En dat is het belangrijkste voor je,al weet de rest beterquote:Op zondag 9 juli 2006 17:42 schreef mcyodogg het volgende:
. En voor mij voelt het ook niet dat Chelsea kampioenschappen 'koopt'.
Dat zei ik toch?quote:
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben benieuwd wie er tegen feyenoord a.s dinsdag allemaal mogen spelen , aangezien ze de dag erna tegen celtic spelen en die zondag de wedstrijd voor de eerste prijs voor het jaar tegen liverpool
ik bedoel alleen dat ze wel veel meer geld (buitenproportioneel en absurt idd), maar dat ik het algehele spelerspotentieel niet veel beter vind dan bij andere topclubs. het klopt dat het voor aankomend seizoen met Ballack en Shev niet zozeer meer opgaat...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:31 schreef jojomen4 het volgende:
Nouja.. dat vind ik wel een beetje gelul Gollem![]()
dat het contractueel vast ligt had ik ook gelezen maar ja een A-Team of B-Team zit niet echt veel verschil in bij chelsea.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het contractueel vastgelegd dat Chelsea met een representatief elftal op de proppen moet komen. En dat moeten ze ook maar doen, zo vaak krijg ik Chelsea niet live te zien.
Bovendien, ze spelen maar 3 oefenpotjes en de basis moet wel wat wedstrijdritme op doen.
Nee. Dat is Alou Diarra, van Lens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:33 schreef zjroentje het volgende:
Is Diarra die Franse international?
Ik bedoelde degene van Ricky_.quote:
Ik heb het over Mahamadou (ofzo) Diarra van OL die misschien naar RM gaat en bij Vitesse speelde vroeger.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Dit is Lassana Diarra. Ik weet niet of je het EK-21 gevolgd hebt, maar hij deed daar mee voor Frankrijk. En niet onverdienstelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik bedoelde degene van Ricky_.
Maar welke Diarra is dit dan nu weer?
Chelsea doet het dan met zwart geldquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zie die andere clubs in een keer weer mee gaan doen, zo snel Chelsea de CL wint. Ik zie Roman dan wel vertrekken, op naar de volgende club of zelfs op naar een andere sport. Gezien de reguliere inkomsten van Chelsea zal er toch aardig in het spelersarsenaal moeten worden geknipt, hoewel die begroting door het nu wel halen van de CL en zo wel niet omhoog is gegaan. Het wordt tijd dat ze dezelfde regels in de PL als in de onderste regionen gaan invoeren. Maximaal zoveel procent van de reguliere inkomsten als loonlasten mogen hebben
Ze spelen pas woensdag tgen Celtic hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:07 schreef Erasmusch het volgende:
Vandaag tegen Celtic en meteen door naar Rotterdam. Ik zie mogelijkheden![]()
quote:Hernan Crespo keert terug bij Internazionale. De Argentijnse spits tekende op maandag een tweejarig contract bij de Italiaanse kampioen. In het seizoen 2002/03 was hij ook actief voor de club.
Internazionale maakte vorige week nog bekend een spits aan de selectie te willen toevoegen. De nerazzuri spraken openlijk hun voorkeur uit voor Zlatan Ibrahimovic of Luca Toni, maar hebben nu gekozen voor de transfervrije Crespo.
De 31-jarige Argentijn stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Chelsea, waarvan hij er een werd verhuurd aan AC Milan. In Londen was zijn positie nooit onomstreden. Zijn aflopende contract werd niet verlengd.
In Italië kende Crespo meer succes. Hij speelde naast Inter en AC Milan ook voor Parma en Lazio Roma. De spits was al goed voor 118 goals in de Serie A.
quote:Chelsea's Children
For the last couple of hours I have been bored. So, naturally, I found myself browsing through the Danish Under-19 squad. I noticed something interesting. I browsed a little more. Sitting comfortably?
Over the last two years, Chelsea have signed 18 players under the age of 18 on freebies or with nominal tribunal fees. Ken Bates recently kicked up a fuss about the pinching of Tom Taiwo and Michael Woods from Leeds. Other English clubs have suffered the same fate. Ryan Bertrand has signed from Gillingham, Scott Sinclair (who is a shit hot striker) from Bristol Rovers, Harry Worley from Stockport and James Russell from Arsenal (chelseafc.com apply the schadenfreude…Russell is described as having “sensibly switched to Chelsea”). For good measure they also picked up Sam Hurrell, who won that rubbish Football Idol programme.
Danish youngsters Per Weihrauch and Morten Nielson (the genesis of my search) signed from Ajax and KB respectively, and were joined recently by Scandinavian mate Tomi Saarelma from FC Lahti in Finland. Keen to offset their Scandinavian gang with an Iberian one, Chelsea picked up Fabio Ferreira and Ricardo Fernandes from Sporting Lisbon, Ricardo Semedo from Guimares and Sergio Tejera from Espanyol.
Keen to represent every nation in the Eurovision Song Contest, Chelsea have also added to their squad Jonas Elmer from Grasshoppers Zurich, Miroslav Stoch from Slovakian club Nitra and Connor Clifford from Irish side Crumlin.
Perhaps the most alarming thing is the epithets attached to many of these kids…’wonder kid’, ‘rising star’, ‘prodigy’…etc. Oh, and be sure to watch out for young recruit Lewis Bakes (9) signed from Luton, and the possible arrival of young Australian Panos Armenakas. Aged 7. God help us all.
# posted by Benji @ 12:46 PM 0 comments
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:13 schreef Erasmusch het volgende:
Als ze die Drogba nou eens dr uit gooien...
Goeie pinchhitter voor het laatste kwartier inderdaad. Voor als er gebeukt en onhandig geschopt moet worden in de 16...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou dom zijn, zo'n type aanvaller hebben ze verder niet in de selectie. Waardevolle speler die Drogba.
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achteropquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:Chelsea
* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Van mij ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zola sowieso, maar ik was vooral fan van Dennis Wise en Tore Andre Flo. Heb zelfs nog een Chelsea-shirt gekocht met Flo achterop. Dat Chelsea van toen, is trouwens het moment dat ik fan van ze ben geworden
![]()
Ja en Petit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef numero_uno het volgende:Chelsea
* numero_uno denkt af en toe nog met weemoed terug naar namen zoals Desailly, Zola, LeBoeuf en de Goey
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Drogba heeft nog nooit zijn transfersom kunnen rechtvaardigen.
Ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen hoor.
Doe mij maar Poyet, heerlijke voetballer was dat.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zola, samen met Bergkamp de grootste buitenlander in de PL![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik moet bekennen dat ik toen ook wel een beetje fan was. Toch een leuk team in november 1999 tegen Feyenoord.
1 De Goey
2 Ferrer
3 Desailly
4 Leboeuf
5 Babayaro
6 Petrescu
7 Deschamps (88. Dalla Bona)
8 Wise
9 Poyet (88. Di Matteo)
10 Zola
11 Flo.
Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Zola![]()
Drogba heeft nog nooit zijn transfersom kunnen rechtvaardigen.
True. Maar ik hoop dat ie nu met Sjefke etc wat minder aan spelen toekomt. Of juist meer, omdat het zon schijtclub is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie wel bij Chelsea, die club betaalt standaard teveel.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:33 schreef Doc het volgende:
Zwak team. Heeft weinig in de breedte. Kan zelfs niet winnen van een LFC op 50% en met Gerrard, Aloso en Bellamy startend op de bank ...
Wie er meer gemist werden waren Joe Cole en William Gallas (die ook beiden gescoord hadden in de 3 van de 4 laatste PL wedstrijden tegen LFC) ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Chelsea zonder Cech en Makalele
![]()
Maar Liverpool is in bekers gewoon een angstgegner voor Chelsea. In de Premiership wordt er gewoon over heen gewalst. Net als vorig jaar 2-0 / 1-4![]()
Vriend!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:35 schreef Radegast het volgende:
Chelsea = Te veel kapiteins op 't schip. (lees: middenveld)
Arsenal wordt kampioen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=410768&title=Chelsea+agree+fee+for+Boulahrouz&nav=news
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.chelseafc.com/article.asp?hlid=410768&title=Chelsea+agree+fee+for+Boulahrouz&nav=news
13 miljoen volgens Bild (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vraag me af hoeveel hij heeft gekost. Veel vermoed ik, anders snap ik niet dat HSV een belangrijke speler op dit tijdstip nog laat gaan. Toch een club met ambities.
volledige artikelquote:Frank Lampard anticipates spending the rest of his playing career with Chelsea.
Despite much media speculation towards the end of last season that he could move to Barcelona — causing Barcelona in the end to state a denial of interest — he has no doubts that he wants to stay at Stamford Bridge.
“I’m very content, I’m content in myself and I’m content at Chelsea.
“I’ve had a great time here. I’ve mentioned in the book (‘Totally Frank’, his autobiography) that it’s like two separate halves and the move to Chelsea was a really pivotal moment in my career. It was a moment that was so positive for me, and I’m very thankful in regard to Chelsea for that.”
wsl bedoeld ie dat die PL-trophy erop staat maar ja, dat was het probleem ook niet bij Arsenal en manyoo voor het pre-Rus tijdperk, dat zijn wat sneren geweest dan richting de Chavs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie de sneer niet.
Ik zie de humor wel.
Die? Dan zie ik de sneer nog steeds niet, in dat geval zetten ze zichzelf meer voor lulquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:17 schreef zjroentje het volgende:
Het was eigenlijk een andere foto die er stond, die ook in het PL topic staat.
Iddquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:23 schreef cultheld het volgende:
He? Er stond eerst een hele andere teamfoto vannacht![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:35 schreef RayMania het volgende:
Wat stond er op die andere teamfoto dan?
Drogbaquote:Didier Drogba has this afternoon (Friday) signed a new four-year contract.
The 28 year-old striker put pen to paper at Cobham on the new deal that will extend his stay at Chelsea to six seasons.
Originally signed from Marseille in 2004, the scorer of Chelsea’s late equaliser in Barcelona on Tuesday is in his best form since moving to England. He has five Premiership goals from nine starts and one sub appearance this season and is joint top scorer in the Champions League, also with five goals.
‘I am not playing well just because I wanted to sign a new contract,’ Drogba told Chelsea TV immediately after signing.
‘I am playing well because I feel good and I am happy to train with my friends. I want to say thank you to José for believing in me since the beginning and now we will be together for a long time. The best period of my career I think.
‘I am happy because when I came here it wasn’t easy for me to say I would be signing a new contract with Chelsea, because everybody knows the first year was difficult.
‘The second one was okay but I knew I could do better.’
Drogba’s signing and the full interview, plus his look ahead to Chelsea’s visit to Tottenham, can be seen on Chelsea TV’s Big Match Countdown tonight at 6.30pm.
Hij heeft zich aardig ontwikkeld het laatste jaar, mag ook wel voor die 40 miljoen die ie gekost heeftquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind m minder waardeloos dan vroeger.
Mooi dat je zonder de vorige pagina gezien te hebben, weet dat het over Drogba gaat. Op zich is hij wel een goede spits, die perfect bij Chelsea past. Alleen voor zoveel geld moet hij nog een stuk beter voetballen dan hij nu doet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:14 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vind m minder waardeloos dan vroeger.
Hoeveel hij gekost heeft zegt bij Chelsea niet altijd hoeveel hij daadwerkelijk kan hoorquote:Op maandag 6 november 2006 11:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Mooi dat je zonder de vorige pagina gezien te hebben, weet dat het over Drogba gaat. Op zich is hij wel een goede spits, die perfect bij Chelsea past. Alleen voor zoveel geld moet hij nog een stuk beter voetballen dan hij nu doet.
Meen je niet. Maar zelfs voor hun was dit best veul geldquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoeveel hij gekost heeft zegt bij Chelsea niet altijd hoeveel hij daadwerkelijk kan hoor![]()
quote:José Mourinho is ontevreden over de vocale ondersteuning van de Chelsea-fans. "Waarom zingen ze niet? Ze zijn altijd stil. Mijn spelers verdienen, meer support", klint het opvallend uit mond van de Portugees. (Diverse Engelse media)
quote:Mourinho hits out at Chelsea form
Boss Jose Mourinho has made a scathing assessment of Chelsea after the draw with Fulham left them six points behind Premiership leaders Manchester United. On Saturday the Blues were held to a second 2-2 draw at home in a week after a Boxing Day point against Reading and Mourinho said: "This is not a surprise.
"In this moment Chelsea cannot defend. I am the first to know that. Maybe we are not as good as we think, maybe I am not such a good boss, maybe the players are not such good players."
The result meant Chelsea slipped further behind United in the race for the title and Mourinho publicly named several players as his side's weak links in recent weeks.
"What can you do with Michael Ballack, with Paulo Ferreira, with Geremi? Nothing," he said. "The players have no qualities adapting to the game opponents are playing against us. Furthermore, Andriy Shevchenko, Shaun Wright-Phillips and Solomon Kalou are just not performing. Didier Drogba is the only one doing his best at the moment. When the opponent sees one mistake and another mistake they smell the chance. It's exactly the opposite of previous periods with us."
And Mourinho admitted he may ask owner Roman Abramovich to spend more money in the January transfer window in a bid to catch up with United, although he would prefer to have number one keeper Petr Cech and skipper John Terry back from injury.
"If the club ask for my opinion I would say yes to new players but at the same time, when I see the eyes of some clubs and they want incredible money for very ordinary players, I would say no," he said. "In fact I need to spend nothing. It is difficult but I hope that John Terry and Petr Cech are back soon. I don't need millions next month, I need the best goalkeeper and the best central defender in the world back."
Terry hopes to return to action in January following a back operation, while Cech is also on course for a comeback early in 2007 after fracturing his skull in a collision with Reading's Stephen Hunt in mid-October.
Nog steeds niet ondenkbaarquote:Op zondag 31 december 2006 15:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Grappige TT eigenlijk wel.
quote:De voetblessure van Joe Cole blijkt veel ernstiger te zijn dan gedacht. In eerste instantie luidde de diagnose dat de aanvallende middenvelder was uitgeschakeld door een kneuzing, nu lijkt een operatie onontkoombaar.
Coach José Mourinho is pessimistisch over het herstel van zijn speler. 'Het zou wel eens een structurele blessure kunnen zijn, die hem tenminste de rest van dit seizoen aan de kant houdt. Joe moet beslissen of hij een operatie wil ondergaan. Hij moet snel beslissen want de tijd vliegt.'
In de hoofdmacht van Chelsea verscheen Cole dit seizoen pas één keer aan de aftrap van een duel in het Premiership. Daarnaast viel hij vijf keer in. In het begin van het seizoen kampte Cole met knieproblemen. Vrijwel direct na zijn rentree kwetste hij zijn voet.
Ach ook vooor LFC of AFC is het in principe nog mogelijkquote:
en dat met een b keeperquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:38 schreef defranseslag het volgende:
Wel de nul gehouden vandaag...
Laten we het hopen Barney...laten we het hopen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:57 schreef Barney.Stinson het volgende:
Kwestie van tijd voordat Mourinho weg is. Als je je spelers zo afvalt in het openbaar, dan stuur je overduidelijk aan op een vertrek.
Personele hequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Moronho over de voorspronf van manyoo op Chelsea;
He said: "Considering the problems Chelsea have had, Manchester United should be 10, 12, 14 points clear of us. I am happy to be six points behind.
"In my opinion, Manchester United did not take advantage of our bad moments."
Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
Sunday Timesquote:Mourinho: I want Defoe
The Spurs striker could be on the move as Chelsea’s boss tries to boost a flagging attack
Jose Mourinho has targeted Jermain Defoe as his principal January transfer window signing, and has offered Shaun Wright-Phillips to Tottenham Hotspur in exchange for the England striker.
The deal remains under negotiation and will depend on Wright-Phillips’s willingness to move from Chelsea to White Hart Lane and Spurs’ recruitment of a replacement goalscorer, but manager Martin Jol is a long-term admirer of Wright-Phillips and has been prepared to sacrifice Defoe in the past.
There has been no shortage of potential sellers. Told he must raise funds before being allowed to buy, new Charlton Athletic manager Alan Pardew contacted Chelsea this week to inform them that Darren Bent was available for £25m.
As recently as last month, Jol insisted that he would “never” sell Defoe. However, there have been discussions about his departure in the past two transfer windows and Spurs have been involved in a slanging match with Rafael Benitez over a public denial that they offered the striker to Liverpool last January.
South Africa international Steven Pienaar has been offered to Mourinho as a replacement winger. He has not played in European competition this season and is available for £1.3m from Borussia Dortmund. Mourinho, who has yet to respond to the proposal, is also an admirer of Ricardo Quaresma, although the Portugal international is ineligible for the Champions League after helping FC Porto to a knock-out tie against Chelsea.
Ja, Villa wilde hem ruilen tegen SWP, mooi niet dusquote:Op maandag 8 januari 2007 17:41 schreef Erasmusch het volgende:
Toch geen Milan Baros meer?
Die Mourinho word met de dag grappiger. Ik zal het jammer vinden als jullie hem weg zouden sturen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:49 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Sunday Times
Tottenham zal wel een compleet onrealistisch bod vragen, dus kan je beter niet doen. Ik vind spelers als Bent en Defoe goede spelers voor de PL, maar ik denk niet dat ze Chelsea naar een hoger plan tillen. En al helemaal niet in verhouding tot de prijs. Pienaar in verband met Chelsea wil ik trouwens ook niet meer in berichten tegenkomen, die heeft daar niets te zoeken.
De arme man heeft maar 21 gelijkwaardige spelers ipv 22.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:
Over welke problemen heeft ie het in hemelsnaam
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef mcyodogg het volgende:
Gebeurd niet. Anders ga ik met m'n knokkels over het kale hoofd van Peter Kenyon wrijven.
Zelf zie ik Shevchenko ook niet slagen in Spanje. Andrei is een counterspits pur sang. Dat heeft hij bewezen bij twee pure counterploegen als Milan en Dinamo Kiev. Ronaldo bij Chelsea lijkt mij bij voorbaat al kansloos. Hij heeft het niet meer, en helemaal niet voor zo'n fysieke competitie als Engeland.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef AminBen het volgende:
Er gaat het gerucht: Ronaldo<---->Shevchenko
Real zou er niet rouwig om zijn![]()
quote:Chelsea target 100m Chinese fans in global campaign
Jonathan Watts in Beijing
Monday January 8, 2007
Guardian Unlimited
An enthusiastic Chinese fan. Chelsea marketing bosses hope the internet will let them mine ardent support for the Premier League. Photograph: Greg Wood/EPA
Chelsea Football Club's plans for world domination came a mouse click closer to realisation yesterday with a Chinese internet tie-up that adds more than 100m people to the club's potential fanbase.
The launch of a Mandarin language website in conjunction with China's biggest portal, Sina, is part of an intensifying global contest for hearts and wallets that pits the London side against Manchester United, Real Madrid and Juventus.
It will soon be followed by the release of a Bollywood film aimed at making Stamford Bridge lovers out of India's middle-class, as well as a pre-season tour to the United States by Jose Mourinho's team and an intensified Asia marketing strategy with Adidas and Samsung.
Article continues
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
With the world's biggest population and the fastest growing economy, China is seen as having huge potential by football giants such as Manchester United and Real Madrid, both of which have sent teams to tour here in recent years.
Apart from lucrative friendlies every two or three years, however, few foreign clubs have made much money here because average incomes are still below £1,000 per year. Two Manchester United-themed restaurants in Chengdu were recently forced to close because customers were not willing to pay extra for the brand.
Instead of opening their own outlets, Chelsea - which is neck and neck with Manchester United in terms of popularity, according to market research surveys - will focus their efforts on the internet, grass-roots support and cooperation with the national football association.
Their new website partner, Sina, is the most powerful force in the Chinese internet, which has more than 120m users. Sina will translate material from Chelsea's English website and add comment from a local perspective in return for a share of revenues from advertising, sponsorship, online sales and membership subscriptions. Within a year, it is expected to turn a profit.
At its launch, the website featured a video clip of Ashley Cole speaking Mandarin with a cockney accent, still pictures of Frank Lampard kissing his ring finger to celebrate a goal, and a haggard Mourinho reading from an autocue about how much he is looking forward to answering questions from millions of Chinese fans.
In the days and months ahead, Chelsea will also announce plans for a first-team tour of China - possibly as early as 2008 - and the hosting of the Chinese Olympic football team at the London club's training ground later this year. In association with the Asian Football Confederation, Chelsea will also expand a grass-roots coaching programme from the current two cities - Qingdao and Wuhan - to 15, including Beijing and Shanghai.
Dong Lu, a leading Chinese football journalist, said Chelsea appealed to younger fans more than Manchester United or Real Madrid. "Their popularity has grown in the past two or three years because of the impressive power of their football. Until now, their fans have been scattered around a number of different bulletin boards. Sina, as the biggest force in the Chinese internet, can bring them together. There is great potential for the two to develop their business."
But despite the emphasis on youth at the website launch ceremony, one older Chelsea supporter also crept out of the woodwork - the British ambassador, William Ehrman, who said he became a Blues fan in 1958.
The Premier League has a devoted following in China, thanks partly to the relative success of home-grown players such as Sun Jihai at Everton and new arrivals such as Zheng Zhi at Charlton.
Activities off the pitch are just as important in the race to be the world's top football brand. Paul Smith, the club's business affairs director, said he had just been to India, which the club has identified as a potential growth market despite its reputation as a cricket-mad nation. He revealed that Chelsea would make a "cameo appearance" in an upcoming Bollywood film in which a key character is a Blues' fan.
Never gonna happen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:17 schreef mcyodogg het volgende:
Maar dit is weer een stap in de poging om de grootste club ter wereld te worden.
Idd, wil je de grootste worden dan moeten je resultaten er allereerst voor zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:18 schreef Erasmusch het volgende:
Eerst maar eens beginnen met London lijkt me
Ik denk dat de baas er over een paar jaar de stekker uit trekt.quote:
Ze moeten sowieso een paar keer de Champions League winnen, om dat te bereiken. Al heeft Manchester United ook veel bereikt met 'maar' twee titels.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, wil je de grootste worden dan moeten je resultaten er allereerst voor zijn.
Ik denk niet dat Roman ineens ermee kapt en Chelsea met een gat achterlaat. Ze bouwen naar een structuur toe waarin de club op beide benen kan blijven staan. Dat gaat geleidelijk en pas dan zie ik hem eruit stappen. Dan is zijn missie geslaagd. Hij kan er natuurlijk altijd eerder mee stoppen, maar dan zijn zijn investeringen voor niets geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat de baas er over een paar jaar de stekker uit trekt.
En dan zit je opeens zonder een hoop centen.
Ik denk dat Roman dit ziet als een speeltjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze moeten sowieso een paar keer de Champions League winnen, om dat te bereiken. Al heeft Manchester United ook veel bereikt met 'maar' twee titels.
[..]
Ik denk niet dat Roman ineens ermee kapt en Chelsea met een gat achterlaat. Ze bouwen naar een structuur toe waarin de club op beide benen kan blijven staan. Dat gaat geleidelijk en pas dan zie ik hem eruit stappen. Dan is zijn missie geslaagd. Hij kan er natuurlijk altijd eerder mee stoppen, maar dan zijn zijn investeringen voor niets geweest.
Als hij op dat moment dan eruit stapt, zijn z'n investeringen ook voor niks geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk niet dat Roman ineens ermee kapt en Chelsea met een gat achterlaat. Ze bouwen naar een structuur toe waarin de club op beide benen kan blijven staan. Dat gaat geleidelijk en pas dan zie ik hem eruit stappen. Dan is zijn missie geslaagd. Hij kan er natuurlijk altijd eerder mee stoppen, maar dan zijn zijn investeringen voor niets geweest.
Juist wel, dan heeft hij Chelsea naar een hoger plan getilt, waar het ook kan blijven staan. Als het dalijk allemaal in elkaar dondert, dan pas is het zinloos geweest. Sterker nog, dan had ik liever dat hij er helemaal van afgebleven was.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als hij op dat moment dan eruit stapt, zijn z'n investeringen ook voor niks geweest.
Het geld wat hij erin heeft gestopt, zal hij er never nooit meer uitkrijgen. Maar dat boeit 'm denk ik ook helemaal niks.
Jawel. Maar dat is niet alleen de club, maar als onderdeel van de hele Chelsea Village wat een paar geleden is opgezet.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:54 schreef zjroentje het volgende:
Is Chelsea eigenlijk beursgenoteerd?
En Robben zou in de belangstelling staan van Bayern.quote:"Mourinho stapt op na dit seizoen"
12-01-2007 Voetbalzone
The Sun laat optekenen dat José Mourinho na dit seizoen opstapt als manager van Chelsea. De Portugese oefenmeester zou dit hebben verteld aan een goede vriend. Internazionale zou hem een contract willen aanbieden.
"Het is mooi geweest, aan het einde van het seizoen stap ik op. Ik weet niet waar ik dan ga werken", zou Mourinho hebben verteld aan een van zijn naasten. Naar verluidt is de Chelsea-trainer boos, omdat hij steeds minder beslissingen mag nemen bij de Londenaren.
De geruchten rond het vertrek van Mourinho worden nog eens extra aangewakkerd door Cesar Peixoto, die onder Mourinho bij Porto speelde. "Ik weet dat Mourinho op huizenjacht in Milaan is", vertelde Peixoto aan Spaanse journalisten.
Internazionale is al enkele malen gelinkt aan de Portugees. Als de Nerazurri met huidige trainer Roberto Mancini geen nieuw contract overeenkomen zou voorzitter Massimo Moratti zijn interesse verleggen naar Mourinho.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:30 schreef AminBen het volgende:
Hoor dat op Football Focus. Mourinho wilde Micah Richards maar mocht dat niet, Frank Arnesen en Piet de Visser legden Alex voor
Ook heeft hij ingestemd met de transfer van Shevchenko, terwijl hij liever Eto'o wou![]()
Mooi om te zien dat naast de supporters, ook een van de steunpilaren van dit team, 100% achter de trainer blijft staanquote:Terry wil verlengen als Mourinho blijft
24/1/2007 12:20
Chelsea en aanvoerder John Terry zijn in onderhandeling over een nieuw contract. De 26-jarige verdediger heeft de clubleiding daarbij om garanties gevraagd dat de Londense club komende zomer niet van trainer wisselt.
'John heeft me gevraagd of hij volgend seizoen nog onder leiding van dezelfde trainer zou werken en ik heb hem geantwoord dat ik denk van wel', verklaarde coach José Mourinho na afloop van de met 4-0 gewonnen halve finale van het League Cup-toernooi tegen Wycombe Wanderers.
'JT heeft me gezegd dat hij het moeilijk zou vinden om onder een andere coach te spelen. Hij wil zijn carrière onder mijn leiding voortzetten, omdat hij het eens is met mijn opvattingen. Hij voelt zich er gemakkelijk bij.'
De laatste weken is veel gespeculeerd over een mogelijk vertrek van Mourinho. De relatie tussen de Portugees en eigenaar Roman Abramovitsj zou verslechterd zijn. Daarnaast vielen de resultaten tegen en gaf de coach openlijk af op een aantal van zijn spelers.
Overigens is Terry weer bijna wedstrijdfit na een operatie aan zijn rug. De verwachting is dat hij op 31 januari tijdens het thuisduel met Blackburn Rovers weer zijn opwachting zal maken in het eerste elftal.
blessurequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
quote:
Blessure Robben gevolg slechte opwarmenquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=
![]()
![]()
Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
Mooi stukje inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=
![]()
![]()
Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
Is al vrijwel het hele seizoen geblesseerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien..
Meestal is Makelele ook de enige verdedigende middenvelder. Lampard en Ballack staan daar voor. Essien, Diarra en Geremi spelen amper op de verdedigende middenvelder postitie. Essien is vooral centrale verdediger geweest, en als hij op het middenveld speelt, doet hij eigenlijk van alles. Mikel speelt vaak wel controlerender dan bv Lampard, maar Maka loopt er nog altijd achter. Diarra en Geremi zijn vooral rechtsback te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder![]()
quote:Terry back in time for Cardiff
John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.
The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
Die is mij dan compleet ontgaan terwijl ik er wel op heb zitten letten.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
Ik als duwenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU
Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.
Bij mijn weten niet, effe checken.quote:Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
dat deed ie bij groningen ook alquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
Deze zwaan viel ook niet te ontkennen. Wel jammer dat hij er verder niet op wil reageren, tenslotte is hij de acteur. Het is ws een automatisme die moeilijk is af te leren, het komt alleen zo sneu over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
Dat is zo. Al kan ik me er ook wel wat bij voorstellen. Als ikzelf op 3 klasse niveauquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
wordt heel lastig.. Valencia speelt goed in de CL, ze hebben immers ook Inter uitgeschakeld en dat vond ik no vrij knap. Hopen dat Terry en Carvalho topfit zijn voor die wedstrijden, want die zullen het wel zwaar krijgen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia dus.
Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
quote:Scheuren in bolwerk Chelsea
door onze Telesportredactie
LONDEN - Het rommelt bij de Engelse topclub Chelsea. De relatie tussen trainer José Mourinho en clubeigenaar Roman Abramovich lijkt danig bekoeld. De succescoach voelde zich in de transferperiode te weinig gesteund door de Russische geldmagnaat. "Er waren problemen in de selectie die moesten worden opgelost. Als je dan weet hoeveel geld Abramovich bezit, dan verwacht je dat zoiets wordt opgelost. Maar dat gebeurde niet."
Het niet aantrekken van nieuwe spelers is volgens Mourinho dan ook volledig de schuld van Abramovich. "Als reden om geen spelers aan te trekken, gaf de club de vete tussen Abramovich en mij op." De eigenaar van de Londense club bezocht zelfs geen wedstrijden meer van Chelsea. "Maar niemand bekommerde zich over het waarom", aldus Mourinho. "Maar ja, Abramovich is de almachtige man bij Chelsea."
Ook ligt Mourinho wel eens in de clinch met Frank Arnesen, de technisch directeur van de jeugdopleiding en destijds gehaald om de doorvoer van eigen talent te bevorderen. "Wij hebben, hier en daar, onze meningsverschillen. Arnesen is geen jaknikker. Hij heeft zijn eigen mening, daar kun je het mee eens zijn of niet."
quote:Mourinho admits to Blues tensions
Chelsea boss Jose Mourinho admits there are "tensions" in his relationship with owner Roman Abramovich. Mourinho confirmed the problems came during the transfer window, when his plans were not backed by Abramovich.
He told a Portuguese magazine: "The team was on the limits, I was forced into constant adaptations.
"There were some problems to solve and if you see the owner of the club's money, you would expect those problems to be solved, but that didn't happen." I Mourinho said: "I admit that the period between the end of December and the whole month of January may have caused some tensions."
And Mourinho clearly points the finger towards Abramovich when he explains why new players did not arrive. He added: "The reasons given for the club not to hire new players were the alleged problems between me and Abramovich, who even stopped going to the games, although nobody cared to ask why.
"I said, who am I to question the owner of the club. Abramovich is the almighty in Chelsea."
Mourinho also revealed that he had differences with Chelsea's powerful academy director Frank Arnesen. He said: "We do have, here or there, our differences, but each one of us makes his job in an autonomous way. "Arnesen is not a yes man. He has his own opinion - you can agree or not.
"We have a good personal relationship. Sometimes we cross in our job because it wouldn't make sense, Arnesen being hired to establish a scouting network on the world scale and me, as a manager, not to use it for the first team."
Bron.quote:Mourinho zal Terry en Lampard laten gaan.
De trainer van Chelsea, José Mourinho, heeft gezegd dat hij John Terry en Frank Lampard niet zal tegenhouden als het tweetal zou willen vertrekken. Mourinho zei dat zijn mening over een eventueel vertrek van het duo minder telt dan dat van het duo zelf.
"Wat zij in hun hart hebben is veel belangrijker dan elk advies van mij", aldus de Portugees. "Als spelers een droom hebben om in een ander land voor een andere club te gaan spelen, dan zal ik ze niet in hun weg gaan staan."
Al geruime tijd zijn spelverdeler Lampard en verdediger Terry in onderhandeling over een langer verblijf bij Chelsea, tot nu toe zonder enig resultaat. Volgens de Engelse media zit een vertrek van het tweetal er daarom steeds meer aan te komen. De zaakwaarnemer van Lampard zou al in Italië gesignaleerd zijn om te onderhandelen over een overgang naar Juventus.
quote:Chelsea weert fans voor gooien selderij
dinsdag 27-03-2007
Novum/AP
Chelsea heeft drie supporters een stadionverbod opgelegd voor het gooien van selderij tijdens de FA Cup-wedstrijd van vorige week bij Tottenham Hotspur. De West-Londense club had twee weken terug al gewaarschuwd dat mensen die de groente op de tribune of op het veld zouden werpen een flinke straf tegemoet konden zien.
De traditie rond het gooien van selderij tijdens wedstrijden tegen de Spurs stamt uit het begin van de jaren tachtig. De harde kern van de Blues verzon de tekst "Celery, celery. If she don't cum I'll tickle her bum with a lump of celery" op het destijds populaire popliedje 'Ask old brown to tea' van Chas Hodges, die bekend stond als fanatiek supporter van stadgenoot Tottenham.
Ook supporters van Tottenham lieten zich vorige week niet onbetuigd. Na de door Chelsea met 2-1 gewonnen kwartfinale ontsnapte Frank Lampard op het nippertje aan een vuistslag van een dronken fan die het veld was opgerend. Naar aanleiding van dat incident neemt de FA de veiligheidsmaatregelen in het stadion van de Spurs onder de loep.
quote:'Robben kan voor schijntje naar FC Barcelona'
Datum: 27-mrt-2007 11:31
FC Barcelona zou Arjen Robben voor een ‘schijntje’ van zes miljoen euro kunnen overnemen, schrijft El Mundo Deportivo. De international wordt al een tijdje in verband gebracht met een overgang naar de Spaanse kampioen, maar FC Barcelona zou de vraagprijs van twintig miljoen euro van Chelsea te gortig vinden.
De Catalanen hopen Robben voor een fractie van dat bedrag binnen te halen. Daarbij baseren ze zich op een precedent die de overgang van Andy Webster van Hearts naar Wigan Athletic mogelijk heeft gecreëerd. Ook Webster had nog een doorlopend contract en leek veel te duur. Dankzij een FIFA-regel (artikel 17) daalde de transfervergoeding. Spelers moeten drie jaar bij een club hebben gespeeld, jonger zijn dan 28 jaar én naar het buitenland vertrekken om te voldoen aan de voorwaarden van de FIFA-regel.
Het enige wat Barcelona dan op tafel zou moeten leggen om Robben binnen te halen is zes miljoen euro (overeenkomstig Robbens salaris), als zogenaamde ‘compensatiesom.’ Het contract van de linkspoot bij Chelsea loopt in 2009 af. (MA)
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]rare uitzonderingen altijd met achterlijke regeltjes
Zou overigens niet weten wat ze met robben moeten bij barca.
Zo dus. Zou echt bizar zijn.... Niet erg goed voor het voetbalniveau van topclubs, je krijgt niet echt meer de tijd om aan een team te bouwen.quote:Webster-arrest legt bom onder voetbalwereld
27 maart 2007
Het werd niet breed in de media uitgemeten, maar de transfer van Andy Webster kan in de komende transferperiode een schok in de voetbalwereld te weeg brengen, die qua invloed vergelijkbaar is met het Bosman-arrest. De Schotse international verhuisde in september 2006 van Heart of Midlothian naar zijn huidige club Wigan Athletic.
Ad powered by www.webads.nl
Webster maakte gebruik van een gat in de FIFA-wetgeving waarin staat dat een speler onder de 28 in het vierde jaar van zijn contract zijn verbintenis kan opzeggen, mits hij de club het salaris van het laatste contractjaar overmaakt ter compensatie.
De compensatie is echter niet zo hoog als de transfersommen die tegenwoordig in de voetbalwereld als norm worden aangehouden. In Webster's geval bedroeg dit een schijntje van de door Hearts verlangde transfersom van drie miljoen euro.
Een secundaire voorwaarde is dat de speler overstapt naar een club die niet bij dezelfde bond staat ingeschreven. Vrij vertaald betekent dit: geen binnenlandse transfers. Webster had dus onder dezelfde voorwaarden niet kunnen overstappen naar Glasgow Rangers of Celtic.
Het lijkt door deze regeling waarschijnlijk dat we de komende jaren bij een transfer van Ronaldinho naar AC Milan niet over een transfersom van honderd miljoen euro spreken, maar over een compensatie van 'slechts' van tien miljoen euro. Door de regeling zouden topvoetballers voor een relatief schijntje naar een andere buitenlandse club kunnen vertrekken.
De Spaanse krant AS meldde onlangs dat Barcelona Arjen Robben voor circa zes miljoen euro zou kunnen overnemen van Chelsea. De zes miljoen is wederom compensatie voor het salaris dat Chelsea aan Robben overmaakt in zijn contract jaar. Zijn teamgenoot Frank Lampard werd in verband gebracht met een soortgelijke transfer naar Juventus. De Engelsman zou volgens het Webster-arrest een slordige twaalf miljoen euro kosten.
Ook FC Porto-spelers Ricardo Quaresma en Pepe, voorheen door hun club beide rond de 25 miljoen euro geschat, lijken nu voor een 'spotprijs' naar een Europese topclub te kunnen verhuizen. Quaresma zou circa tien miljoen moeten euro kosten, terwijl om de nek van de Braziliaan Pepe een prijskaartje van vijf miljoen hangt.
Mits de regeling algemeen aanvaard wordt, zal het voor een aardverschuiving in het hedendaagse voetbal zorgen. De marktwaarde van (top)spelers zal enorm dalen, de club kan immers niet meer een torenhoge transfersom verlangen. Het is dan ook interessant om af te wachten hoe de aankomende transferperiode gaat verlopen.
quote:Lampard given okay to face Hornets
As the Barclays Premiership title race warms-up again, assistant manager Steve Clarke has poured cold water on stories circulating about Frank Lampard this week.
After announcing that our top appearance maker this season has trained normally for two days and will play his 50th club game of the campaign at Watford, Clarke reacted to reports that there were attempts to hasten Lampard's return from England duty after he had damaged his wrist.
'It was never an issue,' he insisted. 'We didn't ask him to come back and he didn't ask to come back. He stayed with the England squad to support the team.
'The boy was injured, he could not play in the match and the decision was taken not to risk him against Andorra. I think he is happy with that decision and he is happy to be back here at Chelsea.
'Frank's fitness is good,' Clarke continued. 'He has trained the last couple of days with a cast on and feels much more comfortable with the injury.'
On the subject of the vice-captain's much-debated form in an England shirt, Clarke gave an opinion from a Chelsea perspective.
'When I watch England play. I see Frank give 100 per cent every time. If people want to criticise his performances for England, that is not a concern for me.
'When he plays for Chelsea, everyone knows his value to the club. We appreciate what he does for us. And we can only get the best out of Frank when he is with Chelsea, and I think we do that.'
The squad will be one midfielder light as it travels to Vicarage Road for the Saturday evening kick-off.
Michael Essien has not yet completed his recovery from a knee problem although there is optimism his return is imminent. Joe Cole (foot) and Wayne Bridge (knee) remain out.
With two days' squad preparation under the belt after the international break, the Chelsea side will take on Watford in the familiar situation of knowing Man United's points haul from the weekend before our kick-off.
'I think we have to win all our games. It doesn't matter what Man United do before us,' said Clarke. 'We have to win the game so we don't need to think about what other teams are doing.
'Watford are fighting for their lives. They need to win the match. We are fighting for the championship again so we need to win the match. It should make for an interesting game.'
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:15 schreef don-diablo het volgende:
Ik las alles in de kranten maar ben sinds kort weer terug in NL, ik moet mn woonplaats ff aanpassen. Was ik vergeten. Ik keek vaak genoeg in de pubs, was eentje op een kwartiertje lopen die echt bijna ALLES liet zien. Vooral mooi tijdens kwalificatie wedstrijden voor het EK allemaal verschillende nationaliteiten.Maar doorgaands zat ik meer in een locale pub om champions league etc te checken. Zaterdags kon ik sowieso geen games zien omdat ik zelf altijd moest spelen.
offtopic:
En ja ik weet dat Don Diablo binnenkort komt met een nieuw album volgens mij de nieuwe sellout sessionshoe dan ook is het een te gekke dj
Afgelopen keer wel, dus ik hoop deze keer weer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:40 schreef Juweel het volgende:
Kunnen ook niet Feyenoord Club Card houders erheen? Of zijn dat de overige supporters?
dat is aardig wat zeg , die gozer heeft het goed voor elkaarquote:Waarom de 15-jarige Feyenoord-junior Jeffrey Bruma voor een overstap naar Chelsea heeft gekozen is inmiddels wel duidelijk. Volgens The Mirror gaat hij de komende vier jaar minimaal 4000 pond per week verdienen, zo'n 6000 euro. In vier seizoenen tijd is hij daarmee al verzekerd van een bedrag van 1,2 miljoen euro. Feyenoord krijgt alleen een opleidingsvergoeding
Anders was Chelsea gewoon nog n middenmoterquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef don-diablo het volgende:
Wat jij zegt jorien.. Ik bedoel waarom zou hij dan niet moeten kiezen voor Chelsea, alleen is het wel jammer dat zoveel voetballers dan voor het geld kiezen. Maar ja zo is het nou eenmaal in de voetbalwereldje tegenwoordig
Zonder Roman bestond Chelsea nou niet meer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Anders was Chelsea gewoon nog n middenmoter
das waar, maar ik vind wel dat je het kopen enigzins binnen de perken moet houden. Ik vind shevchenko een geweldige speler maar ik had er echt niet zoveel geld voor betaald. Maar ja, hij speelt de laatste tijd goed, dus ik klaag niet meerquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Anders was Chelsea gewoon nog n middenmoter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |