abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46626056
quote:
Terry back in time for Cardiff

John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.

The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.

Update op de andere blessures:

Boulahrouz kan weer gaan trainen over 10 dagen. Aan het einde van het seizoen heeft hij wel een operatie nodig aan zijn schouder.

Het gaat beter met Joe Cole, en van hem wordt verwacht dat hij weer terug is eind maart/begin april.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_46664826
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.

Maar de eerste cup is binnen. Doet enigzins deugd. Maar ik heb vooral een kutgevoel overgehouden aan vandaag.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:31:36 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46664890
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46665003
Ja wat zag dat er naar uit zeg! Gelukkig gingen ze het niet 10 keer herhalen!!
Noot noot.
pi_46665499
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:49:13 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46665539
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46669216
Het is meer een blessure updatetopic geworden dan een clubtopic he?
Maar Terry kon alweer lopen, dus die staat binnen no time weer op het groene gras. Mooi voor hem
pi_46671955
Hmm ik kwam net te laat terug, video ?
pi_46674832
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.

Wel de eerste cup binnen
pi_46695351

Hopen dat Robben zich goed blijft warmlopen en vervolgens ook veelmeer speeltijd gaat krijgen. Ik vond de tweede helft met hem er meteen al anders uitzien
pi_46696507
Ja, ik heb er gisteravond over lopen nadenken, nadat ie z'n 2e assist in 2 wedstrijden gaf.

Punt is een beetje, je hebt voetballers als Lampard, Essien, Makelele, Ballack, Drogba en Shevchenko die vaak spelen. Een van hen moet dus sneuvelen om Robben een basisplaats te garanderen.

Nu met de blessure van Terry (ik heb geen idee hoe lang hij eruit zal zijn), schuift Essien waarschijnlijk weer een linie terug en komt er voorin een plekje vrij voor Robben. Wanneer Terry terug is, zal er toch wat gerouleert moeten worden voorin. Helemaal wanneer J. Cole weer terug is.
pi_46697664
Als ik dan een beetje in de lijn van Mourinho durf te denken, zullen Makelele en Sheva op de bank beginnen. Hoe wisselvallig Ballack ook speelt (Gisteren vond ik hem overigens echt niet tegenvallen, zeker niet itt tegen Porto waar hij echt de weg kwijt was) volgens mij blijft Jose in hem geloven, evenals Lampard (uiteraard) en Drogba en Essien, die heel goed spelen.

Maar het spel is écht een stuk frisser met een Robben die op dreef is!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:06:35 #214
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46699924
quote:
Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46700201
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:17:33 #216
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700326
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
Die is mij dan compleet ontgaan terwijl ik er wel op heb zitten letten.

Ik heb sinds de volle vuistslag van Chris Morgan tegen van Persie die onbestraft bleef terwijl die duidelijk op TV te zien was en de recente historie van de tuchtcommissie iig weinig hoop
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46700467
Ik heb die match ook live gezien maar die rode kaart voor Adebayor verbaasde mij het meest... Kon weinig meer ontdekken dan wat duwen en trekken.
pi_46700773
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU

Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.

Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:32:56 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700894
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU

Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.
Ik als duwen
quote:
Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
Bij mijn weten niet, effe checken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 26 februari 2007 @ 17:34:53 #220
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700975
Klopt idd, 3 wedstrijden, dan komt Adebayor er met hoogstens 1 wedstrijd van af.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46701620
Ik kan er toch echt geen slag van Adebayor is herkennen hoor ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 26 februari 2007 @ 21:10:28 #222
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46709894
wat dacht je van fabregas die lampard ff in de houdgreep had, stond uitgebreid vandaag in de engelse kranten samen met de foto's van terry en alles.
En de mooiste foto was: robben, lampard, drogba en terry die uit een club kwamen nadat ze een feestje hadden gevierd ter ere van het behalen van de cup.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 14:42:00 #223
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46732564
Nou Mikel krijgt waarschijnlijk een wedstrijdje of 4 schorsing zeggen de engelse kranten.. En lampard kan ook wat verwachten, komt echt op een klotemoment aangezien dit belangrijke weken voor Chelsea zijn om Manchester in te halen.

mcyodogg vindt jij vast leuk om te horen maar sinds ik hier in Engeland zit heb ik Ricardo Carvalho gezien. Ik kwam terug van mn werk, kwam hem tegen in de buurt waar ik woon en ik keek die gast aan en dacht bij mezelf: "Nee dat kan toch niet.." Ik keek hem aan en hij keek mij weer aan zo van: "Is er iets?"
Kwam ik thuis gelijk ff gegoogled naar een recente foto en ja hoor het was hem echt. Alleen jammer dat ik het te laat besefte anders had ik wel ff een fotootje gemaakt

Ik heb iig nog foto's vanuit een vipbox op Stamford Bridge en vanaf de eerste rij toen ik er was voor mn werk
pi_46733478
Vet

Zei hij nog wat of liep ie meteen weer door? Jammer inderdaad dat je hem niet meteen herkende, lijkt me niet dat je vaak zo iemand tegen komt in zo'n grote stad. Stamford Bridge wil ik zeker binnenkort nog wel gaan bezoeken. Ben alleen jaren niet meer in Londen geweest.

Over de schorsingen, Chelsea heeft meteen beroep aangetekend tegen de rode kaart van Mikel. Kan je ook zien op de FA-site. Over Lampard heb ik verder niet gelezen. Die heeft gewoon geel gekregen en klaar lijkt me.

Mikel is nog wel op te vangen, maar Lampard heeft Chelsea wel nodig voor het kampioenschap, dus ik hoop dat daat verder niets uitkomt.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 15:15:37 #225
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_46733755
Nee hij zei verder niets, maar hij keek wel zo van, kan ik je helpen ofzo omdat ik zo'n vragende kop trok.

Ik ben zelf heel benieuwd naar de schorsingen en hoop dat lampard mooi kan blijven spelen
pi_46999689
Kwartfinalist

Chelsea was echt 90 minuten beter dan Porto, domineerde de wedstrijd, maar porto weet wel hoe ze moeten verdedigen. Het was moeilijk om er doorheen te komen. Een blunder van Helton en een fraaie aanval zorgen toch voor de winst.

Maakt me niet zoveel uit wie de tegenstander wordt in de kwartfinale, als de tweede wedstrijd maar op Stamford Bridge is. Geeft toch een wat veiliger gevoel.

De beelden: http://www.youtube.com/watch?v=_Prach-h8gU

[ Bericht 13% gewijzigd door mcyodogg op 07-03-2007 01:55:24 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:30:00 #227
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47015452
bedankt voor de beelden mcyodogg

was gister te lui/moe/whatever om naar de pub te gaan en de game te kijken.

Heb je het ook gelezen over de vechtpartij bij jong chelsea? was bijna een herhaling als die knokpartij tegen arsenal

owjah een van mn teamgenoten hier zit bij de chelsea firm en daar is hij heel openhartig over. Je moest de verhalen maar eens aanhoren.
pi_47023176
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:41:51 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47032297
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
dat deed ie bij groningen ook al

maar ik vind het idd ook vrij jammer. Alleen maar lof voor Ballack in de engelse kranten vandaag. Hij was goed bezig heb ik gehoord
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:35:17 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_47038290
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:07:37 #231
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47039438
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
pi_47088688
Valencia dus.

Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
pi_47090888
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
Deze zwaan viel ook niet te ontkennen. Wel jammer dat hij er verder niet op wil reageren, tenslotte is hij de acteur. Het is ws een automatisme die moeilijk is af te leren, het komt alleen zo sneu over.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_47090984
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
pi_47091308
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
Dat is zo. Al kan ik me er ook wel wat bij voorstellen. Als ikzelf op 3 klasse niveau een duel aanga, kan ik ook schitterend vallen, terwijl er bijna niks gebeurd. Dit gebeurt dan ook automatisch en veelal omdat je anticipeert op iets wat nog moet gebeuren. Soms komt dat been er alleen niet, ondanks dat je er al op anticipeert
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 11 maart 2007 @ 11:34:44 #236
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47148800
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia dus.

Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
wordt heel lastig.. Valencia speelt goed in de CL, ze hebben immers ook Inter uitgeschakeld en dat vond ik no vrij knap. Hopen dat Terry en Carvalho topfit zijn voor die wedstrijden, want die zullen het wel zwaar krijgen..
pi_47156932
Kalou scoort wel de laatste tijd Ruilen met Farfan toch ?
pi_47156997
Wat een wedstrijd

Verdedigend was het echt helemaal bagger de eerste helft, wat een kinderlijke fouten werden er gemaakt. De tweede helft hebben ze laten zien wat ze al vaker hebben laten zen: dat ze kunnen knokken bij een achterstand, en dat betaalde zich uit in 2 goals. Hulde aan het team voor die mentaliteit. Lampard en Ballack MOTM, wat mij betreft.

Het gaat nog moeilijk worden op WHL, hopelijk staat het met JT een stuk beter achterin dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door mcyodogg op 11-03-2007 20:19:26 ]
  zondag 11 maart 2007 @ 20:14:30 #239
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47166341
goed dta we iig nie verloren hebben
pi_47166534
Nog zo'n wedstrijd in de FA Cup en dan Chelsea eruit, vind ik een goed idee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47181983
Heerlijke wedstrijd om naar te kijken, vooral de tweede helft was echt heel leuk!
Ik dacht heel even dat ze het niet zouden redden, maar het blijft Chelsea he?

Edit: Wanneer is de replay? Volgende week maandag begreep ik?
pi_47201818
Ja, inderdaad.

even het nieuws van de dag:

Mocht Chelsea Tottenham uitschakelen, spelen ze tegen Blackburn in de halve finale. Verder is het goed om te lezen dat Michael Essien voor 5 jaar heeft bijgetekend tot 2012. Dit jaar heeft hij helaas weinig op zn positie kunnen spelen, maar hij is erg blenagrijk en ik denk dat hij nog verder zal groeien.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:03:09 #243
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47203029
ze moeten er nou eindelijk eens voor zorgen dat ze het contract van lamps verlengen..ze moeten daar niet te lang mee wachten anders loopt ie zo de deur uit vrees ik..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 02:10:13 #244
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_47216306
Ik denk dat Valencia misschien wel de beste tegenstander is in de CL om tegen te spelen. Zeker de wisselvalligheid bij Valencia kan in het voordeel spelen van Chelsea
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_47216533
Misschien Boulah eens centraal een kans geven naast Terry achterin ?

Die Portugees vind ik ook geen goede schakel.
Vooral als Terry hem niet kan ondersteunen
pi_47293136
Nou, het gat is weer verkleind naar 6 punten. Maar het was wel een draak van een wedstrijd zeg
pi_47340198
quote:
Scheuren in bolwerk Chelsea
door onze Telesportredactie

LONDEN - Het rommelt bij de Engelse topclub Chelsea. De relatie tussen trainer José Mourinho en clubeigenaar Roman Abramovich lijkt danig bekoeld. De succescoach voelde zich in de transferperiode te weinig gesteund door de Russische geldmagnaat. "Er waren problemen in de selectie die moesten worden opgelost. Als je dan weet hoeveel geld Abramovich bezit, dan verwacht je dat zoiets wordt opgelost. Maar dat gebeurde niet."

Het niet aantrekken van nieuwe spelers is volgens Mourinho dan ook volledig de schuld van Abramovich. "Als reden om geen spelers aan te trekken, gaf de club de vete tussen Abramovich en mij op." De eigenaar van de Londense club bezocht zelfs geen wedstrijden meer van Chelsea. "Maar niemand bekommerde zich over het waarom", aldus Mourinho. "Maar ja, Abramovich is de almachtige man bij Chelsea."

Ook ligt Mourinho wel eens in de clinch met Frank Arnesen, de technisch directeur van de jeugdopleiding en destijds gehaald om de doorvoer van eigen talent te bevorderen. "Wij hebben, hier en daar, onze meningsverschillen. Arnesen is geen jaknikker. Hij heeft zijn eigen mening, daar kun je het mee eens zijn of niet."
pi_47340460
Dit klinkt als 'nieuws' van pak em beet 2 a 3 maanden terug. Toen speelde dit tenminste in de media.
pi_47340675
Van de BBC site, vandaag geplaatst:
quote:
Mourinho admits to Blues tensions

Chelsea boss Jose Mourinho admits there are "tensions" in his relationship with owner Roman Abramovich. Mourinho confirmed the problems came during the transfer window, when his plans were not backed by Abramovich.

He told a Portuguese magazine: "The team was on the limits, I was forced into constant adaptations.

"There were some problems to solve and if you see the owner of the club's money, you would expect those problems to be solved, but that didn't happen." I Mourinho said: "I admit that the period between the end of December and the whole month of January may have caused some tensions."

And Mourinho clearly points the finger towards Abramovich when he explains why new players did not arrive. He added: "The reasons given for the club not to hire new players were the alleged problems between me and Abramovich, who even stopped going to the games, although nobody cared to ask why.

"I said, who am I to question the owner of the club. Abramovich is the almighty in Chelsea."

Mourinho also revealed that he had differences with Chelsea's powerful academy director Frank Arnesen. He said: "We do have, here or there, our differences, but each one of us makes his job in an autonomous way. "Arnesen is not a yes man. He has his own opinion - you can agree or not.

"We have a good personal relationship. Sometimes we cross in our job because it wouldn't make sense, Arnesen being hired to establish a scouting network on the world scale and me, as a manager, not to use it for the first team."
pi_47340927
Hmm, behalve dat over Arnesen, zegt ie eigenlijk niets anders dan wat ie destijds zei. Maar goed, ik kan Mourinho wel begrijpen hoor, d'r moest echt wel een verdediger komen deze winter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')