quote:Terry back in time for Cardiff
John Terry will play in tomorrow's Carling Cup Final against Arsenal. The Chelsea captain has recovered from the ankle injury he sustained against Porto.
The speed of Terry's recovery has surprised the club's medical department who had previously told José Mourinho that Terry would be available for the Portsmouth game next week.
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...quote:Op zondag 25 februari 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
De laatste 40 minuten kon ik alleen maar aan Terry denken. Het is toch ongelofelijk wat hem blijft overkomen. En ook nog zo onnodig.
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij ging duidelijk voor het doelpunt dus onnodig...
Een hamstringblessure in een sprint vind ik onnodig, een actie om een doelpunt te maken zoals dit niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoelde is dat het in een duel gebeurd, en dus met een beetje geluk net anders gelopen was. Het is niet zo dat z'n hamstring knapte in een sprint.
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou Adebayor dus een flinke schorsing als ik de beelden weer zie. Wat een mongool.
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat viel wel allemaal mee, Carvalho kan dan iig ook een schorsing tegemoet zien lijkt mij.
Die is mij dan compleet ontgaan terwijl ik er wel op heb zitten letten.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ach, ik wacht wel af wat de FA er over zegt. Maar Adebayor is de enige waarvan ik zie dat ie vuistslag uitdeelde. De rest trekt en duwt wat.
Ik als duwenquote:Op maandag 26 februari 2007 17:29 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QFlUx5aBfRU
Hier op 53 seconde komt hij in lopen en haalt hij met links uit. Ik interpreteerde dat iig als slaan.
Bij mijn weten niet, effe checken.quote:Morgan heeft toen toch gewoon een schorsing uitgezeten? Of ben ik in de war?
dat deed ie bij groningen ook alquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Robben heletijd gaat liggen.
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:35 schreef Zwansen het volgende:
Toch wel goed dat Robben gelijk zei dat het een schwalbe was.
Deze zwaan viel ook niet te ontkennen. Wel jammer dat hij er verder niet op wil reageren, tenslotte is hij de acteur. Het is ws een automatisme die moeilijk is af te leren, het komt alleen zo sneu over.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is een begin, vorig jaar zou die het nog ontkennen.
Dat is zo. Al kan ik me er ook wel wat bij voorstellen. Als ikzelf op 3 klasse niveauquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ie er vanaf was. Kan me geen andere van hem herinneren dit seizoen. Jammer dat het dan toch weer terug kwam.
wordt heel lastig.. Valencia speelt goed in de CL, ze hebben immers ook Inter uitgeschakeld en dat vond ik no vrij knap. Hopen dat Terry en Carvalho topfit zijn voor die wedstrijden, want die zullen het wel zwaar krijgen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia dus.
Winnen op Stamford Bridge lijkt noodzakelijk, en dat op naar een heet avondje in Mestalla.
quote:Scheuren in bolwerk Chelsea
door onze Telesportredactie
LONDEN - Het rommelt bij de Engelse topclub Chelsea. De relatie tussen trainer José Mourinho en clubeigenaar Roman Abramovich lijkt danig bekoeld. De succescoach voelde zich in de transferperiode te weinig gesteund door de Russische geldmagnaat. "Er waren problemen in de selectie die moesten worden opgelost. Als je dan weet hoeveel geld Abramovich bezit, dan verwacht je dat zoiets wordt opgelost. Maar dat gebeurde niet."
Het niet aantrekken van nieuwe spelers is volgens Mourinho dan ook volledig de schuld van Abramovich. "Als reden om geen spelers aan te trekken, gaf de club de vete tussen Abramovich en mij op." De eigenaar van de Londense club bezocht zelfs geen wedstrijden meer van Chelsea. "Maar niemand bekommerde zich over het waarom", aldus Mourinho. "Maar ja, Abramovich is de almachtige man bij Chelsea."
Ook ligt Mourinho wel eens in de clinch met Frank Arnesen, de technisch directeur van de jeugdopleiding en destijds gehaald om de doorvoer van eigen talent te bevorderen. "Wij hebben, hier en daar, onze meningsverschillen. Arnesen is geen jaknikker. Hij heeft zijn eigen mening, daar kun je het mee eens zijn of niet."
quote:Mourinho admits to Blues tensions
Chelsea boss Jose Mourinho admits there are "tensions" in his relationship with owner Roman Abramovich. Mourinho confirmed the problems came during the transfer window, when his plans were not backed by Abramovich.
He told a Portuguese magazine: "The team was on the limits, I was forced into constant adaptations.
"There were some problems to solve and if you see the owner of the club's money, you would expect those problems to be solved, but that didn't happen." I Mourinho said: "I admit that the period between the end of December and the whole month of January may have caused some tensions."
And Mourinho clearly points the finger towards Abramovich when he explains why new players did not arrive. He added: "The reasons given for the club not to hire new players were the alleged problems between me and Abramovich, who even stopped going to the games, although nobody cared to ask why.
"I said, who am I to question the owner of the club. Abramovich is the almighty in Chelsea."
Mourinho also revealed that he had differences with Chelsea's powerful academy director Frank Arnesen. He said: "We do have, here or there, our differences, but each one of us makes his job in an autonomous way. "Arnesen is not a yes man. He has his own opinion - you can agree or not.
"We have a good personal relationship. Sometimes we cross in our job because it wouldn't make sense, Arnesen being hired to establish a scouting network on the world scale and me, as a manager, not to use it for the first team."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |