ik echt niet meer bij.
presenteertquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:20 schreef johnplayer het volgende:
Damn, die vent die dat belspel presenteerd.....
Leer dan tenminste de namen goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |