abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39659758

Voorbereiding 2006/2007
MLS All Stars - Chelsea, 5 augustus, Chicago

Feyenoord - Chelsea, 8 augustus, Rotterdam

Chelsea - Celtic, 9 augustus, Londen

Community Shield
Chelsea - Liverpool
13 augustus, Cardiff

Premier League
Chelsea - Manchester City
20 augustus
------------------------------------
Vorig deel
[Centraal] Chelsea FC topic!

En het zou mooi zijn als iemand een banner kon maken voor de Chelsea-topics, dat verdiend deze club wel
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39663413
Is het leuk om nu fan van Chelsea te zijn?
That's all folks!
pi_39663656
Ja hoor, als je op suikeroom Roman doelt, een of andere Rus zal mijn liefde voor de club echt niet ontnemen hoor. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'. Geld geeft mogelijkheden (zoals elke Europese topclub die heeft), maar uiteindelijk zijn het mensen die het succes klaarspelen, niet geld.

En als je dan ook nog een team hebt waar en Lampard en Mourinho inzitten, is het zelfs een van de leukere teams van de laatste jaren bij Chelsea.
  zondag 9 juli 2006 @ 18:13:29 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39664412
quote:
Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'.
En dat is het belangrijkste voor je,al weet de rest beter

[ Bericht 2% gewijzigd door DutchGooner op 09-07-2006 18:26:28 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40433925
Ik zag op de Chelsea-site dat Ballack nr. 13 krijgt. Dat betekent waarschijnlijk Gallas. Al vind ik dat wel jammer, twas een goede back. Maar goed, als je niet meer voor de club wilt spelen, veel succes ergens anders.
pi_40434350
ach er zijn zoveel ploegen die spelers kopen, maar dat wil idd nog niet zeggen dat het een goed team is. De spelers die ze halen, zijn op een enkeling na voor de meeste topploegen wel haalbaar. Cfc betaalt er alleen overmatig veel geld voor (meer dan een andere club zou (hoeven) doen). het gaat bij chelsea dan ook meer om de poenerige uitstraling gecombineerd met een rare arrogant ogende coach, die het minder sympathiek maken. Zo'n Drogba das trouwens ook een draak van een kerel, maarja das mijn mening...

[ Bericht 1% gewijzigd door Gollemrulez op 03-08-2006 13:01:03 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40456241
Die voorbereiding ziet er wel een beetje dom uit (al zullen ze er meer verstand van hebben dan ik natuurlijk ). De 8ste speel je in Rttm en een dag later in London. Waar gaat het in godsnaam over?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40456416
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem Omdat zij die Rus achter zich hebben staan kunnen ze dingen doen die geen enkele andere topclub kan doen. Ten eerste leggen ze gigantisch veel geld neer voor bepaalde spelers waar geen enkele andere topclub dat doet. Een verdedigende middenvelder waar je voor die positie al een goede hebt (Makelele) 35 miljoen voor Essien. Ze betalen 15 miljoen voor een linksback.. das denk ik ook een tijd geleje dat een andere topclub dat neerlegd voor die positie. En dan het mooiste van dit jaar.. die Ballack Ze hebben hem natuurlijk kunnen contracteren omdat ze hem zo gigantisch veel geld aan kunnen bieden voor het salaris. Er waren denk ik wel 5 topclubs geintereseerd in hem maar uiteindelijk is het Chelsea die hem het meeste geld kan geven. Dat is toch een direct voorbeeld van dat ze voordeel hebben van die Rus.

Verder hebben ze ook zo veel dure (kwa aankoop en salaris) spelers op de bank dat het niet vergelijkbaar is met andere clubs.

[ Bericht 2% gewijzigd door jojomen4 op 03-08-2006 17:48:04 ]
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40456770
Je bedoelt Essien btw.
That's all folks!
pi_40456795
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:48:36 #11
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40456819
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt Essien btw.
Dat zei ik toch?
pi_40458032
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.

Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
pi_40458037
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem
ik bedoel alleen dat ze wel veel meer geld (buitenproportioneel en absurt idd), maar dat ik het algehele spelerspotentieel niet veel beter vind dan bij andere topclubs. het klopt dat het voor aankomend seizoen met Ballack en Shev niet zozeer meer opgaat...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 18:48:56 #14
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40458361
Oki.. dan ben ik het deels met je eens.. al vind ik toch wel dat ze 1 voor 1 gekeken de beste spelers hebben (behalve de verdediging dan) van europa.. behalve dat Barca ze dan misschien bij kan houden.
pi_40458892
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.

Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
dat het contractueel vast ligt had ik ook gelezen maar ja een A-Team of B-Team zit niet echt veel verschil in bij chelsea.

maar laten we het hopen dat we het echte A - team te zien krijgen , anders spelen ze mischien maar 1 helft ( wat ik niet hoop )
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:17:19 #16
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_40459130
Feyenoord - Chelsea, 8 augustus, Rotterdam kan een leuke wedstrijd worden
pi_40532470
Start is vooralsnog niet al te best:

MLS Allstars - Chelsea 1-0
De Rosario '70

Eerste helft
Chelsea (4-1-3-2) Cudicini; Gérémi, Ferreira, Terry (c), Bridge; Essien; Wright-Phillips, Ballack, Lampard; Drogba, Shevchenko.

Tweede helft
Chelsea (4-3-3) Cudicini (Hilario 63); Gérémi, Carvalho, Terry, Essien; Mikel, Diarra, Lampard; Cole (J Smith 52), Kalou, Robben.

Ach ja, nog maar de eerste test. Dinsdag tegen Feyenoord de volgende zet.

pi_40539057
Hij heeft leuke vleugelspelers met Kalou en Robben.. Shevchenko als spits en ballack op 10 en je speelt bijna via de hollandse school.
pi_40540887
ballack is geen 10
pi_40541640
ik denk dat ie daar best uit de voeten zou kunnen...
pi_40544591
Cole zwaar geblesseerd naar het schijnt.

Is Diarra die Franse international?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 6 augustus 2006 @ 16:36:21 #22
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40544673
Diarra van Lyon? Dies van Mali
pi_40544699
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Is Diarra die Franse international?
Nee. Dat is Alou Diarra, van Lens.
pi_40544836
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:36 schreef jojomen4 het volgende:
Diarra van Lyon? Dies van Mali
Ik bedoelde degene van Ricky_.

Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_40544922
Drogba schijnt voor 4 jaar bij te gaan tekenen en wanneer A. Cole komt, zou Gallas naar Arsenal kunnen gaan.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:31:29 #26
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40546178
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik heb het over Mahamadou (ofzo) Diarra van OL die misschien naar RM gaat en bij Vitesse speelde vroeger.
pi_40551118
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit is Lassana Diarra. Ik weet niet of je het EK-21 gevolgd hebt, maar hij deed daar mee voor Frankrijk. En niet onverdienstelijk
pi_40562244
Zou die niet verhuurd worden dit jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:15:35 #29
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_40564933
Hopelijk dit seizoen met Ballack en Sheva erbij dat ze wel wat leuker voetbal zullen spelen..

Ik denk dat Man U en Arsenal de komende 5 jaar nog geen kampioen zullen worden..
Chelsea is gewoon oppermachtig met Abramovich en z'n Miljarden
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_40565679
Ik zie die andere clubs in een keer weer mee gaan doen, zo snel Chelsea de CL wint. Ik zie Roman dan wel vertrekken, op naar de volgende club of zelfs op naar een andere sport. Gezien de reguliere inkomsten van Chelsea zal er toch aardig in het spelersarsenaal moeten worden geknipt, hoewel die begroting door het nu wel halen van de CL en zo wel niet omhoog is gegaan. Het wordt tijd dat ze dezelfde regels in de PL als in de onderste regionen gaan invoeren. Maximaal zoveel procent van de reguliere inkomsten als loonlasten mogen hebben
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_40568007
Vandaag tegen Celtic en meteen door naar Rotterdam. Ik zie mogelijkheden
pi_40568572
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie die andere clubs in een keer weer mee gaan doen, zo snel Chelsea de CL wint. Ik zie Roman dan wel vertrekken, op naar de volgende club of zelfs op naar een andere sport. Gezien de reguliere inkomsten van Chelsea zal er toch aardig in het spelersarsenaal moeten worden geknipt, hoewel die begroting door het nu wel halen van de CL en zo wel niet omhoog is gegaan. Het wordt tijd dat ze dezelfde regels in de PL als in de onderste regionen gaan invoeren. Maximaal zoveel procent van de reguliere inkomsten als loonlasten mogen hebben
Chelsea doet het dan met zwart geld
pi_40572440
Dan hebben ze ook nog wel genoeg kapitaal in spelers om vooruit te kunnen.
pi_40573064
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag tegen Celtic en meteen door naar Rotterdam. Ik zie mogelijkheden
Ze spelen pas woensdag tgen Celtic hoor.
quote:
Hernan Crespo keert terug bij Internazionale. De Argentijnse spits tekende op maandag een tweejarig contract bij de Italiaanse kampioen. In het seizoen 2002/03 was hij ook actief voor de club.
Internazionale maakte vorige week nog bekend een spits aan de selectie te willen toevoegen. De nerazzuri spraken openlijk hun voorkeur uit voor Zlatan Ibrahimovic of Luca Toni, maar hebben nu gekozen voor de transfervrije Crespo.

De 31-jarige Argentijn stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Chelsea, waarvan hij er een werd verhuurd aan AC Milan. In Londen was zijn positie nooit onomstreden. Zijn aflopende contract werd niet verlengd.

In Italië kende Crespo meer succes. Hij speelde naast Inter en AC Milan ook voor Parma en Lazio Roma. De spits was al goed voor 118 goals in de Serie A.
pi_40587913
Maar in Italië een topper
pi_40626541
Mijn dag kon haast niet beter

1) Ik heb Chelsea zien spelen
2) Ze wonnen ook nog
3) Uitgerekend mijn held Lampard tekent voor de winnende (op zo'n 15m van mij vandaan)
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:26:18 #38
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40628826
Bitter mannetje die Lampard.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 augustus 2006 @ 00:27:28 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_40628851
chelsea zal denk ik wel kampioen worden
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_40641954
beste materiaal
pi_40642919
Moet zeggen dat ik het aardig indrukwekkend vond wat ze gister tegen Feyenoord lieten zien. Ook goed te zien dat die verdediging staat als een huis. Zal dit seizoen toch weer de sleutel tot de titel voor Chelsea zijn denk ik.
Christian Gyan Ole Ole
pi_40643101
Ze zullen wel weer kampioen worden.
pi_40643239
Als ze die Drogba nou eens dr uit gooien...
pi_40651653
ff een overzichtje
quote:
Chelsea's Children

For the last couple of hours I have been bored. So, naturally, I found myself browsing through the Danish Under-19 squad. I noticed something interesting. I browsed a little more. Sitting comfortably?

Over the last two years, Chelsea have signed 18 players under the age of 18 on freebies or with nominal tribunal fees. Ken Bates recently kicked up a fuss about the pinching of Tom Taiwo and Michael Woods from Leeds. Other English clubs have suffered the same fate. Ryan Bertrand has signed from Gillingham, Scott Sinclair (who is a shit hot striker) from Bristol Rovers, Harry Worley from Stockport and James Russell from Arsenal (chelseafc.com apply the schadenfreude…Russell is described as having “sensibly switched to Chelsea”). For good measure they also picked up Sam Hurrell, who won that rubbish Football Idol programme.

Danish youngsters Per Weihrauch and Morten Nielson (the genesis of my search) signed from Ajax and KB respectively, and were joined recently by Scandinavian mate Tomi Saarelma from FC Lahti in Finland. Keen to offset their Scandinavian gang with an Iberian one, Chelsea picked up Fabio Ferreira and Ricardo Fernandes from Sporting Lisbon, Ricardo Semedo from Guimares and Sergio Tejera from Espanyol.

Keen to represent every nation in the Eurovision Song Contest, Chelsea have also added to their squad Jonas Elmer from Grasshoppers Zurich, Miroslav Stoch from Slovakian club Nitra and Connor Clifford from Irish side Crumlin.

Perhaps the most alarming thing is the epithets attached to many of these kids…’wonder kid’, ‘rising star’, ‘prodigy’…etc. Oh, and be sure to watch out for young recruit Lewis Bakes (9) signed from Luton, and the possible arrival of young Australian Panos Armenakas. Aged 7. God help us all.

# posted by Benji @ 12:46 PM 0 comments
pi_40651804
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Als ze die Drogba nou eens dr uit gooien...
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.
That's all folks!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:31:47 #46
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40651984
Chelsea

* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40652163
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.
Goeie pinchhitter voor het laatste kwartier inderdaad. Voor als er gebeukt en onhandig geschopt moet worden in de 16...
pi_40652180
Zola
Drogba heeft nog nooit zijn transfersom kunnen rechtvaardigen.
pi_40652463
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:
Chelsea

* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achterop . Dat Chelsea van toen, is trouwens het moment dat ik fan van ze ben geworden
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:09:59 #50
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40653103
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achterop . Dat Chelsea van toen, is trouwens het moment dat ik fan van ze ben geworden
Van mij ook

en die namen horen natuurlijk in dat rijtje thuis
pi_40653499
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:
Chelsea

Ja en Petit.
pi_40653571
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja en Petit.
Dat was wel een succes ja
pi_40653642
Ik moet bekennen dat ik toen ook wel een beetje fan was. Toch een leuk team in november 1999 tegen Feyenoord.

1 De Goey
2 Ferrer
3 Desailly
4 Leboeuf
5 Babayaro
6 Petrescu
7 Deschamps (88. Dalla Bona)
8 Wise
9 Poyet (88. Di Matteo)
10 Zola
11 Flo.
pi_40653762
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:

Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.

Doe mij maar Poyet, heerlijke voetballer was dat.
pi_40653903
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.

Doe mij maar Poyet, heerlijke voetballer was dat.
Ik niet.

Zola, samen met Bergkamp de grootste buitenlander in de PL
pi_40653941
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Erasmusch het volgende:

Zola, samen met Bergkamp de grootste buitenlander in de PL

Le Roi.
pi_40654063
OK, die mag dr ook bij.
pi_40654073
Sympathiek.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:42:23 #59
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40654091
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toen ook wel een beetje fan was. Toch een leuk team in november 1999 tegen Feyenoord.

1 De Goey
2 Ferrer
3 Desailly
4 Leboeuf
5 Babayaro
6 Petrescu
7 Deschamps (88. Dalla Bona)
8 Wise
9 Poyet (88. Di Matteo)
10 Zola
11 Flo.
pi_40654278
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Zola
Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.
That's all folks!
pi_40654375
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.
True. Maar ik hoop dat ie nu met Sjefke etc wat minder aan spelen toekomt. Of juist meer, omdat het zon schijtclub is.
pi_40655061
leuke wedstrijd gister gezien al had ik wel beter verwacht van chelsea ik denk dat ze nog wel wat versterken mischien wel moeten

heb ze gister ook nog bij het spelershotel zien vertrekken

kijken wat ze vandaag tegen celtic doen.
pi_40684734
1-1 tegen celtic

Chelsea 1 Celtic 1 minute detail
Wednesday, Aug 09, 2006
Friendly, Wednesday August 9th, Stamford Bridge.

Chelsea (4-3-3) Cudicini (Hilario 66); Ferreira (Gérémi h-t), Carvalho, Terry (c), Bridge; Mikel (Ballack h-t), Diarra (Essien h-t), Lampard; Wright-Phillips (Shevchenko, h-t), Drogba, Robben (Kalou 66).

Manager José Mourinho.

Celtic (4-4-2) Boruc; Wilson, Caldwell, McManus, Wallace; Nakamura (McGeady h-t), Pearson, Lennon (c) (Telfer 77), Jaro¨ik (Riordan 73), Sno; Miller.

Manager Gordon Strachan.

Referee Graham Poll.

Crowd 20,807.

Environment 7.45 kick-off. Summer cool.

Kit Chelsea: blue shirts, blue shorts, white socks. Celtic: green and black striped shirts, black shorts, black socks.

First-half

Kick-off Chelsea.

9 GOAL Caldwell wrestles space in the middle of the goal to meet Nakamura’s right-wing corner and head in from close range. 0-1.

45 GOAL Wright-Phiilips in the inside-left position takes Robben’s pass from outside, cuts inside Caldwell and drives inside Boruc for his first goal in Chelsea colours.

Half-time Chelsea 1 Celtic 1.

Unused substitutes Chelsea Mancienne, Woods, Smith, Bertrand. Celtic Camara, Zuawski, Varga, McGovern (gk).

Shots on target Chelsea 6 Celtic 2.

Corners Chelsea 6 Celtic 4.

Fouls Chelsea 9 Celtic 8.

Offsides Chelsea 2 Celtic 3.

groot gedeelte in geknipt maar het komt van chelseafc.com

nu zondag tegen Liverpool , kijken of José Mourinho zijn eerste prijs kan pakken van het seizoen of dat toch liverpool sterker is .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:33:11 #64
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40841589
Zwak team. Heeft weinig in de breedte. Kan zelfs niet winnen van een LFC op 50% en met Gerrard, Aloso en Bellamy startend op de bank ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_40841692
Chelsea = Te veel kapiteins op 't schip. (lees: middenveld)

Arsenal wordt kampioen.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:36:30 #66
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40841736
Chelsea

Heb gelachen zondag in London. Resulteerde nog net niet in een matpartij.
A.M.A.B
pi_40842013
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef Doc het volgende:
Zwak team. Heeft weinig in de breedte. Kan zelfs niet winnen van een LFC op 50% en met Gerrard, Aloso en Bellamy startend op de bank ...
Chelsea zonder Cech en Makalele

Maar Liverpool is in bekers gewoon een angstgegner voor Chelsea. In de Premiership wordt er gewoon over heen gewalst. Net als vorig jaar 2-0 / 1-4
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:15:00 #68
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40843172
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Chelsea zonder Cech en Makalele

Maar Liverpool is in bekers gewoon een angstgegner voor Chelsea. In de Premiership wordt er gewoon over heen gewalst. Net als vorig jaar 2-0 / 1-4
Wie er meer gemist werden waren Joe Cole en William Gallas (die ook beiden gescoord hadden in de 3 van de 4 laatste PL wedstrijden tegen LFC) ...
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:50:52 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40846991
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Chelsea = Te veel kapiteins op 't schip. (lees: middenveld)

Arsenal wordt kampioen.
Vriend!

Al heb ik er zelf een zeer hard hoofd in
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:43:41 #70
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 19:45:49 #71
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40945075
pi_40945283

De backs mochten wel versterkt worden, en Boula lijkt me daarin een goede aankoop.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:04:39 #73
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40945693
Boula is gehaald voor de positie van centrale verdediger ipv Ricardo Carvalho lijkt me..

Iig een goede transfer, hoewel ik het eerst niks vond, zo'n Rus bij Chelsea.. valt het me wel mee.
Ze halen niet allemaal wereldspelers, ze halen ook gewoon doodnormale spelers..

Mourinho dat ik dit ooit zou zeggen
pi_40945913
Carvalho speelt gewoon nog bij Chelsea. En goed ook.

Het lijkt mij dat ie voor de rechtsback positie gehaald is. Daar zijn toch wat problemen gekomen sinds het hele Gallas verhaal.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:10:42 #75
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_40945926
Boula doet et goed
pi_40946081
Potverdorie de Nederlandse enclave wordt zo wel groot bij Chelsea (o wacht, Salou is natuurlijk een Ivoriaan... ). Ik vind het nog best een verrassende aankoop, al kan Boula het niveau denk ik wel aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gollemrulez op 18-08-2006 20:20:11 ]
pi_40948252
Ik weet niet of dit voor het Nederlands elftal wel een goede overstap is, ik ben toch bang dat hij niet heel veel gaat spelen
Nu ook Zuid Afrika
pi_40948342
Had m een mooiere club gegund, maar het gaat snel met Boula.
pi_40963455
Ik vraag me af hoeveel hij heeft gekost. Veel vermoed ik, anders snap ik niet dat HSV een belangrijke speler op dit tijdstip nog laat gaan. Toch een club met ambities.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40963526
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij heeft gekost. Veel vermoed ik, anders snap ik niet dat HSV een belangrijke speler op dit tijdstip nog laat gaan. Toch een club met ambities.
13 miljoen volgens Bild ( )
pi_40963603
Dat vind ik dan relatief weinig eigenlijk. HSV moet wel een vervanger kopen voor hem, want die hebben ze niet in de selectie.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:30:35 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40972087
Ah, ze hebben iemand nodig om dat Portugese wijf van SCUM doormidden te trappen

Ik denk dat ze Gallas -die imho beter is dan Boulah- nu wel laten gaan.
pi_40972178
In principe denk ik ook dat ze liever met Gallas verder waren gegaan. Maar goed, als hij perse weg wil.
pi_40972331
En zn contract liep ook nog door tot 2010. Dan is 13mln een schijntje.
pi_41005746
Goede start van het seizoen. 3-0, wedstrijd onder controle. Haast niets weggegevn en een paar goede kansen gecreeerd. En die derde goal was fantastisch
pi_41032021
Oja, was ik gister nog vergeten te plaatsen:
quote:
Frank Lampard anticipates spending the rest of his playing career with Chelsea.

Despite much media speculation towards the end of last season that he could move to Barcelona — causing Barcelona in the end to state a denial of interest — he has no doubts that he wants to stay at Stamford Bridge.

“I’m very content, I’m content in myself and I’m content at Chelsea.
“I’ve had a great time here. I’ve mentioned in the book (‘Totally Frank’, his autobiography) that it’s like two separate halves and the move to Chelsea was a really pivotal moment in my career. It was a moment that was so positive for me, and I’m very thankful in regard to Chelsea for that.”
volledige artikel

Frank
pi_41082853

De teamfoto op de officiële website is een mooie sneer naar Ferguson en Wenger
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41087654
Ik zie de sneer niet.

Ik zie de humor wel.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:14:07 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41089725
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie de sneer niet.

Ik zie de humor wel.
wsl bedoeld ie dat die PL-trophy erop staat maar ja, dat was het probleem ook niet bij Arsenal en manyoo voor het pre-Rus tijdperk, dat zijn wat sneren geweest dan richting de Chavs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41089836
Het was eigenlijk een andere foto die er stond, die ook in het PL topic staat.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:18:54 #92
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41089873
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk een andere foto die er stond, die ook in het PL topic staat.
Die? Dan zie ik de sneer nog steeds niet, in dat geval zetten ze zichzelf meer voor lul
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41090022
He? Er stond eerst een hele andere teamfoto vannacht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41090150
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef cultheld het volgende:
He? Er stond eerst een hele andere teamfoto vannacht
Idd
pi_41090295
Wel netjes dat ze even op Boulah hebben gewacht voor het maken van de teamfoto.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41090393
Wat stond er op die andere teamfoto dan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41090469
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Wat stond er op die andere teamfoto dan?
pi_41120944
En een net resultaat tegen Boro
Nu ook Zuid Afrika
pi_41138110
Barcelona
Chelsea
Werder Bremen
Levski Sofia

Zware poule, vooral de uitwedstrijden zullen lastig worden.

Maar zoete revanche op Barca zou geweldig zijn. Samen met Bremen die klote Catalanen eruit werken
pi_43212517
quote:
Didier Drogba has this afternoon (Friday) signed a new four-year contract.

The 28 year-old striker put pen to paper at Cobham on the new deal that will extend his stay at Chelsea to six seasons.

Originally signed from Marseille in 2004, the scorer of Chelsea’s late equaliser in Barcelona on Tuesday is in his best form since moving to England. He has five Premiership goals from nine starts and one sub appearance this season and is joint top scorer in the Champions League, also with five goals.

‘I am not playing well just because I wanted to sign a new contract,’ Drogba told Chelsea TV immediately after signing.

‘I am playing well because I feel good and I am happy to train with my friends. I want to say thank you to José for believing in me since the beginning and now we will be together for a long time. The best period of my career I think.

‘I am happy because when I came here it wasn’t easy for me to say I would be signing a new contract with Chelsea, because everybody knows the first year was difficult.

‘The second one was okay but I knew I could do better.’

Drogba’s signing and the full interview, plus his look ahead to Chelsea’s visit to Tottenham, can be seen on Chelsea TV’s Big Match Countdown tonight at 6.30pm.
Drogba
pi_43214218
Ik vind m minder waardeloos dan vroeger.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:10:17 #102
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43223187
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft zich aardig ontwikkeld het laatste jaar, mag ook wel voor die 40 miljoen die ie gekost heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_43228909
Precies. Volgens the Sun gaat ie7mln pj verdienen
pi_43286241
2-1 verloren en daarmee 3 punten achter ManU

Goed voor dat kut-Chelsea
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_43286973
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi dat je zonder de vorige pagina gezien te hebben, weet dat het over Drogba gaat. Op zich is hij wel een goede spits, die perfect bij Chelsea past. Alleen voor zoveel geld moet hij nog een stuk beter voetballen dan hij nu doet.
pi_43289658
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:57 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Mooi dat je zonder de vorige pagina gezien te hebben, weet dat het over Drogba gaat. Op zich is hij wel een goede spits, die perfect bij Chelsea past. Alleen voor zoveel geld moet hij nog een stuk beter voetballen dan hij nu doet.
Hoeveel hij gekost heeft zegt bij Chelsea niet altijd hoeveel hij daadwerkelijk kan hoor
pi_43289808
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hoeveel hij gekost heeft zegt bij Chelsea niet altijd hoeveel hij daadwerkelijk kan hoor
Meen je niet. Maar zelfs voor hun was dit best veul geld
pi_43383537
Hmm, wist niet dat ze vandaag moesten spelen

Maargoed, 4-0
pi_43383583
Wie scoorden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43383588
32' [1 - 0] F. Lampard
65' [2 - 0] A. Shevchenko
82' [3 - 0] M. Essien
84' [4 - 0] D. Drogba
pi_43383707
Als ze dat nou eens in de competitie gedaan hadden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:52:25 #112
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43547725
quote:
José Mourinho is ontevreden over de vocale ondersteuning van de Chelsea-fans. "Waarom zingen ze niet? Ze zijn altijd stil. Mijn spelers verdienen, meer support", klint het opvallend uit mond van de Portugees. (Diverse Engelse media)
pi_43555495
Altijd wat te zeiken die José.
pi_43556782
Ze wippen makkelijk over ManU
pi_44890317
quote:
Mourinho hits out at Chelsea form

Boss Jose Mourinho has made a scathing assessment of Chelsea after the draw with Fulham left them six points behind Premiership leaders Manchester United. On Saturday the Blues were held to a second 2-2 draw at home in a week after a Boxing Day point against Reading and Mourinho said: "This is not a surprise.

"In this moment Chelsea cannot defend. I am the first to know that. Maybe we are not as good as we think, maybe I am not such a good boss, maybe the players are not such good players."

The result meant Chelsea slipped further behind United in the race for the title and Mourinho publicly named several players as his side's weak links in recent weeks.

"What can you do with Michael Ballack, with Paulo Ferreira, with Geremi? Nothing," he said. "The players have no qualities adapting to the game opponents are playing against us. Furthermore, Andriy Shevchenko, Shaun Wright-Phillips and Solomon Kalou are just not performing. Didier Drogba is the only one doing his best at the moment. When the opponent sees one mistake and another mistake they smell the chance. It's exactly the opposite of previous periods with us."

And Mourinho admitted he may ask owner Roman Abramovich to spend more money in the January transfer window in a bid to catch up with United, although he would prefer to have number one keeper Petr Cech and skipper John Terry back from injury.

"If the club ask for my opinion I would say yes to new players but at the same time, when I see the eyes of some clubs and they want incredible money for very ordinary players, I would say no," he said. "In fact I need to spend nothing. It is difficult but I hope that John Terry and Petr Cech are back soon. I don't need millions next month, I need the best goalkeeper and the best central defender in the world back."

Terry hopes to return to action in January following a back operation, while Cech is also on course for a comeback early in 2007 after fracturing his skull in a collision with Reading's Stephen Hunt in mid-October.
  zondag 31 december 2006 @ 14:43:54 #116
139407 jorienvdherik
pi_44890714
[Centraal] Chelsea FC #2: Op naar de troubles !
pi_44890918
Tsja, Ballack en Sheva halen hun niveau niet. Maar om hun en andere spelers zo af te vallen in de media lijkt me niet erg verstandig.

Terry en Cech komen zo terug. Daarnaast spelen Lampard, Robben, Drogba en Makalele gewoon goed. Alleen zolang JT en Cech niet terug zijn, blijft de verdediging gewoon een groot probleem, en moet je telkens twee of drie keer scoren om een punt mee te nemen.
pi_44891090
Ik keek naar de opstelling gisteren en dan mag je echt niet klagen. Een beetje meer geluk voorin zorgt voor een makkelijke overwinning. En dat geluk is er op het moment bepaald niet. Het gemis van Terry blijkt wel groot, dat had ik niet verwacht.
That's all folks!
  zondag 31 december 2006 @ 15:25:48 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44892307
Heerlijk dat onterechte geklaag van Moronho.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44892343
Grappige TT eigenlijk wel.
pi_44892489
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige TT eigenlijk wel.
Nog steeds niet ondenkbaar
pi_44895765
Shevchenko lijkt gewoon niet te kunnen aarden in het snelle spel dat in Engeland gespeeld wordt. Dat is toch wel verrassend vind ik. Kalou moet je tijd geven.

Ballack zal zich ook wel achter de oren krabben na deze uitspraken.
www.thuisuiteten.nl
pi_44895790
De CL winnen ze wel denk ik, maar niet met die prutsers van een Ballack, Geremi en Ferreira...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44911242
Joe Cole komt waarschijnlijk het hele seizoen niet meer in actie. Dat is dan wel weer goed nieuws voor Robben.
quote:
De voetblessure van Joe Cole blijkt veel ernstiger te zijn dan gedacht. In eerste instantie luidde de diagnose dat de aanvallende middenvelder was uitgeschakeld door een kneuzing, nu lijkt een operatie onontkoombaar.

Coach José Mourinho is pessimistisch over het herstel van zijn speler. 'Het zou wel eens een structurele blessure kunnen zijn, die hem tenminste de rest van dit seizoen aan de kant houdt. Joe moet beslissen of hij een operatie wil ondergaan. Hij moet snel beslissen want de tijd vliegt.'

In de hoofdmacht van Chelsea verscheen Cole dit seizoen pas één keer aan de aftrap van een duel in het Premiership. Daarnaast viel hij vijf keer in. In het begin van het seizoen kampte Cole met knieproblemen. Vrijwel direct na zijn rentree kwetste hij zijn voet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 januari 2007 @ 13:15:47 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44912032
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:30 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nog steeds niet ondenkbaar
Ach ook vooor LFC of AFC is het in principe nog mogelijk
  maandag 1 januari 2007 @ 13:36:55 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44912479
Wat een tegenslag idd allemaal voor Moronho, krijg gelijk medelijden met hem.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44959320
Wel de nul gehouden vandaag...
House-muziek maakt jongeren kapot!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:42:30 #128
139407 jorienvdherik
pi_44959449
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef defranseslag het volgende:
Wel de nul gehouden vandaag...
en dat met een b keeper
pi_44959890
Boulah voor vier weken geblesseerd las ik?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44959951
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
This post is gonna be legendary!
pi_44963535
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
Laten we het hopen Barney...laten we het hopen.
pi_44963966
Denk dat Mourinho een storende factor is nu het er echt op aan komt.
En veel nutteloze aankopen door deze man.

En met de selectie van 2005 en 2006 was iedereen easy kampioen geworden met chelsea.
pi_44964132
Dat bewees Ranieri wel met een vergelijkbare selectie in 2004.

Ik blijf erbij dat Mourinho de juiste man op de juiste plaats is. Drie gelijkspelletjes op rij brengen me niet van die gedachte. Maar nu worden de echte managerskwaliteiten van Mourinho weer aangesproken. 6 punten is ver van onmogelijk. Terry en Cech zijn bijna terug, dat is al een hele boost voor de verdediging. Nu nog Shevchenko in vorm krijgen, want Drogba kan er niet elke wedstrijd staan. Chelsea moet weer als een kampioen gaan voetballen.
pi_44964141
Ranieri is wel een echte flutcoach met zijn rouleren.

Denk dat Shev niks is voor Mourinho's speelstijl
pi_44964178
Chelsea is drama dit jaar
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:42:07 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44976670
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;

He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.

"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."

Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:44:05 #137
139407 jorienvdherik
pi_44976742
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;

He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.

"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."

Personele he
pi_44976758
Kalou?
pi_45141118
quote:
Mourinho: I want Defoe
The Spurs striker could be on the move as Chelsea’s boss tries to boost a flagging attack

Jose Mourinho has targeted Jermain Defoe as his principal January transfer window signing, and has offered Shaun Wright-Phillips to Tottenham Hotspur in exchange for the England striker.

The deal remains under negotiation and will depend on Wright-Phillips’s willingness to move from Chelsea to White Hart Lane and Spurs’ recruitment of a replacement goalscorer, but manager Martin Jol is a long-term admirer of Wright-Phillips and has been prepared to sacrifice Defoe in the past.

There has been no shortage of potential sellers. Told he must raise funds before being allowed to buy, new Charlton Athletic manager Alan Pardew contacted Chelsea this week to inform them that Darren Bent was available for £25m.

As recently as last month, Jol insisted that he would “never” sell Defoe. However, there have been discussions about his departure in the past two transfer windows and Spurs have been involved in a slanging match with Rafael Benitez over a public denial that they offered the striker to Liverpool last January.

South Africa international Steven Pienaar has been offered to Mourinho as a replacement winger. He has not played in European competition this season and is available for £1.3m from Borussia Dortmund. Mourinho, who has yet to respond to the proposal, is also an admirer of Ricardo Quaresma, although the Portugal international is ineligible for the Champions League after helping FC Porto to a knock-out tie against Chelsea.
Sunday Times

Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
pi_45149175
Toch geen Milan Baros meer?
pi_45149326
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Toch geen Milan Baros meer?
Ja, Villa wilde hem ruilen tegen SWP, mooi niet dus
  maandag 8 januari 2007 @ 18:26:34 #142
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45150711
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Sunday Times

Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
Die Mourinho word met de dag grappiger. Ik zal het jammer vinden als jullie hem weg zouden sturen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 8 januari 2007 @ 18:35:19 #143
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45151011
Ze blijven alles willen hebben..
  maandag 8 januari 2007 @ 18:53:46 #144
159022 AminBen
El Maestro
pi_45151622
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko

Real zou er niet rouwig om zijn
pi_45151755
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
pi_45151834
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

De arme man heeft maar 21 gelijkwaardige spelers ipv 22.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:34:35 #147
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45155847
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Schoen opeten #2 Wie durft?
pi_45159835
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko

Real zou er niet rouwig om zijn
Zelf zie ik Shevchenko ook niet slagen in Spanje. Andrei is een counterspits pur sang. Dat heeft hij bewezen bij twee pure counterploegen als Milan en Dinamo Kiev. Ronaldo bij Chelsea lijkt mij bij voorbaat al kansloos. Hij heeft het niet meer, en helemaal niet voor zo'n fysieke competitie als Engeland.
pi_45160128
Milan een pure counterploeg?
This post is gonna be legendary!
pi_45161533
Wat moeten ze nou met Baros en Pienaar idd, als dat waar zou zijn...

pi_45176598
quote:
Chelsea target 100m Chinese fans in global campaign

Jonathan Watts in Beijing
Monday January 8, 2007
Guardian Unlimited

An enthusiastic Chinese fan. Chelsea marketing bosses hope the internet will let them mine ardent support for the Premier League. Photograph: Greg Wood/EPA

Chelsea Football Club's plans for world domination came a mouse click closer to realisation yesterday with a Chinese internet tie-up that adds more than 100m people to the club's potential fanbase.
The launch of a Mandarin language website in conjunction with China's biggest portal, Sina, is part of an intensifying global contest for hearts and wallets that pits the London side against Manchester United, Real Madrid and Juventus.

It will soon be followed by the release of a Bollywood film aimed at making Stamford Bridge lovers out of India's middle-class, as well as a pre-season tour to the United States by Jose Mourinho's team and an intensified Asia marketing strategy with Adidas and Samsung.

Article continues

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
With the world's biggest population and the fastest growing economy, China is seen as having huge potential by football giants such as Manchester United and Real Madrid, both of which have sent teams to tour here in recent years.
Apart from lucrative friendlies every two or three years, however, few foreign clubs have made much money here because average incomes are still below £1,000 per year. Two Manchester United-themed restaurants in Chengdu were recently forced to close because customers were not willing to pay extra for the brand.

Instead of opening their own outlets, Chelsea - which is neck and neck with Manchester United in terms of popularity, according to market research surveys - will focus their efforts on the internet, grass-roots support and cooperation with the national football association.

Their new website partner, Sina, is the most powerful force in the Chinese internet, which has more than 120m users. Sina will translate material from Chelsea's English website and add comment from a local perspective in return for a share of revenues from advertising, sponsorship, online sales and membership subscriptions. Within a year, it is expected to turn a profit.

At its launch, the website featured a video clip of Ashley Cole speaking Mandarin with a cockney accent, still pictures of Frank Lampard kissing his ring finger to celebrate a goal, and a haggard Mourinho reading from an autocue about how much he is looking forward to answering questions from millions of Chinese fans.

In the days and months ahead, Chelsea will also announce plans for a first-team tour of China - possibly as early as 2008 - and the hosting of the Chinese Olympic football team at the London club's training ground later this year. In association with the Asian Football Confederation, Chelsea will also expand a grass-roots coaching programme from the current two cities - Qingdao and Wuhan - to 15, including Beijing and Shanghai.

Dong Lu, a leading Chinese football journalist, said Chelsea appealed to younger fans more than Manchester United or Real Madrid. "Their popularity has grown in the past two or three years because of the impressive power of their football. Until now, their fans have been scattered around a number of different bulletin boards. Sina, as the biggest force in the Chinese internet, can bring them together. There is great potential for the two to develop their business."

But despite the emphasis on youth at the website launch ceremony, one older Chelsea supporter also crept out of the woodwork - the British ambassador, William Ehrman, who said he became a Blues fan in 1958.

The Premier League has a devoted following in China, thanks partly to the relative success of home-grown players such as Sun Jihai at Everton and new arrivals such as Zheng Zhi at Charlton.

Activities off the pitch are just as important in the race to be the world's top football brand. Paul Smith, the club's business affairs director, said he had just been to India, which the club has identified as a potential growth market despite its reputation as a cricket-mad nation. He revealed that Chelsea would make a "cameo appearance" in an upcoming Bollywood film in which a key character is a Blues' fan.
pi_45176719
haha, ik zie het al voor me, Terry als biddende boeddhist, Makalele die een slang uit een mand tovert en Drogba als koeien-herder.

Maar dit is weer een stap in de poging om de grootste club ter wereld te worden.
pi_45176750
Eerst maar eens beginnen met London lijkt me
pi_45177603
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef mcyodogg het volgende:

Maar dit is weer een stap in de poging om de grootste club ter wereld te worden.
Never gonna happen.
pi_45178165
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
Eerst maar eens beginnen met London lijkt me
Idd, wil je de grootste worden dan moeten je resultaten er allereerst voor zijn.
pi_45179952
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Never gonna happen.
Ik denk dat de baas er over een paar jaar de stekker uit trekt.
En dan zit je opeens zonder een hoop centen.
pi_45180756
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, wil je de grootste worden dan moeten je resultaten er allereerst voor zijn.
Ze moeten sowieso een paar keer de Champions League winnen, om dat te bereiken. Al heeft Manchester United ook veel bereikt met 'maar' twee titels.
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk dat de baas er over een paar jaar de stekker uit trekt.
En dan zit je opeens zonder een hoop centen.
Ik denk niet dat Roman ineens ermee kapt en Chelsea met een gat achterlaat. Ze bouwen naar een structuur toe waarin de club op beide benen kan blijven staan. Dat gaat geleidelijk en pas dan zie ik hem eruit stappen. Dan is zijn missie geslaagd. Hij kan er natuurlijk altijd eerder mee stoppen, maar dan zijn zijn investeringen voor niets geweest.
pi_45180806
Treble

Gaat niet gebeuren. Ik ben daar vrij zeker van De vloek van een lelijke kutclub?

ManU!!!!!!!!!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_45182069
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze moeten sowieso een paar keer de Champions League winnen, om dat te bereiken. Al heeft Manchester United ook veel bereikt met 'maar' twee titels.
[..]

Ik denk niet dat Roman ineens ermee kapt en Chelsea met een gat achterlaat. Ze bouwen naar een structuur toe waarin de club op beide benen kan blijven staan. Dat gaat geleidelijk en pas dan zie ik hem eruit stappen. Dan is zijn missie geslaagd. Hij kan er natuurlijk altijd eerder mee stoppen, maar dan zijn zijn investeringen voor niets geweest.
Ik denk dat Roman dit ziet als een speeltje
pi_45182621
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:

Als hij op dat moment dan eruit stapt, zijn z'n investeringen ook voor niks geweest.

Het geld wat hij erin heeft gestopt, zal hij er never nooit meer uitkrijgen. Maar dat boeit 'm denk ik ook helemaal niks.
pi_45183471
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Als hij op dat moment dan eruit stapt, zijn z'n investeringen ook voor niks geweest.

Het geld wat hij erin heeft gestopt, zal hij er never nooit meer uitkrijgen. Maar dat boeit 'm denk ik ook helemaal niks.
Juist wel, dan heeft hij Chelsea naar een hoger plan getilt, waar het ook kan blijven staan. Als het dalijk allemaal in elkaar dondert, dan pas is het zinloos geweest. Sterker nog, dan had ik liever dat hij er helemaal van afgebleven was.
pi_45183693
Financieel bedoel ik.

Zou het 'm dan echt alleen om de eer/status te doen zijn?
pi_45183803
Volgens mij zijn er wel betere zaken om geld in te stoppen, om er beter uit te komen. Maar wie weet, misschien dat hij verwacht dat de voetballerij steeds winstgevender wordt, zodat hij er wat uit kan halen. Al heb ik natuurlijk liever dat wat Chelsea verdiend, weer terug de club in gepompt wordt.
pi_45183875
Is Chelsea eigenlijk beursgenoteerd?
pi_45184191
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:54 schreef zjroentje het volgende:
Is Chelsea eigenlijk beursgenoteerd?
Jawel. Maar dat is niet alleen de club, maar als onderdeel van de hele Chelsea Village wat een paar geleden is opgezet.
pi_45292727
quote:
"Mourinho stapt op na dit seizoen"

12-01-2007 Voetbalzone

The Sun laat optekenen dat José Mourinho na dit seizoen opstapt als manager van Chelsea. De Portugese oefenmeester zou dit hebben verteld aan een goede vriend. Internazionale zou hem een contract willen aanbieden.
"Het is mooi geweest, aan het einde van het seizoen stap ik op. Ik weet niet waar ik dan ga werken", zou Mourinho hebben verteld aan een van zijn naasten. Naar verluidt is de Chelsea-trainer boos, omdat hij steeds minder beslissingen mag nemen bij de Londenaren.

De geruchten rond het vertrek van Mourinho worden nog eens extra aangewakkerd door Cesar Peixoto, die onder Mourinho bij Porto speelde. "Ik weet dat Mourinho op huizenjacht in Milaan is", vertelde Peixoto aan Spaanse journalisten.

Internazionale is al enkele malen gelinkt aan de Portugees. Als de Nerazurri met huidige trainer Roberto Mancini geen nieuw contract overeenkomen zou voorzitter Massimo Moratti zijn interesse verleggen naar Mourinho.
En Robben zou in de belangstelling staan van Bayern.
pi_45293990
Ik vind toch Robben 1 van de betere op dit moment bij Chelsea.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:05:00 #168
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_45307320
Als Robben weg mag gaat ie naar Real Madrid. Denk dat Calderon z'n verkiezingsbeloften nog wel wil inlossen. Aankomende zomer gaat ie namelijk ook keihard op Kaka jagen nadat ie veel kritiek heeft gekregen omdat ie geen van de 3 beloofde spelers heeft gehaald.
pi_45311603
Hoor dat op Football Focus. Mourinho wilde Micah Richards maar mocht dat niet, Frank Arnesen en Piet de Visser legden Alex voor

Ook heeft hij ingestemd met de transfer van Shevchenko, terwijl hij liever Eto'o wou
pi_45313042
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef AminBen het volgende:
Hoor dat op Football Focus. Mourinho wilde Micah Richards maar mocht dat niet, Frank Arnesen en Piet de Visser legden Alex voor

Ook heeft hij ingestemd met de transfer van Shevchenko, terwijl hij liever Eto'o wou

Kan Alex dat snelle spel daar wel aan?

En Eto'o gaat volgens mij niet zomaar weg bij Barcelona
pi_45313215
En al zeker niet naar Chelsea.
pi_45313263
D'r moet gewoon gewoon wat bij centraal achterin, want zoals woensdag tegen Wycombe, heb je er geen 1 tot je beschikking. Alex is een topper, maar soms vraag ik me ook af of hij ideaal is voor de PL. Of hij wel behendig genoeg is. Boulahrouz heeft dat probleem namelijk ook. Topverdediger, maar hij laat zich wel eens voorbij spelen door behendige spelers, en dat levert wel eens vrije trappen, penalty's en tegengoals op.

Robben wil ik graag nog even houden. Die is nu terug in topvorm aan het komen, en absoluut beter dan Kalou, SWP en zelfs Shevchenko op dit moment. Maar goed, Mourinho lijkt niet altijd al te gecharmeerd, wat dat betreft is het afwachten of er een trainerswissel komt deze zomer.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:54:52 #173
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45537844
Cech maakte vandaag mét helm zijn rentree na een schedelblessure.
pi_45537887
Het enige positieve wmb aan vanmiddag, de terugkeer van Cech.

Aan die goals kon hij niet veel doen, voor de rest had hij 1 hele goede redding en wat vangballen. Maar die ene redding liet mij zien dat hij het nog heeft.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:10:16 #175
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_45538276
1.Zonder Terry zit het achter niet goed in elkaar..

2.Chelsea is niet creatief genoeg op het middenveld. Essien, Makelele, Geremi en Mikel zijn leuk en aardig maar allemaal zijn het houthakkers.
+ Lampard is niet in vorm, en Ballack ook niet..

Kalou is niet een Chelsea waardig speler, die moet naar een club als Newcastle..
Robben en J.Cole te vaak afwezig..

Sheva en Drogba zijn ook best nutteloos zonder een creatieve middenveld..En andere goeie spitsen lopen er niet..
--------------
Mourinho is een goede trainer.. Maar hij moet wat minder houthakkers opstellen..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:45:45 #176
139407 jorienvdherik
pi_45539262
Ze hadden Crespo nooit moeten verhuren
pi_45629061
Finale Carling Cup is bereikt, na een 4-0 zege op Wycombe. Hopelijk een voorproefje op meer finales.
quote:
Terry wil verlengen als Mourinho blijft

24/1/2007 12:20

Chelsea en aanvoerder John Terry zijn in onderhandeling over een nieuw contract. De 26-jarige verdediger heeft de clubleiding daarbij om garanties gevraagd dat de Londense club komende zomer niet van trainer wisselt.

'John heeft me gevraagd of hij volgend seizoen nog onder leiding van dezelfde trainer zou werken en ik heb hem geantwoord dat ik denk van wel', verklaarde coach José Mourinho na afloop van de met 4-0 gewonnen halve finale van het League Cup-toernooi tegen Wycombe Wanderers.

'JT heeft me gezegd dat hij het moeilijk zou vinden om onder een andere coach te spelen. Hij wil zijn carrière onder mijn leiding voortzetten, omdat hij het eens is met mijn opvattingen. Hij voelt zich er gemakkelijk bij.'

De laatste weken is veel gespeculeerd over een mogelijk vertrek van Mourinho. De relatie tussen de Portugees en eigenaar Roman Abramovitsj zou verslechterd zijn. Daarnaast vielen de resultaten tegen en gaf de coach openlijk af op een aantal van zijn spelers.

Overigens is Terry weer bijna wedstrijdfit na een operatie aan zijn rug. De verwachting is dat hij op 31 januari tijdens het thuisduel met Blackburn Rovers weer zijn opwachting zal maken in het eerste elftal.
Mooi om te zien dat naast de supporters, ook een van de steunpilaren van dit team, 100% achter de trainer blijft staan
pi_46170138
Wanneer komen de Nederlanders eigenlijk terug ?

Terry vandaag ?
pi_46171087
Boulah en Robben zijn nog twijfelgevallen voor vandaag. Ik verwacht eigenlijk niet dat ze zullen beginnen, maar wellicht dat ze minuten gaan maken.

Terry heeft al wat minuten gemaakt tegen Charlton, en die zal vandaag ook wel een helft/driekwart wedstrijd spelen.
pi_46171968
Mooi
pi_46338526
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=

Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:06:29 #182
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46338909
pi_46338966
pi_46552419
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
pi_46552586
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
blessure
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46552717
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

blessure
!
pi_46552771
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

!
Blessure Robben gevolg slechte opwarmen

22/2/2007 8 :20

Arjen Robben moest woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen FC Porto eerder dan verwacht zijn opwachting maken. De invalbeurt kwam snel, te snel.

'De blessure van Robben is het gevolg van niet helemaal goed opgewarmd zijn', gaf José Mourinho zijn visie op de nieuwe fysieke problemen van de Nederlandse aanvaller. De Portugese coach van Chelsea denkt aan een spierblessure.

'Ik denk niet dat het een zware blessure is', vervolgde Mourinho. 'In de rust vertelde hij dat hij wel door kon gaan. Maar ik besloot van niet, omdat ik niet nog meer spelers voor een langere periode wil verliezen.'

Mourinho had er zelf de hand in dat Robben niet helemaal klaar was voor zijn invalbeurt. 'Mijn aanvankelijke plan was John Obi Mikel te brengen, toen John Terry geblesseerd uitviel. Maar omdat we een tegengoal incasseerden, besloot ik voor Robben te gaan. Hij ging direct het veld op, omdat we al een tijdje met tien man speelden.'
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46556156
Robben zie ik zondag wel spelen, maar nu ook weer Terry. Het is toch goddomme niet normaal meer dit jaar met de blessures.
pi_46556649

Beter dat hij zondag in het veld staat
pi_46556719
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:

Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
pi_46557219
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:

Mooi stukje inderdaad
pi_46583570
Heb Chelsea-Barcelona 2004/2005 binnengehaald. Weer even 90 minuten genieten

Nog altijd mijn nr.1 wedstrijd ooit.
pi_46583613
Ja daarna is het ook niet veel meer met Chelski geworden.
pi_46584122
Je doet alsof die wedstrijd 10 jaar geleden was. Sindsdien is nog maar 2 jaar, en sinds die wedstrijd heeft Chelsea 2 titels gepakt. Maar goed, die finaleplaats in de CL moet er toch maar eens van komen.

Eerst helft nu gekeken, en wat een fantastisch voetbal zeg. Barcelona heeft 70% balbezit, tikken de bal honderd keer rond. Chelsea krijgt de bal, passt 2 of 3 keer en ze staan voor de goal. Die eerste 20 minuten van Chelsea, mooier voetbal heb ik niet gezien.
pi_46594922
pfiewww

Mourinho zei vandaag dat Terry er volgende week tegen Portsmouth gewoon weer bij is, en dat de schade beperkt gebleven is. Michael Essien zal er zondag nog moeten staan tegen Arsenal, maar Robben en Ashley Cole zijn er wel klaar voor.

Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
pi_46595772
Wordt een leuke wedstijd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:30:17 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46595909
Hopelijk met veel blessure's
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:57:19 #198
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46600649
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mcyodogg het volgende:

Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder
pi_46600753
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien..
Is al vrijwel het hele seizoen geblesseerd.
pi_46601572
Ja, eerst z'n knie, nu z'n voet. Echt zonde.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder
Meestal is Makelele ook de enige verdedigende middenvelder. Lampard en Ballack staan daar voor. Essien, Diarra en Geremi spelen amper op de verdedigende middenvelder postitie. Essien is vooral centrale verdediger geweest, en als hij op het middenveld speelt, doet hij eigenlijk van alles. Mikel speelt vaak wel controlerender dan bv Lampard, maar Maka loopt er nog altijd achter. Diarra en Geremi zijn vooral rechtsback te vinden.

Probleem is dat Cole en Robben vaak geblesseerd zijn, anders vind ik wat je zegt helemaal zo verkeerd niet. Kan je 4-3-3 spelen met Robben en Cole, of 4-4-2 met 1 van beiden. Ideaal als je zo van systeem kan switchen.
pi_46626056
quote:
Terry back in time for Cardiff

John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.

The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.

Update op de andere blessures:

Boulahrouz kan weer gaan trainen over 10 dagen. Aan het einde van het seizoen heeft hij wel een operatie nodig aan zijn schouder.

Het gaat beter met Joe Cole, en van hem wordt verwacht dat hij weer terug is eind maart/begin april.
pi_46664826
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.

Maar de eerste cup is binnen. Doet enigzins deugd. Maar ik heb vooral een kutgevoel overgehouden aan vandaag.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:31:36 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46664890
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46665003
Ja wat zag dat er naar uit zeg! Gelukkig gingen ze het niet 10 keer herhalen!!
Noot noot.
pi_46665499
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:49:13 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46665539
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46669216
Het is meer een blessure updatetopic geworden dan een clubtopic he?
Maar Terry kon alweer lopen, dus die staat binnen no time weer op het groene gras. Mooi voor hem
pi_46671955
Hmm ik kwam net te laat terug, video ?
pi_46674832
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.

Wel de eerste cup binnen
pi_46695351

Hopen dat Robben zich goed blijft warmlopen en vervolgens ook veelmeer speeltijd gaat krijgen. Ik vond de tweede helft met hem er meteen al anders uitzien
pi_46696507
Ja, ik heb er gisteravond over lopen nadenken, nadat ie z'n 2e assist in 2 wedstrijden gaf.

Punt is een beetje, je hebt voetballers als Lampard, Essien, Makelele, Ballack, Drogba en Shevchenko die vaak spelen. Een van hen moet dus sneuvelen om Robben een basisplaats te garanderen.

Nu met de blessure van Terry (ik heb geen idee hoe lang hij eruit zal zijn), schuift Essien waarschijnlijk weer een linie terug en komt er voorin een plekje vrij voor Robben. Wanneer Terry terug is, zal er toch wat gerouleert moeten worden voorin. Helemaal wanneer J. Cole weer terug is.
pi_46697664
Als ik dan een beetje in de lijn van Mourinho durf te denken, zullen Makelele en Sheva op de bank beginnen. Hoe wisselvallig Ballack ook speelt (Gisteren vond ik hem overigens echt niet tegenvallen, zeker niet itt tegen Porto waar hij echt de weg kwijt was) volgens mij blijft Jose in hem geloven, evenals Lampard (uiteraard) en Drogba en Essien, die heel goed spelen.

Maar het spel is écht een stuk frisser met een Robben die op dreef is!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:06:35 #214
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46699924
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46700201
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:17:33 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700326
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
Die is mij dan compleet ontgaan terwijl ik er wel op heb zitten letten.

Ik heb sinds de volle vuistslag van Chris Morgan tegen van Persie die onbestraft bleef terwijl die duidelijk op TV te zien was en de recente historie van de tuchtcommissie iig weinig hoop
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46700467
Ik heb die match ook live gezien maar die rode kaart voor Adebayor verbaasde mij het meest... Kon weinig meer ontdekken dan wat duwen en trekken.
pi_46700773
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU

Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.

Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:32:56 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700894
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU

Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.
Ik als duwen
quote:
Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
Bij mijn weten niet, effe checken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:34:53 #220
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700975
Klopt idd, 3 wedstrijden, dan komt Adebayor er met hoogstens 1 wedstrijd van af.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46701620
Ik kan er toch echt geen slag van Adebayor is herkennen hoor ...
  maandag 26 februari 2007 @ 21:10:28 #222
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46709894
wat dacht je van fabregas die lampard ff in de houdgreep had, stond uitgebreid vandaag in de engelse kranten samen met de foto's van terry en alles.
En de mooiste foto was: robben, lampard, drogba en terry die uit een club kwamen nadat ze een feestje hadden gevierd ter ere van het behalen van de cup.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:42:00 #223
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46732564
Nou Mikel krijgt waarschijnlijk een wedstrijdje of 4 schorsing zeggen de engelse kranten.. En lampard kan ook wat verwachten, komt echt op een klotemoment aangezien dit belangrijke weken voor Chelsea zijn om Manchester in te halen.

mcyodogg vindt jij vast leuk om te horen maar sinds ik hier in Engeland zit heb ik Ricardo Carvalho gezien. Ik kwam terug van mn werk, kwam hem tegen in de buurt waar ik woon en ik keek die gast aan en dacht bij mezelf: "Nee dat kan toch niet.." Ik keek hem aan en hij keek mij weer aan zo van: "Is er iets?"
Kwam ik thuis gelijk ff gegoogled naar een recente foto en ja hoor het was hem echt. Alleen jammer dat ik het te laat besefte anders had ik wel ff een fotootje gemaakt

Ik heb iig nog foto's vanuit een vipbox op Stamford Bridge en vanaf de eerste rij toen ik er was voor mn werk
pi_46733478
Vet

Zei hij nog wat of liep ie meteen weer door? Jammer inderdaad dat je hem niet meteen herkende, lijkt me niet dat je vaak zo iemand tegen komt in zo'n grote stad. Stamford Bridge wil ik zeker binnenkort nog wel gaan bezoeken. Ben alleen jaren niet meer in Londen geweest.

Over de schorsingen, Chelsea heeft meteen beroep aangetekend tegen de rode kaart van Mikel. Kan je ook zien op de FA-site. Over Lampard heb ik verder niet gelezen. Die heeft gewoon geel gekregen en klaar lijkt me.

Mikel is nog wel op te vangen, maar Lampard heeft Chelsea wel nodig voor het kampioenschap, dus ik hoop dat daat verder niets uitkomt.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:15:37 #225
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46733755
Nee hij zei verder niets, maar hij keek wel zo van, kan ik je helpen ofzo omdat ik zo'n vragende kop trok.

Ik ben zelf heel benieuwd naar de schorsingen en hoop dat lampard mooi kan blijven spelen
pi_46999689
Kwartfinalist

Chelsea was echt 90 minuten beter dan Porto, domineerde de wedstrijd, maar porto weet wel hoe ze moeten verdedigen. Het was moeilijk om er doorheen te komen. Een blunder van Helton en een fraaie aanval zorgen toch voor de winst.

Maakt me niet zoveel uit wie de tegenstander wordt in de kwartfinale, als de tweede wedstrijd maar op Stamford Bridge is. Geeft toch een wat veiliger gevoel.

De beelden: http://www.youtube.com/watch?v=_Prach-h8gU

[ Bericht 13% gewijzigd door mcyodogg op 07-03-2007 01:55:24 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:30:00 #227
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47015452
bedankt voor de beelden mcyodogg

was gister te lui/moe/whatever om naar de pub te gaan en de game te kijken.

Heb je het ook gelezen over de vechtpartij bij jong chelsea? was bijna een herhaling als die knokpartij tegen arsenal

owjah een van mn teamgenoten hier zit bij de chelsea firm en daar is hij heel openhartig over. Je moest de verhalen maar eens aanhoren.
pi_47023176
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:41:51 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47032297
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
dat deed ie bij groningen ook al

maar ik vind het idd ook vrij jammer. Alleen maar lof voor Ballack in de engelse kranten vandaag. Hij was goed bezig heb ik gehoord
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:35:17 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_47038290
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:07:37 #231
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47039438
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
pi_47088688
Valencia dus.

Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
pi_47090888
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
Deze zwaan viel ook niet te ontkennen. Wel jammer dat hij er verder niet op wil reageren, tenslotte is hij de acteur. Het is ws een automatisme die moeilijk is af te leren, het komt alleen zo sneu over.
pi_47090984
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
pi_47091308
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
Dat is zo. Al kan ik me er ook wel wat bij voorstellen. Als ikzelf op 3 klasse niveau een duel aanga, kan ik ook schitterend vallen, terwijl er bijna niks gebeurd. Dit gebeurt dan ook automatisch en veelal omdat je anticipeert op iets wat nog moet gebeuren. Soms komt dat been er alleen niet, ondanks dat je er al op anticipeert
  zondag 11 maart 2007 @ 11:34:44 #236
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47148800
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia dus.

Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
wordt heel lastig.. Valencia speelt goed in de CL, ze hebben immers ook Inter uitgeschakeld en dat vond ik no vrij knap. Hopen dat Terry en Carvalho topfit zijn voor die wedstrijden, want die zullen het wel zwaar krijgen..
pi_47156932
Kalou scoort wel de laatste tijd Ruilen met Farfan toch ?
pi_47156997
Wat een wedstrijd

Verdedigend was het echt helemaal bagger de eerste helft, wat een kinderlijke fouten werden er gemaakt. De tweede helft hebben ze laten zien wat ze al vaker hebben laten zen: dat ze kunnen knokken bij een achterstand, en dat betaalde zich uit in 2 goals. Hulde aan het team voor die mentaliteit. Lampard en Ballack MOTM, wat mij betreft.

Het gaat nog moeilijk worden op WHL, hopelijk staat het met JT een stuk beter achterin dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door mcyodogg op 11-03-2007 20:19:26 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 20:14:30 #239
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47166341
goed dta we iig nie verloren hebben
pi_47166534
Nog zo'n wedstrijd in de FA Cup en dan Chelsea eruit, vind ik een goed idee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47181983
Heerlijke wedstrijd om naar te kijken, vooral de tweede helft was echt heel leuk!
Ik dacht heel even dat ze het niet zouden redden, maar het blijft Chelsea he?

Edit: Wanneer is de replay? Volgende week maandag begreep ik?
pi_47201818
Ja, inderdaad.

even het nieuws van de dag:

Mocht Chelsea Tottenham uitschakelen, spelen ze tegen Blackburn in de halve finale. Verder is het goed om te lezen dat Michael Essien voor 5 jaar heeft bijgetekend tot 2012. Dit jaar heeft hij helaas weinig op zn positie kunnen spelen, maar hij is erg blenagrijk en ik denk dat hij nog verder zal groeien.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:03:09 #243
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47203029
ze moeten er nou eindelijk eens voor zorgen dat ze het contract van lamps verlengen..ze moeten daar niet te lang mee wachten anders loopt ie zo de deur uit vrees ik..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 02:10:13 #244
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_47216306
Ik denk dat Valencia misschien wel de beste tegenstander is in de CL om tegen te spelen. Zeker de wisselvalligheid bij Valencia kan in het voordeel spelen van Chelsea
pi_47216533
Misschien Boulah eens centraal een kans geven naast Terry achterin ?

Die Portugees vind ik ook geen goede schakel.
Vooral als Terry hem niet kan ondersteunen
pi_47293136
Nou, het gat is weer verkleind naar 6 punten. Maar het was wel een draak van een wedstrijd zeg
pi_47340198
quote:
Scheuren in bolwerk Chelsea
door onze Telesportredactie

LONDEN - Het rommelt bij de Engelse topclub Chelsea. De relatie tussen trainer José Mourinho en clubeigenaar Roman Abramovich lijkt danig bekoeld. De succescoach voelde zich in de transferperiode te weinig gesteund door de Russische geldmagnaat. "Er waren problemen in de selectie die moesten worden opgelost. Als je dan weet hoeveel geld Abramovich bezit, dan verwacht je dat zoiets wordt opgelost. Maar dat gebeurde niet."

Het niet aantrekken van nieuwe spelers is volgens Mourinho dan ook volledig de schuld van Abramovich. "Als reden om geen spelers aan te trekken, gaf de club de vete tussen Abramovich en mij op." De eigenaar van de Londense club bezocht zelfs geen wedstrijden meer van Chelsea. "Maar niemand bekommerde zich over het waarom", aldus Mourinho. "Maar ja, Abramovich is de almachtige man bij Chelsea."

Ook ligt Mourinho wel eens in de clinch met Frank Arnesen, de technisch directeur van de jeugdopleiding en destijds gehaald om de doorvoer van eigen talent te bevorderen. "Wij hebben, hier en daar, onze meningsverschillen. Arnesen is geen jaknikker. Hij heeft zijn eigen mening, daar kun je het mee eens zijn of niet."
pi_47340460
Dit klinkt als 'nieuws' van pak em beet 2 a 3 maanden terug. Toen speelde dit tenminste in de media.
pi_47340675
Van de BBC site, vandaag geplaatst:
quote:
Mourinho admits to Blues tensions

Chelsea boss Jose Mourinho admits there are "tensions" in his relationship with owner Roman Abramovich. Mourinho confirmed the problems came during the transfer window, when his plans were not backed by Abramovich.

He told a Portuguese magazine: "The team was on the limits, I was forced into constant adaptations.

"There were some problems to solve and if you see the owner of the club's money, you would expect those problems to be solved, but that didn't happen." I Mourinho said: "I admit that the period between the end of December and the whole month of January may have caused some tensions."

And Mourinho clearly points the finger towards Abramovich when he explains why new players did not arrive. He added: "The reasons given for the club not to hire new players were the alleged problems between me and Abramovich, who even stopped going to the games, although nobody cared to ask why.

"I said, who am I to question the owner of the club. Abramovich is the almighty in Chelsea."

Mourinho also revealed that he had differences with Chelsea's powerful academy director Frank Arnesen. He said: "We do have, here or there, our differences, but each one of us makes his job in an autonomous way. "Arnesen is not a yes man. He has his own opinion - you can agree or not.

"We have a good personal relationship. Sometimes we cross in our job because it wouldn't make sense, Arnesen being hired to establish a scouting network on the world scale and me, as a manager, not to use it for the first team."
pi_47340927
Hmm, behalve dat over Arnesen, zegt ie eigenlijk niets anders dan wat ie destijds zei. Maar goed, ik kan Mourinho wel begrijpen hoor, d'r moest echt wel een verdediger komen deze winter.
pi_47382473
quote:
Mourinho zal Terry en Lampard laten gaan.

De trainer van Chelsea, José Mourinho, heeft gezegd dat hij John Terry en Frank Lampard niet zal tegenhouden als het tweetal zou willen vertrekken. Mourinho zei dat zijn mening over een eventueel vertrek van het duo minder telt dan dat van het duo zelf.

"Wat zij in hun hart hebben is veel belangrijker dan elk advies van mij", aldus de Portugees. "Als spelers een droom hebben om in een ander land voor een andere club te gaan spelen, dan zal ik ze niet in hun weg gaan staan."

Al geruime tijd zijn spelverdeler Lampard en verdediger Terry in onderhandeling over een langer verblijf bij Chelsea, tot nu toe zonder enig resultaat. Volgens de Engelse media zit een vertrek van het tweetal er daarom steeds meer aan te komen. De zaakwaarnemer van Lampard zou al in Italië gesignaleerd zijn om te onderhandelen over een overgang naar Juventus.
Bron.
pi_47388487
Al die geruchten, pfff. Je kan me quoten, Lampard en Terry tekenen dalijk gewoon bij
pi_47495709
Grappig Adidas-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=WSQ2RMwRtaY

haha, op de Adidas-site staan er meer. Zelfs een duim-gevecht

[ Bericht 36% gewijzigd door mcyodogg op 21-03-2007 00:32:24 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:04:20 #254
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47721449
nou heb ik werkelijk een tyvushekel aan dit voetbalverziekende Abrahamofiets FC, maar dit vind ik dan wel weer mooi;
quote:
Chelsea weert fans voor gooien selderij

dinsdag 27-03-2007
Novum/AP

Chelsea heeft drie supporters een stadionverbod opgelegd voor het gooien van selderij tijdens de FA Cup-wedstrijd van vorige week bij Tottenham Hotspur. De West-Londense club had twee weken terug al gewaarschuwd dat mensen die de groente op de tribune of op het veld zouden werpen een flinke straf tegemoet konden zien.

De traditie rond het gooien van selderij tijdens wedstrijden tegen de Spurs stamt uit het begin van de jaren tachtig. De harde kern van de Blues verzon de tekst "Celery, celery. If she don't cum I'll tickle her bum with a lump of celery" op het destijds populaire popliedje 'Ask old brown to tea' van Chas Hodges, die bekend stond als fanatiek supporter van stadgenoot Tottenham.

Ook supporters van Tottenham lieten zich vorige week niet onbetuigd. Na de door Chelsea met 2-1 gewonnen kwartfinale ontsnapte Frank Lampard op het nippertje aan een vuistslag van een dronken fan die het veld was opgerend. Naar aanleiding van dat incident neemt de FA de veiligheidsmaatregelen in het stadion van de Spurs onder de loep.
!
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:13:33 #255
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47721801
quote:
'Robben kan voor schijntje naar FC Barcelona'
Datum: 27-mrt-2007 11:31

FC Barcelona zou Arjen Robben voor een ‘schijntje’ van zes miljoen euro kunnen overnemen, schrijft El Mundo Deportivo. De international wordt al een tijdje in verband gebracht met een overgang naar de Spaanse kampioen, maar FC Barcelona zou de vraagprijs van twintig miljoen euro van Chelsea te gortig vinden.

De Catalanen hopen Robben voor een fractie van dat bedrag binnen te halen. Daarbij baseren ze zich op een precedent die de overgang van Andy Webster van Hearts naar Wigan Athletic mogelijk heeft gecreëerd. Ook Webster had nog een doorlopend contract en leek veel te duur. Dankzij een FIFA-regel (artikel 17) daalde de transfervergoeding. Spelers moeten drie jaar bij een club hebben gespeeld, jonger zijn dan 28 jaar én naar het buitenland vertrekken om te voldoen aan de voorwaarden van de FIFA-regel.

Het enige wat Barcelona dan op tafel zou moeten leggen om Robben binnen te halen is zes miljoen euro (overeenkomstig Robbens salaris), als zogenaamde ‘compensatiesom.’ Het contract van de linkspoot bij Chelsea loopt in 2009 af. (MA)
rare uitzonderingen altijd met achterlijke regeltjes Zou overigens niet weten wat ze met robben moeten bij barca.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:26:50 #256
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47722363
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

rare uitzonderingen altijd met achterlijke regeltjes Zou overigens niet weten wat ze met robben moeten bij barca.
quote:
Webster-arrest legt bom onder voetbalwereld
27 maart 2007

Het werd niet breed in de media uitgemeten, maar de transfer van Andy Webster kan in de komende transferperiode een schok in de voetbalwereld te weeg brengen, die qua invloed vergelijkbaar is met het Bosman-arrest. De Schotse international verhuisde in september 2006 van Heart of Midlothian naar zijn huidige club Wigan Athletic.
Ad powered by www.webads.nl

Webster maakte gebruik van een gat in de FIFA-wetgeving waarin staat dat een speler onder de 28 in het vierde jaar van zijn contract zijn verbintenis kan opzeggen, mits hij de club het salaris van het laatste contractjaar overmaakt ter compensatie.

De compensatie is echter niet zo hoog als de transfersommen die tegenwoordig in de voetbalwereld als norm worden aangehouden. In Webster's geval bedroeg dit een schijntje van de door Hearts verlangde transfersom van drie miljoen euro.

Een secundaire voorwaarde is dat de speler overstapt naar een club die niet bij dezelfde bond staat ingeschreven. Vrij vertaald betekent dit: geen binnenlandse transfers. Webster had dus onder dezelfde voorwaarden niet kunnen overstappen naar Glasgow Rangers of Celtic.

Het lijkt door deze regeling waarschijnlijk dat we de komende jaren bij een transfer van Ronaldinho naar AC Milan niet over een transfersom van honderd miljoen euro spreken, maar over een compensatie van 'slechts' van tien miljoen euro. Door de regeling zouden topvoetballers voor een relatief schijntje naar een andere buitenlandse club kunnen vertrekken.

De Spaanse krant AS meldde onlangs dat Barcelona Arjen Robben voor circa zes miljoen euro zou kunnen overnemen van Chelsea. De zes miljoen is wederom compensatie voor het salaris dat Chelsea aan Robben overmaakt in zijn contract jaar. Zijn teamgenoot Frank Lampard werd in verband gebracht met een soortgelijke transfer naar Juventus. De Engelsman zou volgens het Webster-arrest een slordige twaalf miljoen euro kosten.

Ook FC Porto-spelers Ricardo Quaresma en Pepe, voorheen door hun club beide rond de 25 miljoen euro geschat, lijken nu voor een 'spotprijs' naar een Europese topclub te kunnen verhuizen. Quaresma zou circa tien miljoen moeten euro kosten, terwijl om de nek van de Braziliaan Pepe een prijskaartje van vijf miljoen hangt.

Mits de regeling algemeen aanvaard wordt, zal het voor een aardverschuiving in het hedendaagse voetbal zorgen. De marktwaarde van (top)spelers zal enorm dalen, de club kan immers niet meer een torenhoge transfersom verlangen. Het is dan ook interessant om af te wachten hoe de aankomende transferperiode gaat verlopen.
Zo dus. Zou echt bizar zijn.... Niet erg goed voor het voetbalniveau van topclubs, je krijgt niet echt meer de tijd om aan een team te bouwen.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:04:14 #257
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47765032
En Lampard heeft zijn pols gebroken dankzij Rooney.

Tactisch zeer sterk van die dikkop met het oog op de PL
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47765535
Kon die plofkop niet beter uitkijken?

Watford moet nog wel te doen zijn, maar Valencia zal wel blij zijn.
  woensdag 28 maart 2007 @ 21:17:22 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_47765693
Rooney wat een held
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:22:21 #260
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47793748
Rooney wat een stakker
pi_47837125
quote:
Lampard given okay to face Hornets

As the Barclays Premiership title race warms-up again, assistant manager Steve Clarke has poured cold water on stories circulating about Frank Lampard this week.

After announcing that our top appearance maker this season has trained normally for two days and will play his 50th club game of the campaign at Watford, Clarke reacted to reports that there were attempts to hasten Lampard's return from England duty after he had damaged his wrist.

'It was never an issue,' he insisted. 'We didn't ask him to come back and he didn't ask to come back. He stayed with the England squad to support the team.

'The boy was injured, he could not play in the match and the decision was taken not to risk him against Andorra. I think he is happy with that decision and he is happy to be back here at Chelsea.

'Frank's fitness is good,' Clarke continued. 'He has trained the last couple of days with a cast on and feels much more comfortable with the injury.'

On the subject of the vice-captain's much-debated form in an England shirt, Clarke gave an opinion from a Chelsea perspective.

'When I watch England play. I see Frank give 100 per cent every time. If people want to criticise his performances for England, that is not a concern for me.

'When he plays for Chelsea, everyone knows his value to the club. We appreciate what he does for us. And we can only get the best out of Frank when he is with Chelsea, and I think we do that.'

The squad will be one midfielder light as it travels to Vicarage Road for the Saturday evening kick-off.

Michael Essien has not yet completed his recovery from a knee problem although there is optimism his return is imminent. Joe Cole (foot) and Wayne Bridge (knee) remain out.

With two days' squad preparation under the belt after the international break, the Chelsea side will take on Watford in the familiar situation of knowing Man United's points haul from the weekend before our kick-off.

'I think we have to win all our games. It doesn't matter what Man United do before us,' said Clarke. 'We have to win the game so we don't need to think about what other teams are doing.

'Watford are fighting for their lives. They need to win the match. We are fighting for the championship again so we need to win the match. It should make for an interesting game.'
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:09:53 #262
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47838171
is las het al, maar alsnog bedankt voor de post mcyodogg

hij staat ook op het punt om bij te tekenen en das ook goede zaak behouden die kerel laat em maar lekker direct afsluiten bij chelsea
pi_47839439
Is best vermoeiend, hoe de Engelse Media er een circus van maken met al hun speculaties. Ze weten bijna van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven, het ene moment tekent Lampard bij Juve, en 2 minuten later schrijven ze dat hij bij Chelsea blijft...

Volg je veel live voetbal op tv in Londen Don Diablo, of kijk je veel in de Pubs? (Don Diablo komt trouwens binnenkort met een nieuw album )
  vrijdag 30 maart 2007 @ 20:15:04 #264
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47842134
Ik las alles in de kranten maar ben sinds kort weer terug in NL, ik moet mn woonplaats ff aanpassen. Was ik vergeten. Ik keek vaak genoeg in de pubs, was eentje op een kwartiertje lopen die echt bijna ALLES liet zien. Vooral mooi tijdens kwalificatie wedstrijden voor het EK allemaal verschillende nationaliteiten. Maar doorgaands zat ik meer in een locale pub om champions league etc te checken. Zaterdags kon ik sowieso geen games zien omdat ik zelf altijd moest spelen.

offtopic:
En ja ik weet dat Don Diablo binnenkort komt met een nieuw album volgens mij de nieuwe sellout sessions hoe dan ook is het een te gekke dj
pi_47846068
Robben is waarschijnlijk voor het rest van het seizoen uitgeschakeld. Hij is geblesseerd teruggekomen van de internationale week en heeft een kni operatie nodig. Mourinho is niet zo blij met Van Basten, omdat hij Robben 90 minuten heeft laten staan woensdag.

Aan de andere kant gaat het beter met Joe Cole, hij is wellicht volgende week beschikbaar.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 11:35:19 #266
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47856036
joe cole moet maar snel terugkeren want dat is een held en hij gaat er altijd voor.
pi_47923885
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik las alles in de kranten maar ben sinds kort weer terug in NL, ik moet mn woonplaats ff aanpassen. Was ik vergeten. Ik keek vaak genoeg in de pubs, was eentje op een kwartiertje lopen die echt bijna ALLES liet zien. Vooral mooi tijdens kwalificatie wedstrijden voor het EK allemaal verschillende nationaliteiten. Maar doorgaands zat ik meer in een locale pub om champions league etc te checken. Zaterdags kon ik sowieso geen games zien omdat ik zelf altijd moest spelen.

offtopic:
En ja ik weet dat Don Diablo binnenkort komt met een nieuw album volgens mij de nieuwe sellout sessions hoe dan ook is het een te gekke dj
Ok, duidelijk
Vorig jaar december was ik voor mijn werk in Londen, en toen hebben we ook Champions League in een Pub gekeken, was erg gezellig! Thuis heb ik gelukkig Sport 1
pi_47923904
Joe Cole wordt eind april toch terug verwacht?
pi_47924340
Hij traint alweer vol mee.Zou best zo eens kunnen zijn dat hij tegen Spurs zn rentree gaat maken volgende week.
  maandag 2 april 2007 @ 18:14:46 #270
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47933075
Mag van mij, Joe is een held
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:33:19 #271
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47960968
Chelsea komt weer naar De Kuip

Feyenoord is er weer in geslaagd Chelsea als sparringpartner in de voorbereiding aan zich te binden. Net als vorig jaar komt het sterrenensemble van José Mourinho voorafgaand aan het nieuwe seizoen naar De Kuip, meldt de dinsdag verschenen Feyenoord Krant. De wedstrijd wordt gespeeld op woensdag 25 juli om 19:00 uur. Feyenoord heeft afgesproken dat de Londenaren in hun sterkst mogelijke opstelling aantreden.

Feyenoord heeft aantrekkelijke toegangsprijzen in het leven geroepen om zoveel mogelijk supporters in staat te stellen het duel bij te wonen. Kaarten voor kinderen kosten 7,50 euro. Seizoenkaarthouders krijgen voor tien euro toegang, terwijl voor overige supporters een interessante prijs van 12,50 euro geldt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47961097
Vet
pi_47961213
Das goedkoop!
pi_47961260
Kunnen ook niet Feyenoord Club Card houders erheen? Of zijn dat de overige supporters?
pi_47961324
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Juweel het volgende:
Kunnen ook niet Feyenoord Club Card houders erheen? Of zijn dat de overige supporters?
Afgelopen keer wel, dus ik hoop deze keer weer.
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:03:09 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47962073
das wat je zegt cheapie cheapie!! wordt iig een puike wedstrijd dacht ik zo

hhhm moet maar even kijken of ik dan heenga..
  woensdag 4 april 2007 @ 22:46:45 #277
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48024761
nou 1-1

Ben er nou niet bepaald blij mee.. Had wel enigzins verwacht dat Valencia op voorsprong zou komen, maar toch had ik gedacht dat Chelsea wel zou winnen.. Enigzins balen, wordt een lastige return, wat jij mcyodogg?
pi_48024998
Chelsea scoort altijd en overal, daar moeten we maar aan vasthouden. Tweede helft was erg goed, niets weggegeven, paar goede kansen gehad. Ik voelde ook nog dat de 2-1 ging vallen, maar helaas.

Zal een moeilijk avondje worden, belangrijk om als eerste te scoren daar.
  donderdag 5 april 2007 @ 10:40:45 #279
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48034548
Chelsea liet zeker goed spel zien in de 2e helft, alleen het geluk bleef uit bij het zoeken naar die 2e goal. Maar ik weet zeker dat Chelsea wel kan winnen daar. Kwaliteit genoeg voor en ze hebben het wel vaker bewezen.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:49:46 #280
139407 jorienvdherik
pi_48109803
quote:
Waarom de 15-jarige Feyenoord-junior Jeffrey Bruma voor een overstap naar Chelsea heeft gekozen is inmiddels wel duidelijk. Volgens The Mirror gaat hij de komende vier jaar minimaal 4000 pond per week verdienen, zo'n 6000 euro. In vier seizoenen tijd is hij daarmee al verzekerd van een bedrag van 1,2 miljoen euro. Feyenoord krijgt alleen een opleidingsvergoeding
dat is aardig wat zeg , die gozer heeft het goed voor elkaar

feyenoord-chelsea ga ik zeker weer heen
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:31:13 #281
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48113634
Wat jij zegt jorien.. Ik bedoel waarom zou hij dan niet moeten kiezen voor Chelsea, alleen is het wel jammer dat zoveel voetballers dan voor het geld kiezen. Maar ja zo is het nou eenmaal in de voetbalwereldje tegenwoordig
pi_48120467
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef don-diablo het volgende:
Wat jij zegt jorien.. Ik bedoel waarom zou hij dan niet moeten kiezen voor Chelsea, alleen is het wel jammer dat zoveel voetballers dan voor het geld kiezen. Maar ja zo is het nou eenmaal in de voetbalwereldje tegenwoordig
Anders was Chelsea gewoon nog n middenmoter
pi_48120563
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zonder Roman bestond Chelsea nou niet meer.
pi_48128767
Mooi doelpunt van Carvalho, en Portsmouth was lekker op dreef bij Man United, spannende slotfase zeg! Goed weekend voor Chelsea!
pi_48128979
Mocht Chelsea nog kampioen worden, dan wordt het een hele mooie. 8 wedstrijden op rij al gewonnen in de Premiership, zonder maar 1 tegengoal. Maar ik vrees dat Chelsea een reeks van 14 moet neerzetten om kampioen te worden.
pi_48129381
Erg leuk dat het nu weer spannend wordt in ieder geval. En ook leuk dat Man United een klein beetje aan het wankelen is gebracht.

Nu op naar Valencia, wordt een behoorlijke dobber voor Chelsea!
  maandag 9 april 2007 @ 11:09:33 #287
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48139502
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

das waar, maar ik vind wel dat je het kopen enigzins binnen de perken moet houden. Ik vind shevchenko een geweldige speler maar ik had er echt niet zoveel geld voor betaald. Maar ja, hij speelt de laatste tijd goed, dus ik klaag niet meer
pi_48191378
Boulahrouz moet maar naar AZ.
pi_48192120
1-0
pi_48194081
1-1 ondertussen
pi_48196422
1-2 en door
pi_48196862
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:44:30 #293
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48196974
Gefeliciteerd!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:45:07 #294
139407 jorienvdherik
pi_48197017
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:44 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd!
leuke wedstrijd nog
pi_48197163
Spannend ja
Noot noot.
pi_48198358
Ik vrat me op van de spanning, ja. In de tweede helft gevochten als leeuwen, zoals we van ze gewend zijn.

Maar Essien zal gemist worden in die heenwedstrijd, geweldenaar dat het is.
pi_48213099
Tweede helft hebben ze erg goed gespeeld en is weer eens duidelijk wat een veerkracht die ploeg heeft. Ook met als verschil dat Valencia zich bijna niet meer heeft laten zien in de tweede helft.

Op naar de Blackburn Rovers zondag
pi_48213894
http://www.youtube.com/watch?v=TfXULHMT-XM

Zag ik gisteravond. Het gaat niet eens om de samenvatting, maar om het interview erna. Geweldig!
pi_48214194
Prachtig! Zo'n manager moet je koesteren!
pi_48215013
11 april, en de treble zit er nog steeds in. Sterker nog, de quadruple zit er nog in .
pi_48215026
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')