blessurequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
quote:
Blessure Robben gevolg slechte opwarmenquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=
![]()
![]()
Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
Mooi stukje inderdaadquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=
![]()
![]()
Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelderquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
Is al vrijwel het hele seizoen geblesseerd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien..
Meestal is Makelele ook de enige verdedigende middenvelder. Lampard en Ballack staan daar voor. Essien, Diarra en Geremi spelen amper op de verdedigende middenvelder postitie. Essien is vooral centrale verdediger geweest, en als hij op het middenveld speelt, doet hij eigenlijk van alles. Mikel speelt vaak wel controlerender dan bv Lampard, maar Maka loopt er nog altijd achter. Diarra en Geremi zijn vooral rechtsback te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder![]()
quote:Terry back in time for Cardiff
John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.
The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |