abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46338526
http://www.youtube.com/watch?v=2tjgqZHAPno&mode=user&search=

Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:06:29 #182
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_46338909
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_46338966
pi_46552419
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46552586
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:58 schreef zjroentje het volgende:
Waarom werd Robben weer gewisseld in de rust?
blessure
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46552717
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:04 schreef denthemen het volgende:

[..]

blessure
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46552771
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

!
Blessure Robben gevolg slechte opwarmen

22/2/2007 8 :20

Arjen Robben moest woensdag in de Champions League-wedstrijd tegen FC Porto eerder dan verwacht zijn opwachting maken. De invalbeurt kwam snel, te snel.

'De blessure van Robben is het gevolg van niet helemaal goed opgewarmd zijn', gaf José Mourinho zijn visie op de nieuwe fysieke problemen van de Nederlandse aanvaller. De Portugese coach van Chelsea denkt aan een spierblessure.

'Ik denk niet dat het een zware blessure is', vervolgde Mourinho. 'In de rust vertelde hij dat hij wel door kon gaan. Maar ik besloot van niet, omdat ik niet nog meer spelers voor een langere periode wil verliezen.'

Mourinho had er zelf de hand in dat Robben niet helemaal klaar was voor zijn invalbeurt. 'Mijn aanvankelijke plan was John Obi Mikel te brengen, toen John Terry geblesseerd uitviel. Maar omdat we een tegengoal incasseerden, besloot ik voor Robben te gaan. Hij ging direct het veld op, omdat we al een tijdje met tien man speelden.'
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46556156
Robben zie ik zondag wel spelen, maar nu ook weer Terry. Het is toch goddomme niet normaal meer dit jaar met de blessures.
pi_46556649

Beter dat hij zondag in het veld staat
pi_46556719
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:

Moet wat worden als die jongen ooit de winnende maakt en voor de BBC moet gaan staan
pi_46557219
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:51 schreef mcyodogg het volgende:

Mooi stukje inderdaad
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_46583570
Heb Chelsea-Barcelona 2004/2005 binnengehaald. Weer even 90 minuten genieten

Nog altijd mijn nr.1 wedstrijd ooit.
pi_46583613
Ja daarna is het ook niet veel meer met Chelski geworden.
pi_46584122
Je doet alsof die wedstrijd 10 jaar geleden was. Sindsdien is nog maar 2 jaar, en sinds die wedstrijd heeft Chelsea 2 titels gepakt. Maar goed, die finaleplaats in de CL moet er toch maar eens van komen.

Eerst helft nu gekeken, en wat een fantastisch voetbal zeg. Barcelona heeft 70% balbezit, tikken de bal honderd keer rond. Chelsea krijgt de bal, passt 2 of 3 keer en ze staan voor de goal. Die eerste 20 minuten van Chelsea, mooier voetbal heb ik niet gezien.
pi_46594922
pfiewww

Mourinho zei vandaag dat Terry er volgende week tegen Portsmouth gewoon weer bij is, en dat de schade beperkt gebleven is. Michael Essien zal er zondag nog moeten staan tegen Arsenal, maar Robben en Ashley Cole zijn er wel klaar voor.

Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
pi_46595772
Wordt een leuke wedstijd
  vrijdag 23 februari 2007 @ 15:30:17 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46595909
Hopelijk met veel blessure's
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:57:19 #198
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_46600649
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:57 schreef mcyodogg het volgende:

Boulahrouz en Joe Cole zijn er nog niet. Toen ik die beelden weer terug zag van 2 jaar terug, begon ik Joe Cole toch weer te missen. Als die op dreef is op rechts, en Robben op links, dan wordt je als verdediging zijnde echt aan alle kanten aan gort gelopen.
Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_46600753
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien..
Is al vrijwel het hele seizoen geblesseerd.
pi_46601572
Ja, eerst z'n knie, nu z'n voet. Echt zonde.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Waar is die Joe Cole trouwens, ik heb hem al een hele poos niet gezien.. Mourinho heeft met Makelele, Essien, Diarra, Mikel en Geremi fucking te veel verdedigende middenvelders altijd.. Waarom niet Joe Cole, Robben, Lampard en Ballack ofzo,en daar achter alleen een verdedigende middenvelder
Meestal is Makelele ook de enige verdedigende middenvelder. Lampard en Ballack staan daar voor. Essien, Diarra en Geremi spelen amper op de verdedigende middenvelder postitie. Essien is vooral centrale verdediger geweest, en als hij op het middenveld speelt, doet hij eigenlijk van alles. Mikel speelt vaak wel controlerender dan bv Lampard, maar Maka loopt er nog altijd achter. Diarra en Geremi zijn vooral rechtsback te vinden.

Probleem is dat Cole en Robben vaak geblesseerd zijn, anders vind ik wat je zegt helemaal zo verkeerd niet. Kan je 4-3-3 spelen met Robben en Cole, of 4-4-2 met 1 van beiden. Ideaal als je zo van systeem kan switchen.
pi_46626056
quote:
Terry back in time for Cardiff

John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.

The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.

Update op de andere blessures:

Boulahrouz kan weer gaan trainen over 10 dagen. Aan het einde van het seizoen heeft hij wel een operatie nodig aan zijn schouder.

Het gaat beter met Joe Cole, en van hem wordt verwacht dat hij weer terug is eind maart/begin april.
pi_46664826
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.

Maar de eerste cup is binnen. Doet enigzins deugd. Maar ik heb vooral een kutgevoel overgehouden aan vandaag.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:31:36 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46664890
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46665003
Ja wat zag dat er naar uit zeg! Gelukkig gingen ze het niet 10 keer herhalen!!
Noot noot.
pi_46665499
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:49:13 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46665539
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46669216
Het is meer een blessure updatetopic geworden dan een clubtopic he?
Maar Terry kon alweer lopen, dus die staat binnen no time weer op het groene gras. Mooi voor hem
pi_46671955
Hmm ik kwam net te laat terug, video ?
pi_46674832
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.

Wel de eerste cup binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')